Версия за печат

00479-2014-0004

BG-гр.Балчик: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852544

Община Балчик, пл. "21 ви септември" №6, За: Димитрин Димитров - Директор дирекция "ТEМСЕ", Република България 9600, гр.Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: dimitrov@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Община Балчик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.

Електронен достъп до информация: www.balchik.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Рехабилитация на Път ІV-29608 (Генерал Тошево - Каварна) Василево – Дропла - Сенокос от км 10+100 до км 17+800”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на дейности на територията на Община Балчик – в обхвата на път ІV-29608 (Генерал Тошево - Каварна) Василево – Дропла - Сенокос от км 10+100 до км 17+800”.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на настоящата обществена поръчка е строителство. Предмет на поръчката – „Рехабилитация на Път ІV-29608 (Генерал Тошево - Каварна) Василево – Дропла - Сенокос от км 10+100 до км 17+800”. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите по поръчката са посочени в Техническата спецификация по настоящата документация и приложените инвестиционни проекти към нея.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие в процедурата

Стойност, без да се включва ДДС
3014303.55 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

350

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.За участие в настоящ. процедура участн. следва да предст. гаранц. за участие- във форма избр от участн. –парич. сума или банк.гаранция. Разм. на гаранц. за участие е 30 000 (тридесет хиляди) лв. Когато участн. избере гаранц. за участ. да бъде банк. гаранция, тя трябва да бъде откр. в съотв. с услов. по прилож. в докум. образец на банкова гаранция ( образец № 19). Гаранц. трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя и че е със срок на валидност нe по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Участн. може да предст. банк. гаранц. и по обр. на гарант. банка в случай, че така издад. от банката гаранция отговаря на вс. изисквания относно нейното съдържание и реквизити, посочени в настоящ. докум. и бъде приета от Комисията, назнач. от Възложителя като допустима. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужв. на гаранцията, така че размерът на гаранцията да не е по – малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: Уни Кредит Булбанк АД - клон Балчик Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11 UNCR 9660 3324 0052 12. При предст. на гаранция в платежното нареждане или в банк. гаранция изрично следва да бъде изписано наименованието на процедурата, за участие в която се представя гаранцията. Чуждестранните участници могат да представят банк. гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс “евро за лев”, определен от БНБ, за деня на издаване на гаранцията. 2.Гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка. Условия и размер на гаранцията за изпълн. на договора за възлагане на обществена поръчка.Гаранцията за изпълн. се представя във форма, избрана от участника – парична сума или банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя преди подписването на договора гаранция за изпълнението му в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката.Договорът за възлагане на обществена поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Ако гаранцията за изпълн. се представя чрез депозит на парична сума в съответния платеж.документ задълж. следва да бъде записано: „Гаранция за добро изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет…(изписва се наименов. на обществената поръчка)”. Ако участникът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответ. с услов.по приложения в документ. образец на банк. гаранция (образец №20). Гаранц. трябва да бъде неотмен.и безусловна, с възмож. да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя и че е със срок на валидност най-малко 180 дни след подписване на оконч.протокол, установяващ изпълнението на договора. Участн. може да представи банк. гаранция и по обр. на гарант. банка , в случай, че че така издаден. от банк. гаранция отговаря на всички изискв. относно нейното съдържание и реквизити, посочени в наст. докум. и бъде приета от възлож. като допустима. Банк. разходи по открив. и обслуж. на гаранц. са за сметка на изпълнителя. Изпълн. трябва да предвиди и заплати своите такси по открив. и обслужв. на гаранц., така че размерът на гаранц. да не е по – малък от определ. в настоящ. процедура.При представяне на гаранция в пл. нарежд. или в банк. гаранц. изрично се посоч. предмета на договора, за който се представя гаранц.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Схема на плащане: (1) Авансoво плащане в размер до 30% от договорната цена – в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписване на Протокол за откриване на строителна площадка /Акт образец № 2а/. Авансовото плащане се извършва след настъпването на посочените обстоятелства и представяне на: - фактура за авансово плащане, издадена от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя; Окончателното плащане в размер на 70% се установява с Протокол/Акт за установяване на извършени натурални видове СМР. Заплащането се извършва след приключване на всички дейности и подписване на Акт образец № 15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. Окончателното плащане се извършва след настъпването на посочените обстоятелства в срок до 30 (тридесет) календарни дни, и представяне на: - фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след оторизация на плащанията. Сборът от стойностите на авансовото и окончателното плащания не може да надхвърля общата стойност на договора. Начин на плащане - в лева, по банков път; Плащането се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, на база реално извършена работа, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Средствата за заплащане на услугата се осигуряват от бюджета на Община Балчик, съгласно одобрената и приета от Общински съвет Балчик план-сметка за съответната година

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник или негов представител/и в следните случаи: Който не е представил някой от необходимите документи изброени в Раздел III, СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА от настоящата тръжна документация и чл. 56 от ЗОП,Когато представената оферта не отговаря на предварително определените условия в обявлението и в тази Документация; Когато гаранцията за участие е представена от участника под формата на банкова гаранция и е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертата; Когато, за някой от участниците е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП, както следва:е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;подкуп по чл. 301 - 307 от НК;участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;престъпление по чл. 108а от НК; е обявен в несъстоятелност;в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. От участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка се отстранява и участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП:който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъденбо споразумение с кредиторите си по смисъла на 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е виновен за неизпълнение на задължения по договор за ОП, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурноста на доставките в поръчки по чл.3 ал.2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата или към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателств. на държавата, в която участникът е установен; има наложено админ. наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедура за възлагане на обществени поръчки; за когото се установи от службите за сигурност по смисъла на Закона зазащита на класифицир. информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включ. разузнавателни средства, че не притежава необходимата надежност, която включва заплаха за националн. сигурност, при възлагане на поръчки по чл.3, ал.2.В процедурата за възлаг. на обществена поръчка не може да участва лице, съотв. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата предвидени в членове 106, параграф 1, б.(б), (в)и(е), 107 параграф 1 б.(б) и член 109, параграф 2, б. (а) от Регламент (ЕО) № 966/2012.Обстоятелствата се удостоверяват с декларация по образец № 5.Лицата които следва да декларират съответн. обствоятелство, са изрично посочени в закона и съотв. обр. на декларация Участник в процедурата може да бъде всяко българ. или чуждестр. физическо или юридическо лице, както и техни обединения Участник не може да бъде отстранен от процедура за възлагане на общ. поръчка на основание на неговия статут или правноорганизационната му форма, когато той има право да предоставя съответната услуга в държавата членка, в която е установен – чл. 9, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия./ Допълн. в разд.IV.3./

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Годишен баланс за последните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Същите не се изискват, ако са публикувани в Търговския регистър или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария – за чужд.участници; 2.Отчета за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Същите не се изискват, ако са публикувани в Търговския регистър или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария– за чужд.участници; 3.Информация за общия оборот и оборота от сходна дейност за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 4.Удостоверение от банка или еквивалентен документи за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии за участника в размер на не по-малко от 600 000,00 лв. 5.Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, придружена с Декларация за подновяване на същата, в случай че изтече преди крайния срок за изпълнение на поръчката (Образец № 16). 6Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1-4. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по т.1. – 2. 7.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите по т.1-4. се представят за всеки от тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Общ оборот не по-малко от 9 000 000,00 (девет милиона) лева и оборот от сходна дейност не по-малко 3 000 000,00 лева (три милиона) лева общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като под сходна дейност се разбира изграждане/рехабилитация на пътна мрежа. 2.Участникът да разполага с ликвиден свободен оборотен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 600 000 лв. под формата на оборотни средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия от банка. 3.Участникът да има сключена застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл. 171 и сл. от Закона за устройство на територията за извършване на строителни дейности, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр.17 от 2004 г.) и да не допуска прекъсване в нейното действие. При констатирана невалидност на застраховката по време на изпълнение на договора възложителят има право да прекрати едностранно договора при неотстраняване на нарушението. Професионалната дейност от застрахователните полици да отговаря на предмета на поръчката. 4.При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор по т.1. – 3. се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. 5.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията по т.1 – 3. към тях се прилагат в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника);

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Удостоверение от Централен професионален регистър на строителя за вписване на строител за изпълнение на строежи от III категория или декларация или удостовер. за налич. на такава регистрация от компетентн. органи съгласно националния закон на участника. 2.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) год. (Обр. №22), придружен от препоръки за добро изпълн. на поне два договора по т.3./от изискв. мин.ниво./ Препор. да посочват стойността, периода и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съотв. с норм. изисквания. Препор. да съдържат данни за издателя, подпис и печат. В случаите, когато договорът не е бил изпълнен самостоятелно от участника, в препоръката се посочва и процентът, изпълнен от него. 3.Нотариално заверено копие от валиден сертификат за управл. на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен; 4.Нотариално заверено копие от валиден сертификат за управл. на околната среда ISO 14001:2004 или еквивал.; Забележка: Сертификатите по т. 3 и 4. трябва да са издадени от незав. лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълн. агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответ. област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 5.Списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката, вкл. на лицата, притежаващи необходимата техн. правоспособност (инженерно-техн. екип) и ангажирани в изпълнението на поръчката, вкл. отговорници по контрола на качеството и здрав. и безопасни условия на труд. Доказателства за квалификация на инженерно-техническия състав на участника: 1. Автобиографии на ръководителя на строежа, координатора по ЗБУТ и специалиста по контрол на качеството – подписани собственоръчно по приложения образец; 2. Копие от дипломи за завършена степен на образование и придобита квалификация, сертификати, свидетелства и удостоверения за профес. квалификация на ръководителя на строежа, координатора по ЗБУТ и специалиста по контрол на качеството. 3. Копие от трудова/осигурителна книжка на ръководителя на строежа, координатора по ЗБУТ и специалиста по контрол на качеството; 6.Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигур. книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни (Образец №10б), както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката (Образец № 11). В случай, че е необходимо, участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим (в свободен формат). Участниците може да предлагат в справката декларация за инж.-техн. екип и други водещи специалисти, така че да бъдат подсигурени с техн. ръководство всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализ. строителен график за изпълн. на поръчката. 7.Списък на цялата механизация, с която участникът разполага и ще включи в изпълнението на предвид. дейности в обхв. на поръчката, придружена с копия от фактури или договори за покупка/лизинг и с регистр. талони, когато с касае за транспортни средства (Обр.21). 8.Когато кандидатът е обединение, което не е ЮЛ, документите по т.8.2/ от тр.док-я/ се предст. само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за за подбор по т. 8.1./от тр.док-я/. 9.Когато участникът предвиж. участие на подизп. документите по т. 8.2 / от тр.док-я/се представят от всеки от тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи трета категория съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. 2.Участникът да има внедрени: ISO 9001 "Системи за управление на качеството" или еквивалент, ISO 14001 „Система за управление на околната среда” или еквивалент. 3.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите поне два договорa за изграждане/рехабилитация на пътна мрежа с общ обем на строителството, аналогичен с възлагания. 4.Участникът да разполага с необходимия брой лица за изпълнение на поръчката – не по-малко от 20 /двадесет/, вкл. такива притежаващи необходимата техническа правоспособност (инженерно-технически екип) и ангажирани в изпълнението на поръчката, вкл. отговорници по контрола на качеството и здравословни и безопасни условия на труд. 4.1.В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: 4.1.1.„Ръководител на строежа” да е лице, което отговаря на условията по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ и да има минимум 10 (десет) години професионален опит като строителен инженер и да има трудов договор с участника, съгласно изискването на чл.15 от ЗКС; 4.1.2.„Координатор по ЗБУТ” на обекта да е лице, притежаващо съответния сертификат и минимум 2 /две/ години професионален опит като координатор по ЗБУТ и да има трудов договор с участника, съгласно изискването на чл.15 от ЗКС; 4.1.3.„Специалист по контрола на качеството” на обекта да е лице, притежаващо съответния сертификат и минимум 3 /три/ години професионален опит като специалист по контрола на качество и да има трудов договор с участника, съгласно изискването на чл.15 от ЗКС; 4.2.Извън случаите по ал. 2 на чл. 163а от ЗУТ техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на Закона за устройство на територията. 5.Участникът трябва да разполага с необходимата механизация за изпълнение на предвидените в обхвата на поръчката дейности (СМР) 6.При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор по т. 1. – 5. се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 7.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията по т.1-5. към тях се прилагат в съответствие с вида на работите, които ще се извършват от подизпълнителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10 %
Показател: Техническо предложение –П2; тежест: 40 %
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50 %
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на община Балчик, гр. Балчик, пл. пл. "21 септември" № 6,

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени (с изрично пълномощно) техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Допълнение от раздел III2.1) Ако участник или някое от лицата, задължени да представят декларации, декларира в тях или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства и това бъде установено от комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите в хода на провеждане на процедурата по избор на изпълнител, този участник се отстранява от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка на основание чл. 69, ал. 1, т. 5 от ЗОП. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и/или 5 ЗОП в седмодневен срок от настъпването им на основание чл. 69, ал. 3 от ЗОП. Отговорите на постъпили искания за разяснения по смисъла на чл. 29 от Закона за общвствените поръчки, както и съобщението за отварянето на ценовите оферти ще бъдат публикувани на адреса на профил на купувача, а именно: www.balchik. bg, секция "Профил на купувача".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ