Версия за печат

00483-2013-0008

BG-Велинград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение Велинград, Бул. "Съединение" № 49, За: Димитър Димитров, България 4600, Велинград, Тел.: 0893 663210

Място/места за контакт: Гр. Велинград Бул. "Съединение" № 49
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодически доставки на специфичните за хемодиализа лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на “МБАЛ-Велинград” ЕООД” за 2013-2014 г., съгласно приложен към документацията списък”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Център по хемодиализа към “МБАЛ-Велинград” ЕООД Велинград.
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Периодически доставки на специфичните за хемодиализа лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на “МБАЛ-Велинград” ЕООД” за 2013-2014 г., съгласно приложен към документацията списък”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000, 33140000

Описание:

Фармацевтични продукти
Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
85000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 65
Показател: Срок на разсрочено плащане; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 553820 от 05.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Продукти за хемодиализа
V.1) Дата на сключване договора
14.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Дъчмед Интернешанъл" ЕООД, Ул."Бигла" № 48 ет. 5, България 1164, гр. София, Тел.: 02 9200123

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 85000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 85000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор