Версия за печат

00282-2013-0008

BG-Плевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-ПЛЕВЕН, ул. "Кл. Охридски" 1, За: Красимир Кръстев; Ваня Панчева, България 5800, Плевен, Тел.: 064 884210; 064 884264, E-mail: pan4evapl@abv.bg

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на МУ-Плевен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: МУ-Плевен, ул."Климент Охридски"№1
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали, по предварителна заявка, за нуждите на Медицински университет - Плевен, както следва: пишещи средства, книжарски стоки; хартиени продукти; ФСО документи; материали за подвързване и ламиниране, магнитни носители и почистващи средства, учебни помагала, съгласно техническото задание.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192700, 30192000, 39263100, 22800000, 30197630

Описание:

Книжарски стоки
Принадлежности за офиса
Комплекти принадлежности за бюро
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Хартия за печатане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 75
Показател: срок на доставка; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 564756 от 15.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали, по предварителна заявка, за нуждите на Медицински университет - Плевен.
V.1) Дата на сключване договора
14.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Веселин Балев" ЕООД ЕИК 114616366, ул. "Дойран" 63а, БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 72000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор