Версия за печат

00005-2014-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" № 4, За: Ана Миткова - директор на дирекция “Регистър и мониторинг на обществените поръчки”, Република България 1000, София, Тел.: 02 9407056, E-mail: a.mitkova@aop.bg, Факс: 02 9407052

Място/места за контакт: Дирекция “Регистър и мониторинг на обществените поръчки”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aop.bg.

Адрес на профила на купувача: http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,1220268&_dad=portal&_schema=PORTAL&ca_id=2857&menu_id=12.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Поддръжка и актуализиране на специализирания софтуер на Агенцията по обществени поръчки – Редактор на форми, Регистър на обществените поръчки, Модул за публични покани и Портал за обществени поръчки”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва дейности по абонаментна поддръжка на специализирания софтуер на АОП (Редактор на форми, Регистър на обществените поръчки, Модул за публични покани и Портал за обществени поръчки), както и актуализиране на неговите функционалности въз основа на конкретни заявки на Възложителя. Подробно описание на изискванията на Възложителя във връзка с изпълнението на дейностите – предмет на поръчката, се съдържа в Техническата спецификация (Приложение №1 към документацията за участие в процедурата).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72267100, 72262000

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии
Услуги по разработване на софтуер

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Срокът за абонаментна поддръжка на специализирания софтуер на АОП е 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на сключване на договора с определения изпълнител. Актуализациите се извършват по заявка на Възложителя във връзка с промени в нормативната уредба или поради необходимостта от усъвършенстване и развитие на софтуера, възникнала в процеса на неговото използване. Индикативният обем на актуализациите, които могат да бъдат извършени в рамките на договора, се определя в зависимост от предложените единични цени, като максималната обща стойност на договора не може да надхвърля 250 000,00 лв. (двеста и петдесет хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева), като формата на гаранцията - парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. Ако участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на Агенцията по обществени поръчки в БНБ ЦУ, IBAN: BG21BNBG96613100105601, BIC: BNBGBGSD. В случай, че участникът определи да предостави гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде със срок на валидност не по-малко от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Оригиналът на документа за предоставена гаранция за участие (платежно нареждане или банкова гаранция) се представя в плик №1 от офертата на участника. При подписване на договора определеният за изпълнител участник трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% (два процента) от индикативната обща стойност на договора или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в полза на Възложителя за сума, равняваща се на 2% (два процента) от индикативната обща стойност на договора и с валидност най-малко 60 (шестдесет) дни след изтичане на срока на изпълнение на договора. Гаранцията се освобождава до 60 (шестдесет) дни след окончателното приключване на изпълнението на договора. Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда на чл.61 - 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя цената за извършената месечна абонаментна поддръжка на софтуера за предходния месец в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на издадена от Изпълнителя оригинална фактура. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на извършени актуализации по конкретна заявка въз основа на договорената цена на човекочас и вложените за изпълнението човекочасове до максималния брой човекочасове, одобрен от Възложителя. Плащането се извършва в срок до 10 (десет) работни дни от представянето на оригинална фактура от Изпълнителя, придружена от двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Всички плащания към Изпълнителя ще се извършват по банков път с платежно нареждане по посочена от него банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/ или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Общи изисквания 1.1. Участник в процедурата може да бъде всяко физическо/ юридическо лице или тяхно обединение, което отговаря на условията, посочени от Възложителя, както и на всички изисквания, произтичащи от Закона за обществените поръчки, свързаните с него подзаконови нормативни актове и релевантното към поръчката законодателство. 1.2. Лице, участващо в обединение или дало съгласие и фигуриращо като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да подава самостоятелна оферта. Едно лице може да участва само в едно обединение. 1.3. Участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП, се отстранява от участие в процедурата. 1.4. Не може да участва в процедурата участник, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС). ІІ. Участниците представят следните документи и информация: 2.1. Оферта - Приложение №4.1; 2.2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - примерен образец (Приложение №4.2); 2.3. Административни сведения - Приложение №4.3; 2.4. Заверено копие на документ за самоличност на участника, ако е физическо лице, респ. заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните физически или юридически лица представят съответния документ в официален превод. Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, освен копие от документа за регистрация, прилага и документ за актуално състояние, издаден не по-рано от 3 (три) месеца от посочената в обявлението дата на отваряне на офертите (оригинал или заверено копие). Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, заверено копие на документ за самоличност/ регистрация или ЕИК се представя от всички лица, включени в обединението. 2.5. Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително следва да е посочено лицето, представляващо обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. 2.6. Документ за представена гаранция за участие - оригинал; 2.7. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП - Приложения №4.6–4.9; 2.8. Декларация за запознаване с условията на поръчката – Приложение №4.10; 2.9. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника- съгласно ІІІ.2.2) от обявлението; 2.10. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника- съгласно ІІІ.2.3) от обявлението; 2.11. Декларация за използване на подизпълнители със списък на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на участието им - Приложение №4.16 (ако е приложимо); 2.12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение №4.17 (ако е приложимо); 2.13. Документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП за всеки подизпълнител, като изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие (ако е приложимо); 2.14. Документ за регистрация по ЗДДС (ако е приложимо); 2.15. Декларация за приемане на клаузите на проекта на договор за обществена поръчка – Приложение №4.18; 2.16. Декларация във връзка с чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС (за участника и за предвидените от него подизпълнители, ако има такива) – Приложение №4.19; 2.17. Нотариално заверено пълномощно (ако е приложимо). При участие на обединение, което не е ЮЛ, документите по точки 2.1 - 2.17 се представят съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП. 2.18. Техническа оферта (Приложение №4.4); 2.19. Ценова оферта (Приложение №4.5).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота от договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се справка по образец (Приложение №4.11).
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има реализиран оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката, възлизащ на не по-малко от 300 000.00 (триста хиляди) лева без ДДС, сумарно за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. За „дейности, сходни с предмета на поръчката” се приемат дейностите, свързани с разработване и/ или поддръжка на Web-базирани информационни системи.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация по образец (Приложение №4.12), съдържаща списък на изпълнените от участника договори за услуги с предмет, сходен на този на обществената поръчка, в тригодишен предходен период, считано от крайния срок за подаване на офертите (с посочени дати на сключване и изпълнение на договорите, контрагенти и стойности, и придружен от препоръки за добро изпълнение); 2. Заверено копие на документ, удостоверяващ партньорство на участника с Oracle на ниво, което е не по-ниско от Oracle Gold Partner. 3. Заверено копие на сертификат, издаден от акредитирана сертифицираща организация, с който се удостоверява наличието на внедрена от участника система за управление на качеството, сертифицирана съгласно изискванията на ISO 9001:2008, с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя от членовете на обединението, които ще извършват дейности в обявения обхват на предмета на поръчката. 4.Списък на експертите, ангажирани с осъществяването на услугата (Приложение №4.13), придружен с изготвени по образец автобиографии (Приложение №4.14), декларации на експертите (Приложение №4.15) и доказателства, които удостоверяват образованието и професионалната квалификация (диплома за завършено висше образование, сертификати и др.), както и опита на включените в списъка лица (копие на трудова/ служебна книжка, препоръки и др.).
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има опит при изпълнението на дейности с предмет, сходен с предмета на поръчката, като в тригодишен предходен период, считано от крайния срок за подаване на офертите, трябва да има завършени минимум 2 (два) договора, включващи изграждане и/ или поддържане на Web-базирани информационни системи. Участникът трябва да има опит в използването на всяка от основните софтуерни платформи, приложени при разработването на специализирания софтуер на АОП (Oracle Portal, PHP, Perl, Java и C#). Не се изисква изброените платформи да са използвани едновременно в рамките на един и същ договор. 2. Участникът трябва да e сертифициран партньор на Oracle (част от Oracle PartnerNetwork) на ниво не по-ниско от Oracle Gold Partner, предвид използваната база данни в РОП и ПОП. 3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на ISO 9001:2008 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се прилага към всеки участник в обединението, като в частта относно обхвата на системата за управление на качеството (респ. на еквивалентните мерки за осигуряване на качеството) на отделните лица, включени в обединението, изискването се прилага съобразно разпределението на тяхното участие при изпълнението на дейностите- предмет на поръчката. 4. Участникът следва да разполага с достатъчен брой експерти с подходяща квалификация за успешното изпълнение на дейностите в рамките на определения срок. Предложеният от участника екип за изпълнение на поръчката трябва да включва най-малко 4 (четири) технически лица, като поне едно от тях трябва да отговаря за контрола на качеството. Минималните изисквания по отношение на техническите лица от екипа са следните: - всеки от предложените експерти да има минимум две години опит в реализирането на договори, свързани с изграждане и/или поддържане на Web-базирани информационни системи; - най-малко двама от експертите да имат минимум две години опит в администриране на Oracle Application Server 10g; - най-малко един от експертите да притежава сертификация за администриране на Oracle Database 10g; - най-малко един от експертите да притежава сертификация за администриране на Oracle Database 11g; - минимум двама експерти да имат завършено висше образование в областта на информационните и комуникационните технологии.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена за месечна абонаментна поддръжка на софтуера (П1); тежест: 50
Показател: Предложена цена за човекочас за извършване на актуализация на софтуера по заявка на възложителя (П2); тежест: 35
Показател: Предложена цена за пълното изпълнение на примерната заявка за актуализация (П3); тежест: 5
Показател: Срок за разрешаване на критичен проблем (посочен в цели часове), считано от момента на уведомяване (П4); тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.03.2014 г.  Час: 13:00
Място

Административна сграда на Агенцията по обществени поръчки на адрес: гр. София, ул. „Леге” №4, ст. 503

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление се изпраща по електронен път, а от датата на публикуването му в електронен вид до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата чрез Портала за обществени поръчки (на адрес: www.aop.bg). Документацията е приложена към преписката на настоящата поръчка в Регистъра на обществените поръчки. Образците на документи в .doc формат могат да се изтеглят на интернет адрес: http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,1220268&_dad=portal&_schema=PORTAL&ca_id=2857&menu_id=12 Лицата, които са изтеглили документацията от Портала за обществени поръчки, могат да искат и получават разяснения чрез предвидената в РОП функционална възможност. Подробни указания за начина на изтегляне на документацията, както и за искане и получаване на разяснения чрез РОП, може да намерите на интернет адрес: http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,840251&_dad=portal&_schema=PORTAL До 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите безплатно копие от документацията на хартиен носител може да се получи в деловодството на Агенцията по обществени поръчки на адрес: гр. София, ул. „Леге” №4, ст. 5, всеки работен ден от 10:00 ч. до 17:00 ч.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване са посочени в чл.120 от ЗОП, като жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 (четиринадесет) дни от датата на публикуване на решението за откриване на процедурата и обявлението за обществена поръчка. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ