Версия за печат

00073-2014-0006

BG-Велико Търново: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. "Майка България" №2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова; Зорница Кънчева- Миладинова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231;062619 503, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.veliko-turnovo.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. "Майка България" №2, За: Зорница Кънчева - Миладинова - началник на отдел ОС;Мариела Велкова Цонева - Директор Дирекция „Общинско развитие”, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 503; 062 619301

Място/места за контакт: Отдел "Околна среда"

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" №2, За: Иво Лазаров - началник на отдел ОЦУИГ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 108

Място/места за контакт: Отдел "Общински център за услуги и информация на гражданите"

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 104631409

Сдружение с нестопанска цел "За чисти селища", град Горна Оряховица, пл. "Георги Измирлиев", № 5, Република България 5100, Горна Оряховица



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Инженеринг (проектиране и строителство) на обект „Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново” по договорните УСЛОВИЯ на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно–монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга).

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка се изпълнява за нуждите на проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.” съ-финансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд. В предмета на поръчката са включени следните дейности: Преглед и анализ на съществуващия идеен проект на Възложителя за обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново". Допълнителни проучвания при необходимост. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен проект, въз основа на съществуващ идеен проект, за обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново", в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с идейния проект, одобрен от Възложителя, комплексно разрешително, актуализиран ПИП Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи, Възложителя и Инженера. Актуализация на разработения План за безопасност и здраве (ПБЗ) и разработване на Работен проект по организация и изпълнение на строителството (РПОИС). Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство. Получаване на допълнено разрешение за строеж за обекта. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга, Първо издание на Международната федерация на инженерите - консултанти (FIDIC), 1999) - Общи и Специфични условия, и правилата на ОП "Околна среда 2007-2013г.". Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му. Доставка, монтаж и пуск на електро - механичното, технологичното и другото, различно от тях, оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър. Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна поддръжка на Регионалната система за управление на отпадъците. Обучение на персонала, който ще бъде ангажиран в периода на експлоатация на системата. Проби при завършване на строителните и монтажните работи. Въвеждане на обекта в експлоатация след получаване на Разрешение за ползване. Отстраняване на всички констатиране дефекти през Срока за съобщаване на дефекти и в рамките на гаранционния срок. Гаранционно обслужване до изтичане гаранционния срок. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45222110, 45100000, 45213280, 71320000

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжение за компостиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка включват: изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен проект, въз основа на съществуващ идеен проект, за обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново", в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с идейния проект, одобрен от Възложителя и комплексно разрешително, съгласно техническа спецификации и актуализиран ПИП; извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи, Възложителя и Инженера; актуализация на разработения План за безопасност и здраве (ПБЗ) и разработване на Работен проект по организация и изпълнение на строителството (РПОИС); получаване на всички становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; възлагане на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите; получаване на допълнено разрешение за строеж за обекта; авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му; изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър, обучение на персонала, който ще бъде ангажиран в периода на експлоатация на системата; проби при завършване на строителните и монтажните работи; отстраняване на всички констатирани дефекти през Срока за съобщаване на дефекти и в рамките на гаранционния срок. Строителството е съгласно разработени работни проекти, въз основа на идейни проекти, комплексно разрешително, актуализиран ПИП, технически спецификации и приложена количествена сметка и актуализиран и коригиран ПИП Поръчката включва доставка, монтаж и пуск на електро - механичното, технологичното и другото, различно от тях, оборудване. Технологичното оборудване вкл. оборудване за инсталациите за механично-биологично третиране на ТБО и за пречиствателни съоръжения на инфилтрат. Общата прогнозна стойност на поръчката възлиза на 23776267.56 без ДДС. Общата прогнозна стойност е формирана от прогнозните стойности на отделните дейности в обхвата на поръчката, както следва: Изработване на инвестиционни проекти във фаза работен проект и авторски надзор на проектантите по време на строителството - 500 000,00 лв. Подготовка на строителството и временно строителство - 170 809,80 лв. Основно строителство и Доставка и монтаж на електро-механично и друго, различно от технологичното, оборудване- 12 237 053,51лв. Доставка и монтаж на технологично оборудване -10 352 089,72.лв. Обучение на персонал, ангажиран за експлоатацията -20 000,00 лв. Непредвидени разходи ( до 4% от стойността на осн. строителство) - 496314.53лв.

Стойност, без да се включва ДДС
23776267.56 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП гаранцията за участие е в размер на 200 000( двеста хиляди) лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Съгласно чл. 59, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение се определя на 3 /три/% от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена под формата на парична сума или като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не- по- малък от 6/шест /месеца, считано от крайния срок за получаване на оферти, а срока на валидност на банковата гаранция за изпълнение, най- малко до края на срока за съобщаване на дефекти плюс 56 дни.Участникът или респективно определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изисква безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съобразена с условията в документацията за обществената поръчка. Гаранцията за авансово плащане обезпечава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и служи за възстановяване на извършените авансово плащания при неизпълнение на договорните задължения от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Банковата гаранция за авансово плащане трябва да бъде със срок на валидност най- малко до времето за завършване плюс 28 дни.Във всички банкови гаранции трябва да е посочено че са в полза на Възложителя. Банковите разходи по откриването на изброените гаранции са за сметка на Участника (респ.Изпълнителя).Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така,че размерът на гаранцията да не е по-малък от определения в настоящото обявление размер.Разходите по евентуално усвояване на гаранция ще са за сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, където е посочена следната схема на плащанията:Авансово плащане в размер на 20% от Приетата договорна сума, платимо в срок от 21 дни след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и одобряване на работната Програма на Изпълнителя от Инженера на обекта и представяне от страна на Изпълнителя на безусловна и неотменима банкова гаранция за аванс и надлежно оформена фактура.Авансът се възстановява чрез удръжки от всички следващи междинни плащания на 25% от стойността на сертифицираните дейности от изпълнението, включени в съотв.плащане, до пълното възстановяване на аванса.Междинни плащания, базирани на сертифицирани дейности от изпълнението по Договора въз основа на одобрения от Инженера График на Плащанията, съответстващ на Договорната сума и одобрената Програма на Изпълнителя, намалени с 25% от стойността на сертифицираните дейности за възстановяване на аванса до пълното му възстановяване, и сумата, опредена като задържана съгласно Договора и изчислена чрез прилагане на процента за задържане 10%, в срок от 28 дни след издаването на съответния Акт за междинно плащане от Инженера и след представяне на надлежно оформена фактура. От междинните плащания могат да се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива. Във всеки Акт за плащане могат да се внесат поправки или изменения в съответствие с правилата за допустимост на разходите по Оперативна програма "Околна среда 2007 – 2013 г.".Задържаната сума (Задържаните пари) се изплаща както следва: Когато за Обекта е издаден Сертификат за Приемане и Обектът е преминал всички точно определени проби (вкл. Пробите след Завършване), Инженерът ще завери за изплащане на Изпълнителя първата половина от Задържаната Сума.Непосредствено след най-късната от датите на изтичане на Срока за Съобщаване на Дефекти, Инженерът ще завери за изплащане на Изпълнителя оставащата разлика от Задържаната Сума.Частта от Задържаната сума се изплаща на Изпълнителя в срок от 28 дни след като бъде заверена за плащане от Инженера и след представяне на надлежно оформена фактура.Когато е издаден Сертификат за Приемане на Работите и първата половина от Задържаните Пари е заверена за плащане от Инженера, Изпълнителят ще има правото да замени втората половина от Задържаните Пари с Безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност срока на Гаранцията за Изпълнение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

ІІ. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката": 1.Техн.предложение .2.Образец на Оферта, съдържаща и срок за изпълнение на поръчката., Образец 3А Приложение към оферта линеен график, диаграма на работната ръка. ІІІ. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена":Ценово предложение по образец № 5 с приложения; Възложителят отстранява от участие в процедурата, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 ЗОП участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 и по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП. 3. който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ: 1. документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или ЮЛ, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Проектирането и строителството ще се извършат при „Договорни условия за технологично оборудване и Проектиране-Строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя” ( FIDIC/ФИДИК – жълта книга, първо издание 1999 г.) Съгласно чл. 5, ал.1 от договор за безвъзмездна финансова помощ DIR – 5112122-C013 от дата 15.01.2014г. с МОСВ всички дейности, включени в одобреното за финансиране проектно предложение трябва да бъдат изпълнени за срок от 18 месеца, считано от датата на влизане в сила на ДБФП, т.е до 15.07.2015г. Датата 15.07.2015г. е прогнозна, определена на база прогнозен график за реализиране на дейностите по проекта и чл. 5, ал.1 от договор за безвъзмездна финансова помощ DIR – 5112122-C013 от дата 15.01.2014г. с МОСВ. Същата е възможно да бъде актуализирана при възникване на обстоятелства, изискващи спиране на сроковете по проекта, съгласно ДБФП. В горния случай се запазва предложения от строителя срок за изпълнение, който тече и приключва в рамките на определения нов срок по проекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ.При участие на чуждестр. лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение - нотариално заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато не са представили ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците ЮЛ или ЕТ прилагат към своите оферти и удост-я за акт. състояние. Чуждестр.ЮЛ прилагат еквивалентен документ на удост-ето за акт. състояние, издаден от съдебен или адм. орган на държавата, в която са установени. 2.Адм. сведения 3.Нотар. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата-оригинал - представя се, когато офертата/ или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4.Документ за регистрация по ЗДДС-ако е регистриран (копие). Ако участника не е регистриран по ЗДДС, указва това в офертата си.Регистрация по ЗДДС се изисква, когато това е приложимо. 5.Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения. 6.Декларация по образец, относно липсата на обст-ва по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.7.Декларация по образец, относно липсата на обст-ва по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП.8.Информация за подизпълнители по образец, съдържаща инф-я относно вида на работите, които подизпълнителя ще извършва, както и дела на тяхното участие.9.Декларация, че участникът ще отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизп-ли като за свои действия, бездействия и работа-когато е приложимо. 10.Декларация от подизп-л, че е съгласен да участва в процедурата-когато е приложимо. 11.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал. 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;13. Списък на документите, в офертата,подписан от участника. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участника не е регистриран в ЦПРС и бъде определен за изпълнител, той прилага декларация, че е запознат с изискванията за регистрация в регистъра, отговаря на тях и ще се регистрира в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител. Продължава ІІІ.1.4

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация за общ оборот/дохода по години за последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си и информация за оборот от доставка и монтаж на технологично оборудване за обекти в областта на управлението на отпадъци и от строителство за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си - по образец - оригинал; 2. Документ (банкова референция и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или друг приложим документ), издаден не по-рано от 90 (деветдесет) дни преди датата на подаване на офертата, който да удостоверява наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства на Участника в размер, не по-малък от 2 000 000,00 (два милиона ) лева-оригинал. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1 Участникът следва да е реализирал общ оборот за последните три години (2011 , 2012 и 2013), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 62 000 000 (шестдесет и два милиона) лв. без ДДС (за физ. лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съотв. национален закон). 1.2.Участникът следва да е реализирал оборот от доставка и монтаж на технологично оборудване за обекти в областта на управлението на отпадъци и от строителство и от проектиране. Минимален общ оборот от тези дейности за последните три години (2011 , 2012 и 2013), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, да бъде в размер не по-малък от 60 000 000 лв. (шестдесет милиона лева) без ДДС. 2. За обезпечаване на ритмичността по време на изпълнението на Договора за възлагане на наст.поръчка, Участникът следва да осигури собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 2 000 000,00 (два милиона) лева.Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието Участникът да бъде избран за Изпълнител. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги с предмет проектиране и с предмет осъществяване на авторски надзор, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за получаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки от договорите.Списък на договори за строителство, изпълнени през последните пет години, считано от крайния срок за получаване на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Списък на основните договори за доставки с предмет доставка и монтаж на технологично оборудване за обекти в областта на управлението на отпадъци, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за получаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки от договорите. 2. Списък на експерти на разположение на участника за изпълнение на дейностите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалният опит на лицата по списъка. Такива документи могат да бъдат копия от дипломи, удостоверения, трудови книжки, документи за приемане на работа, референции, саморъчно подписани автобиографии и други подходящи, от които е видно съответствието с минималните изисквания. От всяко лице се представя саморъчно подписана декларация, че експерта е запознат с условията на поръчката, съгласен е да участва в екипа на участника и ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката- по образец. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи /фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг и др., от които е видно съответствието с минималните изисквания/.Съгласно чл. 51а, ал.1 от ЗОП участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 4. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участника не е регистриран в ЦПРС и бъде определен за изпълнител, той прилага декларация, че е запознат с изискванията за регистрация в регистъра, отговаря на тях и ще се регистрира в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Минимално изискване: През последните 5 г., считано до крайния срок за получаване на оферти участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 договор за строителство на регионално депо за отпадъци с капацитет не по- малко от 25 000т. годишно.През последните три години, считано от крайния срок за получаване на оферти участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 договор за проектиране на РСУO/Регионална система за управление на отпадъци/- фаза работен проект и един договор за осъществяване на авторски надзор на проект и един договор за доставка и монтаж на технологично оборудване за обекти в областта на управлението на отпадъци.Минималното изискване може да се удостоверява от договор/и включващи поотделно или в комбинация/и горните дейности. Участника трябва да разполага с минимален персонал с посочената по- долу квалификация или еквивалентна, както следва: - Ръководители на обект– 2-ма.строит. инженери или еквивалент с опит като технически ръководители мин. 5 г. и участие като ръководители или заместник/помощник/ ръководители на строителство на минимум два обекта, свързани с третиране на отпадъци. - Заместник ръководители на обект- 2-ма.строит. инженери или еквивалент с опит като технически ръководители мин. 5 г. и участие като ръководители или заместник/помощник/ ръководители на строителство на минимум един обект, свързани с третиране на отпадъци. - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 1 год. -Инженер по качество и съответствие на материалите- строителен инженер или еквивалент и участие в такова качество на минимум един обект, свързан с изграждане на обекти за третиране на отпадъци или доставка на технологично оборудване за такива обекти. -Главен проектант с мин.10 г. проект.опит и проектанти по Части:1.Технологична, 2.Земнаоснова,3.Архитектурна,4.Констуктивна,5.ВиК,6.Електрическа,7.Автоматизация,8.ТОВК,9.Паркоустройство и благоустройство,10.Геодезическа,11.Пътна.Изисквания.Всички проектанти по части трябва да са с правоспособност да изработват инв.проекти в съотв.част,с мин.5г. проект.опит и с опит в проектиране на минимум 1 обект, свързан с третиране на отпадъци. Забележка под „обект, свързан с третиране на отпадъци” де се разбира- изграждане на регионални депа за отпадъци с включени сепариращи и/или компостиращи инсталации. 3.Участника трябва да разполага с най- малко следната техника: Багер верижен- 1 бр.; багер колесен -1 бр.; комбиниран багер 2 бр.; самосвал 6 бр.; булдозер- 1 бр.; грейдер- 1 бр.; автокран- 1 бр.; валяк вибрационен самоходен от 4,1 до 6,7т. – 1 бр.; валяк вибрационен самоходен от 8,1 до 10т.- 1 бр.; валяк статичен прикачен шиповиден– 1 бр. до 3т.; челен товарач- 2 бр. 4. Участникът трябва да е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта ІІ категория, ІV група - или еквивалентен документ за чуждестранни участници или деклариране на изисканите обстоятелства. При участие на обединения,които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател - Ценови критерий - П1; тежест: 30
Показател: Показател - „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” - П2; тежест: 10
Показател: Показател - „МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ”, включващ следните подпоказатели: Подпоказател А „Организация на работа”. Фактори, влияещи на оценката: По този показател Комисията оценява: организацията на работата по реализиране предмета на поръчката; заедно с разпределението на работната сила и техническите ресурси в това число обема ангажименти, Комплекса от действия за постигане на срочност и качество, контрола за постигане на качество,, начини за постигане на очакваните резултати,взаимодействие с различните участници в процеса;мерки за опазване на околната среда и за осигуряване на сигурност на персонала. Комисията преценява адекватността и целесъобразността на представеното разпределение на отговорностите и доколко то се покрива от декларираната осигуреност на ресурси от страна на участника. Подпоказател Б.УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА. Фактори, влияещи на оценката свързана с управление на групите рисковете, дефинирани от възложителя: Участниците предлагат мерки за предотвратяване на настъпването и за преодоляване на последиците от сбъдването на всички групи рискове, дефинирани от Възложителя, като същите трябва да са изчерпателно развити, и да съответстват на възможностите на участника за реализацията им. Изложението следва да е адекватно на съответната група рискове Методиката в пълен вид е публикувана на профил на купувача.; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Велико Търново

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.” съ-финансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие може да бъде намерена на профил на купувача - http://www.veliko-turnovo.bg , където ще бъдат публикувани всички уведомления, писма, разяснения във връзка с движението на процедурата, в това число разяснения по направени запитвания по документацията, променената документация, в случай на решение за промяна, обявление за датата и часа за отваряне на ценовите оферти и други уведомления до заинтересованите лица. Сключването на договор с избрания изпълнител е под условие, а именно при осъществено условие на издадено разрешение за строеж от МИП в изискуемия срок.При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи заверено копие на удостоверение от камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителите (или еквивалент). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице трябва да докаже регистрацията си в съответния професионален регистър на държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентния орган в страната, в която е установен.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 , т.1 и ал.6 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ