Версия за печат

02716-2013-0007

BG-СЛИВЕН: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО - СЛИВЕН" КЪМ ДП "ЮГОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ - СЛИВЕН", УЛ."ОРЕШАК" 15А, За: юриск.Андонова, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 8800, СЛИВЕН, Тел.: 044 622742, E-mail: dgssliven@uidp-sliven.com, Факс: 044 662528

Място/места за контакт: 044 622742

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgssliven.uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача: aop.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление на горски територийДруго (моля пояснете): Управление на горски територий

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна, полагащи се като социална придобивка на работещите в ТП “ДГС Сливен“ за Април 2013 година до Април 2014 година”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО СЛИВЕН
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за обществена поръчка отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна, полагащи се като социална придобивка на работещите в ТП “ДГС Сливен“ за Април 2013 година до Април 2014 година”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
60000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 522333 от 05.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 84 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за обществена поръчка за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна
V.1) Дата на сключване договора
09.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Томбоу България" ЕООД, ЕИК 040336507, УЛ."КНЯЗ АЛ.ДОНДУКОВ" 54, ЕТ.2, Република България 1000, ГР.СОФИЯ, Тел.: 02 4920000, E-mail: info@tombou.bg

URL: info.tombou.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор