Версия за печат

00580-2014-0002

BG-Самоков: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самоков, ул. Македония 34, За: инж. Евелина Перфанова - Директор Дирекция ТСУЕП, Р. България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: Община Самоков - Дирекция ТСУЕП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.samokov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.samokov.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Строителство на РЦУО - Самоков –1 – ви етап и външни връзки» в рамките на Проект № DIR-592115-1-11- “ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ В РЕГИОН КОСТЕНЕЦ /САМОКОВ/ ”, финансиран от Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” (ОПОС), съгласно Договор за безвъзмездна помощ № DIR - 5112122-C-005

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Самоков
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е «Строителство на РЦУО - Самоков –1 – ви етап и външни връзки» в рамките на Проект № DIR-592115-1-11- “ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ В РЕГИОН КОСТЕНЕЦ /САМОКОВ/ ”, финансиран от Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” (ОПОС), съгласно Договор за безвъзмездна помощ № DIR - 5112122-C-005. Обхватът и основните параметри на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации на възложителя за изпълнение на обществената поръчка от настоящата документация. Договорът за строителство включва изграждане на компонентите на клетка 1 към регионален център за управление на отпадъците, предвидени в обхвата, така както е определен в Техническите спецификации от настоящата документация за участие. Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), както и общите договорни условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (Червена книга, първо издание 1999г), наричано за краткост Червена книга.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45222110

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът за строителство включва: 1. Външни връзки Предвижда се изграждане на: - Път за достъп с дължина 150 метра и ширина 9 метра, от които 7 метра ширина на платното и два банкета по 1 метър - Електрозахранване - чрез Трансформаторен пост в границите на имота и 55м захранваща линия 20кV, отколонение от ВЛ 20кV „Въча”. Съоръженията се намират в границите на парцела на депото. - Водоснабдяване - 1300 метра до гр. Самоков - Канал за отпадъчни води - 1300 метра, който се зауства в градскта канализация. 2. Приемна зона Приемната зона се намира в началото на площадката за депониране на отпадъци и е с площ Г=15 дка, в която са разположени следните съоръжения: • Портал с автоматично регулируема бариера, свързана с КТП; • Електронна везна - мостови кантар с капацитет 40-50 тона, оборудван със система за електронно отчитане и четец на карти. Електронната везна отчита на максимални интервали от 20кг. Размери приблизително 12/18/хЗм. Везната ще бъде оборудвана с регистрационна система със специализиран софтуер и хардуер, информационни дисплей, двупосочна аудио комуникация с оператора на електронната везна; • Контролно пропускателен пункт - двуетажна тухлена сграда със застроена площ 20 квадратни метра; • Административно битова сграда - едоетажна масивна постройка със застроена площ от 220 квадратни метра; • Гараж и работилница - едноетажна сграда с метална конструкция и застроена площ 312 кв. метра; Общински център за рециклиране (общински събирателен център) - обособена площадка състои от: Зона за разтоварване и Зона за складиране. Зоната за разтоварване е повдигната на височина Н = 1.80 от складовата зона. Зоната за разтоварване е на нивото на пътя за достъп, осигурен е лесен достъп чрез разтоварни площадки за леки автомобили пред всеки контейнер. • Мачтов трафопост 20/04 кВ • Водомерна шахта • Паркинг за леки автомобили, с необходимите им транспортно - комуникационни връзки и захранващи инженерни проводи. • Електроснабдяване • Водоснабдяване 3. Технологична зона Основни елементи на тази зона са следните съоръжения: • Клетка I за регионалното депо; • Част от вътрешните пътища и съпътстващата инфраструктура, обслужваща клетка I на регионалното депо; • Мерки за мониторинг и защита на околната среда (Пречиствателна станция за инфилтрат, резервоари за техническа вода, мониторингови кладенци и др.) • Необходима инфраструктура (вкл. кантар, административни и технически сгради, охранителни канавки, ограда и др.); • Система за третиране на инфилтриралите води - ПСОВ-модулен тип с капацитет Р=150 м/ден; Ретензионен резервоар; Разглежда се вариант на пречиствателно съоръжение с локално привеждане на характеристиката на инфилтрата към допустима за включване в канализационна система • Обиколен експлоатационен път • Навес за верижни машини (навес за компактор) - метална конструкция със застроена площ 82 м; • Дренажна система • Буферен резервоар • Модулна /локална/ пречиствателна станция • Инсталация за измиване на гуми • Система за отвеждане и обезвреждане на биогаз • Охранителни канавки • Ограда • Лесозащитен пояс

Прогнозна стойност без ДДС
4773041 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи в офертата си гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на 47 730,41 (четири и седем хиляди седемстотин и тридесет лева и 41 ст.), представляващ 1 % от прогнозната стойност на поръчката, които се депозират по сметка на възложителя, както следва: Банка: .......................................... IBAN: ............................................... BIC: ............................. Или се представят под формата на банкова гаранция, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №17 съгласно документацията за обществена поръчка или банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 10 дни след изтичане срока на валидност на офертата / 180 дни от датата на представяне на офертата/ и че е за настоящата обществена поръчка При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа, когато участникът: обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; Гаранцията за участие – независимо от нейната форма - се усвоява от Възложителя, когато участникът: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 3 % от неговата стойност без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: .......................................... IBAN: .......................................... BIC: ................... Гаранцията за добро изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №21 съгласно документацията за обществена поръчка или банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Гаранцията следва да се представи преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за добро изпълнение следва да е валидна най - малко 30 (тридесет дни) след издаването на сертификат за изпълнението на договора. Гаранцията за авансово плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената на договора. Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане е 45 дни след издаването на сертификат за приемане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената на договора включва предложената цена за изпълнение и провизорни суми в размер на 10 (десет) % от предложената цена, които ще се използват съгласно договорните условия. Договорът ще бъде обект на данъци и такси, включително ДДС съгласно законодателството на страната, в която се изпълнява. Заплащанията по договора ще се извършват съгласно проекта на договор по следната схема: 1. Авансово плащане – 10 % от цената на договора, в рамките на 21 дни след представяне на: гаранция за авансово плащане (парична сума или банкова гаранция), обезпечаваща 100% от предвидения аванс; Акт на "Инженера" за авансово плащане; фактура; 2. Междинни плащания до достигането на 90 % от цената на договора, в рамките на 30 дни след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура; 3. Окончателно плащане - 10% от цената на договора, в рамките на 30 дни след представяне на Акт на "Инженера" за окончателно плащане и фактура;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП с цел намаляване на сроковете по чл. 64, ал.1 от ЗОП е предоставен пълен и свободен достъп по електронен път до цялата документация за участие и няма да бъде предоставена за закупуване. Документацията за участие в цифров вид е публикувана и може да бъде изтеглена на електронната страница на Община Самоков - интернет адрес: www.samokov.bg в раздел „Обществени поръчки”. Когато участник придобие документацията за участие от електронната страница на Възложителя, където е предоставена на свободен достъп безвъзмездно, той не заплаща за нейното придобиване и към своята оферта не следва да прилага документ за придобита документация. Документацията за участие може безплатно да се изтегля до десет дни преди изтичане на срока за получаване на оферти съгласно чл. 28, ал.6 от ЗОП. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичане срока за нейното получаване. Възложителят изпраща разяснението по документацията в 4 дневен срок от постъпване на искането до лицата, които са получили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага към документацията, която предстои да се предоставя. Възложителят ще публикува разясненията в 4 дневен срок от постъпване на искането на сайта на Община Самоков www.samokov.bg в раздел „Обществени поръчки”, където е и самата документация. Комисията обявява със съобщение датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на електронната страница на община Самоков – интернет адрес: www.samokov.bg, раздел „Обществени поръчки“. Информация по телефона за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти няма да бъде давана.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията предвидени в ЗОП и документацията. Изискуеми документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Декларация за приемане условията на проекто договора (по образец); 3. Административни сведения (по образец); 4.Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 ал.4 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.В случаите, при които не е представен ЕИК, съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация; Чуждестранните юр.лица прилагат екв.документ на съдебен или адм.орган от държавата, в която са установени.Чуждестранните участници представят в официален превод само документа по чл. 56, ал. 1, т. 1 ЗОП, а документа по чл. 24, ал. 1 ППЗОП (еквивалента на удостоверението за актуално състояние) - в превод (чл. 56, ал. 4 ЗОП). Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;. 5. Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представят: 5.1. Договор с нотариална заверка на подписите, положени под него за учредяване на обединението (заверено от участника копие) в съответствие с изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие, в който задължително се посочва представляващият – когато е приложимо; Възложителя допуска възможност за представяне на допълнително споразумение за уреждане изискванията на Възложителя. 5.2. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 5.3. Документите по чл. 56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а-д” и ал.2, т. 2, предлож. 1 - во и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП (по образец); Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на строително-монтажни работи, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП (по образец ) Наличието на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2, предлож. 1-во, т.3 и т.5 от ЗОП води до отстраняване на участник в процедурата. 8. Декларация за посещение на строителната площадка – (по образец ). 9. Удостоверение или декларация за вписване в ЦПРС, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. за строежи от ІV група, втора категория или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация. Чуждестранните участници следва да представят еквивалентен документ за вписване, с който да докажат регистрацията си в професионалния или търговски регистър или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон – заверено копие ; В случай, че участникът е обединение/ консорциум, всеки от членовете на обединението/ консорциума, които са пряко ангажиран с изпълнение на строителните дейности, следва да представят документа по т. 9. Продължава в Раздел VІ.3 от Обявлението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за оборота от строителство, сходно с предмета на настоящата поръчка на участника за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 година), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 8 ). 2. Банково удостоверение/атестация от обслужваща банка за наличие на разполагаеми свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 400 000 лева (четиристотин хиляди лева) под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банката или друга приемлива форма на разполагаеми средства, което се доказва банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. 3. Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност на строителя по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ (заверено от участника копие) с лимит на отговорност, съответстващ на строежи втора категория; Когато участникът е обединение, всеки член на обединението, който е пряко ангажиран с изпълнение на строителните дейности, трябва да притежава такава застраховка.
Минимални изисквания: В настоящата процедура може да участва лице, което отговаря на следните изисквания за финансово – икономическо състояние: 1. Оборотът от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) години, а именно: 2011, 2012 и 2013г., да не е по-малко от 7 000 000 лв. (седем милиона лева) без ДДС. 2. Участникът трябва да разполага със свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 400 000 лева (четиристотин хиляди лева) под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства, което се доказва банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка за наличие на това изискване. Датата на документа от банката да е не-по рано от двадесет дни от датата на подаване на офертата. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. 3. Участникът следва да има валидна застраховка за Професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна) за строителя, с лимит на отговорност, съответстващ на строежи втора категория;участникът прилага Декларация в свободен текст, че в случай, че същата изтече по време на изпълнението на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му В случай, че участникът участва като обединение /консорциум изискването по в т.3 важи за всеки член на обединението, който е пряко ангажиран с изпълнение на строителните дейности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години до крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като в препоръките да бъдат изрично посочени обхвата и обема на работа (характеристиките и капацитета на изпълнените работи), стойността, датата на започване и приключване на работата по договора и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, степен на завършеност на строежа, съгласно ЗУТ към датата на издаване на препоръката (по образец Приложение № 9) Забележка: Не е необходимо да се представят други договори освен тези с предмет сходен на поръчката. * Под сходен с предмета на поръчката навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз следва да се разбира: изграждане на депа за битови отпадъци, изграждане и/или реконструкция на депа за промишлени отпадъци, закриване и/или рекултивация на битови и/или индустриални депа за отпадъци. 2. Списък - декларация на инженерно-техническия персонал с постоянно присъствие на обекта, които ще отговарят и участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка (по образец Приложение № 10); Към списъка следва да се представят: - Декларация от инженерно-техническия персонал с постоянно присъствие на обекта, за разположението им (по образец Приложение № 11). - Професионална автобиография от инженерно-техническия персонал с постоянно присъствие на обекта, (по образец, Приложение № 12), с приложени към нея: - документи, удостоверяващи квалификацията на експертите, като: - диплом/и; - документи, удостоверяващи професионалния опит на експертите, като: - копие от трудови/осигурителни книжки, препоръки от работодатели или контрагенти, при които са работели, съобразно изискванията от настоящата документация; 3. Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификацията, съответстващ на предмета на поръчката– заверено копие; 4. Сертификат за въведена система за опазване на околната среда, с обхват на сертификация, съответстващ на предмета на поръчката ISO 14001:2004 или еквивалентен – заверено копие;
Минимални изисквания: Минимални изисквания за Техническите възможности на участниците: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните пет години до крайния срок за подаване на оферти най-малко два завършени договора за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката. * Под сходен с предмета на поръчката навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз следва да се разбира: изграждане на депа за битови отпадъци, изграждане и/или реконструкция на депа за промишлени отпадъци, закриване и/или рекултивация на битови и/или индустриални депа за отпадъци. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум изискването се отнася общо за обединението. 2. Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката с инженерно-технически персонал, с постоянно присъствие на обекта. Екипът трябва да включва като минимум: Ръководител на проекта Технически ръководител Координатор по безопасност и здраве /КБЗ/ Експерт - контрол на качеството Минималните изисквания към всеки един от горепосочения състав са следните: Ръководител на проекта- да има завършено висше образование с придобита образователна степен магистър с професионална квалификация „строителен инженер”; да има професионален стаж по специалността минимум 8 години; да има опит като ръководител строеж на минимум един обект сходен с предмета на поръчката. Технически ръководител - да има завършено образование с придобита образователна степен средно специално и/или висше с квалификация строителен инженер; да има минимум 5 /пет/ години професионален стаж като технически ръководител и опит като технически ръководител на мининум 1 /един/ инфраструктурен обект. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)– строителен инженер с минимум 5 години трудов стаж на тази позиция и удостоверение за преминат курс за тази позиция, издадено след успешно полагане на изпит, видно от валиден сертификат. Експерт - контрол на качеството - да има най-малко 5 години стаж по специалността, от които минимум 3 години на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР. Да притежава сертификат, издаден от правоспособна обучителна организация, удостоверяващ съответното обучение. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. 3. Участникът следва да притежава сертификат за въведена система за управление на качеството- ISO 9001:2008 - или еквивалентен; Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката. 4. Участникът следва да притежава сертификат за въведена система за управление на околната среда - IS0O 14001:2004 - система за управление на околна среда или еквивалентен. Обхватът на сертификация трябва да съответства на предмета на поръчката. Когато участникът е обединение, сертификатите по. т. 3 и 4 или доказателства за еквивалентни мерки, следва да бъдат представени от участника, от подизпълнителя, ако има такъв, и от всички членове на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите .Възложителя приема еквивалнтни сертификати, издадени от органи, установени в други държави – членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Сертификатите следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция “Българска служба за акредитация или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Предложена стойност за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Условна цена; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Самоков

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка с предмет «Строителство на РЦУО - Самоков –1 – ви етап и външни връзки» е в рамките на Проект № DIR-592115-1-11- “ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ В РЕГИОН КОСТЕНЕЦ /САМОКОВ/ ”, финансиран от Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” (ОПОС), съгласно Договор за безвъзмездна помощ № DIR - 5112122-C-005

VI.3) Допълнителна информация

10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършва всеки подизпълнител, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители – (образец); 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП. Документите на подизпълнителите се изготвят и представят във формата и вида в който се изискват от изпълнителя, а изискванията към подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - образец Участниците могат да получат необходимата информация за : • задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg • опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg • закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 13. Оригинал на документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата. Участниците могат да представят банкова гаранция (по образец – Приложение № 17) или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа основните елементи, посочени в образеца. 14. Изрично пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лицe, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие. 15. Декларация (по образец, Приложение № 18); за срока на валидност на офертата. 16. Декларация от членовете на обединението/консорциума за отговорност на всички членове на обединението заедно и поотделно за изпълнението на поръчката – попълва се Приложение Образец № 23; 17. Декларация, че участникът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Приложение Образец № 24; 18. Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 19. Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 20. Плик№2 - Предложение за изпълнение на поръчката 21. Плик№3 - Ценово предложение

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 , т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ