Версия за печат

00040-2014-0006

BG-Свиленград: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903825

Община Свиленград, бул." България" 32, За: Грозденка Дюлгерова;Янка Грудева;Гергана Тонева, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74308;0379 74328;0379 74359, E-mail: op_otdel@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация-стая- 308;309;217

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000903825

Община Свиленград, бул."България" 32, За: Мария Димитрова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация-стая-302

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в 23 населени места на територията на Община Свиленград”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Свиленград
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в 23 населени места на територията на Община Свиленград, както на имоти извън регулация”. Услугите, които са предмет на настоящата обществена поръчка, ще се изпълняват в 23 /двадесет и три/ населените места на територията на Община Свиленград, както и имоти извън регулация както следва: 1. с.Варник 2. с.Генералово 3. с.Дервиш могила 4. с.Димитровче 5. с.Капитан Андреево 6. с.Костур 7. с.Левка 8. с.Лисово 9. с.Маточина 10. с.Мезек 11. с.Михалич 12. с.Младиново 13. с.Момково 14. с.Мустрак 15. с.Пашово 16. с.Пъстрогор 17. с.Равна гора 18. с.Райкова могила 19. с.Сива река 20. с.Сладун 21. с.Студена 22. с.Чернодъб 23. с.Щит 24. поземлен имот № 000915 –Дом за възрастни с психични разстройства 25. поземлен имот № 087010 –Транзитен център-с.Пъстрогор 26. поземлен имот № 530038 – Винарна изба

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000, 90513000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по превозване на отпадъци

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в 23 населени места на територията на Община Свиленград, както на имоти извън регулация”. Услугите, които са предмет на настоящата обществена поръчка, ще се изпълняват в 23 /двадесет и три/ населените места на територията на Община Свиленград, както и имоти извън регулация както следва: 1. с.Варник 2. с.Генералово 3. с.Дервиш могила 4. с.Димитровче 5. с.Капитан Андреево 6. с.Костур 7. с.Левка 8. с.Лисово 9. с.Маточина 10. с.Мезек 11. с.Михалич 12. с.Младиново 13. с.Момково 14. с.Мустрак 15. с.Пашово 16. с.Пъстрогор 17. с.Равна гора 18. с.Райкова могила 19. с.Сива река 20. с.Сладун 21. с.Студена 22. с.Чернодъб 23. с.Щит 24. поземлен имот № 000915 –Дом за възрастни с психични разстройства 25. поземлен имот № 087010 –Транзитен център-с.Пъстрогор 26. поземлен имот № 530038 – Винарна изба

Стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител гаранция за изпълнение на договора.Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер на 4 000 лв. Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е 3% (три на сто) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец за услугата, съгласно ценовата оферта на Изпълнителя по проведената обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци в 23 населени места на територията на Община Свиленград”, неразделна част от настоящия договор и Техническата спецификация. Посочените цени от Изпълнителя в ценовата му оферта по процедурата не подлежат на промяна за целия срок на предоставяне на услугите. Посочените цени в ценовата оферта на Изпълнителя са за извършване на услугата в лева и включват всички разходи за изпълнението на обществената поръчка, в това число доставка и поддържане на активите на Изпълнителя, възнаграждения на служителите, такси, печалби, командировки, квартирни, налози и каквито и да било други, свързани с изпълнението на поръчката или дължими съгласно нормативен акт. Заплащането за извършената работа от Възложителя на Изпълнителя за изтекъл период от един месец се извършва при спазване на следната процедура на плащане: 1.В рамките на 5 (пет) работни дни след края на всеки изминал месец, Изпълнителят представя на Възложителя Месечен отчет по образец, разработен след подписване на договора, в който подробно са описани извършените услуги за периода. Възложителят чрез назначена от него комисия проверява месечния отчет на Изпълнителя и съставя Протокол, в който при констатирани несъответстия в посочените в отчета данни относно количеството, стойността и качеството на извършената работа коригира същите, отразява и приспада дължимите неустойки, въз основа на констативните протоколи и определя крайната цена за плащане. Екземпляр от протокола се връчва на Изпълнителя, който ако в 3-дневен срок от получаването му не направи възражения, определената в протокола цена се приема за окончателно дължимата цена за плащане. Направените в срока възражения се разглеждат от Възложителя чрез назначената от него комисия, която може да коригира първоначалния протокол. Въз основа на протокола- първоначален и/или окончателен, одобрен от Възложителя, Изпълнителят издава фактура. 2. След получаване на фактурата Възложителят заплаща на Изпълнителя сумата по фактурата в срок до 30 / тридесет/ дни от датата на издаване на фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП Възложителя изисква създаването на юридическо лице, ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденето юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранните юридически лица еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При участници обединения – документ /договор/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 2. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по чл.50 от ЗОП: 3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника по чл. 51 от ЗОП: 4.Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 и ал. 2, т.2 от ЗОП (Приложение № 4). 5. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 т.3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП (Приложение № 5). 6. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП (Приложение №6). 7. Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение № 7); участникът декларира, дали ще ползва/няма да ползва подизпълнители и посочва списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако има такива), и дела на тяхното участие (с процент от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по “2.1.”, „2.3.”,”2.4.”, „2.5.”, „2.6.”, „2.7.” „2.11.” се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 8. Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 8). 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда/ по чл.56, ал.1, т.11 от Закона за обществените поръчки /Приложение №10/.Органите, от които участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната са:НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ ; МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ; АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА;ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА 10. Декларация за приемане условията в проекта на договор.- (Приложение № 12). 11. Документ за закупена документация за участие – в оригинал или заверено копие; 12. Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; 13.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 14.Техническо предложение по образец -/Приложение № 11/, поставя се в Плик № 2 15. Ценова оферта - /Приложение № 9/, поставя се в Плик № 3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години, оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Декларация по образец /Приложение №1/, която съдържа информация за общия оборот от услуги, идентични с предмета на поръчката(сметосъбиране и сметоизвозване) за последните 3/три/ счетоводно приключили години.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът (сумарно обединението) трябва да докаже общ оборот от услуги, идентични с предмета на поръчката (сметосъбиране и сметоизвозване) общо за последните 3 (три) счетоводно приключили години не по-малко от 250 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Валидно разрешение или Регистрационен документ за изпълнение на услугата по събиране и транспортиране на отпадъците, издадени в съответствие с реда посочен в чл.12 на ЗУО/отм./ или издадени в съответствие с реда посочен в чл.78, вр. Чл.35 от ЗУО(обр. ДВ, бр.53 от 13.07.2012г.). 2.- Декларация за техниката /Приложение №2/, придружена с: извлечение от инвентарната книга за собствената техника, копие на регистрационния талон, договор за лизинг, а за наетите и договор за наем (със срок минимум срока на изпълнение на поръчката). Забележка: Декларацията задължително да съдържа следния текст: Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни. 3.Декларация свободен текст, в която участникът декларира, че разполага минималния брой съдове по видове посочени от Възложителя, като преди подписване на договора ще представи доказателства за наличността им. Забележка: Декларацията задължително да съдържа следния текст: Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни. 4.- Копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008(или еквивалентно)-обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката извършване на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване; ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език 5.Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги с предмет: сметосъбиране и сметоизвозване изпълнени през последните 3 г. /Приложение №3/, придружена с препоръки (референции) за изпълнение на договори, посочени в декларацията. Тези препоръки (референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата и място на изпълнение, както и то дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да притежава валидно разрешение или регистрационен документ за изпълнение на услугата по събиране и транспортиране на отпадъците, издадени в съответствие с реда посочен в чл.12 на ЗУО/отм./ или издадени в съответствие с реда посочен в чл.35 от ЗУО(обр. ДВ, бр.53 от 13.07.2012г.) за територията на Община Свиленград и/или за територията на цялата страна. 2.Участникът(сумарно обединението) в откритата процедура трябва да разполага с техника (собствена или наета) необходима за изпълнение на поръчката, като минимум: 2 броя специализирани автомобила с вариопреса или ротопреса (за обслужване на контейнери с обем 1100 литра и кофи с обем 110/120 литра) с работен обем 14-20м3; 1 брой самосвал. 3.Участникът трябва да декларира, че разполага с минималния брой съдове за отпадъци както следва: - Метални контейнери с обем 1100литра – не по-малко от 270 броя; Преди подписване на договора участникът трябва да докаже наличността на минимално изисканите съдове по вид и обем. 4.Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008(или еквивалентно) - обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката: извършване на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване; ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд. 5.Участникът(сумарно обединението) трябва да има изпълнени не по-малко от два договора за услуга с предмет, сходен с предмета на поръчката- сметосъбиране и сметоизвозване през последните 3 години (считано от крайната дата за подаване на офертите)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: C1- цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО до претоварна станция за 1/един/ месец общо за всички 23 населени места на територията на Община Свиленград и имоти извън регулация; тежест: 90
Показател: C2 – цена за извозване на тон/километър БО от гр.Свиленград до Регионално депо гр.Харманли ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 2.4 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА –Свиленград. В случай, че се заплаща на място в ОбА- Свиленград е необходимо: предварително да се вземе талон от стая 309 на ОбА, след което се заплаща на касата на информационен център в Общинска администрация – Свиленград и се получава от стая 302( 8:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа). Стойност на документацията 2 лв. без ДДС и 2.40 лв. с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.04.2014 г.  Час: 10:30
Място

Общинска администрация - Свиленград, малка заседателна зала, втори етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Класирането на офертите по предмета на процедурата се извършва по комплексна оценка, изчислена на база: КО = C1+C2 Където: C1- цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО до претоварна станция за 1/един/ месец общо за всички 23 населени места на територията на Община Свиленград и имоти извън регулация. C2 – цена за извозване на тон/километър БО от гр.Свиленград до Регионално депо гр.Харманли като: C1 = C1 уч. / C1 min ) х 90 ,Където C1 уч. е предложената от участника цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО до претоварна станция за 1/един/ месец общо за всички 23 населени места на територията на Община Свиленград и имоти извън регулация. C1 min е минималната предложена от участник цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО до претоварна станция за 1/един/ месец общо за всички 23 населени места на територията на Община Свиленград и имоти извън регулация. C2 = ( C2 уч. / C2 min ) х 10 Където C2 уч. е предложената от участника цена за извозване на тон/километър БО от гр.Свиленград до Регионално депо гр.Харманли C2 min е минималната предложена цена от участник за извозване на тон/километър БО от гр.Свиленград до Регионално депо гр.Харманли На първо място ще бъде класиран участник, който получи най-висока комплексна оценка. ПРЕДЛОЖЕНАТА ОТ УЧАСТНИК ЦЕНА ЗА СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ НА БО ДО ПРЕТОВАРНАТА СТАНЦИЯ ЗА 1 /ЕДИН/ МЕСЕЦ ОБЩО ЗА ВСИЧКИ 23 НАСЕЛЕНИ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД И ИМОТИ ИЗВЪН РЕГУЛАЦИЯ НЕ ТРЯБВА ДА ПРЕВИШАВА 8 000 ЛВ. БЕЗ ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ