Версия за печат

00172-2014-0001

BG-с. Хитрино: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000000000

Община Хитрино, ул."Възраждане"№45, За: Ахмед Ахмед - зам.кмет на община ХИтрино, Р.БЪЛГАРИЯ 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitrino.org, Факс: 05341 2120

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.hitrino.org.

Адрес на профила на купувача: http://hitrino.org/bg/economic_develobment/obshtestveni_pory4ki.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“ПОДДЪРЖАНЕ, ТЕКУЩ РЕМОНТ, РЕМОНТНО-ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ РАБОТИ, СТРОИТЕЛСТВО, ОСНОВЕН РЕМОНТ, РЕКОНСТРУКЦИЯ, РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОБЩИНСКАТА ПЪТНА И УЛИЧНА МРЕЖА, ПЪТНИ СЪОРЪЖЕНИЯ, ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ХИТРИНО”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Хитрино
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един оператор

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
7000000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Процедурата е открита на основание чл.16, ал.8 от ЗОП и ще се проведе по правилата на открита процедура /глава пета от ЗОП/. Целта на нстоящата открита процедура е сключване на рамково споразумение за възлагане на договор за обществена поръчка за поддържане, текущ ремонт, ремонтно-възстановителни работи, строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, за нуждите на Община Хитрино.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233120, 45233142, 45233252

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща поддържане, текущ ремонт, ремонтно-възстановителни работи, строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения на територията на населените места от община Хитрино, както следва: с. Байково, с. Близнаци, с. Висока поляна, с. Върбак, с. Длъжко, с. Добри Войниково, с. Единаковци, с. Живково, с. Звегор, с. Иглика, с. Калино, с. Каменяк, с. Развигорово, с. Сливак, с. Становец, с. Студеница, с. Тервел, с. Тимарево, с. Трем, с. Хитрино, с. Черн. Обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности, които са свързани с извършването на поддържане и представляват условие, следствие или допълнение към него: 1. Поддържане, текущ ремонт на: пътна и улична мрежа, пътни съоръжения (мостове, пасарелки, водостоци) на територията на община Хитрино. Поддържането (текущ ремонт) се осъществява чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др.; отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения; 2.Строителство, основен ремонт, реконструкция и рехабилитация на: пътна и улична мрежа, пътни съоръжения на територията на община Хитрино. Изпълнение на строителство по всички части на одобрените инвестиционни проекти (Конструктивна, Пътна, ВОД, ПБЗ, Геодезия, Геология, Организация на движението, Пътна безопасност-маркировки и пътни знаци, Пожарна безопасност и други части); доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, бетонови и други изделия, елементи, детайли, комплекти и др.); осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, складиране на материали и техника в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа; извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на строежите; участие в процедури по въвеждане на строежите в експлоатация; отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежите и въвеждането им в експлоатация; гаранционно поддържане на строежите, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата. При аварийни ситуации се извършват аварийно-възстановителни работи, целящи незабавно възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации (свлачищни явления, срутвания, изравяния, разрушение на мостови съоръжения и др.). Пълният обхват и изчерпателно изброяване на дейностите дължими от изпълнителя на поръчката са описани в техническата спецификация от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
7000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 40 000 /четирдесет хиляди/ лева За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 40 000. 00 лв. /четиридесет хиляди лева/, представена в една от следните форми: парична сума, депозирана в касата на Възложителя или по банков път, или банкова гаранция за посочената стойност – по примерен образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите, т.е. не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на депозит, същата се внася по банкова сметка на общината: (IBAN): BG31 DEMI 9240 33000 25 845., (BIC): DEMIBGSF при Търговска банка Д. Посочената банкова сметка на общината е валидна и за двата вида гаранции. Гаранцията за участие се задържа, усвоява и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката по примерен образец в размер на 1.5 % от от прогнозната стойност на поръчката, която се освобождава след приключване на договора при условия и срокове, уредени в договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора се извършват по банков път в български лева, при спазване на реда и условията на проекта на договора, както следва: Авансови плащания: За всяко възлагане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ предоставя аванс в размер до 30% от стойността на възлагателното писмо в срок до 5 работни дни след представяне на фактура. Авансите се приспадат от окончателните плащания. Окончателни плащания : 1. Плащането на извършени работи за обекти с разрешително за строеж ще се извършва в срок до 5 работни дни след представяне на фактура придружена от подписан Протокол за установяване на извършените работи от консултанта упражняващ строителен надзор удостоверяващ качеството и количеството на изпълнените работи, окомплектован с разходооправдателни документи - подробна ведомост, анализи, фактури за закупени материали, сертификат за вложени материали 2. Плащането на извършени работи за обекти без разрешително за строеж ще се извършва в срок до 5 работни дни след представяне на фактура придружена от подписан двустранен протокол за установяване качеството на изпълнените дейности и годността за ползване на строежа и подписан Протокол за установяване на извършените работи от инвеститорски контрол, окомплектован с разходооправдателни документи - подробна ведомост, анализи, фактури за закупени материали, сертификат за вложени материали.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Хитрино от датата на публикуване на обявлението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП– представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.6. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;1.7. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;1.8. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.9. Да не е в производство по ликвидация или да не се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.10. Да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, и участникът да не е преустановил дейността си.1.11. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване, да няма задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен.1.12 Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, като за участници физически лица се представя копие от документа за самоличност. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 4.При участници обединения Документ, подписан от лицата в об-то, в който задължително да е посочен представляващия. 5. Участникът следва да има рег-я, в ЦПРС, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчка, а за участник чуждестранно лице – екв. документ, декларация от участника или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата общ. поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на бълг. ез.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно чл. 50 от ЗОП. 1. Декларация по образец - Приложение №7, която съдържа информация за оборота сходен с предмета на поръчката за последните 3 години; 2. Декларацията по т. 1 да бъде придружена от: Заверени от участника копия на счетоводни документи за последните 3 финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: - Заверено от участника копие на балансите за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./; - Заверено от участника копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 три приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./; Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, за последните 3 (три) приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). За чуждестранните лица горепосочените документи се представят в случай, че публикуването им се изисква от законодателството на държавата по установяване на чуждестранния участник. 3. Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката (II-ра група, трета категория), която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. Изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 4. Удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструментв, като размера не е по-малък от 1 000 000 лева (един милиона лева) в една от следните форми – собствени финансови средства, достъп до кредитна/и/ линия/и/ или еквивалентен финансов инструмент. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. . Удостоверението се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да отговаря на следните минимални икономически и финансови изисквания съгласно чл.50 от ЗОП: 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три финансово приключили години (2011, 2012 и 2013 год.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си оборот от строителство сходно с предмета на поръчката не по-малко от 4 000 000 лева (четири милиона лева) без ДДС. Под „сходен” оборот навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира оборотът от поддържане и/или ремонтно-възстановителни работи и/или текущ ремонт и/или строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или пътни съоръжения. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, което не е юридическо лице по смисъла на Търговския закон, изброеното по-горе изискване по точка т. 1 се прилага за обединението/консорциума като цяло, тоест отделнте участници в обединението може да не отговарят на посоченото изискване, но общо техните възможности трябва да съответстват на тези изисквания. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и изискванията спрямо тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, като стойността на оборота от сходни дейности, в размер на 4 000 000 лева без ДДС, се умножава по процента на участие на подизпълнителя, като оборотът следва да е реализиран от дейности, които подизпълнителят е посочил, че ще извършва. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката(II-ар група, трета категория), която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Застраховката трябва да е валидна минимум за срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по - малък от срока на договора. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 1 000 000 лева (един милион лева) в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им, с изключение на изискването за наличие на застраховка «Професионална отговорност».

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документи за доказване на технически възможности и квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП. 1. Списък-Декларация на договорите за строителство по образец - Приложение № 8, изпълнени през последните 5 (пет) години (считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен от референции (препоръки) за добро изпълнение, за най-важните строителни обекти, в които се посочват наименованието на възложителя, стойността, датата и мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, и документи, доказващи горното твърдение (копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите). 2. Копия от Сертификатите ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 или еквивалентни документи. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатите се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. 3. Декларация по образец - Приложение № 14, и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор, от който произтича правото на участника да ползва оборудването, а в случаите на чл.51а от ЗОП други документи, които да доказват по категоричен начин, че участникът ще има на разположение оборудването изискано от възложителя. 4. Списък - декларация - по образец - Приложение № 9, на екипа съдържащ данни за ръководния пресонал, който ще участва при изпълнение на поръчката, включващ лицата, които ще попълнят задължителната част от екипа от експерти с професионален опит, специфичен професионален опит и квалификация, за изпълнение на поръчката, придружен от Автобиографии във формат по образец - Приложение № 11, и документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените към ключовите експерти минимални изисквания и обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки, препоръки и др.), както и Декларация за разположение на ключов експерт по образец - Приложение № 12; Списък - декларация - по образец - Приложение № 10, съдържащ данни за изпълнителския състав. 5. Списък по образец - Приложение № 13 на базите, придружен от документи, удостоверяващи възможността на участника да ги ползва – нотариален акт и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или предварителен договор за закупуване или наем/лизинг и/или други еквивалентни документи, доказващи наличие на собствена или наета база. 6. Документи (нотариален акт и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или предварителен договор за закупуване или наем/лизинг и/или други еквивалентни документи), доказващи наличие на собствена акредитирана Строителна и Пътна лаборатория или сключен договор за ползване на акредитирана такава - копия заверени от участника; 2. Документи (нотариален акт и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или предварителен договор за закупуване или наем/лизинг и/или други еквивалентни документи), доказващи наличие на собствена или наета асфалтова база или с договор за доставка на асфалтови смеси с фирма собственик на такава - копия заверени от участника;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да отговаря на следните минимални технически възможности и квалификация съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: 1. През последните 5 (пет) години (считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите) участникът да е изпълнил успешно поне един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под „сходен” предмет навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира поддържане и/или ремонтно-възстановителни работи и/или текущ ремонт и/или строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или пътни съоръжения. 2. Участникът трябва да притежава следните сертификати: 2.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквивалентни мерки; 2.2. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквиваленти мерки; Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. 3. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: 3.1. Минимално необходимата специализирана тежка механизация за изпълнение на поръчката - Асфалтополагаща машина с електронно устройство – 1 бр.;Двубандажен валяк за асфалтови работи над 8т – 2 бр.;Двубандажен валяк за асфалтови работи до 3т – 1 бр.;Пневмоколесен валяк над 10т – 1 бр.;Автогудронатор – 1 бр.;Водоноска – 1 бр.;Авточетка – 1бр.;Пътна фреза – 1 бр;Автогрейдер – 1 бр.;Вибрационен валяк над 10т –1 бр.;Челен товарач – 1 бр.;Мини челен товарач – 1 бр.;Комбиниран колесен багер – 1 бр.;Машина за ремонт на повърхностни повреди и по-големи пукнатини на асфалтовата настилка – 1бр.;Студен рециклатор – 1 бр.;Автобетоновоз – 1 бр.;Машина за полагане на хоризонтална маркировка – 1 бр.;Самосвали – 10 бр.;Автокран над 10т – 1 бр.;Машина за изливане на бетонови канавки - 1 бр.Бордова кола над 3т. – 1бр. 4. Участникът следва да разполага с необходимия екип за изпълнение на поръчката: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Моторна фугорезачка за асф. и бетонови повърхности-2 бр.; Моторна виброплоча- 1 бр.;Моторна дърворезачка - 2 бр.; Моторна нокастрачка /храсторез/- 4 бр.; Моторна косачка - 1бр.;Моторна духалка - 1 бр.; Моторен /или пневматичен/ къртач-1бр.; Пароструйка- 1бр.; Ел. агрегат-1бр.; Електрожен /заваръчен апарат/-1бр.;Ръчна мот.трамбовка (жабка) - 1бр. 4.1. Ръководител –изисква се да е строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност „Транспортно строителство”, „Пътно строителство”, „ПГС” или еквивалентна; специфичен професионален опит в областта на пътното строителство и/или пътното поддържане. 4.2. Помощник ръководител – с квалификация средно техническо образование или друга по-висока степен (бакалавър или магистър), специалност „Транспортно строителство”, „Пътно строителство”, „ПГС” или еквивалентна; специфичен професионален опит в областта на пътното строителство и/или пътното поддържане. Продължава в Раздел VI.3.)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценови критерий; тежест: 50
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в деловодството на общинска администрация Хитрино, ул. „Възраждане” № 45 от 8.30 часа до 16.30 часа, всеки работен ден след заплащане на определената цена в размер на 8 лева с ДДС по касов път или по приходната сметка на община Хитрино в Търговска банка Д, IBAN: BG18 DEMI 9240 84 00025828, BIC: DEMIBGSF, вид плащане: 447000. При поискване от заинтересовано лице, възложителят не може да откаже изпращането на документацията за сметка на лицето, отправило искането. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата. Документацията за участие в обществената поръчка се намира на сайта на общината - интернет адрес: http://www.hitrino.org/bg/economic_develobment/obshtestveni_pory4ki.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

с. Хитрино, община Хитрино, сградата на общинска администрация Хитрино

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

4.3. Координатор по безопасност и здраве с образователна степен: не по-ниска от средно-специално. Професионална област (квалификация): инженер/техник координатор по БЗ; Професионален опит опит като координатор БЗ.. 4.4. Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, професионален опит – като специалист контрол на качеството. 4.5. Работници и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка: Пътни работници – изпълнителя да има готовност да осигури не по – малко от 40 бр. Пътни работници за изпълнение на поръчката. Броят е в зависимост от обема на възлаганите работи в различните периоди от изпълнението на договора; Машинисти – съобразно броя и вида на техниката; Механик за поддържане на обслужващата техника и автомобили – 1 бр.; Шофьори на специализирани автомобили - съобразно броя на автомобилите; Автомонтьори – 3бр. 5. За изпълнението на дейностите по поддържане на територията на Община Хитрино са необходими минимум 2 (два) броя опорни пункто и бази. Базите трябва да се намират на територията на Община Хитрино. 6. Участникът следва да разполагат с акредитирана Строителна и Пътна лаборатория и асфалтова база. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло с изключение на сертификатите, които се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. С цел обезпечаване отказа за отстраняване на дефекти в гаранционния срок, Възложителят предвижда изпълнителят по договора за обществена поръчка с предмет „Поддържане, текущ ремонт, ремонтно-възстановителни работи, строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, за нуждите на Община Хитрино” – самостоятелно, а при изпълнител обединение всички членове на обединението, поотделно и/или заедно, като солидарни длъжници да издадат запис на заповед, чрез която неотменимо и безусловно се задължават, без протест и разноски, без никакви възражения и без такси и удръжки от какъвто и да било характер, срещу представянето на запис на заповед да заплатят на поемателя на запис на заповед – ОБЩИНА ХИТРИНО, сумата в размер на 100% от стойността на гаранцията за изпълнение по договора за обществена поръчка. Запис на заповед ще може да бъде предявен за плащане на който и да е от издателите, по избор и преценка на поемателя, в срок след освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора до изтичане на предложения от изпълнителя гаранционен срок съгласно Техническата оферта единствено и само в случай на отказ за отстраняване на Дефект съгласно разпоредбите на договора за обществена поръчка, незабавно след предявяването на записа на заповед и без допълнителни волеизявления, от която и да е от страните по него или от поемателя. Същата следва да се изготви по Образец № 24 от документацията за участие, а подписването и ще се извърши в присъствието на поемателя. Всеки участник прилага към офертата си декларация в свободен текст, с която декларира в случай, че бъде избран за изпълнител на обществената поръчка ще издаде Запис на заповед в полза на ОБЩИНА ХИТРИНО, поемател по същата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: htpp:/www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ