Версия за печат

00631-2014-0002

BG-с. Челопеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Челопеч, бул. " Трети март"1, За: Сашка Христова Вътева, Република България 2087, с. Челопеч, Тел.: 07185 2550, E-mail: ob_chelopech@chelopech.org, Факс: 07185 2360

Място/места за контакт: община Челопеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chelopech.org.

Адрес на профила на купувача: www.chelopech.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Реконструкция на общински пътища и улична мрежа в с. Челопеч”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Челопеч
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е „Реконструкция на общински пътища и улична мрежа в с. Челопеч включваща следните обособени позиции: •Обособена позиция 1. „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“;“ по обекти на инвестицията, както следва: o Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“; o Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) Обособена позиция 2. „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч“ по обекти на инвестицията, както следва: o Реконструкция на ул. „Иван Вазов“; o Реконструкция на ул. 23-ти септември“; o Реконструкция на ул. „Георги Бенковски“; o Реконструкция на ул. „Тодор Влайков; o Реконструкция на ул. „Дружба”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 45233120

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва изпълнение на строителни работи, в обхват съгласно приложения инвестиционен проект, както следва: Реконструкция и рехабилитация на общински пътища: • път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000); • път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+405 до км 2+606.24 (2+800)“ Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в с. Челопеч: • ул. „Иван Вазов” от км 0+000 до км 0+464.72; • ул. „23-ти Септември” от км 0+000 до км 0+395; • ул. „Г.Бенковски” от км 0+000 до км 0+342; • ул. „Дружба” от км 0+000 до км 0+285; • ул.”Тодор Влайков” от км 0+000 до км 0+167.

Прогнозна стойност без ДДС
2774222 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в следния размер: Гаранцията за участие в поръчката за обособена позиция 1. „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“ е в размер на 19 000 (деветнадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие в поръчката за обособена позиция 2. „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч“ е в размер на 7 800 (седем хиляди осемстотин) лева. Сумата на гаранцията представлява под 1% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции в поръчката без включен ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от крайния срок за представяне на офертата, включително удължения такъв. Срокът на гаранцията трябва да бъде удължен от участника, след получаване на обосновано искане от страна на възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на възложителя: IBAN: BG96IORT80943300294700, BIC:IORTBGSF Обслужваща банка: „Инвестбанк” АД В платежното нареждане трябва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер (участникът посочва уникалния номер на процедурата)”, обособена позиция 1/обособена позиция 2. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 62 от ЗОП. следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 (три) процента от стойността на договора. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, определен за изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея е изрично записано, че е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най-малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката е финансирана по Договор 23/322/00695/01.07.2011 г. за проект „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч“ и Договор 23/321/01083/07.11.2011 г. за проект „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“ с Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция. Посочените проекти са финансирани по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. 1. Възложителят заплаща цената на договора (възнаграждението на изпълнителя) по следния начин: а) Авансово плащане, в размер на 35 (тридесет пет) процента от цената на договора, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура. Авансовото плащане се приспада пропорционално от дължимите междинни плащания. б) Междинни плащания, след извършване на работи, в размер до 35 (тридесет пет) процента от стойността на договора, след приспадане на платения аванс, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на необходимия обем изпълнени работи от страна на изпълнителя на независим строителен надзор и възложителя и издадена фактура от страна на изпълнителя. Междинно плащане се извършва за реално извършени работи, остойностени по единични цени от количествено-стойностна сметка, приложение към Ценовата оферта на изпълнителя. в) Окончателно плащане, в размер на 30 (тридесет) процента от цената на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане в експлоатация на обекта и представяне на окончателен доклад, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ). В случай че обектът не бъде въведен в експлоатация, по причина, за която изпълнителят отговаря, окончателното плащане не се дължи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП), Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите актове по прилагането му, и изискванията на възложителя, определени в настоящата документация. 2. Всеки участник следва да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентни органи съгласно националния му закон. 3. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено, съгл. чл. 3, ал. 2, изр. второ от Закона за камарата на строителите. 4.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за обекти втора група, трета категория (за обособена позиция 1), респ. за обекти втора група, четвърта категория (за обособена позиция 2) . Чуждестранните участници трябва да са вписани в професионален регистър на държавата, в която са установени. 5. Всеки участник, чиято дейност подлежи на задължително застраховане, следва да представи копие от валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” както и декларация, че застраховката ще бъде подновена, в случай на изтичане на нейния срок на валидност преди срока на договора и ще бъде представено копие от нея. Чуждестранните участници представят еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 6. В случай че участникът е обединение, участниците в него трябва да определят в Споразумението за създаване на обединение или документ, подписан от лицата в обединението едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 7. В случай че участникът е обединение, изискването за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, се отнася за всеки от членовете (съдружниците) в обединението, чиято дейност подлежи на задължително застраховане, в зависимост от дейностите, които ще изпълнява. 8. В случай че участник в процедурата е обединение, които не са юридически лица, критерийте за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, в случай че: а) е представил самостоятелна оферта, въпреки че в оферта на друг участник е посочен като подизпълнител и е попълнил Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 12); б) е представил оферта, в която е посочил дадено лице за подизпълнител, но не е приложил неговата Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 12). В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът доказва изпълнението на минималните изисквания на възложителя относно икономическо и финансово състояние със следните документи: а) Справка за общия оборот от строителство и за оборота от строителство на пътна инфраструктура (Образец №13), за предходните 3 (три) години (2013 г., 2012 г., 2011 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; б) Отчет за приходите и разходите и Справка за приходите на строителните предприятия, изготвени съгласно изискванията на Закона за счетоводството или приложим закон в държавата, в която участникът е учреден, за предходните 3 (три) години (2013 г., 2012 г., 2011 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Удостоверение от обслужваща банка за наличие на собствени или привлечени ресурси за предварително изпълнение на строителните работи за своя сметка. 2.При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 4.Възложителят приема за подходящ документ Годишна данъчна декларация за заверена от съответната Териториална дирекция на Националната агенция по приходите за доказване доходите на участниците-физически лица или еквивалентен документ за чуждестранните участници. 5.Възложителят приема за подходящи документи с които участникът доказва достъп до финасов ресурс в лева или тяхната равностойност в чужда валута под формата на пари по сметка/и, кредит, кредитна линия, овърдрафт или друго кредитно улеснение от кредитна институция, който ресурс не е предназначен по договор за друго. Документите следва да са издадени към една дата, не по-късно от 10 (десет) дни преди датата на подаване на офертата и да удостоверяват обстоятелства, валидни към датата на тяхното издаването. 6.Възложителят приема за достатъчно представянето на документа по чл. 50, ал. 1, т. 3 ЗОП относно информацията за 2013 г. за оферти, представени до 31.03.2014 г. предвид обстоятелството, че ГФО може да не е изготвен тази дата.
Минимални изисквания: 1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата в настоящата процедура, участникът трябва да отговаря на следните изисквания на възложителя за икономическо и финансово състояние: За обособена позиция 1.1. „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“: а) Участникът/обединението да е реализирал/о оборот от строителство общо за предходните 3 (три) години (2013 г., 2012 г., 2011 г.) не по-малко от 3 900 000 (три милиона деветстотин хиляди) лева без включен ДДС, в зависимост от датата на която е учреден участникът или е започнал дейността си; б) Участникът трябва да разполага със собствени/привлечени средства в размер на минимум 500 000 (петстотин хиляди) лв. за изпълнение на строителните работи за своя сметка, преди тяхното приемане и разплащане от Възложителя. За обособена позиция 1.2. „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч“: а) Участникът да е реализирал общ оборот от строителство общо за предходните 3 (три) години (2013 г., 2012 г., 2011 г.) не по-малко от 1 500 000 (един милион петстотин хиляди) лева без включен ДДС. б) Участникът трябва да разполага със собствени/привлечени средства в размер на минимум 200 000 (двеста хиляди) лв. за изпълнение на строителните работи за своя сметка, преди тяхното приемане и разплащане от Възложителя. За обособена позиция 1. „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“ и обособена позиция 2. „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч”: в) Участникът трябва да разполага с валидна към датата, определена в обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, по съответната обособена позиция. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, участникът е длъжен да представи декларация, че застраховката ще бъде подновена и ще бъде представено копие от нея. 2.В случай, че участникът е обединение, изискванията се прилагат за обединението като цяло. 3.В случай, че участникът ползва подизпълнители, изискванията определени в т. 1.1, буква „а” се прилагат пропорционално на декларирания дял на работите, които ще извършва подизпълнителят.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение за договорите, с които участникът доказва съответствието си с определените минимални изисквания; б) Сертификат, удостоверяващ внедрена Система за управление съгласно стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентен или други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството; в) Сертификат, удостоверяващ внедрена Система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен или други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на околната среда; г) Разрешителни документи и Програма за управление на отпадъците/Договор с лице, което има право да извършва съответните дейности по управление на отпадъците съгласно Закона за управление на отпадъците или друг документ, с който участникът доказва, че ще има на свое разположение ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката; д)Документи за собственост/договори за наем, удостоверяващи наличието на необходимото техническо оборудване/друг документ с който участникът доказва, че ще има на разположение ресурсите на трети лица; е)Декларация за средносписъчния брой на персонала на участника за всяка от последните 3 (три) години (2013 г., 2012 г., 2011 г.) ж) Списък на техническите лица, включително на лицата, отговарящи за контрола на качеството; з) Документи, удостоверяващи образованието, квалификацията, общия и специфичния професионален опит на лицата, които ще бъдат отговорни за изпълнение на строително-монтажните работи. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Препоръките следва да съдържат цялата информация, релевантна за доказване на изискванията на настоящата документация, както следва:1) възложител и изпълнител по договора; 2) предмет и стойност на договора; 3) място на изпълнение на строителството; 4) период на изпълнение на договора; 4) дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; В случай че договорът е изпълняван в обединение и препоръката е издадена на обединението-изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение между членовете на обединението, от което категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура. При липса на препоръка се прилага акт за извършени и приети работи. В случай че участникът не е представил някой от изискваните документи, представените документи са нередовни или участникът не отговаря на критериите за подбор или други изисквания на възложителя, комисията изисква допълнителни документи, в съответствие с чл. 68, ал. 8 от ЗОП.
Минимални изисквания: За обособена позиция 1. „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“ и обособена позиция 2. „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч”: а) Участникът следва да е изпълнил през последните 5 години, считано до датата определена като крайна за получаване на офертите, най-малко 1 договор за извършване на СМР по реконструкция и/или рехабилирация на пътища/улици. б) Участникът трябва да притежава внедрена система за управление съгласно стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентен; в) Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен; г) Участникът трябва да има право да извършва/да има сключен договор с лице, което има право да извършва съответните дейности по управление на отпадъците, съгласно Закона за управление на отпадъците; Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. д) Участникът трябва да разполага със следното минимално собствено или наето техническо оборудване: челен товарач (1 бр.), универсален автобагер с прикачни устройства (2 бр.), автогрейдер (1 бр.), пътна фреза (1 бр.), асфалтополагаща машина (1 бр.), валяк пневматичен (1 бр.), валяк бандажен (1 бр.), валяк вибрационен (1 бр.), инсталация за разлив на битумна емулсия (1 бр.), фугорезач за асфалтова настилка (1 бр.) и ръчна трамбоваща машина (3 бр.); Участникът може да използва ресурсите на други физ. или юрид. лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. е) Средносписъчният брой на персонала на участника за всяка от последните 3 години (2013 г., 2012 г., 2011 г.) трябва да бъде минимум 20 души; ж) Участникът трябва да разполага със следните технически лица, включително лица отговорни за контрола на качеството: Ръководител на проект (екип), който отговаря на следните изисквания: да притежава завършено висше образование, образователна степен „Магистър” от направление „Пътно строителство” или еквиваленстно, мин. 5 години проф. опит и опит в изпълнението на не по-малко от 3 обекта, сходни на настоящата обществена поръчка на позиция, съответстваща с позицията за която е предложен за изпълнение на поръчката или друга ръководна позиция по смисъла на чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна чужда норма; Технически ръководител, който отговаря на следните изисквания: да притежава завършено висше образование с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект” или средно образ-е с четиригодишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" минимум 5 години проф. опит опит в изпълнението на не по-малко от 3 договора, сходни на настоящата обществена поръчка на позиция, съответстваща с позицията за която е предложен за изпълнение на поръчката; Координатор по здравословни и безопасни условия на труд, който да отговаря на следните мин. изисквания: да притежава не по-малко от 5 години проф. опит, квалификация и техническа компетентност в областта на безопасното и здравословно изпълнение на строително-монтажни работи и да има опит в изпълнението на не по-малко от 3 договора, сходни на настоящата поръчка на позиция, съответстваща с позицията за която е предложен за изпълнение на поръчката. Контрольор на качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава завършено висше образ-е, степен „Магистър” от направление „Пътно строителство” или еквиваленстно, мин. 5 години проф.опит и опит в изпълнението на не по-малко от 3 договора сходни на сходна позиция
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена за извършване на СМР; тежест: 60
Показател: Предлаган гаранционен срок на извършените СМР ; тежест: 20
Показател: Предлаган срок за изпълнение на СМР ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 544098 от 06.08.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е 20 (двадесет) лева. 1. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в срока за нейното закупуване в брой в касата на Община Челопеч, при получаване на документацията или по банков път включително, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Изпращането на документацията става, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. 2. Наличието на валиден документ за закупена документация, издаден на името на участника е условие за участие в настоящата процедура. При участие на обединение, достатъчно е представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. 3. Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Банкова сметка на въложителя: IBAN: BG96IORT80943300294700, BIC:IORTBGSF Обслужваща банка: „Инвестбанк” АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на община Челопеч, находяща се на адрес с. Челопеч, ул. "Цар Иван Асен ІІ" №5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на постъпилите оферти от участниците, както и при отварянето на ценовите оферти могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на медиите и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите лица представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник или пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Пръчката е финансирана по Договор 23/322/00695/01.07.2011 г. за проект „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч“ и Договор 23/321/01083/07.11.2011 г. за проект „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“ с Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция. Посочените проекти са финансирани по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

ВАЖНО !!! В случай, че участник подал оферта по настоящата обществена поръчка предложи цена за изпълнение, която надхвърля определеният от възложителя пределен финансов ресурс общо за съответната обособена позиция или по някоя от обектите , включени в нея, офертата му ще бъде отстранена от участие в процедурата по тази обособена позиция. Сходни с предмета на поръчката обекти са следните строително-монтажни работи: 1.1. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: а) който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; б) който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: - който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; - който не е закупил настоящата документация и/или не е представил гаранция за участие в процедурата; - за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и/или ал. 5 от ЗОП, с изключение на изискванията, които касаят възлагането на поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП (чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “е”, ал. 2, т. 2а /второ предложение/ от ЗОП); - който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; - за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено в настоящата документация като основание за отстраняване (Глава Втора, Раздел ІІІ, т. 4.6, Раздел ІV, т. 1.2 и т.2.2, Раздел V, т. 1.8; Глава Трета, Раздел ІІ, т. 1,2 и т.1,5, Раздел ІІІ, т.1.10 и Раздел ІV, т. 1.2, т. 1.3 и т. 2.29). в) който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища (код от Общия терминологичен речник: 45233000); Строителни и монтажни работи на пътища (код: 45233120).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 , ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Челопеч, бул. "Трети март"№1, Република България 2087, с. Челопеч, Тел.: 07185 2550, Факс: 07185 2360

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция . „Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) и на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“;
1) Кратко описание

1.Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) 2.Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 45233100

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи на автомагистрали и пътища

3) Количество или обем

1. Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1300/път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Карлиево границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 1+953.77 (2+000) е до 386 200.00 лв. 2. Реконструкция и рехабилитация на път SFO 1431 /път ІІ37 Златица – Панагюрище/ Църквище границата община Челопеч - /Път І-6/” от км 0+000 до км 2+606.24 (2+800)“ е до 1 500 626.00лв. 3. Непредвидени разходи за СМР е до 94 340.00 лв

Прогнозна стойност, без ДДС
1981166 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.05.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на улична мрежа в с. Челопеч“
1) Кратко описание

Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в с. Челопеч: • ул. „Иван Вазов” от км 0+000 до км 0+464.72; • ул. „23-ти Септември” от км 0+000 до км 0+395; • ул. „Г.Бенковски” от км 0+000 до км 0+342; • ул. „Дружба” от км 0+000 до км 0+285; • ул.”Тодор Влайков” от км 0+000 до км 0+167.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 45233100

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи на автомагистрали и пътища

3) Количество или обем

1. Реконструкция на улица „ Иван Вазов“ – до 222 110.00 лв. 2. Реконструкция на ул. 23-ти септември“ – до 204 264.00 лв. 3. Реконструкция на ул. „Георги Бенковски“ – до 136 850.00 лв. 4. Реконструкция на ул. „ Тодор Влайков“ – до 75 416.00 лв. 5. Реконструкция на ул. „ Дружба“ – до 154 416. 00 лв. 6. Допълнителни работи са за сметка на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
793056 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.05.2015 г. 
5) Допълнителна информация

1.Възложителят може да възложи на изпълнителя допълнителни работи чрез процедура на договаряне без обявление поради непредвидени обстоятелства при следните условия: а) допълнителните работи не могат технически или икономически да се разделят от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя или въпреки че могат да се разделят, са съществено необходими за изпълнението на поръчката; б) общата стойност на поръчките, с които се възлагат допълнителни услуги или строителство, не е повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка.