Версия за печат

00353-2014-0041

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Славина Спасова, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 74039, E-mail: spspasova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на табели

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на табели" Настоящата обществена поръчка включва забранителни, указателни и предупредителни табели и знаци обособени в три обособени позиции – Обособена позиция №1 – табели на пластмасова основа, обособена позиция №2 – табели на магнитна основа и обособена позиция №3 – табели на коматексова основа. Количествата са по обобщени заявки от всички подразделения на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, съгласно приложена към документацията техническа спецификация. Доставката ще се извършва след предварителни заявки в зависимост от потребностите на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44423400

Описание:

Сигнализационни табели и свързани с тях артикули

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложена техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
87600 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: не се изисква Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността му в една от следните форми: - парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД; - банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от този на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената на настоящия договор поетапно за всяка частична доставка чрез банков превод в срок до 30 календарни дни от приемане на доставката, срещу представени оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 1.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; 1.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 1.6. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; 1.8. Декларация за кои обособени позиции ще участва Участника; 1.9. Декларация за страна на произход и производител на стоката.; 1.10. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 1.11. Информационен лист. 2. Предложение за изпълнение на поръчката 2.1.Спецификация на стоката за доставка с включени наименование, основни характеристики, произход и др., които трябва да бъдат специфицирани в съответствие с изискванията на техническата спецификация и пълното описание на поръчката (по образец); 2.2.Списък на документацията съпровождаща стоката при доставка, съгласно изискванията на техническата спецификация и пълното описание на поръчката; 2.3.Друга информация (ако Участника смята за необходимо да представи). 3. Предлагана цена 3.1. Ценова таблица (по образец). Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Икономически и финансови възможности: Минимални изисквания: - Участникът да има реализиран оборот от поръчки за доставка на стоките, предмет на процедурата или подобни стоки /под подобни стоки да се разбира: доставка на забранителни, указателни и/или предупредителни табели и знаци/ за последните три години. Изискуеми документи: - Информация за общия оборот и за оборота на стоките, предмет на процедурата или подобни стоки /под подобни стоки да се разбира: доставка на забранителни, указателни и/или предупредителни табели и знаци/, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: - Участникът трябва да има изпълнени поръчки/договори по които да е доставял стоки, със същия или подобен предмет /под подобен предмет да се разбира: доставка на забранителни, указателни и/или предупредителни табели и знаци/ (поне 1 брой поръчка/ договор). Изискуеми документи: - Списък на основните поръчки/договори за доставки със същия или подобен предмет /под подобен предмет да се разбира: доставка на забранителни, указателни и/или предупредителни табели и знаци/, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 26629

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.03.2014 г.  Час: 13:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: SBreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Табели на пластмасова основа
1) Кратко описание

Табели на пластмасова основа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44423450

Описание:

Указателни табелки

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
36200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Табели на магнитна основа
1) Кратко описание

Табели на магнитна основа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44423450

Описание:

Указателни табелки

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
42200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Табели на коматексова основа
1) Кратко описание

Табели на коматексова основа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44423450

Описание:

Указателни табелки

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
9200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение