Версия за печат

01039-2013-0004

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130961721

Комисия за защита на личните данни, гр. София, бул. "Иван Евстратиев Гешов" № 15, За: Цанко Цолов, България 1431, София, Тел.: 02 9153574, E-mail: kzld@cpdp.bg, Факс: 02 9153525

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Иван Евстратиев Гешов" № 15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.cpdp.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.cpdp.bg/?p=news&aid=6.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Защита и контрол при обработване на лични данни

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Обществената поръчка се провежда в изпълнение на дейностите по проект „Повишаване на административния капацитет на Комисията за защита на личните данни за работа с бази данни, информационни системи и работа в екип”, дейност 5 „Обучение за служителите на отдел „Регистър и Архив” в дирекция „Информационни фондове и системи” за работа в екип и постигане на екипните цели”, финансиран по ОПАК. Общата цел на проекта е да се подобри управлението, организацията и функционирането на администрацията на Комисията за защита на личните данни. Специфичните цели, които следва да бъдат изпълнени чрез реализацията на обществената поръчка, са следните: • Удовлетворяване на специфични потребности чрез реализиране на различни обучения за служители в КЗЛД; • Подобряване на знанията и уменията на служителите от КЗЛД съобразно техните професионални задължения и нужди от обучение ; • Непрекъснато повишаване на уменията и компетенциите на служителите в КЗЛД; • Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на квалификацията на служителите в КЗЛД; • Укрепване на капацитета на КЗЛД за качествено и ефективно предоставяне на обучения за АЛД; • Ефективно функциониране на администрацията на КЗЛД; • Модерно обслужване от страна на администрацията на КЗЛД. В резултат на изпълнение на проекта ще бъде подобрена подготовката на служителите от отдел „Регистър и Архив” за обслужване на клиенти и работа в екип, чрез изграждане на следните компетентности: • Комуникационни и презентационни умения; • Бизнес етикет и протокол; • Управление на времето; • Ефективна комуникация и работа в екип • Разпознаване на слабостите в екипа и тяхното отстраняване; • Разпознаване и заздравяване на силните страни на екипа • Вземане на управленски решение • Поведение пред медиите.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, п.к. 1431, бул. „Акад. Иван Евстратиев Гешов” 15
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка се провежда в изпълнение на дейностите по проект „Насърчаване на професионалното развитие на служителите на КЗЛД чрез прилагане на система от обучения съобразно техните професионални задължения”, дейност 6 „Обучение на лектори - надграждащ модул”, финансиран по ОПАК. Общата цел на проекта е да се подобри управлението, организацията и функционирането на администрацията на Комисията за защита на личните данни. Специфичните цели, които следва да бъдат изпълнени чрез реализацията на обществената поръчка, са следните: • Подобряване на знанията и уменията на служителите от КЗЛД съобразно техните професионални задължения и нужди от обучение ; • Непрекъснато повишаване на уменията и компетенциите на служителите в КЗЛД; Очаквани резултати: Проведен тридневен семинар за повишаване на вече придобити основни уменията и компетенции за провеждане на обучения от служители в КЗЛД; Изготвени анкетни карти за обратна връзка с оценка на проведения семинар; Общ брой на обучените и придобили сертификат служители в КЗЛД – 10 служители.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение на персонала

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
11500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: К -оценка на концепцията за провеждане на обучението; тежест: 40
Критерий: МБ- оценка на материалната база; тежест: 10
Критерий: Ц- ценова оценка на предложението; тежест: 35
Критерий: Е- оценка на обучаващия екип; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 215 - 374340 от 06.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 6 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ТРЕНИНГ ФАКТОРИ" ДЗЗД, ж.к." Лозенец",ул."Липа" №13,ап.32, България 1421, София, Тел.: 02 9441496, E-mail: inff@faktori.eu, Факс: 02 9447226

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11500 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се провежда в изпълнение на дейностите по проект „Повишаване на административния капацитет на Комисията за защита на личните данни за работа с бази данни, информационни системи и работа в екип”, дейност 5 „Обучение за служителите на отдел „Регистър и Архив” в дирекция „Информационни фондове и системи” за работа в екип и постигане на екипните цели”, финансиран по ОПАК. ”, с номер на договор за финансиране ЦА12-22-57/04.07.2013г., Общата цел на проекта е да се подобри управлението, организацията и функционирането на администрацията на Комисията за защита на личните данни. Специфичните цели, които следва да бъдат изпълнени чрез реализацията на обществената поръчка, са следните: • Удовлетворяване на специфични потребности чрез реализиране на различни обучения за служители в КЗЛД; • Подобряване на знанията и уменията на служителите от КЗЛД съобразно техните професионални задължения и нужди от обучение ; • Непрекъснато повишаване на уменията и компетенциите на служителите в КЗЛД; • Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на квалификацията на служителите в КЗЛД; • Укрепване на капацитета на КЗЛД за качествено и ефективно предоставяне на обучения за АЛД; • Ефективно функциониране на администрацията на КЗЛД; • Модерно обслужване от страна на администрацията на КЗЛД. В резултат на изпълнение на проекта ще бъде подобрена подготовката на служителите от отдел „Регистър и Архив” за обслужване на клиенти и работа в екип, чрез изграждане на следните компетентности: • Комуникационни и презентационни умения; • Бизнес етикет и протокол; • Управление на времето; • Ефективна комуникация и работа в екип • Разпознаване на слабостите в екипа и тяхното отстраняване; • Разпознаване и заздравяване на силните страни на екипа • Вземане на управленски решение • Поведение пред медиите.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2014 г.