Версия за печат

00360-2014-0002

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул. "Свети Георги Софийски" №1, За: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки", Р България 1431, София, Тел.: 02 9230579, E-mail: umbal.alexandrovska@gmail.com, Факс: 02 9230646

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alexandrovska.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до "Клиника по диализно лечение" в УМБАЛ "Александровска" ЕАД и обратно.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата включва: транспорт на пациенти, нуждаещи се от диализно лечение от домовете им до "Клиника по диализно лечение" в УМБАЛ "Александровска" ЕАД и връщане обратно до домовете им по предварително изготвен график. Графикът се представя от възложителя в края на всеки месец за следващия. Брой на пациентите към момента на обявяване на обществената поръчка: за дните понеделник-сряда-петък - средно 30, които ще се диализират и извозват в три смени; за дните вторник-четвъртък-събота - средно 20, които ще се диализират и извозват в две смени (без нощна). Транспортирането на пациентите се извършва всеки ден от седмицата (включително през почивните и празничните дни), с изключение на неделя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозният брой транспортирания на пациенти в двете посоки за 12 месеца е 8 000. През периода на договора в списъка с пациенти вероятно ще настъпят промени поради включване и/или изключване пациенти, промени в броя на диализите и други причини.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.05.2014 г. 

Завършване

30.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: 900/деветстотин/лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, платима в касата на болницата или по сметка на Възложителя в “Корпоративна Търговска Банка” АД; BIC: KORPBGSF ; IBAN: BG87KORP92201053385201 - копие от документа; - банкова гаранция (представя се в оригинал). Гаранцията е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП и името на процедурата, за която е открита. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 /два/ % от общата прогнозна годишна стойност без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път по сметката на Изпълнителя в срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за изтеклия месец и съпътстващите я документи. Предложеният начин на плащане подлежи на промяна при по-изгодни условия за възложителя, предложени от участника.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи съгласно изискванията на чл.56 от ЗОП и документацията, изготвена от възложителя:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника /оригинал/;Оферта за участие по образец /оригинал/;Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.При участници обединения се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 се представя в официален превод а документите по ал.1, т.4, 5, 6 и 11, които са на чужд език се представят и в превод на български език.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, 2 и 3, ал.2, т.1, 2, 3, 4 и 5 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП - оригинал;Декларация /оригинал/ от участника за подизпълнителите, ако предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; Декларация /оригинал/ за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв. Подизпълнителите представят документи съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП; Декларация /оригинал/ за срока на валидност на офертата, който не може да бъде по-кратък от 90 /деветдесет/ календарни дни от датата на крайния срок за получаване на офертите; Валиден лиценз за автомобилен превоз на пътници съгласно Наредба №33 от 3.11.1999г./изм. и доп.ДВ бр.52/10.07.2012 г./ - заверено копие. Ако в процедурата участва обединение, лиценза за превоз се представя от участника/ците в консорциума /обединението/, който/които ще извършва/т превоза на пациентите; Копия на застрахователните полици „Гражданска отговорност” и „Злополука на лицата в превозните средства” за автомобилите, с които ще се извършва транспортната услуга; Документ за закупена документация за участие в процедурата-копие;"Техническо предложение" по образец на възложителя - оригинал;"Предлагана цена" по образец на възложителя-оригинал;Декларация /оригинал/ за приемане условията на проекта на договора и други документи, подробно описани в документацията на възложителя. Основания за отстраняване на участника от процедурата:участник, за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1,2,3,4, 5 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП, ще бъде отстранен.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП: Декларация за техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на поръчката, включително за собствени или наети транспортни средства, които са на разположение за срока на действие на договора, с приложени копия на регистрационните талони. Участникът трябва да притежава специализирани транспортни средства със статут на „линейка” и специален режим на движение: -тип 1 - с възможност за транспортиране на пациентите в седнало положение, качване на инвалидна количка и място за придружител; -тип 2 - с възможност за транспортиране на пациентите в легнало положение, качване на инвалидна количка и място за придружител.
Минимални изисквания: Наличие на специализирани транспортни средства със статут на „линейка” и специален режим на движение: -тип 1 - с възможност за транспортиране на пациентите в седнало положение, качване на инвалидна количка и място за придружител - 5 бр.; -тип 2 - с възможност за транспортиране на пациентите в легнало положение, качване на инвалидна количка и място за придружител - 2 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя всеки работен ден от 09,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,00 ч в стая № 22 на Административната сграда срещу документ за платени 3 /три/ лева с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на фирми, упълномощени от тях представители и лица по чл.68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ