Версия за печат

00530-2013-0177

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880024

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция гр. Бургас, ул. Цар Петър, № 5 Б, За: Петя Чередник, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878211, E-mail: p.cherednik@ro02.nra.bg, Факс: 056 878140

Място/места за контакт: гр. Бургас, ул. Цар Петър, № 5 Б

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

Електронен достъп до информация: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Друг: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените лица

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини в гаранционен и извън гаранционен период и доставка на резервни части и принадлежности за машини собственост на ТД на НАП Бургас в градовете Бургас, Поморие, Сливен и Ямбол при необходимост"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Бургас, Поморие, Сливен и Ямбол
Код NUTS: BG34
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини в гаранционен и извън гаранционен период и доставка на резервни части и принадлежности за машини собственост на ТД на НАП Бургас в градовете Бургас, Поморие, Сливен и Ямбол при необходимост"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000, 50313000, 50313200, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
Части и принадлежности за фотокопирни машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
18000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО
Няма оферти или няма подходящи оферти в отговор на:

- открита процедура

Допълнителна информация

Проведената открита процедура по чл.14, ал.1, т.2 от ЗОП бе прекратена на основание чл.39, ал.1, т.1 - не е подадена нито една оферта.Това наложи да се пристъпи към реализиране на нова поръчка съгласно чл.90, ал.1, т.1 - договаряне без овявление.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 45 - 072475 от 05.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 8 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини в гаранционен и извън гаранционен период и доставка на резервни части и принадлежности за машини собственост на ТД на НАП Бургас в градовете Бургас, Поморие, Сливен и Ямбол при необходимост"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД ЕИК000708921, район Триадица, бул."Витоша" №146, вх.Б, ет.5, България 1463, София, Тел.: 02 8051715

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 18000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18000 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2014 г.