Версия за печат

01768-2013-0001

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696532

Софийски градски съд, бул. "Витиша" 2, За: Елена Гюрова, България 1000, София, Тел.: 02 9219332, E-mail: elig_55@abv.bg, Факс: 02 9813740

Място/места за контакт: гр. София, бул.“Витоша” №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.scc.bg.

Адрес на профила на купувача: http://scc.spnet.net/scc/?page_id=1535.

Електронен достъп до информация: http://scc.spnet.net/scc/?page_id=1535.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://scc.spnet.net/scc/?page_id=1535.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правораздаване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Консултантски услуги за повишаване на ефективноста на Софийски градски съд”, реализирана по проект № 12-15-1/ 07.11.2012 г. „Повишаване ефективността на работата на Софийски градски съд”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
България, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Анализ на добри практики – Дейността включва проучване на добри европейски практики в две други държави членки на ЕС с фокус организация на дела и деловодна система. На базата на осъществени предпроектни проучвания са идентифицирани като целеви държави Испания и Германия, тъй като опита и процедурите до голяма степен са сходни с тези в България, но постигнатата ефективност в тези държави е значително по-висока. Екипът на проекта ще осъществи проучване на място в тези две държави членки, като след посещенията ще бъдат изготвени доклади с анализ на идентифицираните добри практики. Пътуването (транспорт, настаняване и изхранване на участниците) и същинското организиране на посещенията на място е извън обхвата на настоящата обществена поръчка От избрания изпълнител се очаква да направи подробен анализ на идентифицираните добри практики, като фокусът следва да бъде организацията на дела и деловодна система. От избрания изпълнител се очаква да изготви детайлен анализ на идентифицирани добри практики заедно с анализ на тяхната приложимост и възможностите за адаптирането им в българска среда. Проучване, оценка и подобряване на вътрешната организационна среда на съда – Изпълнителят следва да извърши подробен анализ на вътрешната организация на работата на СГС от гледна точка на подобряване на организацията по водене на дела чрез създаване на предпоставки за повишаване на ефективността, прозрачността и отчетността. Консултантът трябва да осъществи подробно проучване и оценка на вътрешната организация на работата на СГС, което ще спомогне за отстраняването на откритите слабости и индентифицирането на конкретни мерки, които следва да бъдат предприети. Трябва да бъдат подготвени и детайлни Вътрешни правила за документооборота в СГС. Консултантът следва да проучи детайлно механизмите за наблюдаване на движението и ефективното управление на делата, както и да събире и анализира информация за делата и тяхната организация. На базата на това проучване Консултантът следва да подготви доклад с идентифицирани слабости и възможности за подобрение. Докладът ще бъде представен на Възложителя, обсъден с него и следва да съдържа конкретни предложения за надграждане на механизмите. като резултат от доклада ще бъдат актуализирани наличните към момента Вътрешни правила за случайно разпределение на делата с цел подобряване на практическата им приложимост. Консултантът трябва да разработи Стратегия за организационно развитие, която да съдържа ясни стратегически цели и конкретни мерки, срокове и задачи. С оглед постигане на последователност и стратегическо планиране в работата на съда, консултантът следва да разработи стратегията за организационно развитие в две части – с хоризонт 3 години и с хоризонт 10 години. Организиране на кръгли маси и обучения – От изпълнителя се очаква провеждането на 2 броя кръгли маси с представители на заинтересованите страни и провеждане на 3 обучения за до 90 служители на СГС във връзка с познаването и прилагането на разработените в рамките на поръчката стратегически документи на съда. С цел включването на максимално широк кръг участници в осъществяваните по проекта дейности изпълнителят трябва да организира две кръгли маси с представители на заинтересовани страни – други съдилища, неправителствени организации в сектора и граждани. След изготвяне на анализа на вътрешната организация, плана за действие и стратегията за организационно развитие, изпълнителят трябва да проведе 3 обучения за до 90 броя служители в системата на съда с цел да разбират, познават и използват изготвените документи.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79410000, 80522000, 79131000, 71241000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
Семинари за обучение
Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
370000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: Ценово предложение; тежест: 30
Критерий: Показател: „Общ подход при организация на работата”; тежест: 25
Критерий: Показател: „Изпълнение на всяка една от ключовите дейности от техническата спецификация"; тежест: 25
Критерий: Показател: „Ресурси и тяхното разпределение при изпълнение на дейностите”; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 143 - 249188 от 25.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 116 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "СГС: стратегия, гъвкавост, сътрудничество", гр. София, жк Хиподрума, жл. 139Б, вх. В, ет. 7, ап. 75, България 1612, София, Тел.: 02 9625623, E-mail: office@bco.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.bco.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 449167 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 370000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 370000, Най-висока оферта: 439167 BGN без ДДС
Брой месеци: 8
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект № 12-15-1/ 07.11.2012 г. „Повишаване ефективността на работата на Софийски градски съд”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.02.2014 г.