00339-2013-0032
Технически редакции | ||
04.02.2014 13:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2014 13:54 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2014 13:54 ч. : | 04/02/2014 13:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2014 13:54 ч. : | 04/02/2014 13:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2014 13:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2014 13:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Ямбол: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Цветелина Атанасова, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410, E-mail: tsvetelina_atanassova@abv.bg, Факс: 046 662247
Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ЯМБОЛ ФИНАНСИРАНИ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ 2007 – 2013”
Обществената поръчка се провежда за доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на екипите за организация и управление и персонала назначен във връзка с изпълнението на проекти на Община Ямбол: „Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип в Община Ямбол” и „Грижа и подкрепа у дома”, финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г., по две обособени позиции.Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за изпълнение дейностите по проект: „Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип в Община Ямбол” Лот 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за дейности свързани с подготовката, преместването и настаняването на децата в новите услуги Лот 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за организацията и управлението на проекта Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за изпълнение дейностите по проект: „Грижа и подкрепа у дома” Лот 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за персонала назначен по проекта Лот 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за администрирането на проекта
30192000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5
Кооперация „Панда”, ЕИК: 000885099, район Младост, бул. „Цариградско шосе” 139, Република България 1784, гр. София, област София, община Столична, Тел.: 0882 929669, E-mail: dvm@hq.office1.bg
НЕ
5
Кооперация „Панда”, ЕИК: 000885099, район Младост, бул. „Цариградско шосе” 139, Република България 1784, гр. София, област София, община Столична, Тел.: 0882 929669, E-mail: dvm@hq.office1.bg
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси», съфинансирана от ЕСФ на ЕС, в това число: 1. Проект „Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип в Община Ямбол”; договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12-0001-С0001 2. Проект «Грижа и подкрепа у дома», договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051РО001-5.1.04-0192–С0001.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г