Версия за печат

00087-2013-0174

BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Диана Цекова, Република българия 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции: 1. Сгради, ползвани от администрацията на Столична община 2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги 3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14 (14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Сгради, ползвани от администрацията на Столична община: 1. ул."Московска" №31-33 2. ул."Московска" №41 3. ул."Оборище" №44 4. ул."Париж" №5 5. ул."Будапеща" №17 6. ул."Бенковски" №12 7. ул."11-ти август" №4 8. ул."Париж" №3 9. пл."Славейков" №6 10. пл."Славейков" №4 11. ул."Париж" №1 12. ул."Сердика" №5 13. ул."Петко Каравелов" №5 14. ул."Дамян Груев" №8А 2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги: 1. БСУ "Сердика" - кв.Банишора бл.20 (114 кв.м) 2. БСУ "Надежда" – кв.Свобода, ДЯ 67 (25 кв.м) 3. БСУ "Връбница" – ул. "Хан Кубрат" №328 (62 кв.м) 4. БСУ "Нови Искър" – ул. "Искърско дефиле" №121 (32 кв.м) 5. БСУ "Лозенец/Триадица" – ул. "Луи Айер" №34 (27 кв.м) 6. БСУ "Средец" – ул. "Христо Белчев" №36 (30 кв.м) 7. БСУ "Възраждане/Красна поляна" – ул. "Самодивско изворче"-до бл.27 (65 кв.м) 8. БСУ "Илинден" – кв.Захарна фабрика бл.51Б (30 кв.м) 9. БСУ "Света Троица” – ж.к. "Света Троица"бл.379 (30 кв.м) 10. БСУ "Красно село" – ж.к. "Лагера" бл.35 (45 кв.м) 11. БСУ "Витоша/Овча купел"- ж.к. "Овча купел" бл.513 (42 кв.м) 12. БСУ "Оборище" - ул. "Драговица" №15 (56 кв.м) 13. БСУ "Подуяне" - ул. "В.Петлешков" №41 (57 кв.м) 14. БСУ "Слатина"- бул. "Шипченски проход" №67 (25 кв.м) 15. БСУ "Искър" - ж.к. "Дружба 2" бл.227 (80 кв.м) 16. БСУ "Младост" - ж.к. "Младост 1", бивше ОДЗ 29 (260 кв.м) 17. БСУ "Люлин/Банкя" - ул. "309", бивше ОДЗ 23 (77 кв.м) 18. Дирекция "Социални дейности" - бул. "Кн.Мария Луиза" №88 ет.5 (300 кв.м) 3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси": 1. Дирекция "ПАМДТ" – ул. "Бенковски" №12 2. Отдел "Подуяне" - ул. "Плакалница" №51 3. Отдел "Нови Искър" - кв.Курило, ул. "Търговска" №18, Битов комбинат 4. Отдел "Изгрев" - ул. "Чехов" №16А 5. Отдел "Красно село" - бул. "Цар Борис ІІІ" №124, сграда на район "Красно село" 6. Отдел "Кремиковци" - кв.Ботунец, сграда на район "Кремиковци" 7. Отдел "Панчарево" - бул. "Самоковско шосе" №12 8. Отдел "Младост" - ж.к. "Младост", бул. "Свето Преображение" №1 9. Отдел "Лозенец" - бул. "Васил Левски" №2 10. Отдел "Оборище" - ул. "Силистра" №8 11. Отдел "Овча купел" - бул. "Цар Борис ІІІ" №136В 12. Отдел "Витоша" - бул. "Цар Борис ІІІ" №215, сграда на "Геопланпроект" 13. Отдел "Красна поляна" - бул. "Възкресение" №1А 14. Отдел "Банкя" - гр.Банкя, ул. "Цар Борис" №5 15. Отдел "Възраждане» - бул. "Константин Величков» №61В 16. Отдел "Студентски" - ж.к. "Студентски град" бл.5 ет.3 17. Отдел "Сердика" - бул. "Мария Луиза" №88 18. Отдел "Илинден" - ж.к. "Захарна фабрика" бл.51А вх.Б 19. Отдел "Средец/Триадица" - ул. "Генерал Гурко" №12 20. Отдел "Надежда/Връбница" - ул. "Траен мир" №1 21. Отдел "Искър" - ул. "Кръстю Пастухов" №18 22. Отдел "Слатина" - бул. "Шипченски проход" №67
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции: 1. Сгради, ползвани от администрацията на Столична община 2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги 3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

Ново/и строителство/услуги, които представляват повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие със строгите условия, указани в директивата.

Допълнителна информация

Поръчката е възложена след проведена открита процедура с предмет: Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции: 1. Сгради, ползвани от адимнистрацията на Столична община; 2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги; 3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси" (открита с Решение № РД-09-03-107 от 15.09.2011 г. публикувано в Регистъра на обществените поръчки под уникален с № 00087-2011-0087 и обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз под № 2011/S 181- 295387 от 21.09.2011 г..) В обявлението за обществената поръчка (обнародвано на електронната страница на „Държавен вестник” под № 7 от 21.09.2011г) в раздел VІ, т.VІ.3) Допълнителна информация е посочена възможността за повторно възлагане на услугата на същия изпълнител чрез процедура на договаряне при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. Общата стойност на настоящата поръчка е включена при определяне стойността на първата поръчка. При определянето стойността на първата поръчка в изпълнение на чл.15, ал.3 от ЗОП е взето предвид и повторението на услугата. Предметът на новата поръчка съответства на предмета на възложената първа поръчка. С решение № СО-РД-09-03-219/19.11.2013г. Столична община откри открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община по обособени позиции: 1. Сгради, ползвани от адимнистрацията на Столична община; 2. Помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги; 3. Помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси" Провеждането на откритата процедура до момента на сключване на договори ще отнеме около три месеца. Административните сгради на Столична община се нуждаят от ежедневно почистване, като прекъсване е недопустимо. С оглед на изложеното е необходимо да бъде осигурено ежедневното почистване на административните сгради, ползвани от администрацията на Столична община и 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси" до приключване на обявената открита процедура и избор на изпълнител по същата. Към настоящия момент не е възможно да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление, тъй като това ще доведе до прекъсване на почистването на сградите и ще застраши нормалната работа на Столична община. Следва да се има предвид, че срокът на договора, който ще се сключи след провеждане на обявената открита процедура, е двегодишен.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2011/S 181 - 295387 от 03.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СО-РД-55-46 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Вътрешно почистване на административните сгради на Столична община
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ВАСИЛКА СОФИЯ” ЕООД, бул. „Никола Петков” № 17, Република България 1619, София, Тел.: 02 8185000, E-mail: office@vasilka.com, Факс: 02 8185023

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СО-РД-55-47 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Вътрешно почистване на помещения на Дирекция "Социални дейности" и Бюрата за социални услуги
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„БОРИВАН” ООД, ж.к.”Гоце Делчев”, бл.67, ет.6, ап.28, Република България 1000, София, Тел.: 0700 16600, E-mail: borivan@gmail.com, Факс: 02 9346690

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СО-РД-55-45 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Вътрешно почистване на помещения в 22 отдела към Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„КОМЕКС РМ” ЕООД, ул. „Латинка” № 73, Република България 1113, София, Тел.: 02 9632399, E-mail: office@komekc.com, Факс: 02 4162110

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2014 г.