Версия за печат

00081-2013-0041

BG-Варна: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Елица Савова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820837, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.varna.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на независим финансов одит на проект на Община Варна „Естетизация и модернизация на главни пешеходни зони и зони за обществен отдих на град Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” на ОП “Регионално развитие” 2007-2013 г.” в единадесет обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на независим финансов одит на проект на Община Варна „Естетизация и модернизация на главни пешеходни зони и зони за обществен отдих на град Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.” в единадесет обособени позиции, съгласно техническите спецификации.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
7400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие са одобрени с Решение № 2410/05.07.2013 г. на Кметa на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 131 - 226864 от 09.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д14000055ВН / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Извършване на независим финансов одит по отношение на основен обект с обхват: Градска градина (Поземлен имот 10135.1506.39) - Площад „Независимост” (Поземлен имот 10135.1507.3) - бул. „Княз Борис I” (Поземлен имот 10135.1507.403) - ул. „Русе“ (част от Поземлен имот 10135.1506.172)"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Консисто" ЕООД, ул. "Чинар" № 16, ет. 5, ап. 8, Република България 9000, Варна, Тел.: 0882 477703, E-mail: office@consisto.bg, Факс: 052 308263

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7400 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” на ОП “Регионално развитие” 2007-2013 г.” Договорите с избрания изпълнител/избраните изпълнители по обособени позиции от 1 до 11 включително ще бъдат сключени при осигуряване на финансиране по линия на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. Обектите, включени в обособени позиции от 2 до 11 са допълнителни обекти към проекта, с който Възложителя кандидатства за финансиране от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012: „Зелена и достъпна градска среда”. При спестяване и/или прехвърляне на средства в бюджета на схемата е възможно да бъде осигурено финансиране и за тези допълнителни обекти. При невъзможност да се осигури финансиране, ще се приложат разпоредбите на чл.39, ал. 1, т.5, втора хипотеза или съответно чл.40 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2014 г.