Версия за печат

00447-2014-0001

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-04-04 от 03.02.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на функционален анализ на Агенция по вписванията; Разработване на предложения за промени в нормативни и стратегически документи и в Устройствения правилник на Агенция по вписванията; Провеждане на обучение на служителите; Подобряване на организацията, работните процеси и координацията в Агенция по вписванията.” Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на функционален анализ на Агенция по вписванията; Разработване на предложения за промени в нормативни и стратегически документи и в Устройствения правилник на Агенция по вписванията; Провеждане на обучение на служителите; Подобряване на организацията, работните процеси и координацията в Агенция по вписванията.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79411100

Описание:

Консултантски услуги по развитие на стопанската дейност

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-04-03 от 20.01.2014 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

00447-2014-0001

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-581099
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 447-2014-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

581099

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

20.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2 Икономически и финансови възможности

Вместо:

Изискуеми документи и информация: За доказване на мимималните икономически и финансови възможности, участикът представя следните документи: 1.Копие от отчетите за приходите и разходите за последните три приключени финансови години /2010, 2011 и 2012г./ - не се изизква представяне, ако са обявени в търговски регистър, а за участници - физически лица - копие от Годишна данъчна декларация заверено от НАП за последните три години /2010, 2011 и 2012г./, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Информация, съгласно чл.50, л.1, т.3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години /2010, 2011 и 2012г./, в зависимост от датата, на която участикът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания: Общият оборот на участника за последните три приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си, който оборот е реализиран в резултат от изпълнението на сходни с предмета на поръчката услуги, трябва да бъде не по–малко от 540 000 лв. (петстотин и четиридесет хиляди лева).

Да се чете:

Изискуеми документи и информация: За доказване на мимималните икономически и финансови възможности, участикът представя следните документи: 1.Копие от отчетите за приходите и разходите за последните три приключени финансови години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти - не се изизква представяне, ако са обявени в търговски регистър, а за участници - физически лица - копие от Годишна данъчна декларация заверено от НАП за последните три години предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Информация, съгласно чл.50, л.1, т.3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участикът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания: Общият оборот на участника за последните три приключени финансови години предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си, който оборот е реализиран в резултат от изпълнението на сходни с предмета на поръчката услуги, трябва да бъде не по–малко от 540 000 лв. (петстотин и четиридесет хиляди лева).

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
18/02/2014 17:00
Да се чете:
19/02/2014 17:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В Указанията за участие в процедурата, раздел II - МИНИМАЛНИ ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ, т. 1 - Изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, текстът: "Участникът следва да докаже участие в изпълнението на минимум 3 договора през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, сходни с предмета на поръчката", да се чете: "Участникът следва да докаже участие в изпълнението на минимум три договора през последните три години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си".


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. 'Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 029884 070, Факс: 029807 315

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

03.02.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Венцислав Ангелов Спирдонов
Длъжност: Изпълнителен директор