00164-2014-0001
Технически редакции | ||
31.01.2014 15:12 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
31.01.2014 15:10 ч. : | 31/01/2014 14:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.01.2014 15:10 ч. : | 31/01/2014 14:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Милен Бонев, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220882, E-mail: m.bonev@mod.bg, Факс: 02 9515169
Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната", ул. Иван Вазов № 12, ет. 5Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.mod.bg/IO/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на отбраната, ул." Иван Вазов" №12, ет.5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675
Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбаната"Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на отбраната, ул." Иван Вазов" №12, ет.5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675
Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбаната"Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
“РАЗРАБОТВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА Е-УСЛУГИ ЗА ПРОСТРАНСТВЕНИ ДАННИ” ПО ПРОЕКТ № 12-32-2/18.01.2013Г. НА МО, КОЙТО СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ”,СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЧРЕЗ ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Настоящата поръчка обхваща дейности, свързани с разработването, внедряването и гаранционната поддръжка на информационна система за предоставяне на публичен достъп до пространствените данни и услуги на Министерството на отбраната. Реализацията на дейността е в пряка взаимовръзка и изцяло се припокрива с основната и специфичните цели на Проект № 12-32-2/18.01.2013г. „Изграждане на информационна система за предоставяне на публичен достъп до пространствените данни и услуги на Министерството на отбраната”, бенефициент по който е Министерство на отбраната. Етапи на разработване: 1. Проектиране на информационната система; 2. Разработка на информационната система; 3. Вписване на услугите в регистрите на МТИТС; 4. Внедряване, обучение и експлоатация. Резултатите от изпълнението на Етапите са следните: - Реализирани добри практики, предложените в доклада на Дейност 1 на проекта и отразени изцяло в Техническото задание (ТЗ). Изпълнението на изискванията на ТЗ води до реализиране на добрите практики. - Програма за разработването и въвеждането на системата в експлоатация; - Описание на системата; - Идеен проект на системата; - Работен проект на системата; - Програмно и математическо осигуряване (програмна система); - Експлоатационна и съпроводителна документация – 3 бр. ръководства (Ръководство за инсталиране и експлоатация; Ръководство на оператора на с-мата, Ръководство на администратора на с-мата) - Договорената за етапа конфигурация на системата; - Утвърдените от възложителя контролни примери; - Осигурена оперативна съвместимост с Националния портал за пространствени данни; - Вписани услуги в регистъра на информационните обекти; - Обучени 5 (пет) специалисти за работа и администриране на системата; - Създадена опитна конфигурация; - Програма и методика за изграждане и въвеждане на системата в опитна експлоатация; - Проведени комплексни изпитания - тестване на функциите на системата; - Програма за въвеждане на системата в редовна експлоатация; - Протоколи за приемане на етапите. Приемането на дейностите по етапите се извършва по реда, описан в Техническото задание и се удостоверява с протокол за приемане на всеки етап. Приемането на система се удостоверява с окончателен протокол. Общият резултат от изпълнението на поръчката е внедряването на информационна система, даваща възможност за: - Централизирано управление на пространствените данни, които ще бъдат предоставени за публичен достъп; - Софтуерно приложение за подготовка, контрол на качеството и импорт на метаданните и пространствени данни, преди тяхното интегриране в пространствената инфраструктура; - Трансфер към МО на ноу-хау за създаване на пространствената инфраструктура (SDI) в съответствие с Директива INSPIRE, 2007/2/ЕО; - Проектиране и внедряване на онлайн търсене, разглеждане и подаване на поръчки и автоматизиран процес на завършване на поръчки; - Подсигуряване на безопасна и защитена работа на системата от загуба на данни и нежелан достъп до пространствена инфраструктура (SDI); - Обучени служители на МО за използването, експлоатацията (импортиране на данни, подготовка за предоставяне) и поддържане на пространствена инфраструктура.
72422000, 80533100, 79131000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Етапите на разработване включват: 1.Проектиране на информационната система. 1.1. Доуточняване и съгласуване с възложителя общосистемните показатели, характеристики, режим на работа, технологията на функциониране и др. за системата; 1.2. Определяне и съгласуване с възложителя конфигурацията на системата и контролните задачи и/или примери за нейното изпитване; 1.3. Анализиране начините за технологично съвместяване на данните между информационната система на МО с Националния портал за пространствени данни; 1.4. Разработване и предлагане за оценка и съгласуване от възложителя на проектни решения; 1.5.Съставяне на план-програма за разработването на системата и съгласуване на същата с възложителя;1.6. Оценяване перспективите за развитието на системата; 1.7. Определяне на необходимите инфраструктурни компоненти (хардуер, софтуер и мрежово оборудване). 2.Разработка на информационната система. 2.1. Анализиране и уточняване на проектните решения от гледна точка на изискванията за тяхното програмно реализиране, като се взема под внимание характеристиките и спецификата на предвидените за използване програмно-технически средства; 2.2. Определяне вида на системните софтуерни приложения, съгласуване на същите с възложителя (при необходимост); 2.3. Разработване на програмно осигуряване (програмна система/код) и реализиране на проектните решения по зададените спецификации за обмен, обработка на данните и управление; 2.4. Проверяване годността и пълнотата на програмното осигуряване и определяне надеждността му при използване в усоловия близки до реалните чрез контролни примери със зададените в заданието условия и варианти; 2.5. Изготвяне на експолоатационна и съпроводителна документация на програмните продукти на системата. 3.Вписване на услугите в регистрите на Министерството на транспорта, информационните технологии и съощенията (МТИТС) - Подготовяне на документите за вписването. 4.Внедряване, обучение и експлоатация. 4.1.Опитна експлоатация - проверяване готовността на системата чрез контролни примери. 4.1.1.предаване на възложителя на уточненият брой копия на документацията на системата;4.1.2.извършване на цялостната интеграция на системата;4.1.3.осигуряване обучение на специалисти на възложителя за администриране и експлоатация на системата, в съответствие със задълженията им към системата. Обучението на служителите от МО (ВГЦ - гр. Троян) да се реализира по разработена учебна програма, включваща: I – теоретична част, с програми и модули, обхващащи цялата област на функциониране на системата и II – практическа част за работа и администриране на системата. Обучението да се проведе в рамките на 5 работни дни върху реалната система – в гр. Троян. Същото да бъде организирано за 5 човека (2 администратори и 3 оператори на системата); 4.1.4.инсталиране и настройване на различните видове потребителско програмно осигуряване за създаване/конвертиране, съхранение и предоставяне на ПД, метаданни за ПД и атрибутни данни за националния портал и целевите групи; 4.1.5. извършване (със съдействието на възложителя) цялостната опитна експлоатация и регулиране на конфигурацията на системата чрез провеждане на комплексни изпитвания за проверяването на функциите на системата, съгласно предварително разработени „Програма и методика за изграждане и въвеждане на системата в опитна експлоатация”; 4.1.6.тестване (заедно с възложителя) на системата с актуални ПД, атрибутни данни и верифицирани метаданни за ПД; 4.1.7.изготвяне, съвместно с представител на възложителя „Програма за въвеждане на системата в редовна експлоатация”. 4.2.Редовна експлоатация – проверяване готовността на системата с помощта на реални данни. 4.3. Експлоатация в предвидения период на гаранционна поддръжка – извършва се наблюдение и оценка на експлоатационните качества на системата в реални условия.По време на този етап изпълнителят осигурява поддръжка на различните видове потребителско програмно осигуряване за осигуряване на цялостната функционалност на системата.
НЕ
НЕ
10
Гаранция за участие: в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на обществена поръчка без включен ДДС или 4147,50 лв. / четири хиляди сто четиридесет и седем лева и 50 ст. / Гаранцията за участие се представя във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП; сметката на МО е Банка: Българска Народна Банка,BIC: BNBGBGSD,IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01. Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни. Гаранцията за участие се освобождава съгласно чл. 62 от ЗОП или се задържа съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на поръчката, представени във формата, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП по сметка на МО: Банка: Българска Народна Банка, BIC: BNBGBGSD, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01. В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът й на валидност следва да надвишава срока за изпълнение на поръчката с не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни . Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава, се определят в договора за възлагане на обществената поръчка.
Финансиране по линия на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския Социален Фонд” Плащанията се извършват в български лева, с банков превод по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни, в Българска Народна Банка,BIC: BNBGBGSD,IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, по следния начин: Междинни плащания за завършени дейности, се изплащат за дейностите: 1 „Проектиране на информационната система” и 3 „Вписване на услугите в регистрите на МТИТС”, съгласно Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (Приложение № 3 от документацията), след приемането и одобряването от Възложителя на докладите за извършените дейности и постигнатите резултати, удостоверени със съответните протоколи за приемане на етапите и представени фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за етапите. Окончателно плащане на цената по договора се извършва след приемането на дейности 2 "Разработка на информационната система" и 4 "Внедряване, обучение и експлоатация" , одобряването на заключителния доклад за изпълнението, подписване на окончателни приемо-предавателни и протоколи от приемането на етапа без забележки и представени фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за етапите; Одобряването на извършените и приети дейности и резултати, се извършва чрез констативни протоколи, подписани от определени представители на страните, като за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протоколите се подписват от ръководителя на проекта.
НЕ
Участникът трябва да представи следните документи /без т.17 и 18 в Плик №1/: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Предложение (по образец /ПО/); 3.Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /когато не е представен ЕИК прилага се документ за актуално състояние/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - документ за самоличност (заверено от участника копие). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, той представя еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. При участници обединения се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; 4.Декларация за ползване/неползване на подизпълнители (ПО). В случай, че изпълнителят предвижда участието на подизпълнители, той представя Декларация, съдържаща задължително информация за наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на изискванията съобразно вида и дела на участието си. Подизпълнителите удостоверяват тези обстоятелства със следните документи, които се прилагат към офертата на участника: - декларация за участие като подизпълнител (ПО); - документите по т. 3, т. 5, т. 6, т. 9, т. 10, т. 11, т. 12, т. 13, т. 14, т. 15, т.19, т. 20 и т. 21 . Забележка: Виж т.2.1 в раздел VI.3 "Допълнителна информация". 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б.”е”), ал. 2, т. 5, и ал. 5, т. 1 от ЗОП (ПО) 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (ПО) Забележка А: Виж т.2.2 в раздел VI.3 "Допълнителна информация"; Забележка Б: Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.2,т.1, 3, 4 или 5 от ЗОП води до отстраняване на участника в процедурата. 7.Декларация за запознаване с условията на поръчката (ПО) 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договор (ПО) 9.Декларация по чл. 327, ал.1 от ЗОВСРБ (ПО) 10.Декларация по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ (ПО). Забележка:Виж т.2.3 в раздел VI.3 "Допълнителна информация". 11.Декларация по чл. 19.3 от Общите условия по договори за БФП по ОПАК ПО) 12.Декларация за запознаване с етичните клаузи включени в документацията за участие в обществената поръчка (ПО) 13.Пакт за почтеност(по образец) - непредставянето му не води до отстраняване на участника. 14.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника - посочени са в поле III.2.2. 15.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участниците - посочени са в поле III.2.3. 16.Документ за гаранция за участие. 17. Техническо предложение с посочен срок за изпълнение на поръчката и приложенията към него (ПО) - в Плик №2. 18. Ценово предложение (ПО) - в Плик №3. 19.Декларация за автономност на офертата (ПО) 20. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал.1 и чл. 109, ал. 2, буква “а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (ПО) 21. Декларация за обстоятелствата по чл.55, ал. 5 и ал.6 от ЗОП (ПО) за всяко лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник. 22.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици(ПО) Забележка:Виж т.2.4 в раздел VI.3 "Допълнителна информация".
Декларация-справка за общия оборот и за оборота от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, на участника за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка 1: Под „сходни” с предмета на обществената поръчка следва да се разбират дейности (услуги), свързани с проектиране, разработване и внедряване на информационни системи за предоставяне на пространствени данни и услуги. Като неизчерпателен пример за сходни дейности могат да бъдат посочени следните дейности: Разработване на Геопортал или “Е-Магазин” за пространствени данни (включващи аерофото снимки, ортофото изображения, цифрови модели на релефа (DTM), векторни и други пространствени данни) и/или Проектиране и внедряване на пространствени бази данни с пространствена функционалност с използването на RDBMS (Релационни системи за управление на бази данни) и/или Създаване на Портал за пространствени данни, в съответствие с изискванията на директивата INSPIRE, с минимум внедрени следните протоколи CSW, WMS, WFS или еквивалентни, за онлайн услуги. Забележка 2: Под понятието "проект, сходен с предмета на поръчката" да се разбира обществена поръчка с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка.
Участникът следва да е реализирал общ оборот в размер на не по-малко от 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС и оборот от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (виж определението за "сходни" дейности (услуги) - забележка 1 в лявата колона ) в размер на не по-малко от 400 000,00 (четиристотин хиляди) лева без ДДС, общо за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът предвижда подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на участието на подизпълнителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор, по-горе и тези в дясната колона на т.III.2.3, се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
1. Декларация-списък на ключовите експерти, които ще отговарят и участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка - по образец, придружена с: 1.1. Декларация за разположение на екперт (по образец). Представя се подписана от всеки ескперт, посочен в списъка. 1.2. Професионални автобиографии на експертите; 1.3. Диплом/и за завършено образование/образователна степен; 1.4. Други документи, които участниците считат за приложими (напр. Удостоверения за допълнителна квалификация, Съответен национален или международен сертификат, приложим за съответната експертиза на всеки от експертите, Референции/препоръки от възложители и/или работодатели, съдържащи информация за изпълнените дейности от експерта по даден проект, Трудови или Осигурителни книжки и др.). Забележка: Когато някой от експертите или участникът е установен/регистриран извън Република България, документите доказващи образованието и професионалната им квалификация са съгласно законодателството на съответната държава, като задължително следва да бъдат в превод на български език; 2. Декларация - списък на основните договори за услуги изпълнени през последните 3 (три) години / в зависимост от датата на която участникът е учреден/, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Декларацията-списък да съдържа стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - по образец; 3. Сертификат, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качество с изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ разработване на информационни системи. В съответствие с чл.53, ал.4 от ЗОП, Възложителят може да приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. След изпълнение на изискванията на чл.68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП, ако Участникът не представи някой от документите, с които се доказват икономическите, финансови и технически възможности, посочени в левите колони на т.III.2.2 и т.III.2.3 или не отговаря на някое от минималните изисквания, посочени в десните колони на т.III.2.2 и т.III.2.3, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
1. Участникът трябва задължително да разполага с не по-малко от 5 ключови експерти (собствени или наети), притежаващи необходимата образователна и професионална квалификация. 1.1. Ключов експерт1: "Ръководител на проекта", който следва да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка и трябва да: притежава образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна; притежава професионален опит най-малко 5 години като ръководител на проекти, свързани с разработване на информационни системи; е участвал като ръководител проект на поне един успешно завършен проект, сходен с предмета на поръчката (виж забележка 2 в лявата колона на т.III.2.2). 1.2. Ключов експерт2: "Експерт Информационни технологии", който трябва: да притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, със специалност: Информационни технологии, математика и информатика, физика или еквивалентна; да притежава професионален опит – минимум 5 години в изпълнението на проекти в областта на Информационните технологии; да е участвал като експерт в най-малко 3 успешно завършени проекта, свързани с разработване на информационни системи, изграждане и администриране на мрежи и интернет приложения. 1.3. Ключов експерт3: "Проектиране на пространствени бази данни" койтотрябва да: притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна; притежава професионален опит – минимум 5 години като експерт в проекти за управление на бази данни; има опит като проектант на пространствени бази данни, като например ArcSDE, Oracle Spatial, PostGIS/ PostgreSQL или еквивалентни; е участвал като проектант на пространствени бази данни в поне 1 (един) успешно завършен проект. 1.4. Ключов експерт 4: „Ръководител Софтуерни разработки”, който трябва да: притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна. притежава професионален опит – минимум 5 години в разработването на софтуер, свързан с пространствени данни; е участвал в софтуерната разработка на най-малко 1 (един) успешно завършен проект, сходен с предмета на поръчката (виж забележка 2 в лявата колона на т.III.2.2). 1.5. Ключов експерт 5: „Обработка на пространствени данни”, който трябва да: има образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, в областта на инженерните, информационните специалности или еквивалентна; има допълнителна квалификация в областта на обработката на пространствени данни или еквивалентна; притежава професионален опит – минимум 5 години в областта на геоинформационните технологии; притежава опит в подготовка, обработка и анализ на пространствени данни, в т.ч. растерни данни, включително и такива от дистанционни методи, получени от активни или пасивни сензори и векторни данни; е участвал в най-малко 1 (един) проект, свързан с обработка на пространствени данни и/или метаданни и/или услуги, съгласно изискванията на Директива INSPIRE. 2. Участникът трябва да притежава опит в съответствие с предмета на поръчката, а именно: да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години /в зависимост от датата на която участникът е учреден/, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите, минимум 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (виж забележка 1 в лявата колона на т.III.2.2); 3. Участникът да притежава сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ разработване на информационни системи. В съответствие с чл.53, ал.4 от ЗОП, Възложителят може да приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, ул. „Иван Вазов” № 12, ет. 5 ( дирекция „Инвестиции в отбраната” - Министерство на отбраната, над „Военно издателство”)
Участващите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
ДА
Финансирана с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския Социален Фонд
1.Документацията за участие в обществената поръчка е безплатна и е достъпна в Профила на купувача на Интернет страницата на Министерство на отбраната http://op.mod.bg/IO/ Офертите се представят в дирекция „Инвестиции в отбраната” - Министерство на отбраната на адрес: гр. София, ул. „Иван Вазов” № 12, ет. 5 (над „Военно издателство”), от 09:30 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч. 2.Допълнение към т.III.2.1) Лично състояние на икономическите оператори на раздел III.2 "Условия за участие": 2.1. Към т.4 се добавя забележката: Документите се представят от всеки подизпълнител, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на участието им. 2.2. Към т.6 се добавя забележката:За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Изискванията на чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 се прилагат съобразно чл.47, ал.4 от ЗОП. 2.3. Към т.10 се добавя забележката: Попълва се от всеки предстваляващ дружеството, съгласно представения документ за регистрация. 2.4. Към т.22 се добавя забележката: 2.4.1.Попълва се от всички участници за които не са налице изключенията по чл. 4 от Законa за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 2.4.2.В случай, че са налице изключенията по чл. 4 от Законa за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, участникът следва да декларира тези обстоятелства изрично. Тази декларация е в свободен текста. 2.4.3.Достатъчно е подаването на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника, съгласно представения документ за регистрация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 , ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП на обжалване подлежи решението за откриване на процедурата и одобрената с него документация за участие. Обжалването се извършва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
31.01.2014 г.