Версия за печат

00895-2014-0001

BG-Симитли: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024987

Община Симитли, ул. "Христо Ботев" № 27, За: Александър Цветков, България 2730, Симитли, Тел.: 0748 72252, E-mail: simitly@mail.bg, Факс: 0748 72231

Място/места за контакт: гр. Симитли, ул. "Христо Ботев" № 27

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.Simitli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.Simitli.bg.

Електронен достъп до информация: www.Simitli.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Благоустрояване на улици на територията на община Симитли

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Симитли
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка предвижда благоустрояване на улици на територията на община Симитли.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка предвижда благоустрояване на улици на територията на община Симитли.Поръчката включва следните основни дейности: нивелетно фрезоване, битумен разлив, направа на изравнителен пласт – биндер, полагане на асфалтобетон, демонтаж на стари бордюри, монтаж на нови бордюри, направа на тротоар от нови плочки, изкопи, доставка и полагане на бетон. Подробно описание на видовете и количествата СМР, предмет на поръчката се съдържа в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
791666 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

7

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 5 000 лева. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 % от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция (същата следва да бъде безусловна и неотменима), е 90 (деветдесет) дни след изтичане на оферираният срок за изпълнение на обекта от съответния участник. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми по избор на участника: банкова гаранция или парична сума преведена по сметка на община Симитли: IBAN BG33FINV915033BGN0FPG7; BIС: FINVBGSF; ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА АД, клон Благоевград, офис Симитли.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Тъй като общината кандидатства за външно финансиране, процедурата може да бъде прекратена, съответно подписания договор прекратен, без общината да дължи обезщетение, ако не бъде получено външно финансиране. В случай, че бъде осигурено частично финансиране, общината ще възложи част от обема на настоящата поръчка. Плащанията ще се извършват, съгласно разпоредбите на проекто - договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Освен на относимите към поръчката основания посочени в чл. 47, ал. 1 от ЗОП, Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1.Учатникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2.Участникът е лишен от правото да упражнява сходна с предмета на поръчката професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението или е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, установено с влязло в сила съдебно решение; 3. Участникът има парични задължения към държавата и към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.; 4. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. 5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Относно лицата, подписващи декларациите да се съобразат разпоредбите на чл. 47, ал. 4 и ал. 6 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Оферта по образец. 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 3. Копие от документа за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие на документ за самоличност за физическото лице. Участниците непредставили ЕИК, следва да представят към документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация. 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2 , т. 2а и т. 5 от ЗОП. 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7. Декларация за приемане на условията на проекто - договора. 8. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, с посочване на видовете работи, които те ще изръшват и дела на тяхното участие. 9. Документ за закупена документация за участие ( копиe). 10. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника - съгласно поле III.2.2. 11. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията - съгласно поле III.2.3. 12. Техническо предложение. 13. Предлагана цена. 14. Документ за гаранция за участие (оригинал). 15. Остойностена количествена сметка с пълни анализни към нея. 16. Календарен график за изпълнение на поръчката. 17. Декларация (оригинал), че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Забележка: Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, като документът за регистрация, съгласно националното законодателство /за юридически лица или обединения/, съответно копие на документ за самоличност за физическото лице се представя в официален превод, а всички останали документи, които са на чужд език, се представят и в превод. Декларацията по т. 17 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ. 2. Декларация съдържаща информация за общия оборот и оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката, реализиран общо за последните три отчетени финансови години /2011, 2012, 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ, със срок на валидност не по-малко от 60 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще извършва строителство, трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство или еквивалентен документ. В случай, че срока на застраховката изтича в периода, участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да удължат срока и. Участникът следва да има оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка, общо за последните три отчетени финансови години /2011, 2012, 2013 г./ в размер на не по-малко от 2 500 000 лв. (два милиона и петстотин хиляди лева); Под „оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира оборот от договори за изграждане и/или реконструкция и/ли ремонт и/или благоустрояване на улична мрежа.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изъвршване на строежи от втора група: трета или по висока категория или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния закон на държавата в която е установен участника. 2. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години (не календарни, а изчислени от датата, определена като краен срок за подаване на оферти), в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти (следва да се представят копия на не по - малко от три препоръки.) Препоръките следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя и да имат издадено валидно удостоверение от Камарата на строителите за извършване на строежи от втора група трета или по висока категория, съгласно чл. 5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или да представят декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния закон на държавата в която е установен участника, позволяващи му да извършва строителство от категорията на поръчката. При участие на обединение, поне един от участниците в обединението слядва да има право да извършва строителство от категорията на поръчката. Минималните изисквания, на които следва да отговарят участниците, които се доказват със списъка на договорите за строителство изпълнени през последните 5 години (придружен с най - малко три препоръки), са както следва: участникът следва да има изпълнени през последните 5 години, (изчислени от датата, определена като краен срок за подаване на оферти) минимум 3 договора, сходни с предмета на поръчката на обща стойност минимум 2 500 000,00 лв. За „договор с предмет, сходен на предмета на поръчката”, следва да се разбира договор с предмет: изграждане и/или реконструкция и/или ремонт и/или благоустрояване на улична мрежа.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 20 (двадесет) лева с включен ДДС. СУМАТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАПЛАТЕНА НА КАСАТА НА ОБЩИНА СИМИТЛИ ИЛИ ПРЕВЕДЕНА ПО СМЕТКА НА ОБЩИНА СИМИТЛИ: BG50FINV915084BGN0FPG5, BIC FINVBGSF, ВИД ПЛАЩАНЕ - 444000, ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА АД, КЛОН БЛАГОЕВГРАД, ОФИС СИМИТЛИ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на община Симитли, гр. Симитли, ул. "Христо Ботев" № 27 - втори етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 28, ал. 5 ЗОП, посочвам органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки - Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, за опазване на околната среда - Министерство на околната среда и водите, за закрила на заетостта и условията на труд - Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5, във връзка с ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Симитли, ул. "Христо Ботев" № 27, България 2730, Симитли, Тел.: 0748 72252, Факс: 0748 72231

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ