Версия за печат

00530-2013-0161

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: В.Додова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части за климатична и вентилационна техника, монтирана в сървърни помещения на ЦУ на НАП, на следните адреси: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47, ул. „Аксаков” № 21 – изчислителен център и ТД на НАП ГДО, с адрес ул. „Врабча” № 23”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47, ул. „Аксаков” № 21 – изчислителен център и ТД на НАП ГДО, с адрес ул. „Врабча” № 23
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части на климатична и вентилационна техника монтирана в сървърните помещения на ЦУ на НАП на следните адреси: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47, ул. „Аксаков” № 21 – изчислителен център и ТД на НАП ГДО с адрес ул. „Врабча” № 23. Климатична техника е подробно описана в Приложение № 1 към Пълното описание на предмета на поръчката. Предметът на поръчката включва: извършване на месечни, тримесечни, шестмесечни и годишни технически прегледи на климатичната и вентилационна техника, посочена в Приложение № 1 към пълното описание на предмета на поръчката, включващи дейности, определени от производителя като задължителни, по компоненти и с периодичност на поддръжката, описана в Таблица 1 от Пълното описание на предмета на поръчката. почистване и измиване на външните тела на климатизаторите и почистване на топлообменните повърхности на кондензатора – три пъти годишно: пролетно обслужване - през месец април; лятно обслужване през месец юли и есенно/зимно обслужване през месец октомври; ремонт на климатичната и вентилационна техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от Изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на Възложителя; доставка и монтаж на консумативи и резервни части, съгласно Приложение № 2 (Списък на консумативите и резервните части) към пълното описание на предмета на поръчката. Подмяната на консумативи и резервни части се извършва съгласно сроковете по Таблица 1 от пълното описание или при необходимост. Доставката и монтажа на консумативите и резервните части се извършват в срок не повече от 10 (десет) дни (според предложението на участника) от установяването на необходимостта от подмяната им, което се констатира при ежемесечните профилактични прегледи и се отразява в протокол. Доставката и монтажа на резервните части се извършват след установяването на необходимостта от подмяната им, което се констатира при ежемесечните профилактични прегледи или при необходимост и се отразява в протокол. Доставените консумативи и резервни части следва да бъдат оригинални, придружени с гаранционни условия и с поставена СЕ маркировка. транспортни разходи за извършването на профилактичните прегледи и доставката на консумативите и резервните части. в седемдневен срок от сключване на договора изпълнителят следва да извърши първоначален преглед на климатичната и вентилационна техника, описана в Приложение №1 към пълното описание, за което се съставя протокол, в който се посочват: - обслужваната техника; - техническо състояние на всяко устройство и изправност на инсталацията. Протоколът се подписва от представител на изпълнителя и от координатора по изпълнението на договора, определен от Възложителя. Абонаментното поддържане на климатичната и вентилационна техника, с периодичност на извършване, съгласно Таблица № 1 към пълното описание, се извършва до 20 (двадесето) число на съответния месец. Първият технически преглед обхваща всички видове дейности, определени от производителя като задължителни и посочени в Таблица № 1.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50730000, 50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща стойност за абонаментното поддържане за 1 /един/ месец, без ДДС; тежест: 50
Показател: Обща стойност на единични цени на резервни части и консумативи, посочени в ценовото предложение на участника, в лева без ДДС; тежест: 40
Показател: Часова ставка /лв. за един час работа/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 568131 от 04.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части за климатична и вентилационна техника, монтирана в сървърни помещения на ЦУ на НАП, на следните адреси: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47, ул. „Аксаков” № 21 – изчислителен център и ТД на НАП ГДО, с адрес ул. „Врабча” № 23”
V.1) Дата на сключване договора
12.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ЗЕФИР-КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ” ЕООД, ЕИК 121464567, р-н Люлин, ул. 722, № 2, ет. 1, България 1360, София, Тел.: 02 9252266

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 71000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е 24 месеца от датата на сключването му и може да бъде прекратен предсрочно при изчерпване на максимално допустимата обща стойност, която е в размер до 71000 лв. без ДДС, от които максимално допустимата стойност за ЦУ на НАП е в размер до 60 000лева без ДДС , а за ТД на НАП ГДО е в размер до 11 000 лева без ДДС. Окончателната стойност на договора ще се определи при приключване на неговото изпълнение, въз основа на изплатените месечни абонаменти такси за извършването на сервизно обслужване на климатичната техника и общата стойност на заплатените консумативи и резервни части за периода на изпълнение.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор