00580-2014-0002
Технически редакции | ||
29.01.2014 16:34 ч. : | 29/01/2014 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2014 16:34 ч. : | 29/01/2014 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Самоков: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Самоков, ул. Македония 34, За: инж. Евелина Перфанова - Директор Дирекция ТСУЕП, Р. България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60050
Място/места за контакт: Община Самоков - Дирекция ТСУЕПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.samokov.bg.
Адрес на профила на купувача: www.samokov.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
«Строителство на РЦУО - Самоков –1 – ви етап и външни връзки» в рамките на Проект № DIR-592115-1-11- “ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ В РЕГИОН КОСТЕНЕЦ /САМОКОВ/ ”, финансиран от Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” (ОПОС), съгласно Договор за безвъзмездна помощ № DIR - 5112122-C-005
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е «Строителство на РЦУО - Самоков –1 – ви етап и външни връзки» в рамките на Проект № DIR-592115-1-11- “ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ В РЕГИОН КОСТЕНЕЦ /САМОКОВ/ ”, финансиран от Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” (ОПОС), съгласно Договор за безвъзмездна помощ № DIR - 5112122-C-005. Обхватът и основните параметри на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации на възложителя за изпълнение на обществената поръчка от настоящата документация. Договорът за строителство включва изграждане на компонентите на клетка 1 към регионален център за управление на отпадъците, предвидени в обхвата, така както е определен в Техническите спецификации от настоящата документация за участие. Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), както и общите договорни условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (Червена книга, първо издание 1999г), наричано за краткост Червена книга.
45222110
Описание:
НЕ
НЕ
Проектът за строителство включва: 1. Външни връзки Предвижда се изграждане на: - Път за достъп с дължина 150 метра и ширина 9 метра, от които 7 метра ширина на платното и два банкета по 1 метър - Електрозахранване - чрез Трансформаторен пост в границите на имота и 55м захранваща линия 20кV, отколонение от ВЛ 20кV „Въча”. Съоръженията се намират в границите на парцела на депото. - Водоснабдяване - 1300 метра до гр. Самоков - Канал за отпадъчни води - 1300 метра, който се зауства в градскта канализация. 2. Приемна зона Приемната зона се намира в началото на площадката за депониране на отпадъци и е с площ Г=15 дка, в която са разположени следните съоръжения: • Портал с автоматично регулируема бариера, свързана с КТП; • Електронна везна - мостови кантар с капацитет 40-50 тона, оборудван със система за електронно отчитане и четец на карти. Електронната везна отчита на максимални интервали от 20кг. Размери приблизително 12/18/хЗм. Везната ще бъде оборудвана с регистрационна система със специализиран софтуер и хардуер, информационни дисплей, двупосочна аудио комуникация с оператора на електронната везна; • Контролно пропускателен пункт - двуетажна тухлена сграда със застроена площ 20 квадратни метра; • Административно битова сграда - едоетажна масивна постройка със застроена площ от 220 квадратни метра; • Гараж и работилница - едноетажна сграда с метална конструкция и застроена площ 312 кв. метра; Общински център за рециклиране (общински събирателен център) - обособена площадка състои от: Зона за разтоварване и Зона за складиране. Зоната за разтоварване е повдигната на височина Н = 1.80 от складовата зона. Зоната за разтоварване е на нивото на пътя за достъп, осигурен е лесен достъп чрез разтоварни площадки за леки автомобили пред всеки контейнер. • Мачтов трафопост 20/04 кВ • Водомерна шахта • Паркинг за леки автомобили, с необходимите им транспортно - комуникационни връзки и захранващи инженерни проводи. • Електроснабдяване • Водоснабдяване 3. Технологична зона Основни елементи на тази зона са следните съоръжения: • Клетка I за регионалното депо; • Част от вътрешните пътища и съпътстващата инфраструктура, обслужваща клетка I на регионалното депо; • Мерки за мониторинг и защита на околната среда (Пречиствателна станция за инфилтрат, резервоари за техническа вода, мониторингови кладенци и др.) • Необходима инфраструктура (вкл. кантар, административни и технически сгради, охранителни канавки, ограда и др.); • Система за третиране на инфилтриралите води - ПСОВ-модулен тип с капацитет Р=150 м/ден; Ретензионен резервоар; Разглежда се вариант на пречиствателно съоръжение с локално привеждане на характеристиката на инфилтрата към допустима за включване в канализационна система • Обиколен експлоатационен път • Навес за верижни машини (навес за компактор) - метална конструкция със застроена площ 82 м; • Дренажна система • Буферен резервоар • Модулна /локална/ пречиствателна станция • Инсталация за измиване на гуми • Система за отвеждане и обезвреждане на биогаз • Охранителни канавки • Ограда • Лесозащитен пояс
НЕ
8
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът трябва да представи в офертата си гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на 47 730,41 (четири и седем хиляди седемстотин и тридесет лева и 41 ст.), представляващ 1 % от прогнозната стойност на поръчката, които се депозират по сметка на възложителя, както следва: Банка: .......................................... IBAN: ............................................... BIC: ............................. Или се представят под формата на банкова гаранция, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №17 съгласно документацията за обществена поръчка или банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 10 дни след изтичане срока на валидност на офертата / 180 дни от датата на представяне на офертата/ и че е за настоящата обществена поръчка При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа, когато участникът: обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; Гаранцията за участие – независимо от нейната форма - се усвоява от Възложителя, когато участникът: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 3 % от неговата стойност без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: .......................................... IBAN: .......................................... BIC: ................... Гаранцията за добро изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №21 съгласно документацията за обществена поръчка или банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Гаранцията следва да се представи преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за добро изпълнение следва да е валидна най - малко 30 (тридесет дни) след издаването на сертификат за изпълнението на договора. Гаранцията за авансово плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената на договора. Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане е 45 дни след издаването на сертификат за приемане.
Цената на договора включва предложената цена за изпълнение и провизорни суми в размер на 10 (десет) % от предложената цена, които ще се използват съгласно договорните условия. Договорът ще бъде обект на данъци и такси, включително ДДС съгласно законодателството на страната, в която се изпълнява. Заплащанията по договора ще се извършват съгласно проекта на договор по следната схема: 1. Авансово плащане – 10 % от цената на договора, в рамките на 21 дни след представяне на: гаранция за авансово плащане (парична сума или банкова гаранция), обезпечаваща 100% от предвидения аванс; Акт на "Инженера" за авансово плащане; фактура; 2. Междинни плащания до достигането на 90 % от цената на договора, в рамките на 30 дни след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура; 3. Окончателно плащане - 10% от цената на договора, в рамките на 30 дни след представяне на Акт на "Инженера" за окончателно плащане и фактура;
Възложителят поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП с цел намаляване на сроковете по чл. 64, ал.1 от ЗОП е предоставен пълен и свободен достъп по електронен път до цялата документация за участие и няма да бъде предоставена за закупуване. Документацията за участие в цифров вид е публикувана и може да бъде изтеглена на електронната страница на Община Самоков - интернет адрес: www.samokov.bg в раздел „Обществени поръчки”. Когато участник придобие документацията за участие от електронната страница на Възложителя, където е предоставена на свободен достъп безвъзмездно, той не заплаща за нейното придобиване и към своята оферта не следва да прилага документ за придобита документация. Документацията за участие може безплатно да се изтегля до десет дни преди изтичане на срока за получаване на оферти съгласно чл. 28, ал.6 от ЗОП. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичане срока за нейното получаване. Възложителят изпраща разяснението по документацията в 4 дневен срок от постъпване на искането до лицата, които са получили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага към документацията, която предстои да се предоставя. Възложителят ще публикува разясненията в 4 дневен срок от постъпване на искането на сайта на Община Самоков www.samokov.bg в раздел „Обществени поръчки”, където е и самата документация. Комисията обявява със съобщение датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на електронната страница на община Самоков – интернет адрес: www.samokov.bg, раздел „Обществени поръчки“. Информация по телефона за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти няма да бъде давана.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Самоков
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка с предмет «Строителство на РЦУО - Самоков –1 – ви етап и външни връзки» е в рамките на Проект № DIR-592115-1-11- “ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ В РЕГИОН КОСТЕНЕЦ /САМОКОВ/ ”, финансиран от Приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” (ОПОС), съгласно Договор за безвъзмездна помощ № DIR - 5112122-C-005
10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършва всеки подизпълнител, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители – (образец); 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП. Документите на подизпълнителите се изготвят и представят във формата и вида в който се изискват от изпълнителя, а изискванията към подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - образец Участниците могат да получат необходимата информация за : • задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg • опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg • закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 13. Оригинал на документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата. Участниците могат да представят банкова гаранция (по образец – Приложение № 17) или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа основните елементи, посочени в образеца. 14. Изрично пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лицe, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие. 15. Декларация (по образец, Приложение № 18); за срока на валидност на офертата. 16. Декларация от членовете на обединението/консорциума за отговорност на всички членове на обединението заедно и поотделно за изпълнението на поръчката – попълва се Приложение Образец № 23; 17. Декларация, че участникът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Приложение Образец № 24; 18. Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 19. Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 20. Плик№2 - Предложение за изпълнение на поръчката 21. Плик№3 - Ценово предложение
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.5 , т.1 и ал.6 от ЗОП
29.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ