Версия за печат

00914-2014-0004

BG-Разлог: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024948

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Петранка Ушева, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80095, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.razlog.bg.

Адрес на профила на купувача: www.razlog.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000024948

Информационен център на Община Разлог, ул. "Шейново" №2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000024948

Информационен център на Община Разлог, ул. "Шейново" №2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места в Община Разлог, експлоатация и поддръжка на депо за ТБО, почистване на улици, тротоари и други обществени места на територията на Община Разлог, включително при снеговалеж и други явления"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Разлог
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места в Община Разлог, експлоатация и поддръжка на депо за ТБО, почистване на улици, тротоари и други обществени места на територията на Община Разлог, включително при снеговалеж и други явления"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90600000, 90610000, 90510000, 90530000

Описание:

Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Експлоатация на депа за отпадъци

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническото задание, неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
1671666.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие и изпълнение Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 16 500.00 лв. /шестнадесет хиляди и петстотин лева/. Ако участникът представя Банкова гаранция за участие, то условията по същата трябва да отговарят (т.е. да са равносилни и/или по-благоприятни) на тази по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедурата - Образец 11. Гаранцията за участие се внася като парична сума по сметка на общината, Банка "Първа Инвестиционна Банка", BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508 или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или се освобождава по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 3% /три на сто/ от стойността на договора без ДДС. Ако участникът избере да представи банкова гаранция в полза на Община Разлог за участие, в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за задържането й по реда на чл.61 от ЗОП. Гаранциите се освобождават по реда на чл.62 от ЗОП. В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение може да се ползва образеца, включен в документацията за участие (Образец №15) или ако банката има собствени образци, в същите следва да бъдат включени специфичните клаузи от образеца към документацията. Банковата гаранция за изпълнение на договора да бъде валидна за срока на договора. В договора са описани случаите, в които възложителят ще задържи гаранцията за изпълнение на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугата ще се извършва като месечна цена, формирана от единичните цени за съответната услуга и обема дейности отразени в актове за извършена работа, коригирани с оценката за качество. Финансирането е от бюджета на Община Разлог.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик №1 "Документи за подбор" 1.Оферта за участие– по Обр.1 2.Списък на док-те, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов упълномощен представител; 3.Копие от документа за рег-я или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато уч-ът е юрид. лице или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физ. лице; документ за рег-я на чуждестранно лице, съобразно нац. му законодателство. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение- за всеки един член на обединението. Когато уч-ът в процедура е чуждестр. физ. или юрид. лице или техни обединения, документът за рег-я, съответно документът за самоличност, се представя в официален превод. 4.Когато участникът е обединение– оригинал или нот. заверено копие на договор за създаване на обединението. В случай, че участникът участва като обединение (консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (консорциум) сключват договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението (консорциума) са солидарно отговорни, за изпълнението на договора и, че всички членове на обединението (консорциума) са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението (консорциума) трябва да упълномощят едно лице, което да представлява обединението (консорциума) за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението (консорциума) след подаването на офертата. 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ уч-ка, съгл. актуалната му рег-я, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декларациите по чл.47 от ЗОП не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 6.Декларация за запознаване с условията на поръчката- Обр.2 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 б. “а” до „д”, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП- Обр.4 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.4 от ЗОП- Обр.5 9.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП - Обр.6 10.Документ за закупена документация– оригинал или заверено копие 11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор- Обр.7 12.Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители– Обр.9 13.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- Обр.10 14.Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие- оригинал; Ако участникът представя Банкова гаранция за участие, то условията по същата трябва да отговарят (т.е. да са равносилни и/или по-благоприятни) на тази по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедурата - Обр.11. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура 15.Декларация по чл.56 ал.1 т.11 от ЗОП– Обр.14 16.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците- описани са в раздел III.2.2 17.Доказателства за техническите възможности и квалификация- описани са в раздел III.2.3 Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ: 1.Техническо предложение по Обр.12 заедно с приложено Подробно описание на предложените дейности и начина на изпълнение на поръчката. Плик № 3 „Предлагана цена”, съдържащ: 1.Ценово предложение по Обр.13

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от Баланс и ОПР за 2011г., 2012г. и 2013г. Ако посочените документи са достъпни чрез Търговския регистър и участника е посочил ЕИК, същият може да се позове на това обстоятелство и да не ги представя. Справка (образец №3) за оборота за последните три години (2011, 2012 и 2013г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има общ оборот за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 4 180 000.00 лв. (четири милиона сто и осемдесет хиляди лева) сумарно. Участникът да има оборот от сходни с обекта на поръчката услуги за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 1 670 000.00 лв. (един милион шестстотин и седемдесет хиляди лева) сумарно. Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират услуги в областта на сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълнените през последните три години договори за услуги, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение на договорите посочени в списъка. Забележка: Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през последните 3 години. Посоченият период се изчислява към датата, определена като краен срок за получаване на оферти. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнението на обществената поръчка. Участниците могат да използват ресурсите на други физически или юридически лица, при изпълнение на поръчката, при условие, че докажат, че ще имат на свое разположение тези ресурси. 3. Документ за собственост, предварителен договор за покупко – продажба на недвижим имот или наем или всеки един документ, доказващ, че участникът разполага със собствена или наета база на територията на Община Разлог. 4. Заверено копие на Разрешение, издадено по реда на глава Пета, раздел I от Закона за управление на отпадъците или Комплексно разрешително, издадено по реда на глава Седма, раздел II от Закона за опазване на околната среда, издадени от съответните компетентни органи към МОСВ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има успешно изпълнен в рамките на последните три години или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, поне 1 договор в областта на сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци. 2. Участникът да разполага с: -Специализирани сметоизвозващи автомобили – 3 бр. -Специализиран автомобил за метене – 1 бр. -Специализиран автомобил за миене – 1 бр. -Булдозер – 1 бр. -Автомобил за почистване на отпадъци от улици и др. обществени места – 1 бр. 3. Участникът да разполага със собствена или наета база на територията на Община Разлог. 4. Участникът да притежава Разрешение, издадено по реда на глава Пета, раздел I от Закона за управление на отпадъците или Комплексно разрешително, издадено по реда на глава Седма, раздел II от Закона за опазване на околната среда, издадени от съответните компетентни органи към МОСВ. По точки 1, 2 и 3: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискванията се прилагат съобразно вида и дела на участието им. По точка 4: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено от всеки един от участниците в обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагани цени - /Ts/; тежест: 60
Показател: Техническа готовност - /Tg/; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на Документацията може да бъде заплатена на касата в Информационен център на Община Разлог, ул. "Шейново" №2, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092 или по банкова сметка: „Първа Инвестиционна Банка”, BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Стая №111 в сградата на ОбА- гр. Разлог

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разлог, ул. "Стефан Стамболов" №1, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80095

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ