Версия за печат

00190-2014-0002

BG-Карнобат: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Падарева, Златина Димитрова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126; 0559 29116, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. "България" № 11, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. "България" № 11, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на СМР на обслужващ път, външен водопровод и външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: община Карнобат
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инвестиционните мерки във връзка с осъществяване на обществена поръчка „Изпълнение на СМР на обслужващ път, външен водопровод и външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат” включват извършването на следните дейности: oВъншен водопровод до площадката на ПСОВ гр. Карнобат : обща дължина на новоизградения водопровод по проекта – 0,417 км. oОбслужващ път за ПСОВ гр. Карнобат от км 0+000 до км 3+430: обща дължина на участъка от пътя който ще се рехабилитира - от кръстовището с път I-6 (гр. Сливен – гр. Карнобат) до км. 0+738,16 – 0,73816 км.; обща дължина на участъка от пътя който ще бъде новоизграден – по трасето на одобрен парцеларен план със самостоятелен километраж: от км 0+000 до км 2+766,35 – 2,7663 км. oВъншно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат : Подобект „Кабелно захранване20 кV на БКТП”; Подобект „БКТП 20/0.4 кV, 1х800 кVА в имота.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка: „Изпълнение на СМР на обслужващ път, външен водопровод и външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат” включва извършването на следните дейности: Външен водопровод до площадката на ПСОВ гр. Карнобат: обща дължина на новоизградения водопровод по проекта – 0,417 км.; Обслужващ път за ПСОВ гр. Карнобат от км 0+000 до км 3+430: обща дължина на участъка от пътя който ще се рехабилитира - от кръстовището с път I-6 (гр. Сливен – гр. Карнобат) до км. 0+738,16 – 0,73816 км.; обща дължина на участъка от пътя който ще бъде новоизграден – по трасето на одобрен парцеларен план със самостоятелен километраж: от км 0+000 до км 2+766,35 – 2,7663 км.; Външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат: Подобект „Кабелно захранване 20 кV на БКТП” и Подобект „БКТП 20/0.4 кV, 1х800 кVА в имота.

Прогнозна стойност без ДДС
2630273.94 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер 20 000,00 (двадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка по Образец № 17 или по образец на банката, която я издава, при условие, че са вписани изискванията от документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по сметка на Общината: IBAN: BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД – офис гр. Карнобат. Участникът ще бъде предложен за отстраняване от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция отговарящи на изискванията, при условията предоставени съгласно чл.68, ал. 8 и ал. 9. от ЗОП Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да бъде издадена, съгласно приложената форма (Образец №16) или по образец на банката, която я издава, при условие, че са вписани изискванията на документацията за участие. Срока на валидност на гаранцията за изпълнение е най-малко срока на изпълнение на договора Когато участникът избере да внесе гаранция за изпълнение на договора по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочен договор, за който се представя гаранцията, по следната сметка на Общината: IBAN: BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД – офис гр. Карнобат.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по следната схема: Авансово плащане Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 10% (десет процента) от стойността на настоящата обществена поръчка се осъществява в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Изпълнителят следва да използва авансовото плащане само за покриване на разходи за оборудване и строителни материали, които са му необходими за изпълнението на договора. Изпълнителят доказва, че е използвал авансовото плащане съгласно предназначението му чрез представяне на копия от фактури, други платежни документи и/или договори. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 20% от всяко от междинните плащания към Изпълнителя до размера на полученото Авансово плащане. Авансът се изплаща само след представяне на запис на заповед или друго подходящо обезпечение, предварително одобрено от Възложителя и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане и начисленият ДДС. Междинни плащания На Изпълнителя се заплащат междинни плащания на база на съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция. Междинните плащания се извършват въз основа на следните документи: 1. Количествено-стойностна сметка с наверижване на стойностите (Приложение към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенефициентите по ОПОС); 2. Сметка-Опис за извършените строителни и монтажни работи (Приложение към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенефициентите по ОПОС); 3. Констативен протокол за извършените непредвидени разходи (Приложение към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенефициентите по ОПОС); 4. Доклад от Изпълнителя извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР, съгласно договора за обществена поръчка; 5. Доклад за извършените СМР, изготвен от консултанта/строителния надзор с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 6. Междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя; 7. Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от страна на Възложителя. Първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10 (десет) на сто от стойността на договора за обществена поръчка. Всяко следващо плащане трябва да е не по-малко или равно на 10 % (десет процента) от стойността на договора за обществена поръчка (без отчитане на приспадащата се част от авансовото плащане). Междинните плащания се извършват в срок от 10 (десет) дни от одобрението от страна на Възложителя на съответната фактура за междинно плащане. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на Договора. Окончателно плащане Окончателното плащане по настоящата обществена поръчка (остатъкът от сумите по Междинните сертификати и по Окончателния сертификат за извършени СМР) се осъществява след издаване на Разрешение за ползване на обекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо: възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1, следва да съдържа: 1.Писмо към Офертата на участника - попълва се Образец № 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата на основание чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП – попълва се Образец № 2; 3.Административни сведения за участника - попълва се Образец № 3; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 4; 5.Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – попълва се Образец № 5; 6.Декларация, че участникът приема условията, заложени в проекта на договор – попълва се Образец № 6; 7. Регистрационни документи на участника:Документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (чл. 56, ал.1, т. 1 ЗОП). Когато участникът юридическо лице или едноличен търговец не е представил ЕИК, към офертата освен документ за регистрация се прилага и удостоверение за актуално състояние (чл. 24, ал. 1 ППЗОП). Копията трябва да са заверени с подпис и печат на лицето определено да представлява дружеството и по закон следва да притежава печат (за юридическо лице, което е регистрирано в България); Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган на държавата, в която са установени. Чуждестранните участници представят документа по чл. 56, ал. 1, т. 1 ЗОП в официален превод, а документа по чл. 24, ал. 1 ППЗОП (еквивалента на удостоверението за актуално състояние) – в превод; 8.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП – попълва се Образец № 7 и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 от Закона за обществените поръчки - попълва се Образец № 7а; 10.Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие); 11. Декларация за запознаване със строителната площадка - попълва се Образец 15; 12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 за минимална цена на труда - попълва се Образец 16; 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 14. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 17; 15.Декларация за участието на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – попълва се Образец № 18; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител по отделно. 16.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), в което задължително се посочва представляващият обединението с нотариална заверка на подписите.17. Декларация за спазване на етичните клаузи на поръчката – попълва се Образец № 19; 18.Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 20; ПЛИК № 2 “Предложение за изпълнение на поръчката” 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката - попълва се Образец 22. 2. Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката – попълва се Образец 21; ПЛИК № 3 “Предлагана цена” 1. „Ценово предложение” и приложението към него - попълва се Образец № 23.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи доказателства за икономическото и финансовото си състояние съгласно чл. 50 от ЗОП, както следва: •копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (с изключение на новорегистрираните участници и участниците), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството; •справка за оборот от извършени дейности във връзка с предмета на поръчката) общо за последните три години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г. или от датата на учредяване; Забележка: В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи горепосочените справки по отношение на общ оборот от извършени дейности във връзка с предмета на поръчката за последните три години, той следва да представи доказателства за размера на изискуемите обороти от датата на регистрацията си до датата на представянето на офертата; •удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева. •копие от валидна застрахователна полица/и/, придружено от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ше осигури валидна застрахователна полица, отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на Европейския съюз, при условие че горепосочените обстоятелства се доказват от представеното/-ите удостоверение/-я.
Минимални изисквания: 1)Участникът трябва да има оборот от дейности по строителство, общо за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 3 000 000, 00 лева (три милиона лева) 2)За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът следва да представи удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева. В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 3)Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), отговарящ на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи доказателства за техническите си възможности съгласно чл. 51 от ЗОП, както следва: •Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на участника за изпълнение на строителни монтажни работи или еквивалентен документ ( при участие на чуждестранни лица); •Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството. (заверено от участника копие) или еквивалент; •Копие от валиден сертификат ISO 14001:2004 за опазване на околната среда (заверено от участника копие) или еквивалент; •Декларация - справка за основните договори изпълнени от участника през последните 5 години с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложители. •Справка за инженерно техническия състав, определен за изпълнението на обществената поръчка, придружена с професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи, доказващи общия и специфичен опит; •Декларация, съдържаща броя на наетия персонал към момента на подаване на офертата за участие; •Декларация-списък на техническо оборудване и механизация. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1)Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите, съответстващо на категорията на строежа по ЗУТ. В случай на участие на чуждестранните лица възложителят ще приеме еквивалентен документ, издаден от съответния компетентен орган в държава-членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка. ( чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите) Когато участникът е обединение/консорциум, изискването по т. 1 важи за членовете на обединението/ консорциума, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности. 2)Участникът трябва да има изпълнен успешно минимум един завършен с разрешение за ползване инфраструктурен обект за последните 5 години Доказването на горните изисквания става с предоставянето на референции, договори, в които са изрично посочени обхвата и обема на работа (характеристиките и капацитета на изпълнените работи), стойността, датата на започване и приключване на работата и мястото на строителството, както и Разрешения за ползване. В допълнение към горното, участниците представят приемно - предавателни протоколи и/или актове за завършване на строителството. 3)Участниците трябва да притежават следните сертификати: a)по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или "еквивалентно". b)по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или "еквивалентно" Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 4)Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката с инженерен персонал, който трябва да отговаря на следните изисквания: 1. минимум 1 /един/ инженер със специалност «Промишлено и гражданско строителство» с минимум 5 годишен опит по специалността; 2. минимум 1 /един/ инженер със специалност «ВиК» с минимум 5 годишен опит по специалността; 3. минимум 2 /двама/ строителни техници с минимум 5 годишен опит по специалността; 4. минимум 1 /едно/ лице „Координатор по безопасност и здраве" - с минимум 5 (пет) години стаж. 5)Участникът трябва да притежава специализирано техническо оборудване и механизация (собствено или наето), необходими за изпълнение на поръчката, минимум: i.Товарни автомобила (бордови или самосвал)– 5 бр. ii.Багер (верижни или мобилни) – 3 бр. iii.Ръчна трамбовка – 2 бр. iv.Автокран – 1 бр. v.друга техника по преценка на участника. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (допълнителна информация е представена в Раздел VI и в Указанията за участие, Методика на оценка); тежест: 60
Показател: Финансово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.03.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10,00 (десет лева) лв., без включен ДДС, а с включен ДДС - 12,00 (дванадесет лева) лв., представляваща направените разходи за отпечатване и размножаване на тръжната документация, следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG91DEMI92408400038385, BIC DEMIBGSF, код плащане 44 70 00, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат. Документацията за участие може да се закупува или получава до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

административна сграда на Община Карнобат, град Карнобат, бул." България" № 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното нотариално заверено пълномощно, когато е необходимо.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се осъществява в рамките на инвестиционен проект „Изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води и улична канализационна мрежа в гр. Карнобат”. Горепосоченият проект предстои да бъде одобрен за финансиране с Решение на Ръководителя на управляващия орган на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г. и да се сключи договор за безвъзмездна финансова помощ.

VI.3) Допълнителна информация

При оценката за предложенията първо се разглежда техническата част, след това финансовата и накрая двете оценки се обединяват, както следва: КО = (60% х ТО ) + (40% х ФО) където: КО е комплексната оценка на предложението; ТО е техническата оценка на предложението; ФО е финансовата оценка на предложението. 1. Техническа оценка на предложението - ТО Коефициент на тежест на техническата оценка в общата оценка на офертата - 60%. Техническата оценка се определя по следната формула: TО = (40 % х СД) + (60% х ПИ), където: където: СД е оценката за предложения Срок за отстраняване на дефекти, съгласно Образец 22: Предложение за изпълнение на поръчката (техническо предложение) Тежестта на този показател е 40%. Предложението по този показател задължително се посочва в календарни дни, като посоченият срок не може да бъде по-кратък от един ден. Участник, посочил предложение в друга мерна единица или предложил по-кратък срок от един ден се отстранява от участие в процедурата. Участникът, предложил най – кратък срок за отстраняване на дефекти получава максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в техническата оценка е 40 %. Оценките на участниците по показателя се изчисляват по формулата: СД = (СДmin / СДi) х 100 = ......... (брой точки) Където СДi е предложеният срок за отстраняване на дефекти в периода на поетия гаранционен срок на съответният участник; Където СДmin е предложеният най-кратък срок за отстраняване на дефекти в периода на поетия гаранционен срок от всички оферти, допуснати до оценяване. Оценката на предложения срок за отстраняване на дефекти се отразява в Оценителен лист № 3а към настоящата методика. ПИ е оценката на Програмата за изпълнение на съответния участник, съгласно Образец 22: Предложение за изпълнение на поръчката (техническо предложение) Тежестта на този показател е 60 %. Техническите оферти се проверяват, за да се установи, че те са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. Оценка на Програмата за изпълнение - ПИ Оценката на Програмата за изпълнение (ПИ) се извършва от членовете на комисията, като всеки един член попълва и подписва таблица за индивидуална оценка съгласно Оценителен лист № 2 към настоящата методика. Средно-аритметичният брой получени точки за всеки един участник се отразяват в таблица за обща оценка на Програмата за изпълнение (ПИ) – Оценителен лист № 3 към настоящата методика. Максималният брой точки, който участникът може да получи от оценката на Програмата за изпълнение е 100 т. Финансова оценка на предложението се определя въз основа на предложената от участника в процедурата цена без включени непредвидени разходи. Финансова оценка на предложението се определя по следния ред: Смин ФО = 100 * ----------- Сn където: ФО е финансовата оценка на участника; Смин е най-ниска цена без непредвидени разходи, предложена в съответната процедура; Сn е предлагана цена без непредвидени разходи от n-тия участник. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗОП, а именно: 1. участникът не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 и след срока, определен от комисията за представянето му; 2. за участника са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 5; 3. участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за участника по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Карнобат, Дирекция "АПИО", ул. "България" № 12, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

URL: http://karnobat.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ