Версия за печат

00580-2014-0004

BG-Самоков: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самоков, ул."Македония" 34, За: инж. Евелина Перфанова - директор дирекция, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: Община Самоков - дирекция ТСУЕП

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонтно – възстановителни работи по ОПУ „Неофит Рилски” в УПИ I-3623, кв. 232 /ПИ 65231.901.226./ по плана на гр. Самоков, Община Самоков – I етап /подобект 1/”, съгласно утвърдени от Възложителя Работни проекти и количествени сметки към тях.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ОПУ „Неофит Рилски” в гр. Самоков
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Ремонтно – възстановителни работи по ОПУ „Неофит Рилски” в УПИ I-3623, кв. 232 /ПИ 65231.901.226./ по плана на гр. Самоков, Община Самоков – I етап /подобект 1/”, съгласно утвърдени от Възложителя Работни проекти и количествени сметки към тях.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Ремонтно – възстановителни работи по ОПУ „Неофит Рилски” в УПИ I-3623, кв. 232 /ПИ 65231.901.226./ по плана на гр. Самоков, Община Самоков – I етап /подобект 1/”, съгласно утвърдени от Възложителя Работни проекти и количествени сметки към тях. Общата стойност на обществената поръчка е за не повече от 966973 лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
966973 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

100


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 9670 (девет хиляди шестстотин и седемдесет лева) лева. Срокът на валидност на гаранцията за участие е колкото срокът на валидност на офертата. Видът на гаранцията за участие – парична сума или банкова гаранция се определя от кандидата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от неговата стойност. Видът на гаранциите – парична сума или банкова гаранция се определя от кандидата. Банкова сметка на Община Самоков за внасяне на депозити за гаранции: IBAN BG54 CECB 9790 3362 1198 00; BIC: CECBBGSF; в "ЦКБ" АД, клон Самоков.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

3.1.Отчитането и разплащането на действително изпълнения обем СМР ще се извършва както следва: 3.2.Три пъти за периода /2 междинни плащания и 1 окончателно/ на изпълнение на договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ съставя подробни количествено-стойностни сметки с действително извършените видове и количества работи по обекти /участъци/ и ги представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, Първото междинно плащане след топлинно изолиране на покрива. Второ междинно плащане след подмяна на дограма и изолация на фасадата.на училището . 3.3.На база на тези количествено-стойностни сметки ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя Протокол – Акт Образец 19 за изпълнени СМР, остойностени по единични цени от приложените количествени сметки . 3.4.Срещу представяне на данъчна фактура и Протокол – Акт Образец 19, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ в срок до 45/четиредесет и пет календарни дни от подписването им, извършва разплащането в размер на 100 % от стойността на Протокола – Акт Образец 19, след получаване на финансиране от Националния доверителен екофонд.

ІІІ.1.4) Други особени условия

10. Административни изисквания към участниците в процедурата 10.1. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: • за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 10.2. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. 10.3. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 10.4. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 10.5. Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, пряко свързана с настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 10.6. Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекскъм държавата или към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. 10.7. Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. 10.8. Участникът да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник който да е „свързано лице” по смисъла на §1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 10.9. Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 и чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 10.10. Изискванията по т. 10.1, 10.5 и т.10.8 се прилагат, както следва: (а) при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; (б) при командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; (в) при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; (г) при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; (д) при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; (е) при едноличен търговец – за физическото лице търговец; (ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; (з) в случаите по т. 10.10. (а) – 10.10. (ж) - и за прокуристите, когато има такива. Когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.56 от ЗОП, всяка оферта трябва да съдържа: 21.2 Оферта, включително списък на документите съдържащи се в офертата, подписани и подпечатани от Участника(Образец №6). Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано, печатът е на водещия партньор - оригинал; 21.3 Документ за закупена документация за участие (копие); 21.4 Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец №13 - Формата на образеца е препоръчителна, но не е задължителна); 21.5 Административни сведения за Участника (Образец № 5) – оригинал; 21.6 Регистрационни документи на Участника: 21.6.1 Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България); 21.6.2 Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 21.6.3 Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени(извлечение от търговския регистър или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличноста на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 21.6.4 датата на издаване на удостоверението за актуално състояние (представя се ako не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър), или на еквивалентен документ от съответната държава трябва да е до 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка 21.7 Декларации: 21.7.1 Декларация, че Участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка, да спазва условията на поръчката и приема условията в проекта на договор за обществена поръчка (Образец №4 а)-оригинал; 21.7.2. Декларация, че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място (Образец № 4 Б); 21.7.3. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП – за спазване изискванията за минимална цена на труда в строителството (Образец № 4); 21.7.4. Декларации, в съответствие с Член 47, алинея 1. алинея 2 и алинея 5 от Закона за обществените поръчки (Образец № 1А, №1Б и №1В) - оригинали; 21.7.5. Декларация за участието на подизпълнители (Образец № 2)- оригинал; 21.8. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи минимум първа група, четвърта и пета категория или вписани за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в НКИД, позиция 45 “Строителство”, съобразено с конкретния предмет на поръчката, и да притежава удостоверение за тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 11.2. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят справка по Образец № 10 за оборота от СМР за последните 3 (три) финансови години /2011, 2012 и 2013/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, и копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013г. и Справки за оборота на строителните предприятия. Представя се копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Копие на валидна застраховка за професионална отговорност по смисъла на чл.171 /1/ от ЗУТ.
Минимални изисквания: 11.1.Минималните изисквания за финансови възможности към участниците е оборота на участника от строителство (самостоятелно лице или обединение) за последните 3 (три) финансови години: 2011, 2012 и 2013 година, кумулативно - да бъде минимум 1 900 000 лева без ДДС. 11.3 .Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност по смисъла на чл.171 /1/ от ЗУТ Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят от всеки член на обединението поотделно. Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи минимум първа група, четвърта и пета категория Удостоверения за ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасносттта при работа" или еквивалентни, за което се представят съответните удостоверения. Списък на договорите със сходен предмет, придружен от рефернции или други доказателства.
Минимални изисквания: 12.1. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи минимум първа група, четвърта и пета категория или вписани за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в НКИД, позиция 45 “Строителство”, съобразено с конкретния предмет на поръчката, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи от посочената група. В случай, че участникът е чуждестранно лице, което не е от държава членка на ЕС или друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, същото трябва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС за посочената по-горе категория строеж преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, ако бъде определен за изпълнител. Ако участникът е консорциум, изискването се отнася до всеки член на консорциума, ако се предвижда да извършва строително монтажни работи. Участникът трябва да има внедрени ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасносттта при работа" или еквивалентни, за което се представят съответните удостоверения. 11.4.Участникът трябва да има изпълнени три договора със сходен предмет в последните три години /2011, 2012, 2013/, за които представя справка за възложителя /Образец 11/, обекта, стойността на договора, видовете СМР /топлоизолационни системи, подмяна на дограма и др./, както и стойността им; дата на сключване и дата на приключване на договора и референции за добро изпълнение/ Под сходен предмет на поръчката следва да се разбира участникът да е изпълнявал следните видове СМР/енергоспестяващи мерки като смяна на дограма, саниране на фасади, топлоизолация на покриви, ремонт отоплителна инсталлация/
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Община Самоков, ул."Македония" N 34, партер, гише - каса. Банкова сметка на Община Самоков за закупуване на документации за обществени поръчки IBAN : BG40 CECB 9790 8462 1198 01, код плащане: 44 70 00, BIC: CECBBGSF; в "ЦКБ" АД, клон Самоков.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на 3 ет. в сградата на Община Самоков.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът на договора започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ