Версия за печат

01220-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Висше строително училище "Любен Каравелов", ул. "Суходолска" № 175, За: Цветелина Стоянова / Христина Заякова, Република България 1373, София, Тел.: 02 8029180, E-mail: public_tender@vsu.bg, Факс: 02 8029101

Място/места за контакт: ул. "Суходолска" № 175

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vsu.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vsu.bg/page.php?pid=194.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на експериментално оборудване за нуждите на ВСУ "Любен Каравелов"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. Суходолска № 175
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на експериментално оборудване за нуждите на ВСУ „Любен Каравелов”, гр. София. То е необходимо за определяне на физико – механичните свойства на почви и строителни материали, определяне на параметрите на напрегнатото и деформирано състояние на строителните конструкции и техните елементи при динамични и статични въздействия и иницииране и прилагане на статични товари върху експериментални модели на конструктивни елементи с висока прецизност.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38540000, 38425200, 42641300, 38293000, 43328100

Описание:

Машини и уреди за изпитвания и измерване
Вискозиметри
Машини за обработване на бетон
Сеизмологично оборудване
Хидравлично оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
329704.17 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размери, както следва: За позиция № 1 - 488,00 лева; За позиция № 2 - 980,00 лева; За позиция № 3 - 148,00, за позиция № 4 - 20,00 лева; За позиция № 5 - 787,00 лева; За позиция № 6 - 729,00 лева; За позиция № 7- 31,00 лева.За позиция № 8 - 109 лева; Особождаване на гаранциите за участие - съгласно чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се финансира от Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените условия от Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие.Всеки участник има право да представи само една оферта, като не се допуска представяне на варианти в офертата. Участниците могат да представят оферти за една, повече или всички обособени позиции на обществената поръчка. Участниците следва да представят: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; Административни сведения (Приложение № 1); Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, той представя копие от документ за регистрация на чуждестранно юридическо лице, съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган, от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, офертата трябва да съдържа документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, алинеи 1, 2 и 5, от ЗОП - попълват се, подписват се и се подпечатват приложените към настоящата документация образци (Приложение № 4,5,6), като се спазват и условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на условията, на които отговаря и участника, съобразно вида и дела на неговото участие; (Приложение № 7). Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор –попълва се, подписва се и се подпечатва приложеният към настоящата документацията образец (Приложение № 8). Проект на договор - подписан и подпечатан на всяка страница, без да съдържа предлагана цена. Документ за внесена гаранция за участие – представя се в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена в банкова сметка на ВСУ: БНБ ЦУ София, IBAN: BG 90 BNBG 96613300 1461 01, BIС: BNBGBGSD - представя се оригинал или заверено копие на вносната бележка (платежно нареждане); 2. Банкова гаранция – оригинална, безусловна и неотменима за съответната сума в полза на ВСУ”Л. Каравелов”, със срок на валидност 180 дни от крайния срок за получаване на офертите. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2 , т. 1 и т. 3 от ЗОП, и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП /Приложение № 2 от документацията за участие/. Информацията се подава отделно за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал общ оборот за последните три години (2011, 2012, 2013 г.) от доставка на оборудване сходно на подлежащото на закупуване в размер на не по-малко от прогнозната стойност на обособената позиция, за които подава оферта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП (Приложение № 3 от документацията за участие ) Успешното изпълнение се удостоверява с препоръки за добро изпълнение, от които да е видно какъв е предметът и обхватът на договора, периодът на изпълнение, както и че договорът е изпълнен в срок и в пълен обем. Като доказателство за успешно изпълнен договор, участникът може да представи и всеки друг документ, който съдържа горната информация. Сертификат/и на производителя/ите на оборудването /уредите/, които участникът предлага в офертата си, за въведена система за управление на качеството в съответствие със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, включващ предмета на настоящата поръчка. Документ удостоверяващ, че участникът е оторизиран представител за дейността, предмет на поръчката от производителя на предлаганото оборудване
Минимални изисквания: Участникът трябва да е изпълнил успешно поне един договор за доставка на оборудване сходно на подлежащото на закупуване по обществената поръчка на стойност не по-малко от прогнозната стойност на обособената позиция, за която подава оферта, чието изпълнение да е приключило успешно през последните три години (2011, 2012, 2013 г.). Участникът трябва да е оторизиран представител за дейността, предмет на поръчката от производителя на предлаганото оборудване или самия производител. Участникът трябва да посочи поне един сервиз, където ще извършва гаранционното обслужване в случай на повреда или необходимост от профилактика, включително работно време на сервиза и данни за контакт – телефон, факс, ел. поща.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Суходолска" № 175, ректорат, заседателна зала, ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Развитие на конкурентоспобосбността на българската икономика"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на система за записване на силни земни движения /земетресения/ и микровибрации
1) Кратко описание

Система за записване на силни земни движения /земетресения/ и микровибрации и материали и консумативи за въвеждане в експлоатация на системата

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38293000

Описание:

Сеизмологично оборудване

3) Количество или обем

Един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
48808.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на електромеханична динамична /циклична/ система за триаксиално изпитване на почви
1) Кратко описание

Електромеханична динамична /циклична/ система за триаксиално изпитване на почви

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38540000

Описание:

Машини и уреди за изпитвания и измерване

3) Количество или обем

Един брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
98099.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на динамична щампа за полево изпитване на строителни почви
1) Кратко описание

Динамична щампа за полево изпитване на строителни почви

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38540000

Описание:

Машини и уреди за изпитвания и измерване

3) Количество или обем

Един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
14889.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на лабораторни сита от мрежа от неръждаема стомана
1) Кратко описание

Лабораторни сита от мрежа от неръждаема стомана и материали и консумативи за за въвеждането им в експлоатация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38540000

Описание:

Машини и уреди за изпитвания и измерване

3) Количество или обем

Един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
2085 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на интерогатор за оптични тензометри, базиран на fiber Bragg gratings технология
1) Кратко описание

Интерогатор за оптични тензометри, базиран на fiber Bragg gratings технология и материали и консумативи за въвеждането му в експлоатация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38540000

Описание:

Машини и уреди за изпитвания и измерване

3) Количество или обем

Един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
78777.92 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на система за синхронизирано повдигане за осем повдигащи точки - 1 брой и материали и консумативи за нуждите на въвеждане в експлоатация на системата
1) Кратко описание

Система за синхронизирано повдигане за осем повдигащи точки - 1 брой и материали и консумативи за нуждите на въвеждане в експлоатация на системата

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43328100

Описание:

Хидравлично оборудване

3) Количество или обем

Един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
72939.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г. 

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на машина за вземане на бетонови ядки
1) Кратко описание

Машина за вземане на бетонови ядки и материали и конумативи за въвеждане в експлоатация на машината

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42641300

Описание:

Машини за обработване на бетон

3) Количество или обем

Един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
3164.58 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г. 

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на вискозиметър /Vane-вискозиметър/
1) Кратко описание

Вискозиметър /Vane-вискозиметър/ и материали и консумативи за нуждите на въвеждане в експлоатация на вискозиметъра

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38425200

Описание:

Вискозиметри

3) Количество или обем

Един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
10940.83 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.01.2015 г.