Версия за печат

00923-2014-0001

BG-Смолян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ" Филиал Смолян, ул. "Дичо Петров" № 32, За: проф. д-р Евгения Иванова, Р България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62364, E-mail: pufilial_sm@abv.bg, Факс: 0301 62339

Място/места за контакт: ул. "Дичо Петров" № 32

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА СТУДЕНТСКИ СТОЛ КЪМ ПУ “ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” - ФИЛИАЛ СМОЛЯН”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за Студентски стол към ПУ “ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” - Филиал Смолян за периода от 01.05.204г до 01.05.2015г. Обособена позиция № 1 “Месо и месни продукти”; Обособена позиция № 2 “Сладкарски изделия”; Обособена позиция № 3 “Плодове и зеленчуци”; Обособена позиция №4 “Мляко и млечни продукти”; Обособена позиция № 5 “Пакетирани храни и яйца”; Обособена позиция № 6 “Консервирани хранителни продукти”; Обособена позиция № 7 “Хляб и хлебни изделия”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложение към условията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции: 1. Месо и месни продукти – 360 лева; 2. Сладкарски изделия – 20 лева; 3. Плодове и зеленчуци- 60 лева; 4. Мляко и млечни продукти- 100 лева; 5. Пакетирани храни и яйца-60 лева; 6. Консервирани хранителни продукти- 270 лева; 7. Хляб и хлебни изделия- 30 лева; Гаранция за изпълнение 3% от стойността на договора за всяка обособена позиция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на съдържанието на документите; Заявление за участие;Административни сведения;Кратка анотация за досегашната дейност на участника; Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Документ за закупената документация за участие – заверено копие; Документ за внесена гаранция за участие; Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5; Техническо предложение за изпълнение на поръчката /поставя се в плика № 2- Предложение за изпълнение на поръчката/; Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; Срок за изпълнение на поръчката; Предлагана цена /поставя се в плик № 3 - Предлагана цена"/; Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11,от ЗОП които са на чужд език, се представят и в превод. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходите на кандидата за предходните две години - заверено копие; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години /посочена по години/, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходите на кандидата за предходните две години - заверено копие; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години /посочена по години/, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможностти и/или квалификация по чл.51 от ЗОП: 1.Доказателства за наличието на собствени или наети специализирани транспортни стредства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти. 2./Списък с изпълнени подобни договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 3.Доказателства за налична собствена или наета складова база, отговаряща на изискванията на ОБДХ. Доказва се с документа за собственост, удостоверение за въвеждане в експлоатация, договор за наем и други които комисията приеме.4. Доказателства за регистрация на участника като производител или търговец на едро с храни, обхващащи всички групи храни от обособените позиции, за които участникът участва съгласно разпоредбите на Закона за храните- доказва се с валидни удостоверения за търговия на едро с храни по Закона за храните /заверени от участника копия/; 5. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 6. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или на лицата, които отговарят за извършването на доставката;
Минимални изисквания: 1. Налична собствена или наета техника - специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно - хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти; 2.Налична собствена или наета складова база отговаряща на изискванията на ОБДХ. 3.Да има изпълнени минимум 2 договора за възлагане на обществени поръчки сходни с предмета на поръчката през последните три години, придружени от препоръки за добро изпълнение. 4.Участникът следва да е регистриран като производител или търговец на едро с храни, обхващащи всички групи храни от обособените позиции, за които участникът участва съгласно разпоредбите на Закона за храните.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на възложителя или по банкова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Смолян, ул. "Дичо Петров" № 32

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

КЪРНАЧЕТА – 150 кг.; КАЙМА- 600 кг.; В.П. СВИНСКИ БУТ – 20 кг.; КЕБАПЧЕТА, КЮФТЕТА – 9000 бр.; НАДЕНИЦА – 250 кг.; КРЕМВИРШИ - 300 кг.; ПИЛЕШКИ ДРОБ – 100 кг.; СВ.ВРАТ БЕЗ КОСТ – 600 кг.; ПИЛЕШКО ШИШЧЕ – 100 кг.; САЛАМ – ТРАЕН - 120 кг.; САЛАМ – ШУНКОВ – 150 кг.; РИБА – СКУМРИЯ – 600 кг.; САЛАМ – ЛУКАНКОВ – 180 кг.; ПИЛЕШКИ БУТ – 2400 кг.; САЛАМ – ТЕЛЕШКИ – 110 кг.; СЪЗДЪРМА – 30 кг.; ШНИЦЕЛ –ПИЛЕШКИ – 1000 бр.; ФИЛЕ – ПИЛЕШКО – 800 кг.; РИБА - ХЕК-ФИЛЕ – 100 кг.; ТЕЛЕШКИ ШОЛ – 150 кг.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

6 760 кг. месо и месни продукти; 10 000 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сладкарски изделия
1) Кратко описание

ЩРУДЕЛ 120 гр. - 100 бр.; ПАСТИ 120 гр. – 2500 бр.; ЕКЛЕРИ 120 гр. – 500 бр.; РЕВАНЕ 120 гр. – 800 бр.; СЛАДКА БАНИЦА 120 гр. – 200 бр.; БАКЛАВИ 120 гр. – 100 бр.; ТОЛУМБИЧКИ 120 гр. – 100 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15812100

Описание:

Сладкарски изделия

3) Количество или обем

4 300 броя

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

ДОМАТИ – 300 кг.; МАНДАРИНИ – 100 кг.; ЗЕЛЕ – 1500 кг.; КАРТОФИ – 3000 кг.; КРАСТАВИЦИ - 500 кг.; КИВИ – 60 кг.; КРОМИД ЛУК – 210 кг.; КАИСИИ – 20 кг.; ПРАСКОВА – 20 кг.; МАГДАНОЗ – 500 бр.; ТИКВИЧКИ – 20 кг.; ЯБЪЛКИ – 600 кг.; МОРКОВИ – 200 кг.; БАНАНИ – 800 кг.; ПОРТОКАЛИ – 300 кг.; ЧЕРЕШИ – 20 кг.; ЧУШКИ – 100 кг.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15330000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени

3) Количество или обем

500 бр.; 7 750 кг.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

КИСЕЛО МЛЯКО 0.4 КГ. – 5000 бр.; КАШКАВАЛ – 500 кг.; МАСЛО – 80 кг.; ПРЯСНО МЛЯКО – 200 литра; СИРЕНЕ - 250 кг.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

5000 бр.; 830 кг.; 200 литра

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Пакетирани храни и яйца
1) Кратко описание

БРАШНО – 250 кг.; ЗАХАР – 30 кг.; ЛЕЩА - 50 кг.; ОЛИО 1 Л. – 1000 литра; СОЛ – 250 кг.; СУХ ФАСУЛ – 200 кг.; МАК.ИЗД., ФИДЕ - 0,4 КГ. – 150 бр.; ОРИЗ -500 кг.; ФИН МЛЕЧЕН ШОКОЛАД 90 ГР. – 2000 бр.; ЯЙЦА – 7000 бр.; ГРАХ - ЗАМРАЗЕН 0,4 КГ. – 60 кг.; ЧЕРЕН ПИПЕР - 10 ГР. – 450 бр.; БАХАР - 10 ГР. – 70 бр.; ДАФИНОВ ЛИСТ - 10 ГР. – 100 бр.; КИМИОН - 10 ГР. – 120 бр.; ЧЕРВЕН ПИПЕР 100 ГР. – 250 бр.; ДЖОДЖЕН - 10 ГР. – 110 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

1 340 кг.; 1 000 литра; 10 250 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Консервирани хранителни продукти
1) Кратко описание

КОНС.ЗЕЛЕН ФАСУЛ 0,800 КГ. – 140 бр.; ВИНО - 0,750 КГ. – 30 бр.; ГЮВЕЧ - 0,800 КГ. – 100 бр.; КОНС. ДОМАТИ - 0,800 КГ. – 700 бр.; КОМПОТ - 0,800 КГ. – 500 бр.; КОНС. КРАСТАВИЧКИ - 0,800 КГ. – 1000 бр.; КОНФИТЮР - 0,500 КГ. – 200 бр.; РУСЕНСКО ВАРЕНО – 2000 бр.; ТЕЧЕН ШОКОЛАД - 0,500 КГ. – 450 бр.; ПАСТЕТ - 0,140 КГ. – 800 бр.; ЛЮТЕНИЦА - 0,400 КГ. – 1100 бр.; МАЙОНЕЗА - 0,500 КГ. – 150 бр.; ТОПЕНО СИРЕНЕ - 0,140 КГ. - 800 бр.; КОНС.ГЪБИ- 0,800 КГ. – 100 бр.; МАРГАРИН - 0,500 КГ. – 350 бр.; РИБА КОНСЕРВА – 1700 бр.; МАСЛИНИ – 80 кг.; НАТУРАЛЕН СОК - 1 Л. – 9000 бр.; ОЦЕТ - 0,700 КГ. – 200 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

3) Количество или обем

80 кг; 19 320 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Хляб "Добруджа" 1кг - 6500 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100

Описание:

Хляб

3) Количество или обем

6500 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12