Версия за печат

00057-2014-0002

BG-Твърдица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Твърдица, пл. Свобода №1, За: Атанас Атанасов, Р.България 8890, Твърдица, Тел.: 0454 42311, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 0454 44049

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tvarditsa.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.tvarditsa.org/index2.php?lang=bg&page=76.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Строително-монтажни работи по проект № 20/322/00792 от 27.11.2012 г. „Рехабилитация с подмяна на улично осветление в 10 населени места в община Твърдица” по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Твърдица
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Рехабилитация с подмяна на улично осветление в 10 населени места в община Твърдица : гр. Твърдица, гр. Шивачево, с. Близнец, с. Боров дол, с. Бяла паланка, с. Червенаково, с. Жълт бряг, с. Оризари, с. Сборище, с. Сърцево.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45316110, 45315100, 34928530

Описание:

Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации
Улични лампи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рехабилитация с подмяна на улично осветление в 10 населени места в община Твърдица” по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г., Обектът на строителна интервенция, съобразно Разрешение за строеж №55 от 24.10.2012 г., издадено от Главния архитект на Община Твърдица е: - 4-та (четвърта) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а“ от ЗУТ и чл. 8, ал. 1, т.2 от Наредба №1 от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи (приложима на основание т.3 от Приложение №2 към Наредбата); !!! Пълно и детайлно описание на конкретните видове работи обект на интервенция, както и съответното, необходимо количество за изпълнение на поръчката е отразено в изготвената и одобрена пълна техническа документация – инвестиционни проекти (фаза – технически проекти) с приложени обяснителни записки и количествени сметки, приложение към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
1899244 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие, гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: “Общинска банка” АД - клон гр.Твърдица; Банков код (BIC): SOMBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG44SOMB91303317000701 1. Гаранцията за участие: Съгласно разпоредбите на чл. 59, ал.1 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки Възложителя определя гаранцията за участие в размер до 1 % (едно на сто) от прогнозната стойност на поръчката, а именно: 18 900.00 (осемнадесет хиляди и деветстотин) лв. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: Строително монтажни работи по проект № 20/322/00792 от 27.11.2012 г. „Рехабилитация с подмяна на улично осветление в 10 населени места в община Твърдица” по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Твърдица или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. !!! Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: “Общинска банка” АД - клон гр.Твърдица; Банков код (BIC): SOMBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG44SOMB91303317000701 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на приключване на договорa. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава съгласно проекта на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 3. Банкова гаранция за аванса по договора. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банкова гаранция на стойност равна на стойността на авансовото плащане по договора със срок 180 дни от датата на издаване на фактурата .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Аванс – еднократно в размер на 20% ( двадесет процента) от стойността на договора за обществена поръчка до 30 /тридесет/ дни след подписване на договора, издаване на фактура и представяне на банкова гаранция за стойността на аванса от страна на Изпълнителя. Междинно плащане – в размер до 40%(четиридесет процента) от стойността на договора - извършва се в 7 /седем/ дневен срок след издаване на фактура за извършени СМР на съответната стойност. Окончателно плащане – в размер до 40% - извършва се в 7 /седем/ дневен срок след издаване на Разрешение за ползване на обекта и издаване на фактура от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 2. обявен е в несъстоятелност;3. намира се в производство е по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове;4. срещу него е открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;5. лишен е от правото да упражнява професия или дейност в строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 7. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 8. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът прилага списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал).Офертата трябва да съдържа:1 Начален документ на оферта – попълва се приложения Образец № 1;Когато участникът в процедурата е Обединение, офертата се представя за Обединението като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението, което се изисква по-горе в указанията за участие в настоящата процедура.2 Административни сведения - попълва се Образец №2; 3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3;4.Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4;5. Копие от документа за регистрация или посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участника е регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец;Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод.;Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод; Когато Участникът в процедурата е Обединение, документите по т.1-5 се представят от всеки един от членовете на Обединението (за всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението). Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители.6. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице, участникът прилага споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка в оригинал или нотариално заверено копие и в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б. „а”-„д” от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация (Образец № 10);8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.2 и т. 5 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация (по образец № 11).9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.1 от ЗОП (по образец №12);Декларациите се представят и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на Участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларациите се представят и в превод.Участникът следва да е регистриран в ЦПРС към КСБ за изпълнение на строежи с обхват: от първа и трета група строежи, от четвърта или по-висока категория. Чуждестранните участници следва да са вписани в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за обхвата на дейностите, съгласно Чл.137, ал. 1, т. 5, буква “а” от ЗУТ, като вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено удостоверението.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, регистрация в съответния професионален регистър за горните групи и категории строежи трябва да има всеки от съдружниците в обединението, които съгласно договора за обединение и разпределението на участието при извършване на дейностите по договора ще извършват строително-монтажни работи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Необходими доказателства за покриване на изискването за минимален общ и специализиран оборот: А) Справка-декларация с информацията за специализирания оборот от строителство, предмет на поръчката, за последните 3 (три) години (по образец) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Б) Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 (три) години; заверено копие на отчетите за приходите, разходите и приложенията към тях за последните 3 (три) години и заверено копие на одитните доклади от експерт счетоводителя за последните 3 (три) години. Ако участникът не подлежи на одиторска заверка съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, той декларира това обстоятелство чрез декларация в свободен текст. Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети (или прогнозни отчети), чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. Забележка: 1) В случай, че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, годишните баланси, отчетите за приходи и разходи и приложенията към отчетите за последните 3 (три) години могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени и видими от всички трети лица в търговския регистър. В случай, че участникът не е посочил оборот от строителство, предмет на поръчката, през 2013г., може да не представя съответните части на ГФО. 2) В случай че участниците са чуждестранни юридически лица, се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 2. Участниците представят банкова атестация /банково удостоверение от обслужваща банка и/или писмо за намерение за кредитиране от банка за изпълнение на обекта, като посочените документи следва да са издадени до 1 месец преди крайния срок за подаване на офертите. 3.Участниците представят копие на полица или друг договор за застраховка, сключен с лицензирана застрахователна компания, като чуждестранните участници представят полица или договор за еквивалентна застраховка съгласно националния си закон. На основание чл. 50, ал. 2 от ЗОП Участникът може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ, след запитване по реда на чл. 29 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан оборот от дейности сходни с предмета на поръчката за последните три финансово приключени години на стойност не по-малка от 2 800 000 лв. (два милиона и осемстотин хиляди лева) без ДДС и общ оборот за последните три години не по-малко от 5 600 000 ( пет милиона и шестстотин хиляди) лева без ДДС. Под „строителство, предмет на поръчката” или „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират СМР по изграждане, ремонт или реконструкция на Улично осветление, ел. монтажна дейност и други свързани с предмета на поръчката 2. Участникът следва да притежава наличен финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 500 000 лева (петстотин хиляди лева) в една от следните форми – собствени финансови средства или разполагаем кредитен ресурс. 3.Участникът трябва да е застрахован за професионална отговорност в строителството, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за подбор се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на изискването за наличието на застраховка за професионална отговорност в строителството, съгласно НУРЗЗПС за партньорите в обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще изпълняват строителни дейности при изпълнението на поръчката. При участие на подизпълнители, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за изпълнение на изискването за изпълнени два договора за строителство, с предмета на поръчката: А/ Списък – Декларация на договори сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти. Декларация за Списъка следва да включва предмет на договорите, техните стойности, датите на подписване и период на изпълнение. Б/ Копия на референции /препоръки за изпълнение за всеки един договор, чрез който се покриват минималните изисквания на Възложителя за технически възможности. Референциите/ препоръките задължително трябва да посочват стойността, датата и мястото на изпълнение на предмета на договора. Референциите/препоръките трябва да са приложени за съответните цитирани договори от Декларацията за списъка на основните договори с предмета на настоящата обществена поръчка и изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от крайната дата за подаване на офертите - копия, заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала. Забележка: Ако участникът не представи препоръка за всеки един договор, с който покрива минималните изисквания на Възложителя за технически възможности, или препоръките не съдържат необходимата информация, посочена по-горе, договорът няма да бъде признат за покриване на минималните изисквания. 2.За доказване приложението на изброените стандарти, участниците прилагат копия от Удостоверения или Сертификати или други документи удостоверяващи за внедрени и действащи системи изброени както следва: 2.1) Система за управление на качеството с обхват изграждане на ел.мрежи и съоръжения или еквивалентна; 2.2) Система за управление на околната среда обхват изграждане на ел.мрежи и съоръжения или еквивалентна; * За еквивалентни, Съгласно Българският институт за стандартизация (БИС) и (БДС EN 45020) следва, да се разбират съответните актуални версии към момента на подаване на офертата от участниците на следните стандарти ISO, IEC, EN, DIN, БДС, BSI, както и други международни и/или национални стандарти, които са сертифицирани при участника от акредитиран орган за това. На основание чл. 53, ал. 4 от ЗОП, участниците могат да представят и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за сертифициране трябва да покриват онези участници в обединението, които съгласно разпределението на дейностите, предвидени в договора за обединение, ще изпълняват строително-монтажни работи. 3. За доказване изискването за минимален технически състав и неговата квалификация и опит, се представят следните документи и информация: а/ Списък на техническия състав, който е ангажиран с изпълнението на предмета на поръчката – по образец № 7. б/ Копия от дипломи или други документи, издадени от трети лица, удостоверяващи квалификацията, стажа, опита и правото на всяко едно физическо лице, което е ангажирано в обществената поръчка от участника, да предоставя и/или извършва дейностите за които е ангажирано;в/ Декларация за съгласие по Чл.51а, ал.1 и ал.2 от ЗОП от всяко едно физическо лице, което е ангажирано в обществената поръчка от участника, за да предоставят своя ресурс, и което не е на трудов или граждански договор към участника, към момента на подаване на офертата от участника. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на техническите възможности и квалификация, които са на чужд език се представят и в превод.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени за последните пет години минимум два договора сходни с предмета на поръчката, а именно СМР по изграждане, ремонт или реконструкция на улично осветление, ел. монтажна дейност и др. свързани с предмета на поръчката. 2.Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи с предмет сходен с предмета на поръчката: 4.3.1-Система за управление на качество ISO 9001;2008 или еквивалентна; 4.3.2-Система за управление на околната среда ISO 14001;2004 или еквивалентни; 3.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на услугата, отговарящи на изискванията на Възложителя, а именно: 4.1) Ръководител на строеж, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, назначен на трудов договор при съответният участник; да има завършено висше образование с квалификация „електроинженер”, образователна степен „магистър”; да има минимум 5 години трудов стаж по специалността и специфичен опит като ръководител на поне един проект сходен с предмета на поръчката. 4.2) Електроинженер - Електроинженер със завършено висше образование, образователна степен «магистър», с най-малко 5 години стаж по специалността и участие в поне един обект от подобно естество. 4.3) Координатор по безопасност и здраве – Професионален опит: най-малко 3 години опит като Координатор по безопасност и здраве *В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за техническия състав трябва да бъдат изпълнени общо от обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Техническо предложение за изпълнение; тежест: 40
Показател: Ценово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 35 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 35 лв. (тридесет и пет лева). Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Твърдица или внесена по банков път на следната сметка: IBAN:BG33SOMB91308477777744 BIC CODE:SOMBBGSF при Общинска банка АД- клон Твърдица При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност. Документацията за участие се получава в деловодството в сградата на Община Твърдица, след заплащане на цената й. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата. Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: http://www.tvarditsa.org/index2.php?lang=bg&page=76

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на община Твърдица - гр. Твърдица, пл."Свобода" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект № 20/322/00792 от 27.11.2012 г. „Рехабилитация с подмяна на улично осветление в 10 населени места в община Твърдица” по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Твърдица, пл. Свобода №1, Р.България 8890, Твърдица, Тел.: 0454 42311, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 0454 44049

Интернет адрес/и:

URL: http://www.tvarditsa.org/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ