00190-2014-0002
Технически редакции | ||
06.02.2014 09:25 ч. : | 05/02/2014 17:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.02.2014 09:25 ч. : | 05/02/2014 17:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Карнобат: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Падарева, Златина Димитрова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126; 0559 29116, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. "България" № 11, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. "България" № 11, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на СМР на обслужващ път, външен водопровод и външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат".
Възлагане на обществена поръчка
Инвестиционните мерки във връзка с осъществяване на обществена поръчка „Изпълнение на СМР на обслужващ път, външен водопровод и външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат” включват извършването на следните дейности: oВъншен водопровод до площадката на ПСОВ гр. Карнобат : обща дължина на новоизградения водопровод по проекта – 0,417 км. oОбслужващ път за ПСОВ гр. Карнобат от км 0+000 до км 3+430: обща дължина на участъка от пътя който ще се рехабилитира - от кръстовището с път I-6 (гр. Сливен – гр. Карнобат) до км. 0+738,16 – 0,73816 км.; обща дължина на участъка от пътя който ще бъде новоизграден – по трасето на одобрен парцеларен план със самостоятелен километраж: от км 0+000 до км 2+766,35 – 2,7663 км. oВъншно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат : Подобект „Кабелно захранване20 кV на БКТП”; Подобект „БКТП 20/0.4 кV, 1х800 кVА в имота.
45231300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка: „Изпълнение на СМР на обслужващ път, външен водопровод и външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат” включва извършването на следните дейности: Външен водопровод до площадката на ПСОВ гр. Карнобат: обща дължина на новоизградения водопровод по проекта – 0,417 км.; Обслужващ път за ПСОВ гр. Карнобат от км 0+000 до км 3+430: обща дължина на участъка от пътя който ще се рехабилитира - от кръстовището с път I-6 (гр. Сливен – гр. Карнобат) до км. 0+738,16 – 0,73816 км.; обща дължина на участъка от пътя който ще бъде новоизграден – по трасето на одобрен парцеларен план със самостоятелен километраж: от км 0+000 до км 2+766,35 – 2,7663 км.; Външно ел. захранване до ПСОВ гр. Карнобат: Подобект „Кабелно захранване 20 кV на БКТП” и Подобект „БКТП 20/0.4 кV, 1х800 кVА в имота.
НЕ
13
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер 20 000,00 (двадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка по Образец № 17 или по образец на банката, която я издава, при условие, че са вписани изискванията от документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по сметка на Общината: IBAN: BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД – офис гр. Карнобат. Участникът ще бъде предложен за отстраняване от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция отговарящи на изискванията, при условията предоставени съгласно чл.68, ал. 8 и ал. 9. от ЗОП Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да бъде издадена, съгласно приложената форма (Образец №16) или по образец на банката, която я издава, при условие, че са вписани изискванията на документацията за участие. Срока на валидност на гаранцията за изпълнение е най-малко срока на изпълнение на договора Когато участникът избере да внесе гаранция за изпълнение на договора по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочен договор, за който се представя гаранцията, по следната сметка на Общината: IBAN: BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД – офис гр. Карнобат.
Плащанията ще се извършват по следната схема: Авансово плащане Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 10% (десет процента) от стойността на настоящата обществена поръчка се осъществява в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Изпълнителят следва да използва авансовото плащане само за покриване на разходи за оборудване и строителни материали, които са му необходими за изпълнението на договора. Изпълнителят доказва, че е използвал авансовото плащане съгласно предназначението му чрез представяне на копия от фактури, други платежни документи и/или договори. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 20% от всяко от междинните плащания към Изпълнителя до размера на полученото Авансово плащане. Авансът се изплаща само след представяне на запис на заповед или друго подходящо обезпечение, предварително одобрено от Възложителя и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане и начисленият ДДС. Междинни плащания На Изпълнителя се заплащат междинни плащания на база на съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция. Междинните плащания се извършват въз основа на следните документи: 1. Количествено-стойностна сметка с наверижване на стойностите (Приложение към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенефициентите по ОПОС); 2. Сметка-Опис за извършените строителни и монтажни работи (Приложение към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенефициентите по ОПОС); 3. Констативен протокол за извършените непредвидени разходи (Приложение към Указания за попълване и подредба на искания за средства, предоставяни от бенефициентите по ОПОС); 4. Доклад от Изпълнителя извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР, съгласно договора за обществена поръчка; 5. Доклад за извършените СМР, изготвен от консултанта/строителния надзор с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 6. Междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя; 7. Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от страна на Възложителя. Първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10 (десет) на сто от стойността на договора за обществена поръчка. Всяко следващо плащане трябва да е не по-малко или равно на 10 % (десет процента) от стойността на договора за обществена поръчка (без отчитане на приспадащата се част от авансовото плащане). Междинните плащания се извършват в срок от 10 (десет) дни от одобрението от страна на Възложителя на съответната фактура за междинно плащане. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на Договора. Окончателно плащане Окончателното плащане по настоящата обществена поръчка (остатъкът от сумите по Междинните сертификати и по Окончателния сертификат за извършени СМР) се осъществява след издаване на Разрешение за ползване на обекта.
Не е приложимо: възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата от 10,00 (десет лева) лв., без включен ДДС, а с включен ДДС - 12,00 (дванадесет лева) лв., представляваща направените разходи за отпечатване и размножаване на тръжната документация, следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG91DEMI92408400038385, BIC DEMIBGSF, код плащане 44 70 00, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат. Документацията за участие може да се закупува или получава до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.
Български
180
административна сграда на Община Карнобат, град Карнобат, бул." България" № 12
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното нотариално заверено пълномощно, когато е необходимо.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се осъществява в рамките на инвестиционен проект „Изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води и улична канализационна мрежа в гр. Карнобат”. Горепосоченият проект предстои да бъде одобрен за финансиране с Решение на Ръководителя на управляващия орган на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г. и да се сключи договор за безвъзмездна финансова помощ.
При оценката за предложенията първо се разглежда техническата част, след това финансовата и накрая двете оценки се обединяват, както следва: КО = (60% х ТО ) + (40% х ФО) където: КО е комплексната оценка на предложението; ТО е техническата оценка на предложението; ФО е финансовата оценка на предложението. 1. Техническа оценка на предложението - ТО Коефициент на тежест на техническата оценка в общата оценка на офертата - 60%. Техническата оценка се определя по следната формула: TО = (40 % х СД) + (60% х ПИ), където: където: СД е оценката за предложения Срок за отстраняване на дефекти, съгласно Образец 22: Предложение за изпълнение на поръчката (техническо предложение) Тежестта на този показател е 40%. Предложението по този показател задължително се посочва в календарни дни, като посоченият срок не може да бъде по-кратък от един ден. Участник, посочил предложение в друга мерна единица или предложил по-кратък срок от един ден се отстранява от участие в процедурата. Участникът, предложил най – кратък срок за отстраняване на дефекти получава максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в техническата оценка е 40 %. Оценките на участниците по показателя се изчисляват по формулата: СД = (СДmin / СДi) х 100 = ......... (брой точки) Където СДi е предложеният срок за отстраняване на дефекти в периода на поетия гаранционен срок на съответният участник; Където СДmin е предложеният най-кратък срок за отстраняване на дефекти в периода на поетия гаранционен срок от всички оферти, допуснати до оценяване. Оценката на предложения срок за отстраняване на дефекти се отразява в Оценителен лист № 3а към настоящата методика. ПИ е оценката на Програмата за изпълнение на съответния участник, съгласно Образец 22: Предложение за изпълнение на поръчката (техническо предложение) Тежестта на този показател е 60 %. Техническите оферти се проверяват, за да се установи, че те са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. Оценка на Програмата за изпълнение - ПИ Оценката на Програмата за изпълнение (ПИ) се извършва от членовете на комисията, като всеки един член попълва и подписва таблица за индивидуална оценка съгласно Оценителен лист № 2 към настоящата методика. Средно-аритметичният брой получени точки за всеки един участник се отразяват в таблица за обща оценка на Програмата за изпълнение (ПИ) – Оценителен лист № 3 към настоящата методика. Максималният брой точки, който участникът може да получи от оценката на Програмата за изпълнение е 100 т. Финансова оценка на предложението се определя въз основа на предложената от участника в процедурата цена без включени непредвидени разходи. Финансова оценка на предложението се определя по следния ред: Смин ФО = 100 * ----------- Сn където: ФО е финансовата оценка на участника; Смин е най-ниска цена без непредвидени разходи, предложена в съответната процедура; Сn е предлагана цена без непредвидени разходи от n-тия участник. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗОП, а именно: 1. участникът не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 и след срока, определен от комисията за представянето му; 2. за участника са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 5; 3. участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за участника по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
община Карнобат, Дирекция "АПИО", ул. "България" № 12, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165
Интернет адрес/и:
05.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ