00447-2014-0001
Технически редакции | ||
03.02.2014 16:32 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.02.2014 16:32 ч. : | 03/02/2014 15:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.02.2014 16:32 ч. : | 03/02/2014 15:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 166
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.
Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Извършване на функционален анализ на Агенция по вписванията; Разработване на предложения за промени в нормативни и стратегически документи и в Устройствения правилник на Агенция по вписванията; Провеждане на обучение на служителите; Подобряване на организацията, работните процеси и координацията в Агенция по вписванията.” Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Извършване на функционален анализ на Агенция по вписванията; Разработване на предложения за промени в нормативни и стратегически документи и в Устройствения правилник на Агенция по вписванията; Провеждане на обучение на служителите; Подобряване на организацията, работните процеси и координацията в Агенция по вписванията.
79411100
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
00447-2014-0001
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
581099
20.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.2.2 Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на мимималните икономически и финансови възможности, участикът представя следните документи: 1.Копие от отчетите за приходите и разходите за последните три приключени финансови години /2010, 2011 и 2012г./ - не се изизква представяне, ако са обявени в търговски регистър, а за участници - физически лица - копие от Годишна данъчна декларация заверено от НАП за последните три години /2010, 2011 и 2012г./, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Информация, съгласно чл.50, л.1, т.3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години /2010, 2011 и 2012г./, в зависимост от датата, на която участикът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания: Общият оборот на участника за последните три приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си, който оборот е реализиран в резултат от изпълнението на сходни с предмета на поръчката услуги, трябва да бъде не по–малко от 540 000 лв. (петстотин и четиридесет хиляди лева).
Изискуеми документи и информация: За доказване на мимималните икономически и финансови възможности, участикът представя следните документи: 1.Копие от отчетите за приходите и разходите за последните три приключени финансови години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти - не се изизква представяне, ако са обявени в търговски регистър, а за участници - физически лица - копие от Годишна данъчна декларация заверено от НАП за последните три години предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Информация, съгласно чл.50, л.1, т.3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участикът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания: Общият оборот на участника за последните три приключени финансови години предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си, който оборот е реализиран в резултат от изпълнението на сходни с предмета на поръчката услуги, трябва да бъде не по–малко от 540 000 лв. (петстотин и четиридесет хиляди лева).
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
В Указанията за участие в процедурата, раздел II - МИНИМАЛНИ ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ, т. 1 - Изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, текстът: "Участникът следва да докаже участие в изпълнението на минимум 3 договора през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, сходни с предмета на поръчката", да се чете: "Участникът следва да докаже участие в изпълнението на минимум три договора през последните три години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си".
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. 'Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 029884 070, Факс: 029807 315
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
03.02.2014 г.
Възложител