РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на канцеларски материали за нуждите на МУ-Плевен.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
МУ-Плевен, ул."Климент Охридски"№1
Код NUTS:
BG314
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка на канцеларски материали, по предварителна заявка, за нуждите на Медицински университет - Плевен, както следва: пишещи средства, книжарски стоки; хартиени продукти; ФСО документи; материали за подвързване и ламиниране, магнитни носители и почистващи средства, учебни помагала, съгласно техническото задание.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30192700, 30192000, 39263100, 22800000, 30197630
Описание:
Книжарски стоки
Принадлежности за офиса
Комплекти принадлежности за бюро
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Хартия за печатане
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 75
Показател: срок на доставка; тежест: 25
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 564756 от 15.10.2013 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали, по предварителна заявка, за нуждите на Медицински университет - Плевен.
V.1)
Дата на сключване договора
14.02.2014 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
23.01.2014 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Веселин Балев" ЕООД ЕИК 114616366, ул. "Дойран" 63а, БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, Факс: 064 801205
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 72000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор