00550-2014-0002
Технически редакции | ||
14.02.2014 10:47 ч. : | 14/02/2014 10:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.02.2014 10:47 ч. : | 14/02/2014 10:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Шумен: Покупка
Доставки
"Водоснабдяване и канализация-Шумен" ООД гр.Шумен, пл.Войн №1, За: Нонка Боянова, България 9700, гр.Шумен, Тел.: 054 800664, E-mail: pto@vik-shumen.net, Факс: 054 872428
Място/места за контакт: гр.ШуменИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.vik-shumen.net.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
НЕ
Доставка на нетна активна електрическа енергия
Предмет на настоящата обществена поръчка е доставката на нетна активна електрическа енергия и координиране на балансираща група от 13 обекта средно напрежение и 73 обекта ниско напрежение на "В и К-Шумен" ООД гр.Шумен за период от 12 месеца.Изпълнителят трябва да е лицинзиран, като търговец на електрическа енергия съгласно чл.39 във връзка с чл.69 и 69а от ЗЕ и координатор на балансираща група. Поради спецификата на работа на Възложителя, предложената от участника цена е единна. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансираща група и санкции за излишък или недостиг на небалансите.
09310000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозно количество за 12 месеца – 33 577 MWh.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие е в размер на 20 000 лв. Сметката на Възложителя е BIС-UBBSBGSF, IBAN-BG11UBBS85411010003415. Гаранцията за изпълнение е 2 % от стойността на поръчката.
Финансирането е със собствени средства.
НЕ
1. Образец Оферта – попълва се Образец № 1, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец №2; 2. Административни сведения - попълва се Образец № 3; 3. Копие от документ за рагистрация (Удостоверение за актуално състояние - от фирмено отделение на съответния съд по регистрацията на Участника или от Агенцията по вписванията, което да е актуално към датата на подаване на офертата) или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. * Когато документите са ксерокопия, следва да бъдат заверени от участника. 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец №5; №6 и Образец №7. 5. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – Образец №4. Управляващият и представляващ участника в процедурата попълва и подписва декларацията по приложения образец към настоящата документация. 6. Документ за закупена документация за участие – копие. 7.Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или на банковата гаранция. Валидността на банковата гаранцията за участие е не по-малко от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. 8. Декларация за участие на подизпълнители – попълва се Образец № 8. 9. Проект на договор - договорът не се попълва, но се парафира на всяка страница - попълва се декларация за приемане клаузите по договора - Образец № 11.
1.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, предмет на поръчката за последните три (2011; 2012; 2013г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учpеден или е започнал дейността си.- Образец №12 Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, изпълнението на които се явява и необходима предпоставка за оценяването им, са както следва: • Минимален оборот 6 200 000 лв. – оборот предмет на поръчката
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги, свързани с предмета на поръчката през последните три (2011; 2012; 2013г.) години, включително стойностите, датите и Възложителите, придружени от препоръки (референции) за добро изпълнение. • Минимум 3 договора за последните 3 години 2. Валиден лиценз за търговия с електрическа енергия съгласно чл.39 във връзка с чл.69 и 69а от ЗЕ и координатор на балансираща група. 3. Участникът да е сертифициран по ISO9001: 2008 с обхват „Търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група”. 4.Регистрация по ЗДДС
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
5 лв. без ДДС платими в касата или по банков път. Сметката на Възложителя е BIС-UBBSBGSF, IBAN-BG11UBBS85411010003415.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр.Шумен пл.Войн №1
Участникът или упълномощено от него лица
ДА
ноември 2014
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
14.02.2014 г.