Версия за печат

00041-2013-0013

BG-Ивайловград: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ивайловград, ул. "Г.Димитров" №49, За: Филип Касабов, Р България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6090, E-mail: oba_ivaylovgrad@abv.bg, Факс: 03661 6022

Място/места за контакт: ул. "Г.Димитров" №49, гр. Ивайловград, общ. Ивайловград, обл.Хасково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ivaylovgrad.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.ivaylovgrad.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Избор на изпълнител за осъществяване на мерки за визуализация и публичност на проект „Повишаване на ефективността и управленските умения на служителите от община Ивайловград”, Договор № А12-22-113/22.04.2013 г по ОП „Административен капацитет", приоритетна ос II ,,Управление на човешките ресурси”, подприоритет „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07 по 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Град Ивайловград, някои от видовете работи могат да се извършват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответната дейност.
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осъществяване на мерки за визуализация и публичност на проект „Повишаване на ефективността и управленските умения на служителите от община Ивайловград”, Договор № А12-22-113/22.04.2013 г по ОП „Административен капацитет", приоритетна ос II ,,Управление на човешките ресурси”, подприоритет „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07 по 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”.Организиране на две пресконференции, Изработка на 100 брошури, Изработка на банер / рол банер, Изработка на 120 семинарни папки, Изработка на 120 блок листи за писане, Изработка на 120 регистрационни форми, Изработване на 30 флаш-памети.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 22150000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Брошури

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2338.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 50
Показател: Предложена цена ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 573264 от 04.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-5 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осъществяване на мерки за визуализация и публичност на проект „Повишаване на ефективността и управленските умения на служителите от община Ивайловград”, Договор № А12-22-113/22.04.2013 г по ОП „Административен капацитет", приоритетна ос II ,,Управление на човешките ресурси”, подприоритет „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07 по 2007 – 2013 г.,
V.1) Дата на сключване договора
13.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис Консумативи ООД ЕИК 201417931, ул. "Проф. Иван Шишманов" 4, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 052 520494, E-mail: salesmanager@okoiffice.bg, Факс: 052 644120

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2408.34 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2338.7 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013г.” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка:„Осъществяване на мерки за визуализация и публичност на проект „Повишаване на ефективността и управленските умения на служителите от община Ивайловград”, Договор № А12-22-113/22.04.2013 г по ОП „Административен капацитет", приоритетна ос II ,,Управление на човешките ресурси”, подприоритет „Компетентна и ефективна държавна администрация” по бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07 по 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор