Версия за печат

00126-2014-0006

BG-Несебър: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Несебър, ул. "Еделвайс"10, За: Сюрея Исуф, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29399, E-mail: kapitalnostroitelstvo@abv.bg, Факс: 0554 29399

Място/места за контакт: отдел "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nessebarinfo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на многофункционална обществена сграда – Културен център в УПИ I-общ., кв. 67 по плана на гр. Несебър”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Несебър
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектът предвижда изграждане на сграда за обществено обслужване в областта на културата. В нея ще се провеждат обществени мероприятия, организирани от община Несебър, както и учебни кръжоци, библиотечна и театрално-сценична дейност. Новопроектираната сграда е свободностояща и се състои от сутеренен етаж с подземен гараж и обслужващи помещения и четири надземни етажа. Обемно-пространствено сградата се състои от три корпуса – южен, северен и централен /атриум/, свързващ другите два. Вертикалната комуникация се осъществява посредством два комуникационни възела с естествено осветление – затворена стълбищна клетка и товарен асансьор в обслужващата част на сградата /предимно за персонал, реквизит и за евакуация/ и два броя панорамни асансьори и представително стълбище в атриума на сградата /основно за посетители/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително-монтажните работи, предвидени за извършване са описани подробно по видове и количества описани в документацията и количествени сметки в „Техническа спецификация - пълно описание на обекта на поръчката и одобрени количествени сметки”, съгласно документация за участие. По всички части на проектите ще бъдат приложени количествени сметки.

Прогнозна стойност без ДДС
5500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: 55 000 лева /петдесет и пет хиляди лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Несебър: IBAN: BG 79 UNCR 7630 3300 0004 13; BIG: UNCR BGSF – „УниКредит Булбанк” гр. Несебър или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия. Тя следва да съдържа неотменимо и безусловно задължение за плащане при писмено искане от Възложителя , когато участникът е отеглил офертата си след изтичане на срока за представяне на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Несебър: IBAN: BG06 UNCR 7630 3300 0005 63, ВIС: UNCR BGSF – „УниКредит Булбанк” гр. Несебър или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност 12 месеца. Банковата гаранция следва да съдържа условие за плащане, в случай на частично или изцяло неизпълнение на задълженията по договора от страна на изпълнителя. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане, както и в банкова гаранция, изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

При осигурено финансиране от бюджета на Община Несебър. Стойността на договора ще се изплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва: - аванс в размер на 10% от стойността на договора, платим в срок до 30 дни след представяне на протокол за откриване на строителна площадка, оригинална фактура за дължимата стойност и осигурен финансов ресурс от бюджета на Община Несебър; - междинни плащания – до 90% от стойността на договора, платими в срок до 30 дни от подписване на протоколи (обр.19) за извършени и подлежащи на разплащане СМР и представяне на фактура, пропорционална на частта на отчетените строителни работи; - окончателно плащане – 10% остатък от стойността на договора, платимо в срок до 30 дни след подписване на акт образец 15 без забележки, както и оригинална фактура за дължимата стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 следва да съдържа: 1. Оферта по образец; 2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата; 3. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура (копие); 4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция); 5. Административни сведения за участника - по образец; 6. Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 7. Декларация за запознаване с условията в документацията и приемането им - по образец; 8. Декларация по чл. 47, ал.1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 и ал.5, т. 1 от ЗОП - по образец; 9. Декларация по чл. 47, ал.1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.3 и т.4 и ал.5, т. 2 от ЗОП - по образец; 10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители - по образец; 11. Декларация за съгласие от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) - по образец с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл.56 ал.1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП; 12. Декларация по по чл.56, ал.1 т. 11 от ЗОП - по образец; 13. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите когато участника е обединение / консорциум); 14. Списък на лицата в консорциума/обединението (в случаите когато участника е обединение/ консорциум) - по образец; 15. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участника е обединение/ консорциум) - по образец; 16. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние на участника;17. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника; 18. Декларация свободен текст от участника, че е запознат, респективно незапознат с инвестиционния проект и строителната площадка и условията на строителство на място; 19. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - по образец; 20.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал); Плик №2: Техническо предложение - по образец; Плик №3: Ценово предложение - по образец; Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, Участник, за когото e налице някое от следните обстоятелства: Подадената оферта е представена в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; По отношение на участника е налице някое от обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП; Представената оферта, включително и отделни нейни части в техническото и ценово предложение, не отговаря на предварително обявените в обявлението и в тази документация условия; Не е представен някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; За когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; По отношение на участника се установи неизпълнение на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности и квалификация съгласно обявените в обявлението условия; Не е представил документ за закупуване на документация, както и документ за представена гаранция за участие; Гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция със срок на валидност, по-кратък от срока на валидност на офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Отчет за приходи и разходи, счетоводен баланс, справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.) и други документи, доказващи по безспорен начин изискуемия оборот. Информация за оборота от сградно строителство за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.) – по образец; 2. Валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има реализиран оборот от сградно строителство общо за последните 3 /три/ финансови години (2011, 2012 и 2013г.) в размер на 5 500 000 лева /пет милиона и петстотин хиляди лева/. 2. Участникът да е застрахован за професионалната си отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия и бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък – декларация на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013г.) – по образец, с приложени референции за добро изпълнение. 2. Списък – декларация за конкретното техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на тази обществена поръчка – по образец, с приложени документи за собственост или наем. 3. Списък – декларация на инженерно-техническия и на изпълнителския персонал – по образец, с приложени дипломи, автобиографии и копия от договори. 4. Справка от НАП за актуално състояние на всички действащи към момента трудови договори на участника. 5. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, при условията и реда на Закона за камарата на строителите или еквивалентен документ за чуждестранните участници. 6. Валиден сертификат по ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент; 7. Валиден сертификат BSI OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалент.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимум 2 /два/ изпълнени договора с предмет: сградно строителство с минимум 3 000 кв.м. РЗП. 2. За изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, всеки участник трябва да разполага с минимум: багер – 1бр., самосвал – 1 бр., вибратор за уплътняване на бетонова смес - 1бр., товаро – подемна техника -1бр. 3. Участникът трябва да посочи минимум: - един ръководител обект – правоспособно лице, дипломиран строителен инженер със стаж в ръководенето на строителни обекти минимум 5 /пет/ години и опит в изпълнението на обекти от сградно строителство минимум 10 /десет/ години; - един специалист по контрол на качеството - технически ръководител – дипломиран строителен инженер или строителен техник, минимум 10 /десет/ години опит при изпълнението на обекти от сградно строителство; - изпълнителния персонал, който ще участва в изпълнението на СМР, всички лица да притежават необходимата квалификация, съобразно дейностите, които се извършват - не по-малко от 20 човека; 4. Справка от НАП за актуално състояние на всички действащи към момента трудови договори на участника. 5. Участникът следва да е вписан в регистъра за категориите строежи, даващи му възможност да изпълнява дейностите съобразно количествените сметки и техническата спецификация на предмета на поръчката. 6. Участникът да притежава валиден сертификат по ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката /сградно строителство/. 7. Участникът да притежава валиден сертификат BSI OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалент. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката /сградно строителство/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок за изпълнените видове СМР ; тежест: 20
Показател: Срок за отстраняване на скрити дефекти в рамките на гаранционния срок ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се превежда в посочения в обявлението срок с платежно нареждане към бюджета по сметка на Община Несебър BG55 UNCR 7630 8400 0004 00; UNCR BGSF, код за плащане 447000 – „УниКредит Булбанк” гр. Несебър. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в Община Несебър - град Несебър, п.к.8230, ул. „Еделвайс“ № 10, ет.6, ст. 68-2, отдел „Инвестиционна политика”. При поискване от заинтересованото лице възложителят може да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Несебър, ет.6, ст. 68-2, отдел „Инвестиционна политика”, от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа всеки работен ден.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Несебър

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ