Версия за печат

00230-2014-0003

BG-с. Лесичово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ЛЕСИЧОВО, ул. "Никола Чочков" 11-13, За: Любка Фиткарова, РБългария 4463, с. Лесичово, Тел.: 03517 2221, E-mail: oba_lesichovo@abv.bg, Факс: 03517 2798

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lesichovo.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.lesichovo.bg/index.php/profil-na-kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително-монтажни работи за обект: „Доизграждане и реконструкция на спортни комплекси в селата Лесичово, Динката и Калугерово, общ. Лесичово”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Лесичово, с. Динката, с. Калугерово, община Лесичово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажните работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка, са основната част от изпълнението на проект: „Доизграждане и реконструкция на спортни комплекси в селата Лесичово, Динката и Калугерово, общ. Лесичово”, по договор № 13/321/01156 от 27.11.2012 г. Спортните комплекси в с. Лесичово и с. Калугерово представляват съоръжения с капацитет до 1000 човека и спадат към ІІІ-та (трета) категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „в” от ЗУТ и чл.6, ал.3, т.4 от Наредба №1 от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи. Спортният комплекс в с.Динката представлява съоръжение с капацитет до 100 човека и спада към V-та (пета) категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ и Наредба №1 от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212221, 45212224, 45236100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони и други съоръжения за спорт
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони
Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, които следва да бъдат извършени са следните: ДЕЙНОСТ 1 - Спортен комплекс с.Лесичово, община Лесичово (Обект 1). С прогнозна стойност до 2 718 006 лв. без ДДС. Под дейност 1.1. Подготовка на строителната площадка-изпълнение на дейностите предвидени в ПБЗ Под-дейност 1.2 Строителство на сгради и съоръжения: а/ Трибуни за зрители;Лява трибуна - Сграда - служебно помещение и санитарни възли; обикновени места – 162 бр.; места за хора с увреждания – 3 бр.; места за придружители – 3 бр.; Складови помещения под трибуната – 100,97 м2;Средна трибуна - обикновени места – 216 бр.; Складови помещения под трибуната – 103,03 м2;Дясна трибуна - Сграда - служебно помещение и санитарни възли;обикновени места – 162 бр.; места за хора с увреждания – 3 бр.; места за придружители – 3 бр.;Складови помещения под трибуната – 100,97 м2. б/ Обслужваща сграда със зала, служебни помещения, съблекални и санитарно-битови помещения за състезатели и съдии-сградата е едноетажна без сутерен; в/ Пречиствателно съоръжение за битови отпадни води; г/ Резервоар за вода; д/ Паркинги за посетители и служебен паркинг; е/ Постоянна ограда Под-дейност 1.3. Изграждане на площадкови и сградни мрежи: а/ Дренажна система; б/ Битово-дъждовна и вътрешни канализации ,водопроводи и напоителни системи; в/ Ел част и пожароизвестяване; г/ Отопление, вентилация и климатизация Под-дейност 1.4 Довършителни работи и спортни площадки: а/ СМР, полагане на изкуствена тревна настилка и оборудване на игралното футболно поле; б/ СМР, полагане на акрилни настилки и оборудване на две мултифункционални игрища (баскетбол и волейбол); Под-дейност 1.5.Озеленяване и благоустройство, пътни р-ти и Вертикална планировка: а / Алеи; б/ Паркинги в/ Зелени площи ДЕЙНОСТ 2- Изграждане на футболно поле с. Динката, община Лесичово-Обект 2. С прогнозна стойност до 176 946 лв. Под дейност 2.1. Подготовка на строителната площадка-изпълнение на дейностите предвидени в ПБЗ Под дейност 2.2. Строителство на съоръжения: а/ Масивна ограда-около игралното поле се предвижда изграждането на ограда с височина 4 м. Оградата е метална (метални стойки и пана изпълнени с метална рамка и мрежа) със стоманобетонов фундамент. Под дейност 2.3.Изграждане на площадкови и сградни мрежи: а/ ЕЛ мрежа Под дейност 2.4 Довършителни работи и спортни площадки: а/ СМР по изграждане на мини футболно игрище ДЕЙНОСТ 3 - Спортен комплекс с. Калугерово, община Лесичово (Обект 3). С прогнозна стойност до 2 357 596 лв. без ДДС. Под дейност 3.1. Подготовка на строителната площадка-изпълнение на дейностите предвидени в ПБЗ Под дейност 3.2. Строителство на сгради и съоръжения: а/ Трибуни за зрители-Трибуните са с капацитет 640 зрители. б/ Обслужваща сграда със зала, служебни помещения, съблекални и санитарно-битови помещения за състезатели и съдии- едноетажна, със скатни покриви с еднакъв наклон – 25%; в/ Пречиствателно съоръжение за битови отпадни води; г/ Резервоар за вода; д/ Паркинги за посетители и служебен паркинг; е/ Постоянна ограда Под-дейност 1.3.Изграждане на площадкови и сградни мрежи: а/ Дренажна система; б/Битово-дъждовна и вътрешни канализации ,водопроводи и напоителни системи; в/Ел част и пожароизвестяване; г/Отопление, вентилация и климатизация Под-дейност 1.4 Довършителни работи и спортни площадки: а/ СМР, полагане на изкуствена тревна настилка и оборудване на игралното футболно поле; б/ СМР, полагане на акрилни настилки и оборудване на две мултифункционални игрища (баскетбол/ волейбол и тенис на корт); Под-дейност 1.5.Озеленяване и благоустройство, пътни р-ти и Вертикална планировка: а / Алеи; б/ Паркинги; в/ Зелени площи. общо непредвидени разходи за СМР за трите дейности - до 5 % или до 262 626 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
5515174 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя:IBAN: BG47 IORT 609 131 00 131 700 BIC CODE: IORTBGSF при Банка "Инвестбанк" АД - клон Пазарджик; •Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на «Банкова гаранция за участие» или по образец на банката издател. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да бъде минимум 35 дни след изтичане валидността на офертата. •Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 55 000,00 /петдесет и пет хиляди/ лв. без ДДС. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, определеният изпълнител следва да внесе гаранция за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение между парична сума или банкова гаранция. Ако участникът представи банкова гаранция за изпълнение, то същата следва да бъде със срок на валидност минимум 35 дни, след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проект: „Доизграждане и реконструкция на спортни комплекси в селата Лесичово, Динката и Калугерово, общ. Лесичово” се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно сключен Договор № № 13/321/01156 от 27.11.2012 г. между община Лесичово и Държавен фонд "Земеделие". Плащането към изпълнителя ще се извърши по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 50 (петдесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след одобряване на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя от ДФ”З” и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от Изпълнителя. 2.Междинно плащане в размер до 5 075 602 лв. без ДДС, което е определено от ДФЗ и въз основа на сключения между община Лесичово и определения участник за изпълнител договор за възлагане на настоящата обществена поръчка, сумата ще бъде коригирана от фонда и ще обхваща изпълнението на обособена част от обекта, одобрена от фонда – СМР – обект „Спортен комплекс – УПИ 1, кв.61, с.Калугерово, общ.Лесичово, обл.Пазарджик“ до 2 357 596 лв. без ДДС и СМР – обект „Спортен комплекс УПИ 1, кв.67, с.Лесичово, общ.Лесичово, обл.Пазарджик“ до 2 718 006 лв. без ДДС. Междинното плащане ще бъде направено от възложителя в срок до 25 дни след завършване и приемане на строително-монтажните работи по реда на ЗУТ по тази обособена част от обекта и издаване на фактура за стойността на междинното плащане от изпълнителя. Не се предвижда междинно плащане за дейност №2 "Изграждане на футболно поле с. Динката, община Лесичово". 3.Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо в срок до 25 дни след приемането на обекта съгласно ЗУТ и издаване на фактура от изпълнителя, в която се приспадне полученото авансово плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Съгласно чл.56, ал.1, т.2 ЗОП представляващият обединението може да бъде посочен и в документ, различен от учредителния, както и може да бъде упълномощено лице извън обединението, което да го представлява.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка има право да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците са длъжни да спазват стриктно всички срокове и условия, установени в обявлението и документацията за участие, както и тези, предвидени в настоящите указания в хода по осъществяване на процедурата. Участниците са длъжни да представят всички изискуеми документи, предвидени в процедурата и гаранция за участие. Участниците могат да участвуват в процедурата лично или чрез изрично упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно. Правилото се прилага и за лицата, на които е възложено или по закон представляват участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата всеки участник, при когото е налице някое от обстоятелствата: по чл. 69,ал.1,точки 1,3,4,5 от ЗОП; по чл.47,ал.1 /без т.1 буква "е"/, ал.5 от ЗОП; по чл.47, ал.2,точки 1,2 /без второ предложение/,2а /без второ предложение/,3,4,5 от ЗОП. Отстранява се участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност като строител,съгласно законодателството в държавата, в която е извършено нарушението. Възложителят ще пристъпи към отстраняване след прилагане на чл.68, ал.8 и ал.9 ЗОП. Всички предвидени дейности трябва да бъдат извършени в съответствие с изискванията на Наредба № 1 от 12 януари 2009 г. на Министерството на регионалното развитие и благоустройството. В наредбата са включени изисквания към устройството на откритите и закритите площадки за игра, настилките на площадките, които са много важни в зоната около и под съоръженията за игра и където се полагат ударопоглъщащи настилки. Съгласно наредбата съоръженията за игра и ударопоглъщащите настилки трябва да отговарят на ЕN 1176 и EN 1177.Настилките за стадионите, спортните зали, лекоатлетическите писти и многофункционалните игрища трябва да отговарят на следните стандарти: - Шок пад подложки за изкуствени тревни спортни площадки - EN 1177, EN 12616, EN-ISO11058, EN-ISO 12958, EN 12667, 12225, EN 12224, EN-ISO 13438, EN 14 030, EN 13744 и EN 13 817 - Настилки за зали на закрито- EN 12503-3, EN 12503-4 - Винилови настилки за мултиспорт - EN 429 EN, 13501-1 , EN 13036 EN, 14808 EN 12235, EN ISO 2813, EN1569, EN ISO 5470-1, EN 1516 EN 717-1 ,EN 434 EN 1517 ,NF EN ISO 846 EN 14904 - Полиетиленови геомембрани- DIN EN ISO 9863-1 DIN EN ISO , 1183-1/A DEN EN ISO 527-3, DIN EN ISO 12236, ASTM D 1603, ASTM D 5596, DIN 53377(12O C 1/ч. ,DIN EN ISO 1133 ASTM D 5617 - Настилки полиуретанони-средно бързи- EN 12235,DIN 18032-2 ,ASTM D-395-В EN 1517-1999 ,EN 1516 ,EN 1569:1999, DIN 51960 DIN, 53505, EN ISO 868 EN ISO 5470-1,ASTM C-501, EN-ISO 2813, EN 13046-4, DIN 54004, EN 13745, EN 14836 EN 14836 ,DIN V 18035 - Лекоатлетически писти -EN 12616, DIN 18035-6/TRRL, DIN 18035-6/TRRL ,EN 13036-4 ,EN 13036-4 EN 1969, EN 1517-1999, EN 1569:1999, DIN 51960, DIN 18035-6 ,EN-ISO 5470-1,ASTM C-501, ISO 105-A02,DIN 54004, EN 14836, EN 14836, DIN V 18035 - Изкуствени тревни настилки за игрища-EN 15330, EN 12229, NF EN 12235, NF EN 13036-4, NF EN 14808, EN 20105 Спазването на нормативните изисквания ще гарантира безопасността на съоръженията и ще осигури възможност голяма част от заниманията да са достъпни и за хора с увреждания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ПЪРВА група, строежи от ТРЕТА категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. Офертата и приложенията към нея се изготвят по образци. Всяка оферта задължително съдържа:Част І – Оферта за участие; Част ІІ - Техническо предложение; Част ІІІ - Ценово предложение. Съдържание на Плик №1 – „Документи за подбор”-1.Списък на документите в офертата, подписан от участника; 2.Оферта по образец;3. Копие от документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 ЗТР, за ЮЛ или ЕТ;документ за самоличност за ФЛ. Съгласно чл.24,ал.1 ППЗОП, когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 ЗТР, участниците-ЮЛ или ЕТ прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Ако участник е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008г. по реда на ЗТР се представя САМО декларация за регистрация по ЗТР по образец. Чуждестранни ЮЛ или обединения на чуждестранни ЮЛ, представят съответния еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, и в официален превод. Документът се представя и от подизпълнителите на Участника, а при обединение – от всички съдружници; 4. Пълномощно, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия;5. Договор или споразумение за обединение/консорциум, което не е ЮЛ;6. Декларация по чл.47, ал.1,т.1/без б."е"/ и ал.2, т.2 /без второ предложение/и т.5 от ЗОП;7. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, т.2а /без второ предложение/, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП;8. Декларация по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП;9.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка;10. Доказателства за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности и квалификация на участника; 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнителите;12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;13. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 14. Декл. за приемане на условията в проекта на договора, приложението към него и специф. условия по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП;15. Заверено от участника копие на Удостоверение от Камарата на строителите, издадено съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, че участникът е вписан в ЦПРС за строежи I група съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС и III категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.3.1 от ПРВВЦПРС или доказателство за регистрация в някой от професионалните или търговски регистри на строителите на държавата, в която е установен. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си),когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай на представен ЕИК и при положение, че документите са видими чрез Търговския регистър, участикът може да се позове на тези обстоятелства и да не представя документите. Информация за оборота на строителството, сходно с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си); 2) Удостоверения от банки (извлечения от сметки, официални банкови заявления и/или др.) удостоверяващи рамера на финансовия ресурс (собствен и/или привлечен), с който участника може безусловно да разполага при изпълнението на поръчката- оригинал; 3) Валидна застрахователна полица към датата на подаване на офертата на «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалетна) покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за ТРЕТА категория строеж.
Минимални изисквания: 1) Общ оборот на участника в размер не по-малко от 15 600 000 лв. (петнадесет милиона и шестстотин хиляди лева) за предходните 3 (три) счетоводно приключени години. Оборот от договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години не по-малко от 15 000 000 (петнадесет милиона) лева, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под “строителство, сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира строителство на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2) Участникът да има възможност за осигуряване на оборотни средства за изпълнението на дейностите си по поръчката в размер на не по-малко от 1 600 000 лв.(един милион и шестстотин хиляди лева); 3) Участникът да има валидна към датата на подаване на офертата застрахователна полица на «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалетна) покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за ТРЕТА категория строеж. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, застраховка, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1)Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, обща РЗП на обекта, предмет на договора, дата и възложител. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 2) Сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент) - заверено от участника копие; 3) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда в строителството (или еквивалент); *Възложителят ще приема за еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки,както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 4) Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строително – монтажните работи. Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит, вкл. и професионална автобиография. 5) Декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка. Към декларацията се прилагат копия на документи за собственост, договори за наем, предварителни договори и др. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. При участие на подизпълнители,документите за доказване на технически възможности и квалификация се представят за всеки от тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, документите се представят от тези членове на обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1)Да има изпълнени през последните 5 години не по– малко от 2 договора за СМР, сходни с предмета на поръчката, от които най-малкото 1 да е за сграда или съоръжение за спорт по смисъла на т. 9 от Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи; «Сходни с предмета на поръчката» са СМР на сгради и съоръженията за обществено обслужване и на самостоятелните обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи; 2) Да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна). 3) Да има внедрена система за управление на околната среда в строителството по ISO 14001:2004 (или еквивалентна). 4) Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: “Технически ръководител на обекта” - минимум 3 бр., които да отговарят на следните мин. изисквания на Възложителя:-имат придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството;-имат мин. 5 год. проф. стаж по специалността и опит като технически ръководител или ръководител обект на мин. 2 обекта, сходни с предмета на поръчката; Експерти “Строителство” - за всяка част (Архитектурна, Конструктивна, ВиК и ЕЛ) участникът да разполага с архитекти/инженери или строителни техници, които да имат мин.5 год. проф. опит по специалността и опит на най-малкото 1 обект, сходен с предмета на поръчката. Не се допуска посочването на един и същи експерт по повече от една част. Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно удостоверение на посоченото. 5) Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване и механизация за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката:- Мобилен кран с дължина на телескопичната стрела: 35м. и удължение до 42м., товароподемност: 2 тона – 1 бр.; Среден клас хидравличен багер – верижен или мобилен (оборудван за мащабни изкопи) – 1 бр; Багер-товарач – 2 бр.; Товарен автомобил бордови – 1 бр.; Товарен автомобил самосвал – 4 бр.; Булдозер – 1 бр.; Автогрейдер – 1 бр.; Челен товарач – 2 бр.; Валяк за уплътняване земни маси – 2 бр.; Валяк за уплътняване на асфалт– 1 бр.; Пневматична или хидравлична техника за разбиване (чук/шило); Машина за челно заваряване на ПЕВП тръби - 1 брой; трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите – 2 бр.; Автоцистерна за вода - 1 бр; Автоплатформа подемна – 1 бр., бетон-помпа - 1 бр; Авто-бетонов смесител (бетоновоз) – 4. Като разполагаемо за участника се счита и оборудването и механизацията на неговите подизпълнители, както и на участниците в обединението. При участие на подизпълнители,изисквания се прилагат съобразно вида и дела им в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: А. Финансов показател (цена за изпълнение на поръчката); тежест: 30
Показател: Б. Технически показател ; тежест: 70
Показател: Б1. Технологично – строителна програма, с обща относителна тежест ; тежест: 70
Показател: Б2. Срок за изпълнение на СМР, с обща относителна тежест; тежест: 20
Показател: Б3. Гаранционен срок на извършваните СМР, с обща относителна тежест; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в деловодството на Община Лесичово, ул. „Никола Чочков” No 11-13, в работен ден от 08.30 ч. до 17.00 часа. Документацията за участие може да се закупи до 10 дни преди изтичане срока за подаване на офертите. Лицата имат правото да разгледат документацията преди да я закупят. Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Лесичово или внесена по банков път на следната сметка: IBAN: BG47 IORT 609 131 00 131 700 BIC CODE: IORTBGSF при Банка "Инвестбанк" АД - клон Пазарджик.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Лесичово - с. Лесичово, ул."Никола Чочков" №11-13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект: „Доизграждане и реконструкция на спортни комплекси в селата Лесичово, Динката и Калугерово, общ. Лесичово”, който се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно сключен Договор № № 13/321/01156 от 27.11.2012 г. между община Лесичово и Държавен фонд „Земеделие”.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ползва възможността на чл.64, ал.3 от ЗОП, тъй като е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: http://www.lesichovo.bg/. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://www.lesichovo.bg/. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. При участие на обединения, които не са ЮЛ, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания се прилагат съобразно вида и дела на участие на подизпълнителите.Чуждестранните ЮЛ/ФЛ представят еквивалентни документи, издадени от съответнияорган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ