Версия за печат

00926-2014-0002

BG-Бургас: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 812114069

"ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, Южна промишлена зона, Територия на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, За: Ръководител проект "Ликвидиране на стари екологични щети", Република България 8104, Бургас, Тел.: 003595511 3144; 003595511 3525, E-mail: Pulev.Vasil.I@neftochim.bg, Факс: 003595511 5555 ; 003595511 5556

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 812114069

"ЛУКОЙЛ нефтохим Бургас" АД, Южна промишлена зона, Територия на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, За: Димитър Станков, Република България 8104, Бургас, Тел.: 003595511 2696, E-mail: Stankov.Dimitar@neftochim.bg, Факс: 003595511 5555 ; 003595511 5556

Място/места за контакт: Заместник ръководител отдел

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 812114069

"ЛУКОЙЛ нефтохим Бургас" АД, Южна промишлена зона, Територия на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, За: Станислава Георгиева, Република България 8104, Бургас, Тел.: 05511 5278, E-mail: Georgieva.Stanislava@neftochim.bg, Факс: 003595511 5555 ; 003595511 5556

Място/места за контакт: Ръководител отдел Деловодство

I.2) Основна дейност

Друго: Приватизирано предприятие, изпълняващо Програма за отстраняване на минали екологични щети, съгласно условията и реда за определяне на отговорността на държавата и за отстраняване на нанесените щети върху околната среда, настъпили от минали действия или бездействия, при приватизация

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Строителство, доставка и монтаж на оборудване за обект: „Подробно проучване състоянието на резервоарите за съхранение на нефтените утайки и други отпадъци. Изграждане на нови или реконструкция на съществуващи съоръжения (с вместимост 100 хил. м. куб.) за временно съхранение (преди изгаряне) на част от натрупаните до момента на приватизация нефтени утайки и други отпадъци, включително ликвидиране на нефтен шлам с обем до 200 хил. м3” от Програмата за отстраняване на минали екологични щети, изпълнявана от „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД, Основна площадка
Код NUTS: BG341
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на обществената поръчка е строителство, доставка и монтаж на оборудване за обект „Подробно проучване състоянието на резервоарите за съхранение на нефтените утайки и други отпадъци. Изграждане на нови или реконструкция на съществуващи съоръжения (с вместимост 100 хил. м. куб.) за временно съхранение (преди изгаряне) на част от натрупаните до момента на приватизация нефтени утайки и други отпадъци, включително ликвидиране на нефтен шлам с обем до 200 хил. м3” от Програмата за отстраняване на минали екологични щети, изпълнявана от „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД. В обхвата на дейностите са включени и ремонт и демонтиране на съществуващи съоръжения и оборудване, Мобилизация на оборудване, функционални проби и 72 часови изпитания, шеф монтаж и обучение на персонала, съгласно Техническите спецификации, включително необходимите материали и разходите за необходимата техника, механизация и консумативи за изпълнение на поръчката.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90600000

Описание:

Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на обществената поръчка е строителство, доставка и монтаж на оборудване за обект „Подробно проучване състоянието на резервоарите за съхранение на нефтените утайки и други отпадъци. Изграждане на нови или реконструкция на съществуващи съоръжения (с вместимост 100 хил. м. куб.) за временно съхранение (преди изгаряне) на част от натрупаните до момента на приватизация нефтени утайки и други отпадъци, включително ликвидиране на нефтен шлам с обем до 200 хил. м3” от Програмата за отстраняване на минали екологични щети, изпълнявана от „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД. В обхвата на дейностите са включени и ремонт и демонтиране на съществуващи съоръжения и оборудване, Мобилизация на оборудване, функционални проби и 72 часови изпитания, шеф монтаж и обучение на персонала, съгласно Техническите спецификации, включително необходимите материали и разходите за необходимата техника, механизация и консумативи за изпълнение на поръчката. Дейностите, обект на обществената поръчка ще се извършват на Основната площадка на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД в условията на действаща технологична схема в Централна пречиствателна станция (ЦПС) и Инсталация за производствени отпадъци (ИПО), за постигане на оптимизирането им и докомплектуването им със специализирано оборудване. Дейностите, обект на поръчката ще се изпълняват на два етапа описани в Тръжните условия и Техническите спецификации : - Етап 1 - четири месеца; - Етап 2 –деветдесет дни. Етап 2 ще стартира след приключване на дейностите по третиране на нефтените утайки на Площадка 1 в ЦПС, които по предварителни разчети следва да продължат не по-малко от 24 месеца. Между Етап 1 и Етап 2 и след изпълнените на Етап 2 ще се извършва Мобилизация на оборудване в рамките на Площадка 1 и 2 в Централна пречиствателна станция в обхват, посочен в Техническите спецификации. Общия срок за изпълнение на поръчката се планира да е 40 месеца.

Стойност, без да се включва ДДС
2848718 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

40

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер на 12 000 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за получаване на офертата, посочен в обявлението. Срокът на валидност може да се удължава по искане на Възложителя. Банковата гаранция за участие трябва да бъде издадена във форма, посочена в Образец № 19 от документация. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас“ АД, посочена в документацията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, документът удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие че същият не е представен в офертата поради пропуск. Комисията няма да приема за валидна гаранция за участие, която е внесена/учредена след крайния срок за подаване на офертите, с цел осигуряване на равнопоставеност между всички участници в процедурата. Внесената гаранция за участие е задължителен елемент от фактическия състав по подаване на оферта за участие и следва да е налице към момента на подаването на офертата. Гаранция за изпълнение на договора: В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи при подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранция за изпълнение по банков път, документът удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея изрично трябва да бъде посочено, че гаранцията е: безусловна и неотменима; в полза на възложителя; със срок на валидност 40 месеца плюс 60 дни от датата на издаването й (първоначален); има възможност за нейното усвояване на части; представена по формата на Образец № 20 от документацията. Валидността на гаранцията за изпълнение трябва винаги да се поддържа така, както е посочено в проекта на договора за възлагане на обществената поръчка, приложение към документация. Гаранция за възстановяване на предоставен аванс: При изпълнение поръчката Възложителят може да предостави авансово плащане в размер до 40 % от общата стойност на оферираното СМР и доставяното оборудване (ред 18 на Образец 17 от документацията). Кандидатът, заявил ползване на авансово плащане, при подписването на договора представя банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс. В нея изрично трябва да бъде посочено че гаранцията е: безусловна и неотменима; в полза на възложителя; със срок на валидност – до 30.09.2014 г. (първоначален); има възможност за нейното усвояване на части; представена по формата на Образец № 21от документацията. Валидността на гаранцията трябва винаги да се поддържа така, както е посочено в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, приложение към документацията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

от Републиканския бюджет - Министерство на финансите. Плащане- Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, приложение към тръжната документация. Участници, предложили условия на плащане, различни от посочените в проекта на договор се отстраняват от участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП), Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите актове по прилагането му, както и на настоящата документация. Участникът следва да притежава и да поддържа, за целия период на изпълнение на договора Лицензи за категорията изпълнение на строежи и монтаж на оборудване, съответстваща на работния проект и разрешението за строеж. Участникът се задължава да не допуска прекъсване действието на изискуемите посочени в тази точка лицензи. Участникът, като строител следва да притежава и да поддържа, за целия период на изпълнение на договора, валидна застраховка за „Професионална отговорност” , по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за строителство , по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в строителството (обн. ДВ., бр.17 от 2004 г.), за строежи съгласно работния проект и разрешението за строеж или еквивалентна и да не допуска прекъсване в нейното действие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документи за доказване на икономическото и финансово състояние на участника: 1. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за приключени финансови години – 2011 г., 2012 г. и Декларация за оборота за 2013 г., заверени с подписа на представляващото лице. Документите се подписват и подпечатват от участника на всяка страница; 3. Информация за общия оборот, за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Минимални изисквания към икономическото и финансовото състояние на участника: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да е реализирал общ оборот за последните 3 (три) години – 2011 г., 2012 г. и 2013г., не по-малко от 8 500 000 лева, без ДДС. При наличие на подизпълнители, изискването се прилага съответно и за подизпълнителите, като те следва да имат реализиран минимален общ оборот за трите години, в размер на съответния процент на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документация за доказване на техническите възможности на участника: 1. Кратка анотация за досегашната дейност на участника. Документът се представя от участника/всяко лице, включено в обединението. Документът се представя и от подизпълнителя/ите на участника. 2. Списък на основните договори за строителство, доставка и монтаж на оборудване, пускане в експлоатация и обучение (Образец № 14 от документацията), съдържащ обектите, релевантни съгласно т. 1, придружен от препоръки за добро изпълнение. В случай, че от препоръките не е видна цялата информация по т. 1, може да бъдат представени копия от договори, придружени със съответните Приемо - предавателни протоколи и/или информация относно издадените Разрешения за ползване. 3. Участникът следва да представи към списъка и заверени копия най-малко на 3 броя договори, съгласно т. 2. Минимални изисквания за техническите възможности. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката ключови специалисти, който да отговарят на изискванията на Възложителя, както следва: - Технически ръководител с професионална квалификация - Образование: магистър и общ професионален опит – минимум 7 години опит като технически ръководител на строежи. Специфичен професионален опит – да е извършвал изграждане на инсталации/съоръжения, подобни (или еквивалентни) на описаните в техническите спецификации. - Технически персонал в състав от най-малко един специалист по всяка от по частите: Машиномонтажна, Автоматизация, Електрообзавеждане и ВиК , притежаващи правоспособност за категорията строеж /1-3 за строителство и 1-5 за ММ, ВиК, Ел и КиП/, като следва: Професионална квалификация - Образование: магистър и общ професионален опит – минимум 3 години опит за изпълнение на дейности по съответната част. Специфичен професионален опит – да е извършвал изграждане на инсталации/съоръжения. Да потвърди наличие на необходима механизация или осигури чрез договори наемането й (Декларация по Образец № 22 от Документацията).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.03.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 187.32 BGN
Условия и начин на плащане

Участникът заплаща цената на документацията авансово по следната банкова сметка на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас“ АД: Ситибанк, Н.A., клон София София, бул. „Мария Луиза” 2, ЦУМ Бизнес Център, ет.5 Swift Code: CITIBGSF IBAN: BG32 CITI 9250 1000 1132 01 В нареждането за плащане трябва да бъде записан следния текст: „Закупуване на документация за процедура по екологични щети”. Посочената цена включва и ДДС. Документът удостоверяващ платената документация, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
09.04.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Бургас, 8104, площадка на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” АД, заседателна зала, ет. 1 в сградата на Централно управление. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след издаване на пропуск за достъп до територията на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители. Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише пликовете с предлагана цена на останалите участници. За издаване на пропуск за достъп е необходимо един ден преди посещението на площадката на "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас" АД участникът или лицето, което желае да присъства на отварянето на офертите да изпрати трите си имена и името на организацията на на факс 05511/55-55, или 05511 55-56 „на вниманието на Васил Пулев” и на електронна поща Pulev.Vasil.I@neftochim.bg, както и да съобщи тази информация на телефон 05511 31-44 или 0551 35-25. Пропускът се получава текущият ден от 08:00 до 15:00 часа в бюро "Пропуски", което се намира в близост до КПП-2. Пропускът се получава срещу представяне на лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ