Версия за печат

00418-2014-0002

BG-гр. Дупница: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. „Свобода” № 1, За: Милена Йорданова - гл. експерт "ОП", Република България 2600, гр. Дупница, Тел.: 0701 59277, E-mail: project@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: Милена Йорданова - гл. експерт "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dupnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dupnitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителни и монтажни дейности по проект „Съвременно пространствено оформление и подобряване на зелена градска среда на Централна зона гр. Дупница””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка по смисълана чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „б“ от ЗОП, е „строителство”, включително изпълнение с каквито и да е средства на една или няколко строителни и монтажни работи, свързани с изграждането на: пътища, пътеки за велосипеди, тротоари и пешеходни пътеки, терени за детски площадки, общо изграждане на сгради и строителни съоръжения, поддържането на: градското благоустрояване, озеленяване и оформяне на паркове, съгласно кодовете от поле II.1.6. от обявлението. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Строителни и монтажни дейности по проект „Съвременно пространствено оформление и подобряване на зелена градска среда на Централна зона гр. Дупница””. Планирано е изпълнението на СМР в обектите на интервенция по проекта, както следва: 1.Благоустрояване в районa на централната градска зона с териториален обхват: районът на ж. к. Дупница, ж. к. Развесена върба, Минчов площад и прилежащите им спортни и детски площадки и ВиК мрежа. В рамките на този обект на интервенция се предвиждат благоустройствени мероприятия по следните подобекти: • Благоустрояване в района на ж. к. Дупница; • Благоустрояване в района на ж. к. Развесена върба. • Благоустрояване в района на Минчов площад. 2. Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа В рамките на проекта ще се извърши цялостна реконструкция на улицата по предварително изготвения работен инвестиционен проект, вкл. укрепване на улиците и благоустрояване на прилежащи площи, изграждане на достъпна среда за хората в неравностойно положение, както и места за паркиране. СМР дейностите включват ремонт, възстановяване и доизграждане на трайни асфалтови настилки, изпълнение на план за отводняване, организация на движението, полагане на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация с пътни знаци, поставяне на улично осветление. Предвижда се реконструкция и рехабилитация на следните улици: 1) Улици: "КНЯЗ БОРИС I": ОТ2201-ОТ2189-ОТ2167-ОТ2190 (рехабилитация+ реконструкция); 2) Улица "Св. Иван Рилски": ОТ2167-ОТ2180-ОТ2181 (рехабилитация); 3) Улица "БУЛАИР": ОТ2180'-ОТ685-ОТ2004 (реконструкция); 4) Улица "ХАН КРУМ": ОТ2179А-ОТ2179Б (рехабилитация); 5) Улица "СВЕТИ ГЕОРГИ": ОТ2004-ОТ2008-ОТ2024-ОТ2151 (рехабилитация); 6) Улица "АНТОН СТРАШИМИРОВ": ОТ2151-ОТ2153 (рехабилитация); 7) Улица "ПАЗАРНА" (рехабилитация+реконструкция); 8) Улица "РОДОПИ": ОТ2187-ОТ2011-ОТ2021 (реконструкция); 9) Улица "ЕКЗАРХ ЙОСИФ": ОТ2011-ОТ2011 (рехабилитация); 10) Улица ОТ2010-ОТ2022 (рехабилитация); 11) Улица ОТ678А-ОТ675 (рехабилитация); 12) Улици в ж. к. Дупница; 13) Улици в ж. к. Развесена върба Основната цел е изпълнение на рехабилитация и реконструкция на уличното платно и тротоари по горепосочените улици, в съответствие с действащия регулационен план на Дупница, като се съобрази с околното застрояване. Предвижда се също, подобряване на отводняването по улиците чрез възстановяване на отводнителната инфрастуктура. За осигуряване на безопасност на движение се предвижда изпълнението на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация. 3.Допълнителни обекти на интервенция 3.1. Благоустрояване районa около междублоковите пространства в кв. 138- УПИ І- и кв. 97-УПИ І; 3.2. Благоустрояване районa около кв. Велчова Завера; 3.3. Благоустрояване в района на детски площадки „Триъгълна градинка“ и градинка в УПИ ІІ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360, 45233120, 45112700, 45112711, 45233162, 45236210, 45233161

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е до 4 698 168,75 лв. без вкл. ДДС. Прогнозната стойност в размер до 4 698 168,75 лв. без вкл. ДДС се формира от прогнозната стойност на строително-монтажните работи, описани в раздел II.2.1 от обявлението и възлизащи в размер до 3 838 816,39 лв. без ДДС и стойността на допълнителните обекти на интервенция, описани в раздел II.2.2 от обявлението и възлизащи общо в размер до 859 352,36 без ДДС Допълнителните обекти на интервенция, описани в раздел II.2.2 от от обявлението, възлизащи общо в размер до 859 352,36 без ДДС и включени в общата стойност на настоящата обществена поръчка, ще бъдат възлагани допълнително при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, в случай че бъде подписван договор за осигуряване на финансиране по ОПРР. Предмета на възлаганата поръчка включва: 1. Благоустрояване в районa на центр. градска зона с териториален обхват: районът на ж. к. Дупница, ж. к. Развесена върба, Минчов площад и прилежащите им спортни и детски площадки и ВиК мрежа. В рамките на този обект на интервенция се предвиждат благоустройствени мероприятия по следните подобекти: • ж. к. Дупница – изпълнение на СМР дейности, съгласно технически проект с приложена КС, вкл. ремонт на настилки, бордюри, монтаж на пясъчник за нуждите на детската площадка, озеленяване, вкл. ремонт на зелени площи по трасето, доставка на растителност, обособяване и обзавеждане на детска площадка и спортна площадка, реконструкция и рехабилитация на съществуващата ВиК мрежа; • ж. к. Развесена върба – изпълнение на СМР дейности по приложена КС, вкл. подмяна на настилки на съществуващи алеи и монтаж на пясъчник, нови съоръжение за игра в съществуваща детска площадка, полагане на ударопоглъщаща настилка и предпазна ограда, пренареждане и подмяна на настилки, озеленяване, доставка на растителност, реконструкция и рехабилитация на съществуващата ВиК мрежа. • в района на Минчов площад - изпълнение на СМР дейности по приложена КС, в т.ч. доставка на пейки от чугун и дървени елементи, ремонт на настилките в района, доставка и полагане на тъмно сиви павета, изграждане на пътен бордюр. Благоустрояването в районa на центр. градска зона, включва също и реконструкция на ВиК мрежата в центр. градска част. Предвижда се извършване на следните СМР по отношение на ВиК мрежата в ж.к. „Дупница“ и ж.к „Развесена върба“:- отводняване чрез повърхностно оттичане, а там, където не е възможно ще се използва съществуващата мрежа от решетки, които поради тяхното амортизирано състояние и запушване ще се подменят и ремонтират. Като допълнително средство за защита на градската среда в ж. к. Дупница и в ж. к Развесена върба се предвижда закупуването и монтиране на 8 бр. пожарни хидратанти - надземен комплект, които ще се свържат към водопровода на улицата и ще осигуряват безопасност при възникването на пожар, съгласно чл. 170 ал. 2 от наредба №Iз-1971 г. 2. Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа В рамките на проекта ще се извърши цялостна реконструкция на улицата по предварително изготвения работен инвестиционен проект, вкл. укрепване на улиците и благоустрояване на прилежащи площи, изграждане на достъпна среда за хората в неравностойно положение, както и места за паркиране. СМР дейностите включват ремонт, възстановяване и доизграждане на трайни асфалтови настилки, изпълнение на план за отводняване, организация на движението, полагане на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация с пътни знаци, поставяне на улично осветление. Осн. цел е изпълн-е на рехабилитация и реконструкция на уличното платно и тротоари по горепосочените улици, в съответствие с действащия регулац. план на Дупница, като се съобрази с околното застрояване. Предвижда се също, подобряване на отводняването по улиците чрез възстановяване на отводнителната инфрастуктура. За осигуряване на безопасност на движение се предвижда изпълн-ието на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация. Продължава в раздел VI.3

Прогнозна стойност без ДДС
4698168.75 BGN
ІІ.2.2) Опции

1. Допълнителни обекти на интервенция 1.1. Благоустрояване районa около междублоковите пространства в кв. 138- УПИ І- и кв. 97-УПИ І -с обхват района на междублоковите пространства на кв. 138- УПИ І- и кв. 97-УПИ І-за жилищно строителство по регулиран план на гр. Дупница. Ще бъдат изпълнени СМР по приложена КС, вкл. подмяна на частта от стара тротоарна настилка и частичен ремонт на настилка с павета, подмяна на тротоарна настилка от бетонови плочи, подобряване състоянието на зелена площ между блоковите пространства в кв. 138-УПИ І и кв. 97-УПИ І; 1.2. Благоустрояване районa около кв. Велчова Завера- изпълнение на СМР дейности по приложена КС, в т. ч подмяна на съществуващите ревизионни шахти, доставка и полагане на бетонна ивица, доставка и полагане на саморазливна удъропоглъщаща настилка при детска площадка, подмяна на същестуващата настилка с нова, монтаж на ограда около съществуващата детска площадка, монтаж на детски пясъчник, озеленяване, доставка на растителност, монтаж на оборудване, предназначено за съществуващата детска площадка; 1.3. Благоустрояване в района на детски площадки „Триъгълна градинка“ и градинка в УПИ ІІ - ЗА ОЗЕЛЕНЯВАНЕ, кв. 59 - изпълнение на СМР дейности по приложена КС, в т. ч. подмяна на съществуващите ревизионни шахти, ремонт и подмяна на отводнителна тръба, доставка и полагане на бетонна ивица, доставка и полагане на саморазливна удъропоглъщаща настилка при детска площадка, подмяна на същестуващата настилка с нова, монтаж на ограда около съществуващата детска площадка, монтаж на детски пясъчник, озеленяване, доставка на растителност, монтаж на оборудване, предназначено за съществуващата детска площадка. Стойността за изпълнение на допълнителните обекти на интервенция е включена в общата цена по раздел II.2.1. Изпълнението на допълнителните обекти ще бъде възложено при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, в случай че бъде подписван договор за осигуряване на финансиране по ОПРР.

Брой на възможните подновявания

1

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Корпоративна Търговска Банка“ АД- Клон Дупница; BIC: KORPBGSF IBAN: BG50KORP92203312967402 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума“, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат (изискването за полагане на печат важи за лицата, за които е приложимо). В гаранцията за участие следва да бъде посочен номерът на решението, с което възложителят открива процедурата. Гаранцията за участие е в размер на 38 000 (тридесет и осем хиляди) лева. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Дупница или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: „Корпоративна Търговска Банка“ АД- Клон Дупница; BIC: KORPBGSF IBAN: BG50KORP92203312967402 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат (изискването за полагане на печат важи за лицата,за които е приложимо). Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 2 (два) месеца след изтичане на срока за изпълнение на строителството. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Гаранция за авансово плащане Авансът се обезпечава с представянето на банкова гаранция за авансово плащане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следния начин на плащане: 1. еднократно аванс по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 30 % от цената на договора. Авансът се изплаща в 20-дневен срок след подписване на настоящия договор срещу представяне на оригинал на фактура за стойността на дължимия аванс и банкова гаранция, открита в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, възлизаща в размер на авансовото плащане. Авансовото плащане се приспада от стойността на дължимите междинни плащания.; 2. до 3 (три) междинни плащания на база на действително изпълнени работи, всяко на стойност не по малко от 20 % от цената на договора, платими в 20-дневен срок след подписване на протокол по образец за извършени СМР и представени оригинали на фактури. Общият размер на авансово и междинни плащания не може да надхвърля 80% от цената на договора. 3. окончателно плащане, платимо в 30 (тридесет)-дневен срок след приемане на всички обекти от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и издаване на разрешение за ползване, срещу представен оригинал на фактура за стойността на дължимото окончателно плащане. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши плащане при първо писмено искане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, не е изпълнил някое от договорните си задължения Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ доброволно е изплатил обратно на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ дължимата сума по авансовото плащане при поискване на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, мотивирано от условията, описани в предходния абзац, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане се връща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан двустранен протокол за приемане на извършената към момента работа на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и съответно издаден оригинал на фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 (десет) работни дни от подписване на протокола.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; Представляващият обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което възлаганата обществена поръчка ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Лицето, определено да представлява обединението/консорциумът следва да бъде посочено в документът за създаване на обединението/консоциума или в документ, различен от учредителния. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, посочени в полета III.2.2. и III.2.3. от настоящото обявление, при спазване на правилото на чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 3.декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство, IV –та кагетория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на категорията строителство – предмет на възлаганата обществена поръчка, придружено от декларация (свободен текст), че данните са валидни към датата на подаване на офертата и че се задължава да уведоми при промяна в обстоятелствата в 7-дневен срок, считано от датата на настъпване на съответните обстоятелсва. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в Централния професионален регистър на строителя, то вписването в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено, съгласно чл. 3, ал. 2, изр. второ от Закона за Камарата на строителите и участникът следва да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговските регистри на държавата, в която са установени или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните орга, съгласно националния им закон. В случай, че участникът е чуждестранно лице, което не е вписано в Централния професионален регистър на строителя и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от Закона за Камарата на строителите, следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител ще представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в Централния професионален регистър на строителя. Във връзка с изискването за представяне на декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП и на основание чл. 28, ал. 5 от ЗОП, Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия (строител) или дейност (строителство), свързана с предмета на възлаганата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Не може да участва в обществената поръчка, респективно възложителят ще отстрани от участие участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финан. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5, както и посочените в настоящия раздел обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Забележка: Възложителят пристъпва към отстраняване на участник при наличието на някое от описаните в предходния абзац обстоятелства относими към документите в плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, ако те са налице и след прилагане на разпоредбата по чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: плик № 1 с надпис „Документи за подбор” - 1. Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП и Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Копие на документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. продължава в раздел VI.3) на обявлението
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декл., съдържаща инф-я за общия оборот за посл. 3 (2011, 2012 и 2013 г.) год., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружена от балансите и ОПР за последните 3 (2011, 2012 и 2013 г.) г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на баланси и ОПР не се изисква, когато същите са публикувани в ТР по партидата на участника. Предвид обстоятелството, че до 31.03.2014 г. годишният финансов отчет за 2013 г.може да не е изготвен, а до 31.06.2014 г. може да не е заверен, Възложителят ще приеме за достатъчно представянето на справка за общия оборот за 2013 г. или съответно отчет за 2013 г. без заверка от одитор. 2. Деклар., съдържаща инф-я за оборота от строителството, което е предмет на възлаганата ОП (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на пътища, улици и/или съоръжения към тях и/или изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пешеходни зони и/или алеи), реализиран от участника през посл. 3 (2011, 2012 и 2013 г.) г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Декл. трябва да бъде придружена от справка „Строителство“ за посл. 3 (2011, 2012 и 2013 г.) г., неразделна част от ГФО, когато публикуването се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Представянето на справка „Строителство“ не се изисква, когато същата е публикувана в ТР по партидата на участника. Предвид обстоятелството, че до 31.03.2014 г. годишният финансов отчет за 2013 г.може да не е изготвен, а до 31.06.2014 г. може да не е заверен, Възложителят ще приеме за достатъчно представянето на справка „Строителство“ за 2013 г. без заверка от одитор. 3. Заверено от участника копие от застраховката по чл. 171 от ЗУТ за проф. отговорност в строителството и с минимална застрахов. сума, съгл. чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобр. строежа – предмет на ОП – IV категория – за бълг. участници. Чуждестр. участници представят еквивалентна на посочената застраховка, съгл. законодателството на държавата, в която са установени. Застраховката трябва да бъде валидна към датата на подаване на офертата и да бъде придружена от декларация (свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, участникът ще поднови или ще продължи застраховката до прекратяване на договора. 4. Удостоверение, банкова референция или друг документ, издаден от банка, доказващ съответствието с поставеното изискване, който документ трябва да съдържа следните задължителни реквизити: че участникът притежава към момента на издаване на документа наличен собствен финансов ресурс или достъп до кредитна линия в определения размер. В случай, че участникът има достъп до кредитна линия, то по същата трябва да е наличен финансов ресурс не по – малко от размера, определен от възложителя, за реализация на дейностите конкретно за настоящата ОП , което обстоятелство трябва да е изрично вписано в документа. Възложителят ще приеме всеки друг документ, издаден от банка, доказващ по недвусмислен начин, че участникът ще разполага с тези средства за периода на изпълнение на ОП. Датата на издаване на документа трябва да е с дата не по – рано от датата на публикуване на решението за откриване на процедурата в РОП.
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот през последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 7 607 700 (седем милиона шестстотин и седем хиляди и седемстотин) лв.; 2. Оборот от строителство, което е предмет на възлаганата обществена поръчка (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на пътища, улици и/или съоръжения към тях и/или изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пешеходни зони и/или алеи), реализиран от участника през последните три (2011, 2012 и 2013 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 3 803 800 (три милиона осемстотин и три хиляди и осемстотин) лева; 3. Участниците трябва да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка – IV-та категория – за българск участници. Чуждестранните участници трябва да имат застраховка, еквивалентна на посочена и да съответства на законодателството на държавата, в която са установени. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата. Застраховката се придружава от декларация (в свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, ще бъде подновена/продължена до прекратяване на договора; 4.За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът следва да представи удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми финансов ресурс в размер не по-малък от 950 950 (деветстотин и петдесет хиляди деветстотин и петдесет) лева. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък с минимум един договор за строителство, което е предмет на възлаганата обществена поръчка (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на пътища, улици и/или съоръжения към тях и/или изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, пешеходни зони и/или алеи), изпълнен от участника през последните пет години, считано от датата, опредерена като краен срок за представяне на офертите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от: • препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, място на строителството, както и информация дали участникът е изпълнил строителството професионално и в съответствие с нормативните изисквания; • Разрешение за строеж; • Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация, Възложителят си запазва правото да извършва проверки; 2. Заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от независими лица по чл. 53, ал. 3 от ЗОП за внедрени: ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент с предметен обхват според предмета на възлаганата обществена поръчка, по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с предметен обхват според предмета на възлаганата обществена поръчка и по стандарт OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на оконата среда; 3. Декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката експерти, изготвени по образец, Документи, удостоверяващи тяхното образование (заверени копия от дипломи и/или свидетелство за професионална квалификиция и/или други), професионалната квалификация (заверени копия на удостоверения и/или сертификати) и професионален опит (заверени копия на трудови /служебни /осигурителни книжки, или референции от настоящи и/или предишни работодатели и/или възложители); Удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката; 4. Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка Забележка: Съгласно чл. 51а от ЗОП, участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условия, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всеки от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 г., считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, участникът трябва да има изпълнен най-малко 1 договор за строителство, което е предмет на възлаганата обществена поръчка (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на пътища, улици и/или съоръжения към тях и/или изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пешеходни зони и/или алеи); 2. Участниците трябва да притежава следните сертификати: •по стандарт БДС ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен; •по стандарт БДС ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен; •по стандарт OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен; 3. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката експерти, които да отговаря на следните мин. изисквания: 3.1. Ръководител на част СРД/Технически ръководител: строителен инженер с висше образование по специалност ССС или еквивалентна и квалификац. степен – мин. бакалавър. Проф. опит – мин. 5 г. по специалността; 3.2. Пътен инженер: Образователно квалификац. степен „магистър“, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна за лицата, завършили извън Р. България. Проф. опит – мин. 5 г. по специалността; 3.3. Отговорник по контрола на качеството: мин. средно образование; притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ Проф. опит – мин. 3 г., като Отговорник по контрола на качеството; 3.4. Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за мин. изиск-ия за здравословни и безоп. условия на труд при извършване на СМР или на еквивалентна правна норма от законодателството на държавата, в която участникът е установен – за чуждестранните лица, и Проф. опит – мин.3 г., като Координатор по безоп. и здраве. 3.5. Геодезист: Висше образование по Специалност „Геодезия“ или еквивалент за лицата, завършили извън Р. България, квалификац. степен мин. бакалавър; Проф. опит – 3 г. 3.6. Озеленител: Образование по Специалност „Озеленяване“ или еквивалент за лицата, завършили извън Р. България; Проф. опит – 3 г. Забележка: За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на две позиции. 4. Участникът трябва да осигури мин. следното техн. оборудване за изпълнение на предмета на възлаганата обществена поръчка, както следва: Комбиниран багер с хидрочук - 2 бр.; Машина за фрезоване на асфалт - 1 бр.; Фугорезачка - 1 бр., Мини челен товарач - 2 бр., Водоноска - 1 бр., Самосвал 13 т – 15 т - 5 бр., Самосвал до 3,5 т. - 2 бр., Двубандажен вибрационен валяк над 8 т - 2 бр., Пневмоколесен валяк 9 т. - 1 бр., Валяк 3.5 т. - 1 бр., Грейдер - 1 бр., Автогудронатор - 1 бр., Асфалтополагаща машина - 1 бр., Машина за полагане на хоризонтална маркировка - 1 бр., Челен товарач - 1 бр., Вибрираща плоча - 2 бр., Бордови автомобил с кран с товароподемност 5,5 т. - 3 бр., Къртачи с ел. захранване или с компресор с въздух, ако е компресор с въздух, трябва да се докаже, че има компресор, който да захрани къртачите - 2 бр. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за техн.възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или др. условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгл. изискванията на нормативен или административен акт и съобр. разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за обединение
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (ТП) Качество и обоснованост на техническата оферта , като точките се разпределят между следните елементи: 1. Организация и изпълнение на строителните работи - 40 т., 2. Мерки за намаляване на затрудненията на живущите, бизнеса (собствениците, наематели на търговски площи) в целевата зона, обект на интервенция при изпълнение на СМР - 20 т., 3. Управление на риска - 10 т.; тежест: 70
Показател: (ПЦ) Предлагана цена в лева; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.03.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 25 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в Община Дупница - на адрес: гр. Дупница - 2600, пл. „Свобода” № 1, ст. 36, всеки работен ден от 09:00 до 16:30 часа на датата, посочена в раздел ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Дупница, адрес: гр. Дупница - 2600, пл. „Свобода” № 1, ст. 36, всеки работен ден от 09:00 до 16:30 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Дупница: Банка: „Корпоративна Търговска Банка“ АД - Клон Дупница, BIC KORPBGSF, IBAN: BG33KORP92208497645644, вид плащане 447000 или на касата в Община Дупница. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително техническите проекти на всички обекти, на следния интернет адрес на Община Дупница (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.dupnitsa.bg., Раздел „Обществени поръчки”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на Община Дупница - гр. Дупница - 2600, пл. "Свобода" № 1, ет. 4 "Кръгла зала"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще уведоми писмено участниците за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посоченият в настоящата документация и в обявлението за поръчка Интернет адрес. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Съвременно пространствено оформление и подобряване на зелена градска среда на Централна зона гр. Дупница”, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

I. Продължение от II.2.1.: В резултат от възлагането ще се изпълняват дейности по следните части: - Ж. к. „Дупница“ – по част „Ландшафтна архитектура“ (почистване и подновяване на строителна площадка; алеи и площадки; зелено строителство; доставка на растителност; обзавеждане и оборудване; огради и специализирани материали за спортни площадки); - Ж. к. „Минчов площад“ – почистване и подновяване на строителната площадка; алеи и площадки; обзавеждане и оборудване; - Ж. к. „Развесена върба“ – почистване и подновяване на строителната площадка; алеи и площадки; зелено строителство; доставка на растителност; обзавеждане и оборудване; водопровод противопожарни хидранти; канализация отводнителни решетки; част Конструкции; - Улична мрежа: част „Ландшафтна архитектура“ (почистване и подготвяне на строителната площадка; алеи и площадки; зелено строителство; обзавеждане и оборудване); част Електрическа. II. Продължение от раздел III.2.1.: Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация, попълнена по образец съгласно Образец № 2 към документацията. Съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците- ЮЛ или ЕТ, прилагат УАС. Чуждестр. ЮЛ или обединения на чуждестр. ЮЛ, представят съответен еквивалентен документ; 3. Нотар. заверено пълномощно на лицето, упълномощ. да представлява участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация; 4. Документ, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е ЮЛ. Лицето, определено да представлява обединението/консорциумът следва да бъде посочено в документът за създ. на обединението/консоциума или в документ, различен от учредителния; 5. Деклар. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и посочените в поле III.2.1 обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 6. декл. по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 7. Доказ. за иконом. и финанс. състояние и за техн. възможности и квалификация; 8. документа, посочен в поле III.1.4.; 9. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 10. Деклар. за съгласие за участие като подизпълнител – когато е приложимо; 11. Документ за внесена гар. за участие; 12. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, като органите, от които участниците могат да получат необх. инф-я са посочени в поле III.1.4 от обявлението; 13. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” -1. Техн. предложение, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълн. на поръчката; 3. Гар. срок; плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - ценово предложение, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, с приложена остойностена КС за обекта във файл Excel. III. Срокът по чл. 64, ал. 1 от ЗОП от 52 дни за получаване на оферти, на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП се намалява на 40 дни. *** Важно: Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 10 месеца от откриването на строителната площадка и определянето на строителната линия и ниво , но не по-късно от крайната дата за изпълнение на проект "Съвременно и пространствено оформление и подобряване на зелена градска среда на Централна зона на гр. Дупница", а именно 28.01.2015 г. В случай, че от датата на влизане в сила на договора за изпълнение на обществената поръчка до крайната дата за изпълнение на проект "Съвременно и пространствено оформление и подобряване на зелена градска среда на Централна зона на гр. Дупница" остават по-малко от 10 месеца и Община Дупница не сключи анекс за удължаване срока за изпълнение на проекта с УО на ОПРР договорът за обществената поръчка ще бъде прекратен без да се дължат обезщетения.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ