Версия за печат

00258-2014-0002

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 20 от 05.02.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на околната среда и водите, Бул."Кн. Мария Луиза" № 22, За: Теодора Трайкова, България 1000, София, Тел.: 02 9406302, E-mail: ttraykova@moew.government.bg, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.moew.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на изпълнител за извършване на одит на 3 проекта, финансирани по приоритетна ос 3 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”

II.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е "Избор на изпълнител за извършване на одит на 3 проекта, финансирани по приоритетна ос 3 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” със следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Избор на одитор за извършване на одит на проект „Картиране и определяне на природозащитното състояние на природни местообитания и видове – фаза I; Обособена позиция № 2: Избор на одитор за извършване на одит на проект „Разработване и внедряване на информационна система за защитените зони от екологична мрежа Натура 2000”; Обособена позиция № 3: Избор на одитор за извършване на одит на проект „Национална информационна и комуникационна стратегия за мрежата НАТУРА 2000“.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 10 от 22.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-581449
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 17 - 26144 от 24.01.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 258-2014-2
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

581449

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

22.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности, т. 1 от Обявлението /лява колона/.

Вместо:

1. Декларация от Участника за специфичен оборот от дейност, сходна с предмета на настоящата поръчка за предходните три приключили финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Да се чете:

1. Декларация от Участника за специфичен оборот от дейност, сходна с предмета на настоящата поръчка за предходните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности, т. 1 от Обявлението /дясна колона/.

Вместо:

Участникът следва да е реализирал специфичен оборот от предоставяне на одитни услуги, за предходните три приключили финансови години (2010г., 2011г., 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Да се чете:

Участникът следва да е реализирал специфичен оборот от предоставяне на одитни услуги, за предходните три приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
17/02/2014 17:00
Да се чете:
20/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи

Вместо:
07/02/2014 17:00
Да се чете:
10/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на документите

Вместо:
20/02/2014 14:00
Да се чете:
25/02/2014 14:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В раздел VІ.Оферта, т. 6, подточка 13 от Указанията за участие, текста: "13) Декларация в свободен текст от която е виден оборота на услугите, подобни на предмета на поръчката (специфичен оборот), за предходните три приключили финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си", да се чете: "13) Декларация в свободен текст от която е виден оборота на услугите, подобни на предмета на поръчката (специфичен оборот), за предходните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.". В раздел ІІ, т.7, подточка 7.2 от Техническата спецификация, текста: "Реализирали специфичен оборот от предоставянето на одитни услуги, общо за предходните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.)", да се чете: " Реализирали специфичен оборот от предоставянето на одитни услуги, общо за предходните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.)". Решението за промяна и коригираната документация /Указания за участие и Техническа спецификация/ са публикувани на интернет адрес:www.moew.government.bg, "Профил на купувача".


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

05.02.2014 г. 


Възложител

Трите имена: ИСКРА ДИМИТРОВА МИХАЙЛОВА
Длъжност: Министър на околната среда и водите