Версия за печат

00015-2014-0002

BG-с.Медникарово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КонтурГлобал Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: Валентина Манева, Република България 6294, с.Медникарово, Тел.: 00359 42663616, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 00359 42663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на въздушни оръдия във Въглеснабдяване

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: КонтурГлобал Марица изток 3 АД, с.Медникарово, обл.Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на въздушни оръдия във Въглеснабдяване

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42121300

Описание:

Пневматични машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Четири системи въздушни оръдия във Въглеснабдяване - изготвяне на техническа документация /машинна, електро, КИП и др./, необходими за цялостно изпълнение на дейността - монтаж на оборудването, настройка и въвеждане в експлоатация на всички системи въздушни оръдия, както и необходимите инструкции за експлоатация и ремонт с цел последваща текуша поддръжка, съгласно изискванията от техническата спецификация, приложена в документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 500.00 лева под формата на банкова гаранция със срок на валидност 30/04/2014 или паричен депозит по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно в 30-дневен срок след представяне на данъчна фактура за съответната сума и двустранно подписан приемно- предавателен протокол за изпълнени дейности, по банков път с платежно нареждане

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документ за регистрация, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите за регистрация се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2.Декларации за липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. На отстраняване подлежат лицата, за които се установят обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д", т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен – /да се представи копие заверено с „Вярно с оригинала”/. 2. Информация за общия оборот и оборота от дейности, предмет на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори по предмета на поръчката за последните 3 /три/ години, придружен от препоръки за добро изпълнение – минимум 3 изпълнени договора с референции за добро изпълнение 2. Каталог, описание и/или фотографски снимки на предлаганата стока. 3. Декларация, удостоверяваща производителя, страна на произход и каталожни данни на предлаганите въздушни оръдия. В случай, че кандидата не е производител на стоките, трябва да представи оторизационно писмо от завода производител, удостоверяващо правото да предлага и продава тези продукти. 4. Сертификат на производителя, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват предмета на поръчката. 5. Документ за гаранция за участие под формата на паричен депозит или банкова гаранция в размер 500.00 лева, съгласно документацията за участие – в оригинал. /В случай, че кандидата предвижда подизпълнители, представя се същия комплект документи за всеки от подизпълнителите/ - Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстраняване на Участника

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

ДА


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

4-1671-14

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, с. Медникарово, 6294, област Стара Загора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ