Версия за печат

00500-2014-0002

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. "Бодра смяна" № 3, За: Ирена Цонева, Генчо Илиев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА И ИНСТАЛИРАНЕ НА КОМПЮТЪРНА, ПЕРИФЕРНА И ОФИС ТЕХНИКА, ЗА НУЖДИТЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ПРОЕКТ „ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН – ПАРК ЗА ВСИЧКИ” при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 1: Доставка и инсталация на компютри и сървър; Позиция 2: Доставка и инсталация на периферни устройства; Позиция 3: Доставка и инсталация на копирни машини; Позиция 4: Доставка и инсталация на мултимедия, В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ № DIR-5113325-12-109 „ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН – ПАРК ЗА ВСИЧКИ“, ОСЪЩЕСТВЯВАН С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013 Г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Централен офис на Дирекция „Национален парк Централен Балкан”, гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3.
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е Доставка и инсталиране на компютърна техника в 4 обособени позиции, а именно: 1.1. доставка и инсталация на компютри и сървър: - настолни компютри- 7 броя; - преносими компютри тип 1- 3 броя; - преносими компютри тип 2- 4 броя; - файлов сървър- 1 брой; 1.2. доставка и инсталация на периферни устройства: - документен скенер- 1 брой; - монохромен лазерен принтер А4- 2 броя; - цветен лазерен принтер А4- 1 брой; - монохромно мултифункционално устройство А4- 1 брой; 1.3. доставка и инсталация на копирни машини: - монохромна копирна машина А3- 1 брой; - цветна копирна машина А3- 1 брой; 1.4. доставка и инсталация на мултимедия: - мултимедиен проектор- 1 брой; - монитор за мултимедия- 1 брой.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000, 30232000, 30121100, 38652100, 51611100

Описание:

Компютърно оборудване
Периферни устройства
Фотокопирни машини
Прожекционни апарати
Услуги по инсталиране на хардуер

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. доставка и инсталация на компютри и сървър: - настолни компютри- 7 броя; - преносими компютри тип 1- 3 броя; - преносими компютри тип 2- 4 броя; - файлов сървър- 1 брой; 2. доставка и инсталация на периферни устройства: - документен скенер- 1 брой; - монохромен лазерен принтер А4- 2 броя; - цветен лазерен принтер А4- 1 брой; - монохромно мултифункционално устройство А4- 1 брой; 3. доставка и инсталация на копирни машини: - монохромна копирна машина А3- 1 брой; - цветна копирна машина А3- 1 брой; 4. доставка и инсталация на мултимедия: - мултимедиен проектор- 1 брой; - монитор за мултимедия- 1 брой.

Прогнозна стойност без ДДС
52500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията за участие е в размер 1% (едно на сто) от стойността на поръчката: по Позиция 1: в размер на 272 лева; по Позиция 2: в размер на 49 лева; по Позиция 3: в размер на 170 лева; по Позиция 4: в размер на 34 лева. Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията. 2. Гаранция за изпълнение на договора. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение по всяка обособена позиция е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” и че е със срок на валидност не по-рано от 30 (тридесет) календарни дни от датата на приемане окончателното изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При представяне на гаранция в платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Еднократно плащане, съставляващо 100% (сто процента) от уговорената в договора цена, дължимо след: - доставка и инсталиране на съответната техника; - подписване на приемо- предавателни протоколи и представена оригинална фактура от изпълнителя на Възложителя, платима в срок до 20 (двадесет) работни дни след предоставянето й, с подробно описани елементи на доставка, с единични цени, количества и стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Уч. в процедура за общ. поръчка може да бъде всяко бълг. или чуждестр.о физ. или юрид. лице, както и техни обединения. Съгл. чл.56, ал.3, т.1 и 2 от ЗОП, когато учк в процедурата е обединение, което не е юрид лице, докум по чл.56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физ или юрид лице, включено в обединението, а докум по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участн, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.В случай, че у участва като обед (или консорциум), което не е регистрирано като самост. юрид. лице, тогава участн. в обед./ консорциума сключват споразумение и определят едно лице, което да представлява обед./ консорциума за целите на поръчката. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че вс. членове на обед./ консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълн. на договора; че лицето, представляващо обед./ консорциума, е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на вс. член на обед./ консорциума, че изпълн. на договора, вкл. плащанията, са отговорност на представляващия обед./ консорциума, и че вс. членове на обед./ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълн. на договора. Не се допускат промени в състава на обед. след подаването на офертата.Когато не е приложено споразумение за създав. на обед./ консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепос. условия или състава на обед. се е променил след подаването на офертата- участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата ОП, след като бъдат приложени разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП.2. Участн. са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за общ. поръчка и докум. за участие в процедурата.3. Участн. се представляват от ръковод. си или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с нотар. заверено пълномощно.4.Лице, което участва в обед. или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самост. оферта.5.В процедура за възлагане на ОП едно физ. или юрид. лице може да участва само в едно обединение.6. Когато уча. предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56,ал.1,т. 1,4,5 и 6 от ЗОП се представят и за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлаг. на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участн. приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.7. Не може да участва в процедура за възлагане на ОП участник, за който са налице обстоятелствата по:- чл. 47, ал.1, т.1, б.“а“, б.“б“, б.“в“, б.“г“ и б.“д“, т.2 и т. 3;- чл. 47, ал.2, т.1, т. 2а- който е виновен за неизпълн. на задължения по договор за общ. поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съд.о решение; т.3, т.4, т.5;- чл.47, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.8. При подаването на офертата, участникът удостоверява липсата на обстоят. по т.7. с представ. на декларациите по образец към документацията за участие.При подписване на договора за общ. поръчка участникът, опред. за изпълнител, е длъжен да представи документи от съотв. компетентни органи за удостовер. липсата на обстоят. по чл.47, ал.1 и чл.47, ал.2, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, с изключение на докум относно обстоят, вписани в Търг. регистър към Агенция по вписванията. 9.Когато уч. или негов подизпълн. е чужд. Юрид. лице или обед. на чужд. физ. и/или чуждестр. юрид. лица, то тези чуждестр. лица трябва да отговарят на изискв. по чл.48 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен- заверен с подпис на всяка страница. Посоченият документ може да не се представя, когато информацията за него се съдържа в Търговския регистър към Агенция по вписванията и участникът е посочил ЕИК. 2. Справка - Декларация за общия оборот на участника общо за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: По Позиция 1: Общият оборот на участника, общо за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 68 000 (шестдесет и осем хиляди) лв.; По Позиция 2: Общият оборот на участника, общо за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 12 250 (дванадесет хиляди двеста и петдесет) лв.; По Позиция 3: Общият оборот на участника, общо за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 42 500 (четиридесет и две хиляди и петстотин) лв.; По Позиция 4: Общият оборот на участника, общо за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 8 500 (осем хиляди и петстотин) лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък-декларация на основните договори с предмет доставка, инсталиране и поддръжка на: по Позиция 1: настолни и преносими компютри и сървъри; по Позиция 2: периферни устройства- скенери, принтери, мултифункционални устройства; по Позиция 3: копирни машини; по Позиция 4: мултимедия, изпълнени от участника за предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени получател, предмет на договора, изпълнявани дейности, период на изпълнение, стойност на договора. 2. Препоръки за добро изпълнение - Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение към всеки, посочен в списъка, договор. Тези препоръки задължително трябва да съдържат периода за изпълнение на договора, подробното описание на предмета на договора, както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт. 3. Доказателства, че предлаганата компютърна техника е оригинална, нова и неупотребявана и отговаря на техническите изисквания, приложени в документацията (Доказва се чрез декларация, свободен текст подписана и подпечатана от участника) – оригинал. 4. Валиден сертификат ISO 9001:2008 за дейностите търговия и сервиз на компютърна техника или еквивалентни. 5. Оторизационно писмо от производителя на компютърната техника или негово официално представителство за Република България (ако участникът не е производител), че участникът има право да продава, доставя, внедрява конкретната техника в зависимост от обособената позиция, за която е представил оферта, и тя фигурира в производствената листа на производителя към момента на подаване на офертата, както и че производителят има оторизирана сервизна база за гаранционно поддържане на територията на страната. 6. Ако участникът е производител на предлаганата компютърна техника- Декларация, съдържаща списък на сервизните бази за гаранционно поддържане на територията на страната. При ангажиране на подизпълнител, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 ЗОП се представят и за всеки един от тях, а изискванията към него се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие. При участие на обединение/консорциум, което не е юридическо лице документите по т. 2.2. и т. 3.2. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има опит в доставка, инсталиране и поддръжка на: по Позиция 1: настолни и преносими компютри и сървъри; по Позиция 2: периферни устройства- скенери, принтери, мултифункционални устройства; по Позиция 3: копирни машини; по Позиция 4: мултимедия. Участникът трябва да има успешно изпълнени през предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, поне 3 (три) договора със същия или сходен предмет на съответната обособена позиция, за която участва, а именно: доставка, инсталиране и поддръжка на: по Позиция 1: настолни и преносими компютри и сървъри; по Позиция 2: периферни устройства- скенери, принтери, мултифункционални устройства; по Позиция 3: копирни машини; по Позиция 4: мултимедия. 2.Доставяната компютърна техника трябва да е нова, неупотребявана и да отговаря на техническите изисквания. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008, за дейностите търговия и сервиз на компютърна техника или еквивалентни. 4.Участникът следва да има право да продава предлаганата компютърна техника на територията на Република България. 5.Участникът трябва да докаже наличие на технически възможности за извършване на гаранционна поддръжка на доставените съответно: по Позиция 1: настолни и преносими компютри и сървъри; по Позиция 2: периферни устройства- скенери, принтери, мултифункционални устройства; по Позиция 3: копирни машини; по Позиция 4: мултимедия.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 5.00 лева може да бъде внесена по банков път на следната сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово IBAN BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка клон Габрово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

В офиса на Дирекция „НП Централен Балкан” гр. Габрово 5300, ул. „Бодра смяна” № 3, ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

В изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”

VI.3) Допълнителна информация

Достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка е осигурен на страницата на ДНП Централен Балкан www.centralbalkan.bg – (Администрация /Управление/Обяви,конкурси, обществени поръчки/Обществени поръчки)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АГЕНЦИЯ ПО ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ, ул. "Леге" № 4, Р България 1000, София, Тел.: 02 9407050, E-mail: aop@aop.bg, Факс: 02 9407052

Интернет адрес/и:

URL: www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка и инсталация на компютри и сървър;
1) Кратко описание

Доставка и инсталиране на компютърна техника, а именно: 1.1. доставка и инсталация на компютри и сървър: - настолни компютри- 7 броя; - преносими компютри тип 1- 3 броя; - преносими компютри тип 2- 4 броя; - файлов сървър- 1 брой;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000, 51611100

Описание:

Компютърно оборудване
Услуги по инсталиране на хардуер

3) Количество или обем

1.1. доставка и инсталация на компютри и сървър: - настолни компютри- 7 броя; - преносими компютри тип 1- 3 броя; - преносими компютри тип 2- 4 броя; - файлов сървър- 1 брой;

Прогнозна стойност, без ДДС
27200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка и инсталация на периферни устройства;
1) Кратко описание

2. доставка и инсталация на периферни устройства: - документен скенер- 1 брой; - монохромен лазерен принтер А4- 2 броя; - цветен лазерен принтер А4- 1 брой; - монохромно мултифункционално устройство А4- 1 брой;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232000, 51611100

Описание:

Периферни устройства
Услуги по инсталиране на хардуер

3) Количество или обем

- документен скенер- 1 брой; - монохромен лазерен принтер А4- 2 броя; - цветен лазерен принтер А4- 1 брой; - монохромно мултифункционално устройство А4- 1 брой;

Прогнозна стойност, без ДДС
4900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка и инсталация на копирни машини
1) Кратко описание

доставка и инсталация на копирни машини: - монохромна копирна машина А3- 1 брой; - цветна копирна машина А3- 1 брой;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30121100, 51611100

Описание:

Фотокопирни машини
Услуги по инсталиране на хардуер

3) Количество или обем

доставка и инсталация на копирни машини: - монохромна копирна машина А3- 1 брой; - цветна копирна машина А3- 1 брой;

Прогнозна стойност, без ДДС
17000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка и инсталация на мултимедия
1) Кратко описание

доставка и инсталация на мултимедия: - мултимедиен проектор- 1 брой; - монитор за мултимедия- 1 брой.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38652100, 51611100

Описание:

Прожекционни апарати
Услуги по инсталиране на хардуер

3) Количество или обем

доставка и инсталация на мултимедия: - мултимедиен проектор- 1 брой; - монитор за мултимедия- 1 брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
3400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение