Версия за печат

00145-2013-0300

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт София - ТП на НОИ гр. Пловдив, ул."Л. Каравелов" №7, За: Росица Пенева, Р.България 4000, Пловдив, Тел.: 032 608237; 032 608690, E-mail: rosi.peneva@plovdiv.nssi.bg, Факс: 032 608740

Място/места за контакт: ТП на НОИ - гр. Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно поддържане на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна и копирна техника в ТП на НОИ - гр. Пловдив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: съгласно Разпределение – Приложение № 2
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно поддържане на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна и копирна техника в ТП на НОИ - гр. Пловдив

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000, 30124000, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Части и аксесоари за офис техника
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане на офис техника, включително доставка на резевни части за принтерна и копирна техника в ТП на НОИ - гр.Пловдив
V.1) Дата на сключване договора
31.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ДЖИ ДИ ПИ" ООД гр. Стара Загора, ж.к. "Три чучура" бл.101, вх.В, ет.1, ап.75, Р. България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 646992

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3750 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на договора 12 месеца, считано от 05.02.2014г. Общата стойност на договора включва цената за абонаментна поддръжка -2020,80 лева без ДДС и евентуално вложени резервни части, за срока на действието му и не може да надвишава сумата от 3750,00 лева без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор