Версия за печат

01224-2014-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000694037

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Мария Гешева - по процедурата; Виктор Паскалев 02 91451249 и Любомир Станев 02 91451426 - по предмета на поръчката., Република България 1000, София, Тел.: 02 91451438, E-mail: Gesheva.m@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Българска народна банка

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на монетни заготовки за производство на български разменни монети за периода 2014-2017 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"Монетен двор" ЕАД, гр. София, кв. Гара Искър, ул. "5006" № 6
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва доставка на монетни заготовки за производство на български разменни монети за периода 2014-2017 г. Обособените позиции са както следва: - Обособена позиция „А” – Доставка на ренделовани монетни заготовки от стоманена сърцевина с медно електролитно покритие (златисти) за монети от купюри 1, 2 и 5 стотинки. - Обособена позиция „Б” - Доставка на ренделовани монетни заготовки от хомогенна никел-медна сплав (сребристи) за монети от купюри 10, 20 и 50 стотинки. Предлаганите от участника монетни заготовки за Обособена позиция „А” следва да отговарят на изискванията и характеристиките, посочени в Приложение № 1 А - „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 1, 2 и 5 стотинки, емисия 2000 г.” и „Техническа спецификация”, представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата. Предлаганите от участника монетни заготовки за Обособена позиция „Б” следва да отговарят на изискванията и характеристиките, посочени в Приложение № 1 Б – „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 10, 20 и 50 стотинки, емисия 1999 г.” и „Техническа спецификация”, представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44451000

Описание:

Дискови заготовки за монети

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Всяка конкретна доставка се предхожда от писмена заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно изискванията посочени в проекта на договорите.

Стойност, без да се включва ДДС
7963000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

01.07.2014 г. 

Завършване

31.12.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие за конкретната обособена позиция в размер, както следва: по Обособена позиция “А” – 39 116,60 лева(тридесет и девет хиляди сто и шестнадесет лева и шестдесет стотинки) или тяхната равностойност в евро в размер на 20 000 евро (двадесет хиляди евро); по Обособена позиция “Б” – 39 116,60 лева (тридесет и девет хиляди сто и шестнадесет лева и шестдесет стотинки) или тяхната равностойност в евро в размер на 20 000 евро (двадесет хиляди евро). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител, (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител участник под формата на парична сума, преведена по една от горепосочените банкови сметки или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер, както следва: по обособена позиция "А" - в размер на 2% от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция, която е в размер на 4 000 000 лв., без ДДС; по обособена позиция "Б" - в размер на 2% от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция, която е в размер на 3 963 000 лв., без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т. 2 и 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а (частично, по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т.3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, както и по чл.47, ал.5, т.1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с декларации по образец. А) В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор за обособена позиция "...”, се поставят:1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2. За юридически лица и ЕТ:Единен идентификационен код (ЕИК) или извлечение от Търговския регистър съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага ЕИК или извлечение от Търговския регистър. За физически лица: копие от документа за самоличност. За чуждестранните лица-съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. 3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 4. Документ за гаранция за участие; 5. Доказателства за икономическото и финансово състояние, посочени в т. III.2.2) от обявлението; 6.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от обявлението; 7. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2 и т. 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а (частично, по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, съгласно образците, в документацията; 8. Декларация за подизпълнител/и; 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, подписана и подпечатана; 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан; 11. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията; Б) В плик № 2 с надпис: "Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция "...” се поставят следните документи: Докуменентите, които е необходимо да бъдат поставени, са посочени в VI.3) Допълнителна информация В) В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена за обособена позиция "...”, участниците представят предлаганата си цена за позицията, за която участват, в отделен запечатан непрозрачен плик, която се изготвя съгласно образеца, приложен в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

o Баланс и отчет за приходи и разходи за (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

o Кратко представяне (презентация) на участника – профил на дружеството и описание на опита му, в реализиране на подобни поръчки; o Подписан и подпечатан списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката (доставка на монетни заготовки), изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за получаване на офертите, с посочване на стойностите, датите и получателите, както и свързани с тях препоръки за добро изпълнение от възложителите на завършените поръчки; o Копие от валиден сертификат по система за управление на качеството ISO 9001:2008 за конкретната дейност на участника;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

o Да има минимум 3 (три) договора сходни с предмета на поръчката (доставка на монетни заготовки), придружени с препоръки, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок на получаване на офертите доказва се от списъка с основни договори за услуги, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок на получаване на офертите, придружен с препоръки; o Участникът следва да притежава валиден сертификат по система за управление на качеството ISO 9001:2008;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 030 - 046876 от 12.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.04.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 54 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено платежно нареждане за превод на стойността на документацията (6 лева с ДДС или 3.07 евро). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а в евро, паричната сума следва да бъде преведена по следната сметка: IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.04.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

София, пл. "Княз Александър I" №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документи, които е необходимо да бъдат поставени в Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция "...”: 1. Попълнена и подпечатана оферта съгласно образеца, приложен в закупената документация; 2.Техническа спецификация на предлаганите от участника заготовки. По обособена позиция „А” - Предложените от участника заготовки следва да отговарят на техническите параметри и характеристики, посочени в Приложение № 1А - „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 1, 2 и 5 стотинки, емисия 2000 г.”; По обособена позиция „Б” - Предложените от участника заготовки следва да отговарят на техническите параметри и характеристики, посочени в Приложение № 1Б - „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 10, 20 и 50 стотинки, емисия 1999 г.”. 3. Копие от валиден сертификат за качество, който посочва химическия анализ и техническите параметри на заготовките; 4. Копие от валиден документ, доказващ произхода на заготовките (сертификат, декларация или др.); 5. Участниците следва да представят при подаване на документите за участие по 200 броя мостри на заготовки. По обособена позиция „А” - мострите, следва да отговорят на „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 1, 2 и 5 стотинки, емисия 2000 г.” („Приложение № 1А“). Мострите на заготовките подлежат на двустепенен контрол, подробно описан в проекта на договор. Участникът, чиито мостри не отговарят на посочените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изисквания няма да бъде допуснат до отварянето на ценовото му предложение по тази обособена позиция. По обособена позиция „Б” - мострите, следва да отговорят на „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 10, 20 и 50 стотинки, емисия 1999 г.” (Приложение № 1Б). Мострите на заготовките подлежат на двустепенен контрол, подробно описан в проекта на договор. Участникът, чиито мостри не отговарят на посочените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изисквания няма да бъде допуснат до отварянето на ценовото му предложение по тази обособена позиция.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закон за обществените поръчки (ЗОП).

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ренделовани монетни заготовки от стоманена сърцевина с медно електролитно покритие (златисти) за монети от купюри 1, 2 и 5 стотинки.
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка включва доставка на монетни заготовки за производство на български разменни монети за периода 2014-2017 г. - Обособена позиция „А” – Доставка на ренделовани монетни заготовки от стоманена сърцевина с медно електролитно покритие (златисти) за монети от купюри 1, 2 и 5 стотинки. Предлаганите от участника монетни заготовки за Обособена позиция „А” следва да отговарят на изискванията и характеристиките, посочени в Приложение № 1А - „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 1, 2 и 5 стотинки, емисия 2000 г.” и „Техническа спецификация”, представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44451000

Описание:

Дискови заготовки за монети

3) Количество или обем

Всяка конкретна доставка се предхожда от писмена заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно изискванията посочени в проекта на договор.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.07.2014 г. , Дата за завършване: 31.12.2017 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки участник може да подаде оферта за всяка от една обособените позиции.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ренделовани монетни заготовки от хомогенна никел-медна сплав (сребристи) за монети от купюри 10, 20 и 50 стотинки.
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка включва доставка на монетни заготовки за производство на български разменни монети за периода 2014-2017 г. Обособените позиции са както следва: - Обособена позиция „Б” - Доставка на ренделовани монетни заготовки от хомогенна никел-медна сплав (сребристи) за монети от купюри 10, 20 и 50 стотинки. Предлаганите от участника монетни заготовки за Обособена позиция „Б” следва да отговарят на изискванията и характеристиките, посочени в Приложение № 1Б – „Технически параметри на заготовките за български разменни монети с купюри 10, 20 и 50 стотинки, емисия 1999 г.” и „Техническа спецификация”, представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44451000

Описание:

Дискови заготовки за монети

3) Количество или обем

Всяка конкретна доставка се предхожда от писмена заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно изискванията посочени в проекта на договор.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3963000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.07.2014 г. , Дата за завършване: 31.12.2017 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки участник може да подаде оферта за всяка от обособените позиции.