Версия за печат

00004-2014-0002

BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на мониторинг на качествата на питейната вода.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Лабораториите на Изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Пълно описание: Извършване на мониторинг на качествата на питейната вода - анализ по химични и радиологични показатели. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС, франко лабораторията на Изпълнителя. Пробонабирането и предоставянето на пробите до лабораториите на Изпълнителя ще се извършва от Възложителя за негова сметка. При сключване на договор за изпълнение на поръчката ще бъде съгласуван график за извършване на съогветните анализи, като Изпълнитлят следва да предостави на Възложителя инструкции за пробонабиране. Графикът и инструкциите стават приложения към договора за изпълнение на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000 (BC25, KA11, QB44)

Описание:

Услуги, свързани с анализи (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозни количества проби - съгласно Приложение Б

Прогнозна стойност без ДДС
190000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията може да бъде банкова или парична. Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Първа Инвестиционна Банка" АД, IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF . Гаранция за участие по Позиции: №1 - 1350 лева; №2 - 550 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от прогнозната му стойност.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Плащенито ще се извършва по банков път, в срок минимум до 30 дни след издаване на индивидуалните протоколи за изпитване през предходния месец и издаване на фактура, а ако анализът продължава повече от един месец - след неговото приключване.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Удостоверение за ЕИК съгласно чл.23 от Закон за търговския регистър, издадено от Агенция по вписванията. Документ за закупена документация. Документ за внесена гаранция за участие. Декларация за съгласие с условията на проектодоговора от документацията за участие. Административни сведения за участника. Данни за подизпълнители или декларация за липса на такива. Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Сертификат за акредитация съгласно БДС EN ISO / IEC 17025 или еквивалентен, за изпитване на питейни води, със всички приложения към него, от който да е виден обхвата на акредитация по позициите, за които се подава оферта. Декларация за поддържане на акредитация за целият срок на изпълнение на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изпитването ще се извършва съгласно изискванията на Наредба №9 / 16.03.2001г. за качествата на водата, предназначена за питейно - битови цели.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на управлението на "Водоснабдявяне е Канализация" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През 2 години

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Химични покасатели
1) Кратко описание

Анализ по химичните показатели: 1. Антимон, селен, олово, арсен, кадмий, натрий, никел, живак, пестициди, пестициди (общо), бенз(а)пирен, полициклични ароматни въглеводороди, тетрахлоретен и трихлоретен (общо), бензен, 1,2-дихлоретан. 2. Трихалометани (общо). 3. Нефтопродукти („екстрахируемите, неадсорбирани от алуминиев окис, неполяр-ни и слабополярни въглеводороди, измерени в инфрачервената област” – Приложение № 1 на Наредба № 1/2007 г. за проучване, ползване и опазване на подземните води, доп. и изм. ДВ, бр. 2 от 2010 г.)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000 (BC25, KA11, QB44)

Описание:

Услуги, свързани с анализи (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )

3) Количество или обем

Прогнозно количество: по т.1.1 - 284 броя проби; по т.1.2 - 218 броя проби; по т.1.3 - 38 броя проби.

Прогнозна стойност, без ДДС
135000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Радиологични показатели
1) Кратко описание

Анализ по радиологичните показатели: Естествен уран, тритий, обща алфа-активност, обща бета-активност, обща индикативна доза

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000 (BC25, KA11, QB44)

Описание:

Услуги, свързани с анализи (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )

3) Количество или обем

Прогнозно количество - 166 броя проби

Прогнозна стойност, без ДДС
55000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение