00486-2013-0003
Технически редакции | ||
12.02.2014 09:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.02.2014 09:54 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.02.2014 09:54 ч. : | 11/02/2014 22:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.02.2014 09:54 ч. : | 11/02/2014 22:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.02.2014 09:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Втора МБАЛ-София" ЕАД, бул. Христо Ботев № 120, За: Ася Рондова, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9158572, E-mail: secondmbal@abv.bg, Факс: 02 9314024
Място/места за контакт: ВТОРА МБАЛ- СОФИЯ ЕАДПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ И ПОДДРЪЖКА НА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА, СОБСТВЕНОСТ НА “ВТОРА МБАЛ - СОФИЯ” ЕАД С АБОНАМЕНТ ИЛИ ПРИ ПОВИКВАНЕ
Сключване на договор за сервизно обслужване и поддръжка на медицинска апаратура, собственост на “Втора МБАЛ - София” ЕАД с абонамент или при повикван по обособени позиции, съглано приложена СПЕЦИФИКАЦИЯ. Сервизно обслужване и поддръжка с абонамент /за об.п., посочени в спецификацията и Обявлението/: 1. Извършване на първоначален технически преглед при сключване на договора, придружен с удостоверение за годност; 2. Четири профилактични технически прегледи на апаратурата за периода на действие на договора - на всеки трети месец, включващ и, в съответствие със спецификата на съответната апаратура, пълен технически и функционален тест; почистване на филтрите на захранването. 3. Труд при смяна на консуматив и при настъпване на аварийно събитие - Отстраняване на повреди, доствка и подмяна на резервни части / консумативи; 4. Технически консултации при необходимост; Абонаментната поддръжка обхваща медицински апарати, чийто гаранционен срок е изтекъл. В случаите когато се налага подмяна на части и/или консумативи, избраният изпълнителят се задължава да достави необходимите резервни части и/или консумативи в определен от Възложителя срок, който следва да е съобразен с възможността на изпълнителя за доствка и със спецификата на медицинската техника. Възложителят утвърждава количествата и цените на необходимите за подмяна резервни части и консумативи. При необходимост отстраняването на повреди се извършва в ремонтната база на изпълнителя, като разходите за транспортиране са за сметка на участника. Сервизно обслужване и поддръжка при повикване /за об.п., посочени в спецификацията и Обявлението/:включва отстраняване на повреда, доставка и подмяна на резервни части при повикване. 1) Срокове: Срок на договора – не по-малко от 12 месеца – считано от датата на влизане в сила, или до сключване на договор с участник, избран за изпълнител по следваща процедура – до по-късната от двете дати; За абонаментна поддръжка: Срок за извършване на първоначалния технически преглед - до 10 (десет) дни от датата на сключване на договора; Срок за извършване на профилактичния преглед - в края на първото тримесечие, в края на второто тримесечие, в края на третото тримесечие и в края на чствъртото тримесечие; Срок за установяване на повреда - до 24 часа от уведомяване по телефон, факс, електронна поща, писмо; Срок за смяна на консуматив - 24 часа от уведомяване по телефон, факс, електронна поща, писмо или от осигуряване на консуматива от Възложителя; срокът започва да тече от по-късното от двете събития; Срок за отстраняване на възникнали повреди - предложен от участника. 2) Място на изпълнение: "Втора многопрофилна болница за активно лечение – София” ЕАД, гр. София, ул. "Христо Ботев" № 120 3) Резервни части/консумативи: В случай на повреда и необходмост от доствака и влагане на резервните части/консумативи, последните следва да са оригинални, нови и съвместими, придружени от сертификат за качество и произход и гаранция. Възложителят си запазва правото сам да достави необходимите части/консумативи. 4) Гаранция при ремонт: В случай на ремонтни дейности изпълнителят предоствя гаранция за срок от 12 месеца. 5) Начин на плащане: В български лева, с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За абонаментна поддръжка:В 14-дневен дневен срок от издаване на фактура за съответния месец. За поддръжка при повикване: В 30-дневен срок от подписване на приемо-предавателен протокол за извършени ремонтни дейности. 7) Срок на валидност на офертата: 120 (сто и двадесет) дни, считано от датата на крайния срок за подаване на оферти 8) Обособени позиции: Всеки апарат представлява самостоятелна обособена позиция. Всеки участник може да участва за една, няколко или всички обособени позиции.
50400000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
26
"ДИАМЕД" ООД ЕИК 121062052, УЛ. ХРИСТО ЦАНОВ 4, РБЪЛГАРИЯ 1407, СОФИЯ, Тел.: 02 9621766, Факс: 02 9621753
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
11.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г