Версия за печат

00151-2013-0047

BG-Троян: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Троян, пл."Възраждане" №1, За: инж. Полина Павлова, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68028, E-mail: mayor@troyan.bg, Факс: 0670 68060

Място/места за контакт: Общинска администрация - Троян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.troyan.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителен надзор по време на изпълнението на проект „Изграждане на център за предоставяне на културни услуги – многофункционална сграда в град Троян“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на договора е извършване на ефективен и качествен надзор върху строително-монтажните дейности, необходими за изпълнението на инвестиционен проект „Изграждане на център за предоставяне на културни услуги – многофункционална сграда в град Троян“. Избрания изпълнител ще следи и носи отговорност за: - осъществяване на качествен и ефективен контрол върху: законосъобразното започване на строежа; - пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл.169, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - осъществяване на ефективен контрол на строителните продукти по чл.169а, ал.1 от ЗУТ при извършване на строителен надзор; - осъществяване на ефективен контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; - осъществяване на ефективен контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; - ефективна координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 563597 от 08.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПП - У - 01/07.02.2014 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
07.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инвестстрой" ЕООД, гр. Ловеч; ЕИК 820167267, ул. "Търговска, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603817, E-mail: invest_lovech@abv.bg, Факс: 068 603809

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5601.96 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Тази поръчка е неразделна част от изпълнението на проект „Изграждане на център за предоставяне на културни услуги – многофункционална сграда в град Троян“ по Договор № 33/3/3210109/10.07.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, (ЕЗФРСР).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3 или чл.86, ал.3 от ЗОП или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл.79, ал.12, чл.83г, ал.11, чл.83ж, ал.1, чл.88, ал.11, чл.93ж, ал.4, чл.106, ал.4 и чл.119м, ал.2 от ЗОП; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременноп с обявлението; 3. документацията получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор