Версия за печат

00164-2014-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Милен Бонев, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220882, E-mail: m.bonev@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната", ул. Иван Вазов № 12, ет. 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.mod.bg/IO/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул." Иван Вазов" №12, ет.5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбаната"

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул." Иван Вазов" №12, ет.5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбаната"

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“РАЗРАБОТВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА Е-УСЛУГИ ЗА ПРОСТРАНСТВЕНИ ДАННИ” ПО ПРОЕКТ № 12-32-2/18.01.2013Г. НА МО, КОЙТО СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ”,СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЧРЕЗ ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Троян
Код NUTS: BG315, BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата поръчка обхваща дейности, свързани с разработването, внедряването и гаранционната поддръжка на информационна система за предоставяне на публичен достъп до пространствените данни и услуги на Министерството на отбраната. Реализацията на дейността е в пряка взаимовръзка и изцяло се припокрива с основната и специфичните цели на Проект № 12-32-2/18.01.2013г. „Изграждане на информационна система за предоставяне на публичен достъп до пространствените данни и услуги на Министерството на отбраната”, бенефициент по който е Министерство на отбраната. Етапи на разработване: 1. Проектиране на информационната система; 2. Разработка на информационната система; 3. Вписване на услугите в регистрите на МТИТС; 4. Внедряване, обучение и експлоатация. Резултатите от изпълнението на Етапите са следните: - Реализирани добри практики, предложените в доклада на Дейност 1 на проекта и отразени изцяло в Техническото задание (ТЗ). Изпълнението на изискванията на ТЗ води до реализиране на добрите практики. - Програма за разработването и въвеждането на системата в експлоатация; - Описание на системата; - Идеен проект на системата; - Работен проект на системата; - Програмно и математическо осигуряване (програмна система); - Експлоатационна и съпроводителна документация – 3 бр. ръководства (Ръководство за инсталиране и експлоатация; Ръководство на оператора на с-мата, Ръководство на администратора на с-мата) - Договорената за етапа конфигурация на системата; - Утвърдените от възложителя контролни примери; - Осигурена оперативна съвместимост с Националния портал за пространствени данни; - Вписани услуги в регистъра на информационните обекти; - Обучени 5 (пет) специалисти за работа и администриране на системата; - Създадена опитна конфигурация; - Програма и методика за изграждане и въвеждане на системата в опитна експлоатация; - Проведени комплексни изпитания - тестване на функциите на системата; - Програма за въвеждане на системата в редовна експлоатация; - Протоколи за приемане на етапите. Приемането на дейностите по етапите се извършва по реда, описан в Техническото задание и се удостоверява с протокол за приемане на всеки етап. Приемането на система се удостоверява с окончателен протокол. Общият резултат от изпълнението на поръчката е внедряването на информационна система, даваща възможност за: - Централизирано управление на пространствените данни, които ще бъдат предоставени за публичен достъп; - Софтуерно приложение за подготовка, контрол на качеството и импорт на метаданните и пространствени данни, преди тяхното интегриране в пространствената инфраструктура; - Трансфер към МО на ноу-хау за създаване на пространствената инфраструктура (SDI) в съответствие с Директива INSPIRE, 2007/2/ЕО; - Проектиране и внедряване на онлайн търсене, разглеждане и подаване на поръчки и автоматизиран процес на завършване на поръчки; - Подсигуряване на безопасна и защитена работа на системата от загуба на данни и нежелан достъп до пространствена инфраструктура (SDI); - Обучени служители на МО за използването, експлоатацията (импортиране на данни, подготовка за предоставяне) и поддържане на пространствена инфраструктура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72422000, 80533100, 79131000

Описание:

Услуги по разработване на приложения сървъри за Интернет или интранет
Услуги по компютърно обучение
Услуги по подготовка и изготвяне на документи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Етапите на разработване включват: 1.Проектиране на информационната система. 1.1. Доуточняване и съгласуване с възложителя общосистемните показатели, характеристики, режим на работа, технологията на функциониране и др. за системата; 1.2. Определяне и съгласуване с възложителя конфигурацията на системата и контролните задачи и/или примери за нейното изпитване; 1.3. Анализиране начините за технологично съвместяване на данните между информационната система на МО с Националния портал за пространствени данни; 1.4. Разработване и предлагане за оценка и съгласуване от възложителя на проектни решения; 1.5.Съставяне на план-програма за разработването на системата и съгласуване на същата с възложителя;1.6. Оценяване перспективите за развитието на системата; 1.7. Определяне на необходимите инфраструктурни компоненти (хардуер, софтуер и мрежово оборудване). 2.Разработка на информационната система. 2.1. Анализиране и уточняване на проектните решения от гледна точка на изискванията за тяхното програмно реализиране, като се взема под внимание характеристиките и спецификата на предвидените за използване програмно-технически средства; 2.2. Определяне вида на системните софтуерни приложения, съгласуване на същите с възложителя (при необходимост); 2.3. Разработване на програмно осигуряване (програмна система/код) и реализиране на проектните решения по зададените спецификации за обмен, обработка на данните и управление; 2.4. Проверяване годността и пълнотата на програмното осигуряване и определяне надеждността му при използване в усоловия близки до реалните чрез контролни примери със зададените в заданието условия и варианти; 2.5. Изготвяне на експолоатационна и съпроводителна документация на програмните продукти на системата. 3.Вписване на услугите в регистрите на Министерството на транспорта, информационните технологии и съощенията (МТИТС) - Подготовяне на документите за вписването. 4.Внедряване, обучение и експлоатация. 4.1.Опитна експлоатация - проверяване готовността на системата чрез контролни примери. 4.1.1.предаване на възложителя на уточненият брой копия на документацията на системата;4.1.2.извършване на цялостната интеграция на системата;4.1.3.осигуряване обучение на специалисти на възложителя за администриране и експлоатация на системата, в съответствие със задълженията им към системата. Обучението на служителите от МО (ВГЦ - гр. Троян) да се реализира по разработена учебна програма, включваща: I – теоретична част, с програми и модули, обхващащи цялата област на функциониране на системата и II – практическа част за работа и администриране на системата. Обучението да се проведе в рамките на 5 работни дни върху реалната система – в гр. Троян. Същото да бъде организирано за 5 човека (2 администратори и 3 оператори на системата); 4.1.4.инсталиране и настройване на различните видове потребителско програмно осигуряване за създаване/конвертиране, съхранение и предоставяне на ПД, метаданни за ПД и атрибутни данни за националния портал и целевите групи; 4.1.5. извършване (със съдействието на възложителя) цялостната опитна експлоатация и регулиране на конфигурацията на системата чрез провеждане на комплексни изпитвания за проверяването на функциите на системата, съгласно предварително разработени „Програма и методика за изграждане и въвеждане на системата в опитна експлоатация”; 4.1.6.тестване (заедно с възложителя) на системата с актуални ПД, атрибутни данни и верифицирани метаданни за ПД; 4.1.7.изготвяне, съвместно с представител на възложителя „Програма за въвеждане на системата в редовна експлоатация”. 4.2.Редовна експлоатация – проверяване готовността на системата с помощта на реални данни. 4.3. Експлоатация в предвидения период на гаранционна поддръжка – извършва се наблюдение и оценка на експлоатационните качества на системата в реални условия.По време на този етап изпълнителят осигурява поддръжка на различните видове потребителско програмно осигуряване за осигуряване на цялостната функционалност на системата.

Стойност, без да се включва ДДС
414750 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

10

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на обществена поръчка без включен ДДС или 4147,50 лв. / четири хиляди сто четиридесет и седем лева и 50 ст. / Гаранцията за участие се представя във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП; сметката на МО е Банка: Българска Народна Банка,BIC: BNBGBGSD,IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01. Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни. Гаранцията за участие се освобождава съгласно чл. 62 от ЗОП или се задържа съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на поръчката, представени във формата, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП по сметка на МО: Банка: Българска Народна Банка, BIC: BNBGBGSD, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01. В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът й на валидност следва да надвишава срока за изпълнение на поръчката с не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни . Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава, се определят в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране по линия на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския Социален Фонд” Плащанията се извършват в български лева, с банков превод по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни, в Българска Народна Банка,BIC: BNBGBGSD,IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, по следния начин: Междинни плащания за завършени дейности, се изплащат за дейностите: 1 „Проектиране на информационната система” и 3 „Вписване на услугите в регистрите на МТИТС”, съгласно Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (Приложение № 3 от документацията), след приемането и одобряването от Възложителя на докладите за извършените дейности и постигнатите резултати, удостоверени със съответните протоколи за приемане на етапите и представени фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за етапите. Окончателно плащане на цената по договора се извършва след приемането на дейности 2 "Разработка на информационната система" и 4 "Внедряване, обучение и експлоатация" , одобряването на заключителния доклад за изпълнението, подписване на окончателни приемо-предавателни и протоколи от приемането на етапа без забележки и представени фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за етапите; Одобряването на извършените и приети дейности и резултати, се извършва чрез констативни протоколи, подписани от определени представители на страните, като за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протоколите се подписват от ръководителя на проекта.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът трябва да представи следните документи /без т.17 и 18 в Плик №1/: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Предложение (по образец /ПО/); 3.Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /когато не е представен ЕИК прилага се документ за актуално състояние/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - документ за самоличност (заверено от участника копие). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, той представя еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. При участници обединения се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; 4.Декларация за ползване/неползване на подизпълнители (ПО). В случай, че изпълнителят предвижда участието на подизпълнители, той представя Декларация, съдържаща задължително информация за наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на изискванията съобразно вида и дела на участието си. Подизпълнителите удостоверяват тези обстоятелства със следните документи, които се прилагат към офертата на участника: - декларация за участие като подизпълнител (ПО); - документите по т. 3, т. 5, т. 6, т. 9, т. 10, т. 11, т. 12, т. 13, т. 14, т. 15, т.19, т. 20 и т. 21 . Забележка: Виж т.2.1 в раздел VI.3 "Допълнителна информация". 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б.”е”), ал. 2, т. 5, и ал. 5, т. 1 от ЗОП (ПО) 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (ПО) Забележка А: Виж т.2.2 в раздел VI.3 "Допълнителна информация"; Забележка Б: Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.2,т.1, 3, 4 или 5 от ЗОП води до отстраняване на участника в процедурата. 7.Декларация за запознаване с условията на поръчката (ПО) 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договор (ПО) 9.Декларация по чл. 327, ал.1 от ЗОВСРБ (ПО) 10.Декларация по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ (ПО). Забележка:Виж т.2.3 в раздел VI.3 "Допълнителна информация". 11.Декларация по чл. 19.3 от Общите условия по договори за БФП по ОПАК ПО) 12.Декларация за запознаване с етичните клаузи включени в документацията за участие в обществената поръчка (ПО) 13.Пакт за почтеност(по образец) - непредставянето му не води до отстраняване на участника. 14.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника - посочени са в поле III.2.2. 15.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участниците - посочени са в поле III.2.3. 16.Документ за гаранция за участие. 17. Техническо предложение с посочен срок за изпълнение на поръчката и приложенията към него (ПО) - в Плик №2. 18. Ценово предложение (ПО) - в Плик №3. 19.Декларация за автономност на офертата (ПО) 20. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал.1 и чл. 109, ал. 2, буква “а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (ПО) 21. Декларация за обстоятелствата по чл.55, ал. 5 и ал.6 от ЗОП (ПО) за всяко лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник. 22.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици(ПО) Забележка:Виж т.2.4 в раздел VI.3 "Допълнителна информация".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларация-справка за общия оборот и за оборота от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, на участника за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка 1: Под „сходни” с предмета на обществената поръчка следва да се разбират дейности (услуги), свързани с проектиране, разработване и внедряване на информационни системи за предоставяне на пространствени данни и услуги. Като неизчерпателен пример за сходни дейности могат да бъдат посочени следните дейности: Разработване на Геопортал или “Е-Магазин” за пространствени данни (включващи аерофото снимки, ортофото изображения, цифрови модели на релефа (DTM), векторни и други пространствени данни) и/или Проектиране и внедряване на пространствени бази данни с пространствена функционалност с използването на RDBMS (Релационни системи за управление на бази данни) и/или Създаване на Портал за пространствени данни, в съответствие с изискванията на директивата INSPIRE, с минимум внедрени следните протоколи CSW, WMS, WFS или еквивалентни, за онлайн услуги. Забележка 2: Под понятието "проект, сходен с предмета на поръчката" да се разбира обществена поръчка с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е реализирал общ оборот в размер на не по-малко от 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС и оборот от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (виж определението за "сходни" дейности (услуги) - забележка 1 в лявата колона ) в размер на не по-малко от 400 000,00 (четиристотин хиляди) лева без ДДС, общо за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът предвижда подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на участието на подизпълнителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор, по-горе и тези в дясната колона на т.III.2.3, се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация-списък на ключовите експерти, които ще отговарят и участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка - по образец, придружена с: 1.1. Декларация за разположение на екперт (по образец). Представя се подписана от всеки ескперт, посочен в списъка. 1.2. Професионални автобиографии на експертите; 1.3. Диплом/и за завършено образование/образователна степен; 1.4. Други документи, които участниците считат за приложими (напр. Удостоверения за допълнителна квалификация, Съответен национален или международен сертификат, приложим за съответната експертиза на всеки от експертите, Референции/препоръки от възложители и/или работодатели, съдържащи информация за изпълнените дейности от експерта по даден проект, Трудови или Осигурителни книжки и др.). Забележка: Когато някой от експертите или участникът е установен/регистриран извън Република България, документите доказващи образованието и професионалната им квалификация са съгласно законодателството на съответната държава, като задължително следва да бъдат в превод на български език; 2. Декларация - списък на основните договори за услуги изпълнени през последните 3 (три) години / в зависимост от датата на която участникът е учреден/, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Декларацията-списък да съдържа стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - по образец; 3. Сертификат, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качество с изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ разработване на информационни системи. В съответствие с чл.53, ал.4 от ЗОП, Възложителят може да приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. След изпълнение на изискванията на чл.68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП, ако Участникът не представи някой от документите, с които се доказват икономическите, финансови и технически възможности, посочени в левите колони на т.III.2.2 и т.III.2.3 или не отговаря на някое от минималните изисквания, посочени в десните колони на т.III.2.2 и т.III.2.3, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва задължително да разполага с не по-малко от 5 ключови експерти (собствени или наети), притежаващи необходимата образователна и професионална квалификация. 1.1. Ключов експерт1: "Ръководител на проекта", който следва да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка и трябва да: притежава образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна; притежава професионален опит най-малко 5 години като ръководител на проекти, свързани с разработване на информационни системи; е участвал като ръководител проект на поне един успешно завършен проект, сходен с предмета на поръчката (виж забележка 2 в лявата колона на т.III.2.2). 1.2. Ключов експерт2: "Експерт Информационни технологии", който трябва: да притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, със специалност: Информационни технологии, математика и информатика, физика или еквивалентна; да притежава професионален опит – минимум 5 години в изпълнението на проекти в областта на Информационните технологии; да е участвал като експерт в най-малко 3 успешно завършени проекта, свързани с разработване на информационни системи, изграждане и администриране на мрежи и интернет приложения. 1.3. Ключов експерт3: "Проектиране на пространствени бази данни" койтотрябва да: притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна; притежава професионален опит – минимум 5 години като експерт в проекти за управление на бази данни; има опит като проектант на пространствени бази данни, като например ArcSDE, Oracle Spatial, PostGIS/ PostgreSQL или еквивалентни; е участвал като проектант на пространствени бази данни в поне 1 (един) успешно завършен проект. 1.4. Ключов експерт 4: „Ръководител Софтуерни разработки”, който трябва да: притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна. притежава професионален опит – минимум 5 години в разработването на софтуер, свързан с пространствени данни; е участвал в софтуерната разработка на най-малко 1 (един) успешно завършен проект, сходен с предмета на поръчката (виж забележка 2 в лявата колона на т.III.2.2). 1.5. Ключов експерт 5: „Обработка на пространствени данни”, който трябва да: има образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна; има допълнителна квалификация в областта на обработката на пространствени данни или еквивалентна; притежава професионален опит – минимум 5 години в областта на геоинформационните технологии; притежава опит в подготовка, обработка и анализ на пространствени данни, в т.ч. растерни данни, включително и такива от дистанционни методи, получени от активни или пасивни сензори и векторни данни; е участвал в най-малко 1 (един) проект, свързан с обработка на пространствени данни и/или метаданни и/или услуги, съгласно изискванията на Директива INSPIRE. 2. Участникът трябва да притежава опит в съответствие с предмета на поръчката, а именно: да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години /в зависимост от датата на която участникът е учреден/, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите, минимум 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (виж забележка 1 в лявата колона на т.III.2.2); 3. Участникът да притежава сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ разработване на информационни системи. В съответствие с чл.53, ал.4 от ЗОП, Възложителят може да приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката (О1); тежест: 50
Показател: Гаранционна поддръжка (О2); тежест: 25
Показател: Срок за изпълнение на поръчката (О3); тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. „Иван Вазов” № 12, ет. 5 ( дирекция „Инвестиции в отбраната” - Министерство на отбраната, над „Военно издателство”)

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участващите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирана с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския Социален Фонд

VI.3) Допълнителна информация

1.Документацията за участие в обществената поръчка е безплатна и е достъпна в Профила на купувача на Интернет страницата на Министерство на отбраната http://op.mod.bg/IO/ Офертите се представят в дирекция „Инвестиции в отбраната” - Министерство на отбраната на адрес: гр. София, ул. „Иван Вазов” № 12, ет. 5 (над „Военно издателство”), от 09:30 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч. 2.Допълнение към т.III.2.1) Лично състояние на икономическите оператори на раздел III.2 "Условия за участие": 2.1. Към т.4 се добавя забележката: Документите се представят от всеки подизпълнител, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на участието им. 2.2. Към т.6 се добавя забележката:За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Изискванията на чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 се прилагат съобразно чл.47, ал.4 от ЗОП. 2.3. Към т.10 се добавя забележката: Попълва се от всеки предстваляващ дружеството, съгласно представения документ за регистрация. 2.4. Към т.22 се добавя забележката: 2.4.1.Попълва се от всички участници за които не са налице изключенията по чл. 4 от Законa за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 2.4.2.В случай, че са налице изключенията по чл. 4 от Законa за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, участникът следва да декларира тези обстоятелства изрично. Тази декларация е в свободен текста. 2.4.3.Достатъчно е подаването на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника, съгласно представения документ за регистрация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 , ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП на обжалване подлежи решението за откриване на процедурата и одобрената с него документация за участие. Обжалването се извършва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ