Версия за печат

02724-2014-0027

BG-Сандански: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югозападно държавно предприятие - Териториално поделение " Държавно горско стопанство Сандански", ул. " Хр. Ботев" № 35, За: инж. Стоян Янев Ковачев, РБългария 2800, Сандански, Тел.: 0746 32037, E-mail: dgs_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 32037

Място/места за контакт: инж. Стоян Янев Ковачев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: териториално поделение на ДП

Основна дейност на възложителя

Друг: стопанистване на ГФ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Доставка на протовопожарни средства за дооборудване на противопожарни депа за нуждите на ТП " ДГС Сандански" "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: адм. сграда на ТП " ДГС Сандански"
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

" Доставка на противопожарни средства за дооборудване на противопожарните деп на ТП " ДГС Сандански"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16600000

Описание:

Специализирани машини с употреба в селското или горското стопанство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

№ НАИМЕНОВАНИЕ ОБЩ БРОЙ 1 Моторна помпа 1 2 Бензинов моторен трион 2 3 Тупалка 17 4 Железен шкаф 1 5 Брадва 3 6 Мотика 5 7 Желязно гребло 9 8 Туба 5 9 Съд за вода 1 10 Кирка 3 11 Лопата 16 12 Желязна кофа 4 13 Гръбна пръскачка 6 14 Електрически фенер 5

Прогнозна стойност без ДДС
4498 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за участие и изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на ТП ДГС “ Сандански”: : IBAN BG21BUIB 78375021550300, BIC BUIB BG SF при Стопанска инвестиционна банка”: г) Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е определена като абсолютна сума в размер на 40.00 лв. /четиридесет лева /, която следва да бъде платена най – късно до 12.03.2014 г. и платежен документ да бъде представен в плика с документите . Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е изцяло от стопанската дейност на ТП " ДГС Санаднски"

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът трябва да представи заверено «Вярно с оригинала» копие на документ за собственост/нотариален акт/ или договор за наем за функциониращ магазин за търговия на дребно на продукти, предмет на настоящата поръчка, находящ се в териториалния обхват на област Благоевград.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи копие от годишния баланс и от отчета за приходите и разходите за 2011 г., 2012 г. и 2013г. Информацията за общия оборот, за последните 3 (три) финансови години – 2011, 2012 и 2013 г., е в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: В случай че към датата на подаване на офертата участникът не е изготвил годишния си финансов отчет за 2013 г., представя съставните му части за последните две приключили финансови години (2011 и 2012г.), ведно с декларация, в която изрично посочва обстоятелството, че годишният му финансов отчет за 2013г. не е изготвен, и представя информация за общия оборот за 2013г..
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Към техническото предложение всеки участник да представи описание на техническите характеристики или технически спецификации на всички предлагани от тях материали.
Минимални изисквания: В плика към Приложение №3, всеки участник трябва да приложи препоръки от Възложители по изпълнени договори за доставка на противопожарни материали, в рамките на последните 3 години. (зачитат се само препоръки с валидни данни на Възложителя (име, лице за контакт)!). Препоръките са задължителен елемент към техническото предложение. В случай, че не бъдат представени във вида и от Възложителите, описан по-горе, участникът няма да бъде допуснат до следващ етап на процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите, съгласно чл.64 от ЗОП. Същата може да бъде получена в административната сграда на ТП ДГС “ Сандански”, всеки работен ден до 16.00 часа срещу представен документ за платени 10лв. без вкл. ДДС на касата на ТП ДГС “ Сандански” или по банковата сметка на стопанството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

АДМИНИСТРАТИВНАТА СГРАДА НА ТП " ДГС САНАДНСКИ"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

СЪГЛАСНО ЧЛ. 120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ТП " ДГС Сандански", ул. " Хр. Ботев" № 35, РБългария 2800, Сандански, Тел.: 0746 32037, E-mail: dgs_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 32037

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ