Версия за печат

00283-2014-0001

BG-Банско: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект за архитектурно-художествено оформление на ул. „Гоце Делчев“ и „пл. 24-ти май“ гр. Банско и упражняване на авторски надзор по време на строителството.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да подготви инвестиционен проект във фаза работен проект за архитектурно-художествено оформление на ул. „Гоце Делчев“ и „пл. 24-ти май“ гр. Банско, съгласно обема и обхвата, регламентирани в Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническото задание изисквания за разработване на инвестиционния проект и да упражнява авторски надзор по време на строителството на подобектите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000, 71311000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изисквания към изработването на работният проект за архитектурно-художественото оформление 3.1. Да се изработи на три подобекта, както следва - подобект 1 – от ОТ826 до ул. „Отец Паисий” - подобект 2 – от ул. „Отец Паисий” до ул. „Христо Чернопеев” - подобект 3 – от ул. „Отец Паисий” до ул. „Глазне” 3.2. Да се изработи в границите на сега действащия ПУП-ПРЗ за „ул. „Г. Делчев“, пл. „24-ти май“ и за имотите общинска собственост. Частните имоти не са предмет на проекта. 3.3. Да спази технико-икономическите показатели за застрояване, определени с одобрения ПУП-ПРЗ. 3.4. Работните проекти за отделните подобекти да са изработени в съдаржание по т. 4.2 от Заданието и да дават възможност за етапно реализиране на проекта. 3.5. Да предложи характера на застрояване и ползване на общинските терени и решение за адаптиране на същ. паметници на недвижимото културно наследство в територията с проекта за архитектурно-художествено оформление. 3.6. Да предложи, съобразено с теренните условия, разположението на имотите и сградите в тях, напречните улици и съществуващата напоителна вада, решение за най-добро пешеходно и транспортно обслужване на територията на разработката. 3.7. Да предложи детайли за видове настилки и елементи на градския дизайн подходящи за реализирането на предложената идея за оформлението на предмета на разработката. 3.8. Да представи план за оформлението на зелените площи и осветлението в обхвата на разработката. 3.9. Да разработи нови проекти за Електро и ВиК мрежи, осигуряващи предложения проект. 4. Съдържание на работният проект 4.1. Графична и текстова част на работния проект: - Обща архитектурна ситуация в М 1:500 на предложеното решение в обхвата на целия проект за територията на ул. „Гоце Делчев“ и пл. „24-ти май“ с отбелязани очертанията на подобектите. - Обяснителна записка към нея с технически показатели за отделните видове площи и Кинт, плътност, озеленяване,етажтост за терените, общинска собственост. 4.2. Графична и текстова част на работния проект за подетапите: - ситуация в М 1:250 на предложеното решение за отделните подобекти - улично Електро инсталации /ниско и високо напрежение/ в М 1:500 - улични ВиК мрежи в М 1:500 - Паркоустройство и благоустройство в М 1:500 - ПБЗ - ПБ - Пътна в М 1:500 - Организация на движението в М 1:500 - Временна организация на движението - Вертикална планировка и трасировъчен план в М 1:500 - детайли на предложените видовете настилки в зоната на разработката в мащаб по преценка на проектанта и достатъчни за изпълнение на проекта. - детайли на градинско обзавеждане в зоните за озеленяване и алейна мрежа в мащаб по преценка на проектанта и достатъчна за изпълнение на проекта. - предложение за визия на осветителните тела в територията, предмет на проекта. - предложение за елементите на градския дизайн – информационни табели, пейки, кошчета за отпадъци, табели за обозначение на улици и адресни номера на имоти в мащаб от проектанта. - визуализации на елементи от територията – по преценка на проектанта. - обяснителни записки по частите на проекта с количествени сметки. Проектантите, изработили отделните части на работния проект, се задължават да изпълняват авторски надзор по време на реализацията на проекта, съставяне и подписване на протоколи по време на строителството, участие в приемателни комисии.

Прогнозна стойност без ДДС
83333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 830 лв. (осемстотин и тридесет лева) под формата на банкова гаранция или парична сума. Всички парични гаранции се внасят по банкова сметка на Община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие в процедура за проектиране и упражняване на авторски надзор за Община Банско и номера на поръчката, за която се участва". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност до 31.12.2016 г. Предвидена е и гаранция за авансово плащане в размер на 50 % от искания аванс, който е 10 % от стойността на договора без ДДС със срок на валидност не по-късно от 90 календарни дни, считано от влизането й в сила - при получаване на авансовото плащане от Изпълнителя. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи останалите банкови гаранции – за изпълнение и за авансово плащане по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 10 % от цената по чл. 2, ал. 1 в размер на ........................... /цифром и словом/ лева без ДДС в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинно плащане - в размер на 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица протокол за приемане на изпълнените услуги, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на проектантските услуги и б) и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинното плащания в размер до ……………. ........лв. (........................................) без ДДС - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на проекта и издаване на разрешения за строеж за подобектит и представяне на оригинална фактура. 4. Начин на плащане за упражняване на авторски надзор за обектите цена за пътуване от и до обектите и часови ставки: 1. За експерт, технически контрольор и проектант с пълна проектантска правоспособност – ........ лв./час; 2. За технически сътрудник – ....... лв./час. Плащането, свързано с осъществяването на авторски надзор на обектите се извършва въз основа на следните документи: - Протокол за установяване на извършения авторски надзор Приложение 6 към настоящия договор, подписан от Изпълнителя, строителения надзор (СН) и Възложителя; - Акт образец 1 Приложение 7 към настоящия договор, подписан от Изпълнителя и Възложителя. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след като Възложителят е одобрил и подписал представените документи - Акт образец 1 (Приложение 7) и Протокол за установяване на извършения авторски надзор (Приложение 6).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

ВАЖНО!!! В Техническата оферта следва да се направи описание на организацията и методологията (Обосновка и Стратегия) на работата, които участникът възнамерява да приложи при изпълнение на дейностите по проекта съгласно Техническата спецификация/Техническото задание и задължително да се представи, за целите на оценката на техническото предложение (тъй като Възложителят провежда конкурс за проект, организиран като част от процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка за услуга), инвестиционен проект във фаза идеен проект - “Архитектурно художествено оформление“ за трите подобекта, посочени в заданието, представляваща цялостно решение на прилежащата територия. Идейният проект «Архитектурно художествено оформление» се представя в черно-бяла или цветна техника и задължително съдържа: 1. ситуационен план в М 1:500 в обхвата на трите подобекта; 2. разрези, изясняващи особености на съществуващия и проектния терен. Към идейния проект “Архитектурно художествено оформление“ могат да се приложат перспективни и аксонометрични изгледи, скици, рисунки, компютърни анимации, както и идейни проекти на по-значими градински архитектурни елементи (фонтани, каскади, павилиони и други подобни), когато такива се предвиждат от участника. Представя се и Обяснителна записка на идейния проект, която съдържа: 1. обосновка за функционалното и композиционното решение; 2. обяснения за избраните материали за реализация на проекта; 3. показатели за съотношението на отделните видове площни елементи: пешеходни зони, транспортни улици, озеленяване, спортни площи, площи за застрояване с търговски обекти /павилиони за занаяти/, общински терени. Към Обяснителната записка за идеен проект "Архитектурно художествено оформление“ се прилагат количествени и стойностни сметки по уедрени показатели на видовете СМР по подобекти и обобщена за целия обект. ВАЖНО!!! В техническото предложение следва да се посочи срок за подготовката на инвестиционния проект във фаза работен проект в календарни дни. Максималният срок за подготовката на инвестиционния проект според техническото задание е 90 календарни дни, а най-краткият реален срок за подготовката на проекта, според Възложителя е 70 календарни дни. Предложения, които са над 90 календарни дни или по-кратки от 70 календарни дни ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал), по образеца от офертата, както и самата Оферта /бланка за административни и други данни/ (образец) – Приложение № 1 от документацията за обществената поръчка; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в Приложение № 7 от документацията за обществената поръчка, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. В случай, че участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на инвестиционни проекти и упражняване на авторски надзор, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. Не са включени обстоятелствата относими при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата; 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата; 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал); 8. Документ за гаранция за участие в процедурата; 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 11. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника. Списъкът се описва в декларация по образец (Приложение № 8А от документацията за обществената поръчка), в която се посочват видът на работите, които ще извършват подизпълнителите и делът на тяхното участие; 12.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение № 14); 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по образец – Приложение № 15). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 14. Справка «Сведение за участника» (оригинал); 15. Техническа оферта за изпълнение на поръчката (оригинал) (Приложение № 1А от документацията за обществената поръчка); 16. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал); Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (копие от документа за регистрация или от документа за самоличност) се представя в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за нетните приходи от проектантски услуги за последните три приключили финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ); б) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност за проектант по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие); в) Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в лявата част на поле ІІІ.2.2) от настоящото обявление, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от лявата част на поле ІІІ.2.2) от настоящото обявление се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени в дясната част на същото поле. В случаите по подточка б), чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган/институция в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
Минимални изисквания: - Участникът трябва да има нетни приходи от проектантски услуги за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер по-голям от 100 000 лв. (сто хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност за проектант» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката (подготовка на инвестиционен проект във фаза технически/работен проект за архитектурно-художествено оформление на улица/и и/или площад/и и/или други елементи от градската среда), изпълнени през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ Списък на технически лица и екипа от проектанти, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; в/ Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ключовите и не-ключови експерти, както и автобиографии (съгласно приложения образец) на ключовите и не-ключови експерти, които отговарят за извършването на услугата (• Копие от диплома за завършено образование; • Удостоверения за пълна проектантска правоспособност (за проектантския екип). Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). • Документи (копия от трудови/служебни/осигурителни книжки), доказващи професионален опит.); г/ в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: - Участникът следва да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за подготовка на инвестиционен проекти във фаза технически/работен проект за архитектурно-художествено оформление на улица/и и/или площад/и и/или други елементи от градската среда през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. - Участникът следва да докаже, че разполага с изискуемите ключови и не-ключови експерти, както и че тези експерти отговарят на минималните изисквания, посочени от Възложителя – Община Банско. Като минимум ключовите експерти са (едно лице не може да заема повече от една позиция): Ключов експерт № 1 – Ръководител на екипа Квалификация и умения: Този експерт трябва да бъде инженер-проектант (инженер-озеленител или инженер-геодезист или ХТС/ВиК/ХМС инженер или пътен инженер /комуникатор/ или електро-инженер), архитект или еквивалент; Професионален опит: Този експерт трябва да е работил най-малко 5 години по специалността си, както и да притежава опит като ръководител на екип/екипи от експерти. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 2 – Главен проектант Квалификация и умения: Този експерт трябва да има завършена квалификационна степен висше образование – архитект, ландшафтен архитект или инженер - озеленител или еквивалент; Професионален опит: Този експерт трябва да е работил най-малко 5 години по специалността си. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Не-ключови експерти Освен горепосочените ключови експерти Участниците следва да ангажират и не-ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва: Участникът трябва да разполага минимум със следните неключови експерти за проектиране – екип от проектанти по всички части на инвестиционния проект – лица с необходимата квалификация и правоспособност, съгласно чл. 229 и чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП или еквивалентна квалификация и правоспособност, като същите да разработят съответните части на инвестиционния проект, а именно: архитектура, геодезия, пътна, електро, ВиК, паркоустройство и благоустройство, пожарна безопасност, план за безопасност и здраве, Минимални изисквания към не-ключовите експерти за проектиране: Не-ключовите експерти следва да имат завършена квалификационна степен висше образование, мин. 3 год. опит по специалността, наличие на пълна проектантска правоспособност. Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обосновка на участника ; тежест: 5
Показател: Стратегия на участника ; тежест: 5
Показател: Оценка на представения от участника инвестиционен проект във фаза идеен проект „Архитектурно художествено оформление“ за трите подобекта ; тежест: 20
Показател: Предложен срок за подготовката на инвестиционния проект в календарни дни; тежест: 5
Показател: Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала - етаж 2 в сградата на Община Банско, намираща се в град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква нотариална заверка на подписите на пълномощните.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Банско, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата ще бъдат публикувани отново единствено на сайта (интернет страницата) на Възложителя!

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ