Версия за печат

00303-2014-0004

BG-Велики Преслав: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велики Преслав, УЛ. БОРИС СПИРОВ № 58, За: Мустаджан Шабан - зам.кмет, РБългария 9850, Велики Преслав, Тел.: 0538 44315, E-mail: info@velikipreslav.bg, Факс: 0538 44537

Място/места за контакт: Община Велики Преслав

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velikipreslav.bg..

Адрес на профила на купувача: http://velikipreslav.bg/public_commissions.php..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация, естетизиране и достъпност на селищната среда в Община Велики Преслав, Област Шумен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Велики Преслав
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката включва: Под-обект 1: “Рехабилитация, естетизиране и достъпност на селищна система в с. Миланово”; Под-обект 2: “Рехабилитация, естетизиране и достъпност на селищна система в с. Драгоево”; Под-обект 3: “Рехабилитация, естетизиране и достъпност на селищна система в гр. Велики Преслав”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112700, 45262640

Описание:

Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи, свързани с подобряване на околната среда

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща следните дейности: Под-обект 1: “Рехабилитация, естетизиране и достъпност на селищна система в с. Миланово”. Дейностите включват - Част: Вертикална планировка; Част: Паркоустройство; Част: Ел.; Част: ВиК; Под-обект 2: “Рехабилитация, естетизиране и достъпност на селищна система в с. Драгоево”. Дейностите включват - Част: Вертикална планировка; Част: Паркоустройство; Част Ел.; Част: ВиК; Под-обект 3: “Рехабилитация, естетизиране и достъпност на селищна система в гр. Велики Преслав”. Дейностите включват - Част: Вертикална планировка; Част: Паркоустройство; Част: Конструкции; Част: Ел.; Част: ВиК.

Прогнозна стойност без ДДС
1503782 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 15 000 лв. (петнадесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Велики Преслав: IBAN: BG29 UBBS80023300130438;BIC: UBBSBGSF;БАНКА: Обединена Българска Банка АД – гр. Велики Преслав, офис Велики Преслав.Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 10% от общата цена по договора, без ДДС. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 50 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; б) окончателен приемо-предавателен протокол и в) оригинална фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1 „Документи за подбор“,вкл.: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка;2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на док-ята за участие;3.Адм.сведения;4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката;5.Декл.за запознаване с условията на строителната площадка;6.Докум. за регистрация или ЕИК,съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър-когато участникът е юр.лице или ЕТ,регистриран в РБ.У-ние за актуално състояние,изд. от компетентен орган,когато не е представен ЕИК,съгл. чл.23 от ЗТР.У-нията за актуално състояние следва да са издадени не по-рано от 3 месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти за участие.Чуждестранните юр.лица или обединения на чуждестранни лица представят документ за регистрация,изд. от комп. орган в страната,в която са установени и съотв.документ за актуално състояние или еквивалент,изд. от съдебен или адм. орган в държавата,в която са установени.Документа за регистрация се представя в офиц. превод.Физ.лица представят копие от докум.за самоличност, като при участие на чужд. физ.лице, документа се представя в официален превод;7.Док-ва за икономическо и финансово състояние,съобр. разд.III.2.2. по-долу; 8.Док-ва за технически възможности и квалификация на участника, съобр.изискв. на разд.III.2.3. по-долу;9.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47,ал.1,т.1, б.„а”–„д” от ЗОП;чл.47,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; чл.47,ал.1,т.2 и т.3 , ал.2,т.1,3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; Декларациите се подписват в съответствие с чл.47, ал.4 и ал.6 от ЗОП; Обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в разд.ІII.1.4. по-горе.10.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнител; 11.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител;12.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение, което не е юр.лице декларацията се представя само за участниците в Обед.,които ще изпълняват дейности, свързани със строителство; 13.Документ за внесена гаранция за участие;14.Декл. от членовете на обединението по смисъла на чл.56,ал.1,т.2 и за обст. по чл.55,ал.5 и ал.6 от ЗОП;15.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура(когато у-ка не се представлява от лицата,които имат право на това, съгл. документа му за съдебна регистрация/споразумение);16.Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка;17.Декл.за приемане на условията в проекта на договор по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; Др. изисквания са посочени в раздел VІ.3.) Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предх.три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юрид. лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на чл.1 от Търговския закон, регистриран в България); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц.документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка стр. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката за последните 3 приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за проф.отговорност в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ,придружена от декл., че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховката по т. 3 следва да бъде еквив.на посочената и изготвена съгл. законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя,застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2011 г.,2012 г.,2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 4 000 000 лв. (четири милиона лева), без вкл. ДДС; 2. Реализиран оборот от строителство,сходно с предмета на поръчката за последните три приключили финансови год. (2011 г.,2012 г.,2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева), без вкл.ДДС; „Строителство, сходно с предмета на поръчката“ е ремонт и/или реконструкция на площадни пространства и съоръжения към тях, и/или благоустрояване и/или рехабилитация на паркове и градини (без в това число да са включени дейности, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти). 3. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по “Застраховка за проф. отговорност в строителството" трябва да покрива мин.застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж,съгл. НАРЕДБАТА за условията и реда за задълж. застраховане в проектирането и строителството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. Застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с основните изпълнени договори, док.опит на участника в изпълнението на договори за строителство на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5год., считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка по т.1 договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълн., съдържаща всички зад. реквизити, съобр. чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълн., получател и качество на изпълн. на възложените дейности- дали то е изпълнено професионално и в съотв. с нормативните изисквания. 2.Декларация за предложените ключови експерти (инженерно-технически състав) за изпълнение на поръчката, с приложени за всеки експерт:2.1.Проф. автобиографии.2.2.Документи, удостов. образ., проф. квалиф. и опит на предлаганите от участника експерти.2.3. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 3.Списък на лицата от изпълнит. състав, определен от Участника за изпълнение на строител. на обекта - предмет на общ.поръчка.Представяне на проф. автобиографии и документи, удостоверяващи образ.и проф.квалиф.на лицата от този списък, не се изисква от Възложителя. 4.Списък на техн.оборудв., строит.техника и механизация, необходими за изп.на поръчката (пос. се по вид и характеристики, съоб.видовете работи)–свободен текст.Към списъка се прилагат доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване. За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини и техническото оборудване приложими документи са декларации, договори, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство в случай, че участника бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. За изпълнението на поставеното изискване участника в процедурата може да се позовава на ресурсите на други физически или юридически лица, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси. 5. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на кач. или еквив. или други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на кач., с предметен обхват в обл. на строителството; 6. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или други доказ.за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в обл. на строителството; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по т.1 -4 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор, разписани в дясната колона, а документите по т.5 и т.6 се представят от тези членове на обед., които, според направеното разпред.на дейностите в договора за обединение ще са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-6 се представят за всеки от тях, съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълн. през предх. 5г., счит. от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учр. или е започнал дейността си мин. 1 д-р за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката. „Сходни с предмета на поръчката“ са договорите за ремонт и/или реконструкция на площадни пространства и съоръжения към тях, и/или благоустрояване и/или рехабилитация на паркове и градини (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти). 2.Участникът да има на разположение за срока на изпъл.на д-ра екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващи комп.,покриваща спецификата на поръчката в следния мин.състав:2.1.Ръководител обект/Технически ръководител,който:има висше образование,с проф. квалиф.„строителен инженер”,спец.,намираща приложение в едно или повече от следните проф.направления:промишлено и гражданско строит.; строит. на сгради и съоръжения” или еквив.;мин. 5г. проф. стаж и доказан опит в изграждане/реконструкция на сгради от социалната инфраструктура (жилищни и/или админ.сгради или обекти/сгради за широко обществено ползване/обслужване );2.2.Строителен инженер,който: има висше образование;спец. ВиК или еквив.;мин. 3г. стаж по специалността;2.3.Електро инженер, който:има висше образование;има мин. 3г. проф. опит по специалността;2.4.Архитект, който:има придобита проф. квалиф.,отговаряща на изискв. на чл. 163а,ал.2 от ЗУТ или еквив.;притежава мин. 3г. проф. стаж по специалността;2.5.Отговорник по контрола на качеството, който:има придобита проф. квалиф., отговаряща на изискв. на чл. 163а,ал.2 от ЗУТ или еквив.;притежава мин. 5г. проф. стаж по специалността;има валиден сертификат за преминат курс за контрол на кач. или еквив.; Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). 3.Има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски с-в-мин.20души. 4.Участникът да разполага с необходимото строит. оборудване, транспортни средства и механизация за изп. на дейностите от предмета на поръчката, в което число мин.:Бетоновоз–1 бр.;Бордови товарен автомобил – 3 бр. 5.Притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на кач. или еквив.или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на кач.,с предметен обх. в обл. на строит. 6.Има разработена и внедрена интегрирана с-ма за управл. на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в обл. на строит. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физ. или юрид. лица при изпълнение на поръчката, при усл.,че представи документи,доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. При участие на обединение,което не е юр.лице,изискв. по т.1-4 се прилагат за обединението като цяло, а изискв. по т. 5 и т.6. следва да бъдат док. от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в д-ра за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При участие на подизпълнител, мин. изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка (Работна програма,Срок на изпълнение,Гаранционен срок); тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е без включен ДДС. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата на Община Велики Преслав или по банкова сметка в: БАНКА:Обединена Българска Банка АД IBAN: BG54 UBBS800 2841 387 2600 BIC: UBBSBGSF Вид плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.03.2014 г.  Час: 13:00
Място

гр. В. Преслав, ул. Б. Спиров № 58, Общ.администрация, ст. 502

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проекта се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 27/322/00753 от 27.11.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

18.Копие на у-ние за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие).В случай,че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.В случай, че участника не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите,посочени по-горе,то същият прилага декларация(свободен текст),че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС,отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 1-месечен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изисквания по настоящата точка документ,удостоверяващ вписването му в ЦПРС.Когато участника е Обединение,което не е юр.лице поставеното изискване следва да бъде доказано от този/тези член/ове на обединението,който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР,съобразно категорията на строежа.19.Документ за закупена док-ция. за участие;При участие на подизпълнител,всеки от тях представя документите,посочени по-горе в раздел ІІІ.2.1.) Изискуеми документи и информация по т.т.6,7,8,9,11 и 12,както и по т.18,посочени в този раздел, когато ще извършва дейности по строителство.;ПЛИК№ 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо:Техническо предложение, включително срок за изпълнение на поръчката, ведно с Приложенията към него,изготвено по образец.;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценова оферта (по обр.) и попълнена КСС.Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банкови гаранции,които са задължителни само по отношение на условията, описани в тях.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ