Версия за печат

00530-2013-0182

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Г.Манолова, България 1000, София, Тел.: 02 98593177, E-mail: g.manolova@nra.bg

Място/места за контакт: дирекция "Контрол"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване на формуляри на индигирана хартия и доставката им до ЦУ на НАП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Адресa на ЦУ на НАП - бул."Княз Ал.Дондуков" 52
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Отпечатване на формуляри на индигирана хартия и доставката им до ЦУ на НАП. Видовете и количествата формуляри и техническите характеристики са посочени в пълното описание на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие в процедурата

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79810000, 79823000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги по доставка на печатни издания

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
14998.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 574561 от 12.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 16 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Отпечатване на формуляри на индигирана хартия и доставката им до ЦУ на НАП
V.1) Дата на сключване договора
13.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕА"АД ЕИК 114076062, ул."Сан Стефано" 43, България 5800, Плевен, Тел.: 064 846774

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 15000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14998.8 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за отпечатване и доставка на отпечатаните формуляри на индигирана хартия е до 15 /петнадесет/ календарни дни от одобряване на образците от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. При сключване на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ образци на формулярите за отпечатване на хартиен и магнитен носител, което се удостоверява с протокол; В срок до три работни дни от предаването на образците, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва предпечатна подготовка и представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ отпечатани десет бройки от всеки образец на формуляр за осъществяване на контрол и установяване на съответствие с предоставените образци. След потвърждаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ му предава и магнитен носител с образците за отпечатване. Други условия: 1. Възложителят може да прекрати обществената поръчка или да не сключи договор в случай на отпадне на необходимостта от провеждане на процедурата в резултат на съществена промяна в обстоятелствата (законодателна, административна или др. промяна); 2. В случай, че след сключване на договора и преди да има изпълнение по него, отпадне необходимостта за изпълнение на поръчката в резултат на съществена промяна в обстоятелствата (законодателна, административна или др. промяна), възложителят може едностранно да прекрати договора, без да дължи финансови компенсации на изпълнителя; 3. В случай, че до 6 месеца от сключване на договора, възложителят не предостави на изпълнителя образци на формулярите за отпечатване, договорът се прекратява едностранно, без възложителят да дължи финансови компенсации на изпълнителя; 4. В случай на съществена промяна в обстоятелствата (законодателна, административна или др. промяна), в следствие на която отпадне необходимостта от отпечатване и доставка на някои от описаните в пълното описание видове формуляри, възложителят оттегля едностранно възлагането им без финансови компенсации за изпълнителя, като дължимото възнаграждение се намалява съразмерно; 5. В случай, че при изработването на образците на формуляри, се наложи промяна в броя на страниците на отделните видове формуляри, дължимото възнаграждение се намалява или увеличава съразмерно на отпадналата или увеличена необходимост от броя страници, без за това да се дължат финансови компенсации за изпълнителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор