ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО
I.1)
Наименование, адреси и
място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Диана Цекова, Република българия 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
I.2)
Вид на възлагащия орган
Регионален или местен орган
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи
органи
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия
орган
Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции:
1. Сгради, ползвани от администрацията на Столична община
2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги
3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси"
II.1.2)
Вид на
поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
14
(14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти)
Основна площадка или място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите:
1. Сгради, ползвани от администрацията на Столична община:
1. ул."Московска" №31-33
2. ул."Московска" №41
3. ул."Оборище" №44
4. ул."Париж" №5
5. ул."Будапеща" №17
6. ул."Бенковски" №12
7. ул."11-ти август" №4
8. ул."Париж" №3
9. пл."Славейков" №6
10. пл."Славейков" №4
11. ул."Париж" №1
12. ул."Сердика" №5
13. ул."Петко Каравелов" №5
14. ул."Дамян Груев" №8А
2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги:
1. БСУ "Сердика" - кв.Банишора бл.20 (114 кв.м)
2. БСУ "Надежда" – кв.Свобода, ДЯ 67 (25 кв.м)
3. БСУ "Връбница" – ул. "Хан Кубрат" №328 (62 кв.м)
4. БСУ "Нови Искър" – ул. "Искърско дефиле" №121 (32 кв.м)
5. БСУ "Лозенец/Триадица" – ул. "Луи Айер" №34 (27 кв.м)
6. БСУ "Средец" – ул. "Христо Белчев" №36 (30 кв.м)
7. БСУ "Възраждане/Красна поляна" – ул. "Самодивско изворче"-до бл.27 (65 кв.м)
8. БСУ "Илинден" – кв.Захарна фабрика бл.51Б (30 кв.м)
9. БСУ "Света Троица” – ж.к. "Света Троица"бл.379 (30 кв.м)
10. БСУ "Красно село" – ж.к. "Лагера" бл.35 (45 кв.м)
11. БСУ "Витоша/Овча купел"- ж.к. "Овча купел" бл.513 (42 кв.м)
12. БСУ "Оборище" - ул. "Драговица" №15 (56 кв.м)
13. БСУ "Подуяне" - ул. "В.Петлешков" №41 (57 кв.м)
14. БСУ "Слатина"- бул. "Шипченски проход" №67 (25 кв.м)
15. БСУ "Искър" - ж.к. "Дружба 2" бл.227 (80 кв.м)
16. БСУ "Младост" - ж.к. "Младост 1", бивше ОДЗ 29 (260 кв.м)
17. БСУ "Люлин/Банкя" - ул. "309", бивше ОДЗ 23 (77 кв.м)
18. Дирекция "Социални дейности" - бул. "Кн.Мария Луиза" №88 ет.5 (300 кв.м)
3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси":
1. Дирекция "ПАМДТ" – ул. "Бенковски" №12
2. Отдел "Подуяне" - ул. "Плакалница" №51
3. Отдел "Нови Искър" - кв.Курило, ул. "Търговска" №18, Битов комбинат
4. Отдел "Изгрев" - ул. "Чехов" №16А
5. Отдел "Красно село" - бул. "Цар Борис ІІІ" №124, сграда на район "Красно село"
6. Отдел "Кремиковци" - кв.Ботунец, сграда на район "Кремиковци"
7. Отдел "Панчарево" - бул. "Самоковско шосе" №12
8. Отдел "Младост" - ж.к. "Младост", бул. "Свето Преображение" №1
9. Отдел "Лозенец" - бул. "Васил Левски" №2
10. Отдел "Оборище" - ул. "Силистра" №8
11. Отдел "Овча купел" - бул. "Цар Борис ІІІ" №136В
12. Отдел "Витоша" - бул. "Цар Борис ІІІ" №215, сграда на "Геопланпроект"
13. Отдел "Красна поляна" - бул. "Възкресение" №1А
14. Отдел "Банкя" - гр.Банкя, ул. "Цар Борис" №5
15. Отдел "Възраждане» - бул. "Константин Величков» №61В
16. Отдел "Студентски" - ж.к. "Студентски град" бл.5 ет.3
17. Отдел "Сердика" - бул. "Мария Луиза" №88
18. Отдел "Илинден" - ж.к. "Захарна фабрика" бл.51А вх.Б
19. Отдел "Средец/Триадица" - ул. "Генерал Гурко" №12
20. Отдел "Надежда/Връбница" - ул. "Траен мир" №1
21. Отдел "Искър" - ул. "Кръстю Пастухов" №18
22. Отдел "Слатина" - бул. "Шипченски проход" №67
Код NUTS: BG411
II.1.3)
Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции:
1. Сгради, ползвани от администрацията на Столична община
2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги
3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси"
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
90911200
Описание:
Услуги по почистване на сгради, без жилищните
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.1.1)
Вид процедура
Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка
Основания за възлагането на поръчката без предварително
публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския
сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО
Ново/и строителство/услуги, които представляват повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие със строгите условия, указани в директивата.
Допълнителна информация
Поръчката е възложена след проведена открита процедура с предмет: Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции:
1. Сгради, ползвани от адимнистрацията на Столична община;
2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги;
3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси" (открита с Решение № РД-09-03-107 от 15.09.2011 г. публикувано в Регистъра на обществените поръчки под уникален с № 00087-2011-0087 и обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз под № 2011/S 181- 295387 от 21.09.2011 г..) В обявлението за обществената поръчка (обнародвано на електронната страница на „Държавен вестник” под № 7 от 21.09.2011г) в раздел VІ, т.VІ.3) Допълнителна информация е посочена възможността за повторно възлагане на услугата на същия изпълнител чрез процедура на договаряне при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП.
Общата стойност на настоящата поръчка е включена при определяне стойността на първата поръчка. При определянето стойността на първата поръчка в изпълнение на чл.15, ал.3 от ЗОП е взето предвид и повторението на услугата.
Предметът на новата поръчка съответства на предмета на възложената първа поръчка.
С решение № СО-РД-09-03-219/19.11.2013г. Столична община откри открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции:
1. Сгради, ползвани от адимнистрацията на Столична община;
2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги;
3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси"
Провеждането на откритата процедура до момента на сключване на договори ще отнеме около три месеца.
Административните сгради на Столична община се нуждаят от ежедневно почистване, като прекъсване е недопустимо. С оглед на изложеното е необходимо да бъде осигурено ежедневното почистване на административните сгради, ползвани от администрацията на Столична община и 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси" до приключване на обявената открита процедура и избор на изпълнител по същата. Към настоящия момент не е възможно да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление, тъй като това ще доведе до прекъсване на почистването на сградите и ще застраши нормалната работа на Столична община.
Следва да се има предвид, че срокът на договора, който ще се сключи след провеждане на обявената открита процедура, е двегодишен.
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг
ІV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2011/S
181 -
295387 от
03.07.2013 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: СО-РД-55-46 / Обособена
позиция №: 1 / Заглавие на
обособената позиция: Вътрешно почистване на административните сгради на Столична община
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„ВАСИЛКА СОФИЯ” ЕООД, бул. „Никола Петков” № 17, Република България 1619, София, Тел.: 02 8185000, E-mail: office@vasilka.com, Факс: 02 8185023
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
Поръчка №: СО-РД-55-47 / Обособена
позиция №: 2 / Заглавие на
обособената позиция: Вътрешно почистване на помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„БОРИВАН” ООД, ж.к.”Гоце Делчев”, бл.67, ет.6, ап.28, Република България 1000, София, Тел.: 0700 16600, E-mail: borivan@gmail.com, Факс: 02 9346690
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
Поръчка №: СО-РД-55-45 / Обособена
позиция №: 3 / Заглавие на
обособената позиция: Вътрешно почистване на помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„КОМЕКС РМ” ЕООД, ул. „Латинка” № 73, Република България 1113, София, Тел.: 02 9632399, E-mail: office@komekc.com, Факс: 02 4162110
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление