Версия за печат

00026-2014-0005

BG-гр. София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална електрическа компания ЕАД, ул. "Веслец" № 5, За: Силвия Парашкевова, Република България 1022, гр. София, Тел.: 02 9263576, E-mail: sparashkevova@nek.bg, Факс: 02 9263650

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки", управление "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nek.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Процедура за възлагане на обществена поръчка в две обособени позиции с предмет: Обособена позиция №1: Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД извън периметъра на площадка АЕЦ „Белене” – сектор „Атоменергоремонт”, ж.к. „Димум“, административно-битов комплекс с прилежащи паркинг и гаражи, хотелски комплекс „Енергия” с прилежащи стол и ресторант „Димум”, водоем в землището на село Деков, лагер „ГУСВ” и жилищен блок 323, кв. „Мара Денчева“, гр.Плевен, реф. №13ТП-Х19А064-1 и Обособена позиция №2: Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД – почивен дом „Енерго 1” – к.к. ”Св.св.Константин и Елена”, почивен дом „Енерго” – Приморско, почивен дом „Енерго” - Росенец и почивен дом „Енерго” - Предел, реф. №13ТП-Х19А064-2.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23

Основно място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция №1: Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД извън периметъра на площадка АЕЦ „Белене” – сектор „Атоменергоремонт”, ж.к. „Димум“, административно-битов комплекс с прилежащи паркинг и гаражи, хотелски комплекс „Енергия” с прилежащи стол и ресторант „Димум”, водоем в землището на село Деков, лагер „ГУСВ” и жилищен блок 323, кв. „Мара Денчева“, гр.Плевен, реф. №13ТП-Х19А064-1 и Обособена позиция №2: Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД – почивен дом „Енерго 1” – к.к. ”Св.св.Константин и Елена”, почивен дом „Енерго” – Приморско, почивен дом „Енерго” - Росенец и почивен дом „Енерго” - Предел, реф. №13ТП-Х19А064-2.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност без ДДС
1198800 BGN
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура за всеки лот в размер съответно: • за ЛОТ1 - 8 000,00 (осем хиляди) лева; • за ЛОТ2 - 3 000,00 (три хиляди) лева; В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банкова сметка на НЕК ЕАД при банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България по сметка на НЕК ЕАД в лева: BG 07BPBI79421087792201, BIC: BPBIBGSF. В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена по образец на Възложителя. Банковата гаранция за участие следва да бъде валидна 30 дни след валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора на спечеления от него лот.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще финансира поръчката със собствени средства. Плащанията ще се извършват съгласно условията на договора. Не се допуска авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

1. При избор на участника за изпълнител на поръчката, за охранителния състав ще бъде сключена застраховката „Гражданска отговорност за носене и употреба на огнестрелно оръжие”, съгласно чл. 94, ал.2 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия; 2. Изпълнителят ще сключи и поддържа за целия срок на изпълнение на договора застраховка “Обща гражданска отговорност” за нанесени имуществени вреди на Възложителя вследствие кражби с лимит за 1 събитие 10 000 лв., но не по-малко от стойността на щетата по възстановителна цена и агрегатен лимит за щети до 100 000 лв. с период на полицата - от датата на влизане на договора за охрана в сила, до изтичане на срока му.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Заверено копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (официален превод). При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението – оригинал или нотариално заверен препис), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Договорът/споразумението следва да включва: задължение за лицата в обединението за солидарна отговорност при изпълнението на поръчката; задължение, че обединението няма да бъде прекратено преди изпълнението на поръчката; съгласие на всички лица (съдружници, партньори), че представляващият обединението задължава всеки един от участващите в обединението във връзка с участието в настоящата процедура и при изпълнението на поръчката; 3.Документ за гаранция за участие - оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане; 4.Копие от документ за закупена документация за участие; 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП-по образец; 6.Справка административни сведения за участника-по образец; 7.Декларация за направен оглед на обекта-по образец; 8.Декларация от участника за участие на подизпълнител-по образец; 9.Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, са Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика – образец; 11. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя-по образец; 12. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка (ако участникът предвижда подизпълнители); 13. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на изискванията на чл. 9, чл. 46 и на изискването за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП, на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, както и за технически възможности и/или квалификация на участника, посочени в раздел V от документацията за участие, както и на изискванията по чл.13 от ЗЧОД.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Заверено копие от годишния финансов отчет за предходната година. 2. Информация за общия оборот от извършена охранителна дейност за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът трябва да има общ оборот от охранителна дейност за последните три години, както следва: - За обособена позиция 1 (лот1) - не по-малко от 800 000,00 (осемстотин хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец - Приложение № 9; - За обособена позиция 2 (лот2) - не по-малко от 300 000,00 (триста хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец - Приложение № 9; 3. Декларация, че при избор на участника за изпълнител на поръчката, за охранителния състав ще бъде сключена застраховката „Гражданска отговорност за носене и употреба на огнестрелно оръжие”, съгласно чл. 94, ал.2 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия – ПРЕДСТАВЯ СЕ САМО ОТ УЧАСТНИЦИТЕ, ПОДАЛИ ОФЕРТА ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ (ЛОТ) 1; 4. Декларация, че Изпълнителят ще сключи и поддържа за целия срок на изпълнение на договора застраховка “Обща гражданска отговорност” за нанесени имуществени вреди на Възложителя вследствие кражби с лимит за 1 събитие - 10 000 лв., но не по-малко от стойността на щетата по възстановителна цена и агрегатен лимит за щети до 100 000 лв. с период на полицата - от датата на влизане на договора за охрана в сила, до изтичане на срока му.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Заверено копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност за територията на цялата страна или в зависимост от обхвата на поръчката, съгласно изискванията на чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 2 от Закона за частната охранителна дейност и заверено копие от уведомление до органите на МВР по чл. 18 ал. 2 от ЗЧОД. Участниците могат да представят заверено копие от уведомление до органите на МВР по чл. 18, ал. 2 от ЗЧОД или декларация, или уведомително писмо. Чуждестранните лица представят удостоверение, съгласно изискванията на Наредба № lз-2895/15.11.2011 г., издадена от министъра на вътрешните работи и министъра на икономиката, енергетиката и туризма; 2. Охранителната дейност да е основен предмет на дейност на фирмата – представяне на декларация свободен текст; 3. Участниците да разполагат с дублираща система за комуникация между постовете, оперативен дежурен център на фирмата, МВР, Възложител и т.н. За доказване на това обстоятелство Участниците следва да разполагат: - със собствен лиценз за радиочестота с национално или регионално покритие (в зависимост от обхвата на поръчката) и договор с един мобилен оператор или договори с два мобилни оператора. Участниците трябва да представят заверено копие от лиценза със съпътстващите документи за технически характеристики и способите за функциониране и/или декларация за ползваните мобилни оператори. 4. Заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ЕN ISO 9001:2008 за извършваната услуга или негов еквивалент. 5. Заверено копие от удостоверение за администратор на лични данни, издаден от Комисия за защита на личните данни. 6. Участниците следва да притежават опит в извършване на охранителна дейност при минимални изисквания, посочени в документацията за участие. 7. Участниците следва да разполагат с минимален брой охранители съответно: - за обособена позиция 1 (лот1) – 50 охранители; - за обособена позиция 2 (лот2) – 30 охранители. Участниците представят декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години – свободен текст, както и актуална справка от НАП, издадена след 30.06.2013 год. за подадени уведомления по чл.62 от Кодекса на труда и списък с работещите охранители. 8. Участниците представят декларация – свободен текст, че: - ще сключат трудови договори с необходимия брой служители за длъжността „охранител” за работа на обекта, предмет на процедурата; - трудовата дейност на персонала, зает с охраната на обекта, ще бъде в съответствие с трудово-осигурителното и данъчно законодателство; - графиците и смените на охранителите на обектите ще бъдат организирани съгласно разпоредбите на Кодекса на труда и Наредба за работното време, почивките и отпуските. Минималните изисквания към охранителите са посочени в документацията за участие. 9. За изпълнение изискванията на чл.28 от ЗЧОД участниците следва да представят документите, посочени в документацията за участние; 10. Участниците следва да гарантират опазване на информационни данни за охраняваните обекти - етап провеждане на процедура и етап изпълнение на договора (от всички служители). Участниците представят декларация – свободен текст. 11. Участниците следва да разполагат с техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, при минимални изисквания, посочени в документацията за участние.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за частната охранителна дейност; Наредба № 9 от 4.12.2006 г. за придобиване на квалификация по професия "Охранител"

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупува или получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на НЕК ЕАД от отдел “Доставки “, ет. 6, след заплащането й в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД, ул.”Веслец” № 5 или след банков превод по сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД. Банкова сметка в лева: BG07BРВІ79421087792201, BIC: BРBІBGSF до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка.В случай, че срокът изтича в неприсъствен ден, този ден не се брои и срокът изтича на следващия присъствен ден

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.04.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

ЦУ НЕК ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД извън периметъра на площадка АЕЦ „Белене” – сектор „Атоменергоремонт”, ж.к. „Димум“, административно-битов комплекс с прилежащи паркинг и гаражи, хотелски комплекс „Енергия” с прилежащи стол и ресторант „Димум”, водоем в землището на село Деков, лагер „ГУСВ” и жилищен блок 323, кв. „Мара Денчева“, гр.Плевен, реф. №13ТП-Х19А064-1
1) Кратко описание

Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД извън периметъра на площадка АЕЦ „Белене” – сектор „Атоменергоремонт”, ж.к. „Димум“, административно-битов комплекс с прилежащи паркинг и гаражи, хотелски комплекс „Енергия” с прилежащи стол и ресторант „Димум”, водоем в землището на село Деков, лагер „ГУСВ” и жилищен блок 323, кв. „Мара Денчева“, гр.Плевен, реф. №13ТП-Х19А064-1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
877500 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД – Почивен дом „Енерго 1” – к.к. ”Св.св.Константин и Елена”, почивен дом „Енерго” – Приморско, почивен дом „Енерго” - Росенец и Почивен дом „Енерго” - Предел, реф. №13ТП-Х19А064-2
1) Кратко описание

Осъществяване на охранителна дейност на обекти на НЕК ЕАД – Почивен дом „Енерго 1” – к.к. ”Св.св.Константин и Елена”, почивен дом „Енерго” – Приморско, почивен дом „Енерго” - Росенец и Почивен дом „Енерго” - Предел, реф. №13ТП-Х19А064-2

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно изисквонията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
321300 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36