Версия за печат

00604-2013-0014

BG-Любимец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Любимец, ул. "Републиканска" № 2, За: инж. Филка Джогова - гл. специалист ОП, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 03751 8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751 8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyubimets.org.

Адрес на профила на купувача: www.lyubimets.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителен надзор на обект: "Строителни и монтажни работи при изпълнение на обект: „Горски път на територията на община Любимец с обща дължина 4388 метра”, финансиран по проект „Въвеждане на превантивни противопожарни мерки в горския фонд на община Любимец”, мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” по програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Любимец
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка е Строителен надзор на обект: "Строителни и монтажни работи при изпълнение на обект: „Горски път на територията на община Любимец с обща дължина 4388 метра”, финансиран по проект „Въвеждане на превантивни противопожарни мерки в горския фонд на община Любимец”, мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” по програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г." Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. Ж) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба №5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. З) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. И) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. Кратко описание на проекта, във връзка с който се възлага осъществяването на строителен надзор: Целта на проекта е реконструкция и възстановяване на стар, частично разрушен и трудно проходим горски път, подсигуряващ достъп до общинските горски територии. Проекта предвижда новият горски път да отговаря на нормативните изисквания за път ІІ степен в планински терен с габарит 5.00 м (настилка 3.50м и 2х0.75м банкети) Новоизградената конструкция ще има осигурена носимоспособност за „леко” движение както следва: – земна основа Е = 30 Мра – долен основен пласт от несортиран трошен камък 0/40 мм Е = 250 Мра с дебелина 45 см – единична повърхностна обработка с битум и каменни фракции Предвижда се изграждане на 29 броя тръбни водостоци Ф 1000 с казанче на втока. Избраният изпълнител на строително-монтажните работи ще изпълнява предвидените дейности, съгласно одобрените проекти и количествените сметки към документацията. Обекта е строеж от категория ІV „а” съгласно Наредба №1 от Номенклатурата на видовете строежи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3479 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 560628 от 19.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 20.12.2013 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
20.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РАДЕВ - 06" ЕООД, ЕИК 126728558, ул. "П.Р.Славейков" № 3, ап. 4, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 661101, E-mail: radev06@gmail.com, Факс: 038 635500

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3479 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по одобрен проект „Въвеждане на превантивни противопожарни мерки в горския фонд на Община Любимец” по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор № 26/226/00292/26.04.2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок съгласно чл. 120 от Закон за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор