Версия за печат

00349-2014-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000672343

Българско национално радио, бул. "Драган Цанков" №4, За: Евгения Борисова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9336746, E-mail: borisova@bnr.bg, Факс: 02 9336307

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bnr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnr.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на звукотехническо оборудване, системи и консумативи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
БНР София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

36

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва доставка на звукотехническо оборудване, системи и консумативи - звукосмесителни пултове, звукови монитори, периферни устройства, микрофони и др.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

32000000

Описание:

Радио-, телевизионно, съобщително, далекосъобщително и сродни видове оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видът на оборудването и количествата ще се определят от възложителя в зависимост от конкретните нужди. Посочените количества, съгласно техническото задание са прогнозни и възложителят не се ангажира със закупуването им през периода на действие на рамковото споразумение.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя като парична сума или банкова гаранция и е в размер на 20000.00 лв. (банкова сметка на БНР: БНБ, IBAN сметка BG19BNBG96613300179001, BIC код BNBGBGSD). Ако участникът представя банкова гаранция за участие нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата му. Гаранцията за изпълнение на всеки конкретен договор, сключен на база подписано рамково споазумение e в размер на 3 % от стойността на поръчката и е под формата на парична сума, внесена по банковата сметка на БНР: БНБ, IBAN сметка BG28BNBG96613100179001, BIC код BNBGBGSD или учредена банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на съответния договор от определения за изпълнител участник. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение нейната валидност следва да бъде не по-малка от един месец след датата на изтичане срока на доставка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

за всеки конкретен договор, сключен на база подписано рамково соразумение, плащането се извършва периодично по банков път: - 50% авансово плащане от стойността на поръчката - 50% последващо плащане след представяне на фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

възложителят има изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за сключване на рамково споразумение, е обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те могат да представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които водят до отстраняване на участника от участие в процедурата: Наличието на обстоятелства, визирани в чл.47, ал.1,чл.47, ал.2,т.1, т.2 и т.5 и чл.47, ал.5 от ЗОП; 2. Непредставянето на някой/и от документите, посочени в Обявлението и документацията за поръчката; 3. Несъответствия на предложението със заданието и изискванията на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация, издаден не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представянето му. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени в официален превод на български език. Заверено копие на документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата - представя се в случай, че офертата (или някой документ от нея) не е подписана от законно представляващия участника,съласно документа за актуална регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП (оригинал). Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.5 от ЗОП (оригинал).Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 от ЗОП с декларация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по ал.2 се попълват и подписват от лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП по приложения образец от настоящата документация. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал.1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал.2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. За обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1 и ал.5, т.2, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Удостоверение за регистрация по ЗДДС. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица трябва да представи заверено копие на документ, удостоверяващ възникването на обединението и лицата, които го представляват. Точен адрес, лице и телефон за контакти и банкови реквизити. Списък с данни за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще се извършват, и дела на тяхното участие.Документ за внесена гаранция за участие. Декларация за приемане условията на проекта на рамковото споразумение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Справка за специализирания оборот, реализиран от изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за предходните три финансови години (2011г., 2012г.1 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За доставки сходни с предмета на поръчката ще се считат доставки на специализирано броудкаст оборудване и RF предаватели.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да имат специализиран оборот, реализиран от изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката общо за предходните три финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) в размер не по-малко от 2000000 лева без ДДС. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният обем от дейности в областта на предмета на поръчката на всички участници в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставки със сходен предмет, изпълнени и приключили през последните 3 (три) години, считано от датата, определна като краен срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, включващи начална и крайна дата на изпълнения договор, неговия точен предмет, стойност без ДДС и контактна информация (име, позиция и телефон за връзка) на подписалия референцията за изпълнение на съответната доставка. 2.Документ за удостоверяване оторизацията на участника от производителя или негов официален дистрибутор за България да представлява и да разпространява предлаганото от него оборудване на територията на страната. В случай на преоторизация- да се представи и документа за оторизация от производителя към дистрибутора, оторизиран за продажби на територията на България, издал последващата оторизация към участника в настоящата обществена поръчка. 3. Документ за удостоверяване от производителя или негов официален дистрибутор за България, че фирмата доставчик разполага със сервиз и квалифициран персонал за гаранционния и следгаранционен сервиз на оборудването. В случай на преоторизация- да се представи и документа за оторизация от производителя към дистрибутора, оторизиран за сервиз на територията на България, издал последващата оторизация към участника в настоящата обществена поръчка. 4. Да се представят доказателства, в т.ч. писма от производителите на наличните в БНР системи и устройства, че предложените от участника софтуетни и хардуерни решения в офертата могат да интегрират предложеното оборудване към вече съществуващите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил минимум един договор със сходен предмет през последните три години, считано до датата определена като краен срок за подаване на оферти, като това обстоятелство се доказва с референции. 2.Участникът да е оторизиран от производителя или негов официален дистрибутор за България да представлява и да разпространява предлаганото от него оборудване на територията на страната. В случай на преоторизация- да се представи и документа за оторизация от производителя към дистрибутора оторизиран за продажби на територията на България издал последващата оторизация към участника в настоящата процедура. 3.Фирмата доставчик да разполага със сервиз и квалифициран персонал за гаранционния и следгаранционен сервиз на оборудването. . В случай на преоторизация- да се представи и документа за оторизация от производителя към дистрибутора, оторизиран за сервиз на територията на България, издал последващата оторизация към участника в настоящата обществена поръчка. 4.Предложените от участника софтуетни и хардуерни решения в офертата да могат да интегрират предложеното оборудване към вече съществуващите.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена; тежест: 80
Показател: техническа оценка; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, Българско национално радио, бул. "Драган Цанков" №4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Техническата оценка се формира от следните критерии със съответната относителна тежест: - В- гаранционен срок на цифровия аудио смесителен пулт– тежест 0,4 точки; -С- гаранционен срок на предавателя – тежест 0,3 точки -D- гаранционен срок на аудио мониторите – тежест 0,2 точки -В- гаранционен срок на микрофони– тежест 0,05 точки - F- гаранционен срок на студийните слушалки – тежест 0,05точки С оглед спазване на изискването на чл.64, ал.3 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на обнародване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес:http://bnr.bg/page/profil-na-kupuvacha

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

според разпоредбата на чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ