01768-2013-0001
Технически редакции | ||
11.02.2014 14:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2014 14:16 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2014 14:15 ч. : | 11/02/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2014 14:15 ч. : | 11/02/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2014 14:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
Услуги
Софийски градски съд, бул. "Витиша" 2, За: Елена Гюрова, България 1000, София, Тел.: 02 9219332, E-mail: elig_55@abv.bg, Факс: 02 9813740
Място/места за контакт: гр. София, бул.“Витоша” №2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.scc.bg.
Адрес на профила на купувача: http://scc.spnet.net/scc/?page_id=1535.
Електронен достъп до информация: http://scc.spnet.net/scc/?page_id=1535.
Електронно подаване на оферти и заявления: http://scc.spnet.net/scc/?page_id=1535.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: правораздаване
НЕ
Консултантски услуги за повишаване на ефективноста на Софийски градски съд”, реализирана по проект № 12-15-1/ 07.11.2012 г. „Повишаване ефективността на работата на Софийски градски съд”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)
Анализ на добри практики – Дейността включва проучване на добри европейски практики в две други държави членки на ЕС с фокус организация на дела и деловодна система. На базата на осъществени предпроектни проучвания са идентифицирани като целеви държави Испания и Германия, тъй като опита и процедурите до голяма степен са сходни с тези в България, но постигнатата ефективност в тези държави е значително по-висока. Екипът на проекта ще осъществи проучване на място в тези две държави членки, като след посещенията ще бъдат изготвени доклади с анализ на идентифицираните добри практики. Пътуването (транспорт, настаняване и изхранване на участниците) и същинското организиране на посещенията на място е извън обхвата на настоящата обществена поръчка От избрания изпълнител се очаква да направи подробен анализ на идентифицираните добри практики, като фокусът следва да бъде организацията на дела и деловодна система. От избрания изпълнител се очаква да изготви детайлен анализ на идентифицирани добри практики заедно с анализ на тяхната приложимост и възможностите за адаптирането им в българска среда. Проучване, оценка и подобряване на вътрешната организационна среда на съда – Изпълнителят следва да извърши подробен анализ на вътрешната организация на работата на СГС от гледна точка на подобряване на организацията по водене на дела чрез създаване на предпоставки за повишаване на ефективността, прозрачността и отчетността. Консултантът трябва да осъществи подробно проучване и оценка на вътрешната организация на работата на СГС, което ще спомогне за отстраняването на откритите слабости и индентифицирането на конкретни мерки, които следва да бъдат предприети. Трябва да бъдат подготвени и детайлни Вътрешни правила за документооборота в СГС. Консултантът следва да проучи детайлно механизмите за наблюдаване на движението и ефективното управление на делата, както и да събире и анализира информация за делата и тяхната организация. На базата на това проучване Консултантът следва да подготви доклад с идентифицирани слабости и възможности за подобрение. Докладът ще бъде представен на Възложителя, обсъден с него и следва да съдържа конкретни предложения за надграждане на механизмите. като резултат от доклада ще бъдат актуализирани наличните към момента Вътрешни правила за случайно разпределение на делата с цел подобряване на практическата им приложимост. Консултантът трябва да разработи Стратегия за организационно развитие, която да съдържа ясни стратегически цели и конкретни мерки, срокове и задачи. С оглед постигане на последователност и стратегическо планиране в работата на съда, консултантът следва да разработи стратегията за организационно развитие в две части – с хоризонт 3 години и с хоризонт 10 години. Организиране на кръгли маси и обучения – От изпълнителя се очаква провеждането на 2 броя кръгли маси с представители на заинтересованите страни и провеждане на 3 обучения за до 90 служители на СГС във връзка с познаването и прилагането на разработените в рамките на поръчката стратегически документи на съда. С цел включването на максимално широк кръг участници в осъществяваните по проекта дейности изпълнителят трябва да организира две кръгли маси с представители на заинтересовани страни – други съдилища, неправителствени организации в сектора и граждани. След изготвяне на анализа на вътрешната организация, плана за действие и стратегията за организационно развитие, изпълнителят трябва да проведе 3 обучения за до 90 броя служители в системата на съда с цел да разбират, познават и използват изготвените документи.
79410000, 80522000, 79131000, 71241000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
11.11.2013 г.
5
ДЗЗД "СГС: стратегия, гъвкавост, сътрудничество", гр. София, жк Хиподрума, жл. 139Б, вх. В, ет. 7, ап. 75, България 1612, София, Тел.: 02 9625623, E-mail: office@bco.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.bco.bg.
НЕ
ДА
Проект № 12-15-1/ 07.11.2012 г. „Повишаване ефективността на работата на Софийски градски съд”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.02.2014 г.