Версия за печат

01224-2014-0004

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Ангелина Кръстева - по процедурата; Валентина Войнова - по предмета на поръчката - 02 91451272, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451480, E-mail: krasteva.a@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българска народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Застраховане на имуществото на БНБ, включващо дълготрайни материални активи (ДМА) и материални запаси по списък, съдържащ техния вид, количеството и балансовата им стойност и адрес“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6
Място на изпълнение: гр.София, гр.Приморско, гр.Смолян, гр.Самоков-к.к.Боровец, гр.Варна, гр. Пловдив, с.Радомирци, гр. Луковит, гр. Трявна, гр.Плевен к.к. Св.Св.Константин и Елена - гр.Варна
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Застраховане на имуществото на БНБ, включващо дълготрайни материални активи (ДМА) и материални запаси по списък, съдържащ техния вид, количеството и балансовата им стойност и адрес.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

66515200, 66515000

Описание:

Застраховка "Щети на имущество"
Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение № 1 и № 2, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата. В срок до 5 (пет) работни дни преди сключване на първата застрахователна полица, Възложителят трябва да предостави на Изпълнителя справка за застрахователната сума (балансовата стойност) на имуществото си. В случай че размерът на балансовата стойност на имуществото е намалена или увеличена, застрахователната премия се преизчислява на база на тарифни числа (тарифна ставка), представени в офертата на изпълнителя.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

08.05.2014 г. 

Завършване

07.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на: 660 (шестстотин и шейсет) лева или тяхната равностойност в евро, в размер на 337,45(триста тридесет и седем евро и четиридесет и пет евроцента) еврo. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN:DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt.Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител, (чл. 61, ал. 1 от ЗОП).В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума, преведена по една от горепосочените банкови сметки или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от застрахователната премия с включен данък върху застрахователната премия, посочена в чл. 5, ал. 1 от проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А) В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор ”, се поставят: 1.Пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (или някой друг документ от нея). 2.За юридически лица и ЕТ, се представя: единен идентификационен код (ЕИК) или извлечение от Търговския регистър, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.В случай че, в управителните органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага ЕИК или извлечение от Търговския регистър за тези юридически лица.За физически лица: копие от документа за самоличност. За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. 3.При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.4.Документ за гаранция за участие. 5.Доказателства за икономическо и финансово състояние, посочени в т. III.2.2) от обявлението. 6.Доказателства за технически възможности и/или квалификации на участниците, посочени в т. III.2.3) от обявлението.7.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2 и 3 от ЗОП, подписана от лицата съгласно указанията в образеца; 8.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (частично, по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 3, 4 и 5 от ЗОП, подписана от лицата съгласно указанията в образеца; 9.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП, подписана от лицата, съгласно указанията в образеца; 10.Декларация за подизпълнител/и. Участникът прилага декларация, независимо дали ще използва или няма да използва подизпълнител/и. В случай че, участник предвижда използването на подизпълнител/и при изпълнение на поръчката, посочва същия/ите, както и дела на тяхното участие. Посочват се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. В тези случаи, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира в офертата като подизпълнител на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът ще използва подизпълнители, в офертата се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите;11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан;13.Документ, удостоверяващ закупуването на документацията по съответния ред. Продължава в VI.3 "Допълнителна информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Баланс и отчет за приходите и разходите (отчет за доходите) за 2012 г.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на основните договори за услуги със сходен предмет, изпълнени за последните три години, считано до крайния срок за получаване на офертите , включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. - Копие от лиценз за извършване на застрахователна дейност по предмета на поръчката, издаден от Комисията за финансов надзор /КФН/, валиден към момента на провеждане на процедурата.
Минимални изисквания: - Да притежават документ за извършване на застрахователна дейност по предмета на поръчката, издаден от Комисията за финансов надзор /КФН/, валиден към момента на провеждане на процедурата;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кодекса за застраховането

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Общ размер на сумата за годишна застрахователна премия с включен данък върху застрахователната премия, платима от БНБ.; тежест: 70
Показател: Разчет на квотата на щетата, представляваща съотношението в процент между изплатените и висящи (заявени, но още неизплатени) щети към постъпилите застрахователни премии, платими на застрахования като бонус, изразен в процент от постъпилите застрахователни премии.; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.03.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15:30 часа на гише № 54 в Паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника – име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4. Цената на документацията е 6.00 лeвa, с включено ДДС или 3.07 евро с ДДС.Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено платежно нареждане за превод на стойността на документацията. Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба, са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code: DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. "Княз Александър І" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Б.) Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката ”, се поставят следните документи: 1.Попълнена и подпечатана оферта съгласно образеца, приложен в закупената документация. 2.Документ посочващ предлаганите от участника покрити рискове за застраховка „Имущества”.Предлаганите от участника рискове следва да покриват рисковете посочени от Възложителя в Приложение № 3. 3.Общи условия по застраховка „Имущества”; 4.Декларация, че няма да се допуска самоучастие и подзастраховане от страна на Възложителя.5.Документ/договор/удостоверение за презастраховане за риска „тероризъм”, с който се застраховат сградите, машини и съоръжения и стопански инвентар и други на БНБ в гр. София ,пл. „Княз Александър І” № 1, ул. „Московска” №7 и Касов център на БНБ-ул. „Михаил Тенев” №10. В.) В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“ участниците представят предлаганата си цена, в отделен запечатан, непрозрачен плик, който се изготвя съгласно образеца (Приложение № 4), приложен в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а. Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2 и 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (частично, по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 3, 4 и 5 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с декларации по образец.На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закон за обществените поръчки (ЗОП)

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ